Wat voor soort muziek maakte ze? En nee wel eens van gehoord via een maat hiero, maar nog nooit iets van gehoordquote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef Dupje het volgende:
Maarem, kent iemand de band Je Moeder? Uit Nijmegen? Helaas aantal jaren geleden gestopt...
Ehm:quote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef Dupje het volgende:
Maarem, kent iemand de band Je Moeder? Uit Nijmegen? Helaas aantal jaren geleden gestopt...
Dat had ik niet verwacht met de muziek smaak van menige hier in dit topicquote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
Your musical compatibility with royjn is Very High
Music you have in common includes Tiësto, Underworld, Armin van Buuren, Kai Tracid and Moby.
Jij verdient op het moment niet beterquote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef AMDB het volgende:
Ik had wel iets anders verwacht bij m'n eerste naamtopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Your musical compatibility with royjn is Very Lowquote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht met de muziek smaak van menige hier in dit topic
Nicequote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Your musical compatibility with royjn is VERY LOW
Music you have in common includes Benny Benassi, Brooklyn Bounce, Marco V, Markus Schulz and Fragma.
Mijn eerste muziekliefde was dan ook Hardcore en daarna rolde ik in HardTrance, Techno en trance. Moet dan ook toegeven dat ik het nog steeds luister alleen minder.quote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht met de muziek smaak van menige hier in dit topic
Ach iedereen heeft wel eens emo in een hoekje gezeten met een coltrui aan en een kop warme chocomel met de scheermesjes naast je op de vloer terwijl My Immortal loeihard door de boxen knaltquote:
Best te pruimen!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft wel eens emo in een hoekje gezeten met een coltrui aan en een kop warme chocomel met de scheermesjes naast je op de vloer terwijl My Immortal loeihard door de boxen knalt
Leugensquote:Op maandag 7 december 2009 13:09 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
zit even te denken, maar nee het is me nog niet overkomen
quote:Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn eerste muziekliefde was dan ook Hardcore en daarna rolde ik in HardTrance, Techno en trance. Moet dan ook toegeven dat ik het nog steeds luister alleen minder.
Nederlandse euhm, punk? Zoiets. Altijd moeilijk een etiket op een band te plakken. Ze hadden in hun logo zo'n vrouwtje die op wcdeuren staat.quote:Op maandag 7 december 2009 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek maakte ze? En nee wel eens van gehoord via een maat hiero, maar nog nooit iets van gehoord
Huh, ok. Ik ken de bassist en ik dacht toch echt wel dat ze gestopt waren. Of ze bestaan nog maar dan met een andere bassist ofzo... Hmmmm.quote:Op maandag 7 december 2009 13:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ehm:
http://www.ndrgrnd.nl/inhoud/agenda.php
Vrijdag 22 januari?
Ik weet nog dat ik vroeger stiekem een paar albums had die ik niet bij de rest bewaarde omdat andere maten me van toen dan misschien een punker of rockmietje vondenquote:Op maandag 7 december 2009 13:12 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
same...eerst eurodance, trance, hardhouse, techno
Begin nu ook andere muziek te waarderen
quote:Op maandag 7 december 2009 13:09 schreef AMDB het volgende:
Evanescence, daar kunnen ze beter een echte kraai laten zingen omdat dat minder op een kraai lijkt
Weet je wie pas goed kan zingen? Bjork of Tori Amosquote:Op maandag 7 december 2009 13:16 schreef morgane het volgende:
[..]
ik heb wel eens concerten op tv gezien van Pinkpop enzo en het lijkt erop dat ze live écht niet goed kan zingen. Maar op de cd wel
Oude hiphopo albumsquote:Op maandag 7 december 2009 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rap tot jaren '00, soul, oude rock, grunge en dat soort meuk heb ik hier!
Uit Arnhemquote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef Dupje het volgende:
Alleen de echte meuk!quote:Op maandag 7 december 2009 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oude hiphopo albumsNas, Big Pun, Mobb Deep
haha dat soort albums heb ik wel altijd geluisterd....maar ik stond toch we bekend als "trendsetter" qua muziek...Ik was meestal net één stapje voor. Dus in de klas zat de helft nog naar commerciele trance te luisteren terwijl ik lekker UK hardhouse had ontdektquote:Op maandag 7 december 2009 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vroeger stiekem een paar albums had die ik niet bij de rest bewaarde omdat andere maten me van toen dan misschien een punker of rockmietje vondenSmash van The Offspring verstoppen
Whahahaha half half dan.quote:Op maandag 7 december 2009 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit Arnhem
Een collega van me destijds was de drummer.
Klinkt als een leuk koppel. Ben benieuwdquote:Op maandag 7 december 2009 13:21 schreef Dupje het volgende:
Annemiek, Gerard en Giel in het glazen huis, 3FM!
Dat heeft me nou nog nooit kunnen boeien dat glazen huisquote:Op maandag 7 december 2009 13:21 schreef Dupje het volgende:
Annemiek, Gerard en Giel in het glazen huis, 3FM!
Ik ken het. Zo gebruik ik ook alleen mijn mp3 speler, kan veel op en staat ramvol met alles wat ik leuk vindquote:Op maandag 7 december 2009 13:56 schreef Dj_unkie het volgende:
ik luister alleen naar mijn eigen muziek...muziek op de radio is veelal radio is meestalen de kwaliteit (onderweg/at work) is
Ik had liever Domien en Michiel ipv Giel en Annemiek... Maarja, het wordt toch wel weer leuk. Ik ga ook (zoals elk jaar) langs. Dus naar Groningen!quote:Op maandag 7 december 2009 13:25 schreef royjn het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk koppel. Ben benieuwd
Ik luister dan liever de Vlaamse zenders!quote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik had liever Domien en Michiel ipv Giel en Annemiek... Maarja, het wordt toch wel weer leuk. Ik ga ook (zoals elk jaar) langs. Dus naar Groningen!
Ik vind 3FM heel leuk, ik luister het eigenlijk altijd, behalve in het weekend. Naja ieder z'n meug he.
Is that right, rambo?quote:
heb standaard 30GB op mp3 staan, maar via de flaptop kom ik op nog eens 100GB welke op de NAS thuis staan. Ik heb dus altijd wel iets lekkers te luisteren!quote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het. Zo gebruik ik ook alleen mijn mp3 speler, kan veel op en staat ramvol met alles wat ik leuk vind
Pearl Jam, Rock Werchter las ik daarstraksquote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zet ik Pearl Jam wel ff voor af, wat een baas.
Die hadden vorig jaar ook een geniale line-up, maar zo ongelooflijk duurquote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pearl Jam, Rock Werchter las ik daarstraks
Wat dacht je van Pearl Jam op Rockin' Park in de Goffert op 27 juni?quote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pearl Jam, Rock Werchter las ik daarstraks
Net een account aangemaakt, kan je een mailtje krijgen als de kaartverkoop start?quote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef AMDB het volgende:
Wat dacht je van Pearl Jam op Rockin' Park in de Goffert op 27 juni?
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=8537
Bij FestivalInfo of Livenation? Bij FI weet ik niet. LN stuurt wel mailtjes rond met data van voorverkoop e.d.quote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net een account aangemaakt, kan je een mailtje krijgen als de kaartverkoop start?
Waar zit jij nu ergens? In NL of Italie?quote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou pak je laptop op en doe je ding!
quote:
Dat je zulke zooi onthoud! Wijfquote:Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, vandaag 11 maanden verkering
quote:
Thanx, nachtzuster weer gemaaktquote:
voor mijn tijd zo te zienquote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef IrishBastard het volgende:
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Toestemmingquote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft de betreffende user wel toestemming gegeven?
Toch fijn. Niet bijlezen, maar pagina 2 openen en zien dat er wel aan je gedacht is in de tussentijdquote:
Volgens mij zit 'r iets op d'r neus. Een puist. In het midden.quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef IrishBastard het volgende:
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Die Rinus is wel een toffe vlegel!quote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch fijn. Niet bijlezen, maar pagina 2 openen en zien dat er wel aan je gedacht is in de tussentijd
Rinusquote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Rinus is wel een toffe vlegel!
Your musical compatibility with Hostimeister is Mediumquote:Op maandag 7 december 2009 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
Julliue luisteren dus allemaal dezelfde crap
Je gaat me niet vertellen dat Damien Rice of Opgezwolle crap isquote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Hostimeister is Medium
Music you have in common includes Acda en De Munnik, Anouk, Damien Rice, Opgezwolle and Timbaland.
p00p is het!quote:Op maandag 7 december 2009 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat Damien Rice of Opgezwolle crap is
Kijk van die andere kan ik het hebben, zal namelijk bij hoge uitzondering zijn dat ik daar iets van draai, maar Opgezwolle is fucking baasquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk van die andere kan ik het hebben, zal namelijk bij hoge uitzondering zijn dat ik daar iets van draai, maar Opgezwolle is fucking baasEn Damien ook
. Gij fopnegert.
Hij is in ieder geval meer gangsta dan Dre en Snoepje drop!quote:Op maandag 7 december 2009 21:24 schreef HostiMeister het volgende:
Eazy is pas een fopnegert, beetje keihard gangsta doen en dan in de reet gepompt worden en doodgaan aan aids, dat is niet gangsta
Wel lekkere plaat, dat dan weer wel
Alle originele leden van NWA zijn baas, nuff saidquote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval meer gangsta dan Dre en Snoepje drop!
Ja, in de oude tijd!quote:Op maandag 7 december 2009 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alle originele leden van NWA zijn baas, nuff said
Ja negerpiemels!quote:Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, D_K heeft het weer over zijn favo onderwerp zie ik al
Komt die uit de 'favorieten' van IE?quote:
Volgens mij is mijn host-file beschermd tegen dat soort flauwekul. Ik meen dat Spybot of zoiets ook die file gebruikt om sites te blocken!quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef IrishBastard het volgende:
Altijd leuk om in iemands host.ini te zetten bij www.google.nl
Flauwquote:Op maandag 7 december 2009 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn host-file beschermd tegen dat soort flauwekul. Ik meen dat Spybot of zoiets ook die file gebruikt om sites te blocken!
Zoek jij soms op negerpiemels op fok?quote:
Lanparty's?quote:Op maandag 7 december 2009 22:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
FlauwBij lanpartys werke het bij ons altijd prachtig
Je verveelt je dit?quote:Op maandag 7 december 2009 22:45 schreef HostiMeister het volgende:
Man ik verveel me echt de kenker zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je verveelt je dit?WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jup, alleen weinig op, dadelijk family guy op bbc3... ]quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Slapen! OMG de tijd! Dan nog maar ff tv kijken!
Ik pak meestal een herhaling van DWDD en wat docu's op NGC/Discovery!quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jup, alleen weinig op, dadelijk family guy op bbc3... ]
Alleen Anthony Bourdain en als ik nog ergens een BBC Horizon kan meepikken. Meeste spul op discovery is laatste tijd niet echt meer docu materiaal maar series als LA ink of van die houthakkersquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik pak meestal een herhaling van DWDD en wat docu's op NGC/Discovery!
Ja discovery is echt bergafwaarts gegaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen Anthony Bourdain en als ik nog ergens een BBC Horizon kan meepikken. Meeste spul op discovery is laatste tijd niet echt meer docu materiaal maar series als LA ink of van die houthakkers
quote:
Anthony is dan ook wel echt een baas zoals je ze tegenwoordig nog maar zelden ziet. En die hele John & Kate + 8 heeft me ook nooit kunnen boeien. Discovery Science heeft zo af en toe tussen alle mythbuster en brainiac reruns nog wel wat leuke dingen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:31 schreef Pheno het volgende:
[..]Voor de rest ook eens. In het begin was ik nog blij met bv het Travel & Living channel, maar dat is nu ook alleen maar John & Kate + 8. Ironisch, als je op het Amerikaanse nieuws hoort dat ze (toen ik er op vakantie was) wilden scheiden
Om die Litte people ook maar meteen af te schieten. Laat hem maar de stem van Kermit de Kikker doen.
x2quote:
Hoe wil je thuis komen zonder naar buiten te gaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:02 schreef Sander het volgende:
Ik ook niet. Alleen nog terug naar huis.
Via de ondergrondse?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe wil je thuis komen zonder naar buiten te gaan?
Kost dat? Alleen de lamp vervangen of ook de starter?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Beh wat een kutweer, maar goed dat de man bij de lichtzaak precies wist wat voor tl ik nodig had. Handyman hosti heeft weer licht boven zijn keuken blad
Krengen zijn trouwens best duur
Dat ding waar je een tl in klikt. Ik meen uit mijn hoofd dat die twee van die pinnen hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
wtf is een starter? Zit dat in die tl of in dat ding waar je je tl in klikt? Ik heb alleen een nieuwe staaf gehaald, best een kleintje voor 8 euro
Dan kan de helft van de managers gelijk opzouten! Zo slim zijn ze ook nog wel dat ze dat dus niet gaan doen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:29 schreef Dj_unkie het volgende:
&^%$#$ stage bedrijf...wtf willen ze van me! Word gek van al die meningen van die zogenaamde managers..gvd krijg eens een gemeenschappelijke missie en visie lamballen!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGG
zo dat moest er even uit
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan kan de helft van de managers gelijk opzouten! Zo slim zijn ze ook nog wel dat ze dat dus niet gaan doen!
Ook nog (net) goedemorgen!quote:
nee dat niet, maar ik moet een businessplan maken om een beveiliging afdeling (van een grote elektrotechnische installateur) meer omzet + winstmarge te laten genereren. Dit moet worden gerealiseerd door nieuwe markten aan te snijden waar men intern met andere afdelingen al op actief is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Strategisch concept, je zit toch niet in de Raad of wel?
Je had er al 4 kunnen hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:31 schreef Dupje het volgende:
Loop ik achter?
Oud klasgenootje van me is nu voor de 2e keer zwanger!Gepland dit keer.
Nee, ze zegt dat ze ervan af wil zijn. En ze wil 2 kinderen, anders is het zo zielig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Sander het volgende:
"Ja de eerste keer was zo onverwacht. Nu wil ik het echt meemaken"
Haha meeeen ik moet er niet aan denken. Ik wil wel kinderen ja, maar niet op mn 22equote:
Goede redenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:39 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee, ze zegt dat ze ervan af wil zijn. En ze wil 2 kinderen, anders is het zo zielig.
Maar jij bent iets ouder dan ik denk ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goede reden
Kwam laatst een brugklasgenootje van me tegen, al bezig met de 3e en al een paar jaar getrouwd
True true. Age discrimination, dat betekend dat ik sowieso achter loop. Ach, mijn pa had op mijn leeftijd al een zoontje van 3 en een verse dochterquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:50 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maar jij bent iets ouder dan ik denk ikDus zij zou ook wel iets ouder zijn dan mijn oud klasgenootje
Das bijna net zo'n belachelijke reden als wat Sander zegtquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:39 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee, ze zegt dat ze ervan af wil zijn. En ze wil 2 kinderen, anders is het zo zielig.
Mijn moeder was zo ongeveer getrouwd op mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
True true. Age discrimination, dat betekend dat ik sowieso achter loop. Ach, mijn pa had op mijn leeftijd al een zoontje van 3 en een verse dochter
dat is de dag dat ik niet kanquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:33 schreef Sander het volgende:
Hey swarma. Ik ben gevraagd voor in de van Buuren. Weet nog niet wanneer. Kom je ook?
Dat is ook weer zo. En daarna gaat ze weer studeren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef LastRequest het volgende:
En ik snap dat juist wel, als je er toch al een hebt kun je net zo goed doorgaan.. als je meer dan één kind wilt natuurlijk. Anders zit er zo 5 of meer jaar tussen je twee kids.
Tip, Zolang je ze niet erkent zijn het niet jouw kotersquote:
Ik erken andermans kinderen als mijn koters! Want als ik op mezelf moet wachten komt het er nooit van!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:14 schreef royjn het volgende:
[..]
Tip, Zolang je ze niet erkent zijn het niet jouw koters
hoorde het net op de radioquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef royjn het volgende:
Zo maar eens weer richting huis.
Even oppassen bij Beuningen want daar staan/stonden ze te flitsen
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik erken andermans kinderen als mijn koters! Want als ik op mezelf moet wachten komt het er nooit van!
Hoeveel koters wil jij?quote:
2 is mooi!quote:
Haha okquote:
2 is prima! 1 vind ik een beetje zielig en 3 is het lastig dat ze allemaal goed contact houden/krijgen! Eentje is er altijd de pineut!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha ok2 is prima idd. Ik heb ook alleen een zusje, en dat is genoeg, maar ook gezellig.
Maarjaaa eerst nog een wederhelft zoeken die dus ook kinderen wil, wel zo makkelijk
En zo krap op de achterbank!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
2 is prima! 1 vind ik een beetje zielig en 3 is het lastig dat ze allemaal goed contact houden/krijgen! Eentje is er altijd de pineut!
Daar heeft papa zelf geen last vanquote:
Sup nigga?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef BossJos het volgende:
Ff een shoutout naar me Nijmeegse boys
Heb toevallig vanochtend nog een paar plaatjes van "zo moeilijk" geluisterd. Is die nieuwe clip al af btw?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef BossJos het volgende:
Ff een shoutout naar me Nijmeegse boys
Volgens mij was die shit al te checken op het topnotch youtube kanaal. Zoiets hoorde ik althans van een van me boys.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Heb toevallig vanochtend nog een paar plaatjes van "zo moeilijk" geluisterd. Is die nieuwe clip al af btw?
vet!.....Ik zou zweren dat ik tijdens de clipopname een getunde Audi TT met camerawagen door mijn straat zag rijdenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef BossJos het volgende:
[..]
Volgens mij was die shit al te checken op het topnotch youtube kanaal. Zoiets hoorde ik althans van een van me boys.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef Sander het volgende:
44 pagina's afstudeerverslag tot nu toe. Richtlijn van de HAN is 30. Fuck de HAN.
idd, alle uitwerkingen en tabellen enzo gewoon in de bijlagequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:47 schreef Dj_unkie het volgende:
gewoon alle overbodige zooi in de bijlage flikkeren?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd, alle uitwerkingen en tabellen enzo gewoon in de bijlage
hfst 7, conclusie en aanbeveling
dit hoofdstuk is in de bijlagen te vinden onder het kopje bijlage 6
aai.gif!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt mijn nek is zwaar naar de klote, vanochtend niks aan de hand, uur na wakker worden ineens echt pijn.. en nu kan ik mijn hoofd maar 3 of 4 centimeter draaien naar rechts zonder pijn..
denk dat de buitelandse spotjes het iets beter doen, die zuster is gewoon uitnodigendquote:
omgquote:
Ik vind 'm eigenlijk heel slecht. De tieten van de verpleegkundige zijnquote:
Maar bij jou komt dat meer doordat je jaloers ben op haar tietenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
wat mikkie zegt..
Vind hem ook maar matig..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:56 schreef IrishBastard het volgende:
't Ging me ook niet om de boodschap, wel om het filmpje
quote:Nieuwe vertraging Doornroosje bouw van de baanPresentatie plannen in januari
3VOOR12 NL Tomas Delsing
dinsdag 8 december 2009 16:45
De lokale VVD-fractie, die meent dat het dossier te omstreden is om door het demissionaire college behandeld te worden, stelde voor het te laten liggen tot na de gemeenteraadsverkiezingen in maart. Dit voorstel werd gisteravond in een overleg tussen fractievoorzitters en de burgemeester van tafel geveegd, omdat het CDA de zijde van Doornroosje koos. De definitieve plannen zullen, zoals gepland, in januari gepresenteerd worden.
Doornroosje directeur Toine Tax is opgelucht, maar had niet anders verwacht: “Dit is een bevestiging van het wederzijdse vertrouwen. Nu het CDA ook voor onze plannen is, waren alleen de VVD, Nijmegen Nu en de Verenigde Seniorenpartij Nijmegen voor uitstel. Dat zijn redelijk kleine partijen in de raad. Ik zie dit als een duidelijk signaal tegen de reflex om bij elke politieke rimpeling te roepen dat onze plannen niet door kunnen gaan. Natuurlijk is het niet zo dat ik gisteren liep te fluiten, maar de uitkomst is voor mij niet onverwachts.”
Tax benadrukt dat dit alles niet betekent dat morgen de eerste paal de grond in kan: “In januari wordt het concrete plan pas voorgelegd aan de raad, maar wij kunnen nu in ieder geval verder onderhandelen met onze partners en beginnen met de aanbestedingen voor de bouw. We komen nu in een fuik terecht, waarbij het steeds moeilijker wordt het proces te stoppen.”
is dat al zeker? dacht dat de gemeenteraad het liet vallen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:03 schreef rubbereend het volgende:
dat de nieuwbouw van Roosje geen vertraging opleverd
Ik zeg toch, wat Mikkie zegt, Dus dat is toch inclusief dequote:Op dinsdag 8 december 2009 18:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar bij jou komt dat meer doordat je jaloers ben op haar tieten
Oh Yes. witte kerst.quote:
Straks rijlesquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef SLP_ het volgende:
ik heb honger maar er is niets lekkers in huisen ik heb morgen een filosofie examen wat ik globaal wel ken maar de precieze inhoud wil maar niet in mijn hoofd blijven zitten
![]()
en ik had gepland om vanavond aan filos te besteden maar was helemaal vergeten dat ik straks rijles heb echt super slim
ik ben spekkies aan t eten (gratis van de jan linders!)quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef SLP_ het volgende:
ik heb honger maar er is niets lekkers in huisen ik heb morgen een filosofie examen wat ik globaal wel ken maar de precieze inhoud wil maar niet in mijn hoofd blijven zitten
![]()
en ik had gepland om vanavond aan filos te besteden maar was helemaal vergeten dat ik straks rijles heb echt super slim
Overdag kan ik niet en anders zou ik alleen de zaterdag kunnen en 1 keer in de week doe ik liever nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Straks rijlesje rijdt toch ook niet 's avonds af ofzo
ik hou niet van spekkiesquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
ik ben spekkies aan t eten (gratis van de jan linders!)
2008quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7508/1
Goed verhaal, Yashi.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeej ik kan mijn nek weer opzij draaien.. Ik kan alleen niet mijn hoofd horizontaal doen rechts
vraag dat om 12:00 nog maar eens....dan moet die wel wakker zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 07:49 schreef Sander het volgende:
Ola. Swarma, ik moet de 17e en de 23e op
Ik zat er net aan te denken ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:02 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
vraag dat om 12:00 nog maar eens....dan moet die wel wakker zijn
Jouw tijd komt nog welquote:Op woensdag 9 december 2009 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet iedereen is een slaaf van de maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |