Hoe wil je thuis komen zonder naar buiten te gaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:02 schreef Sander het volgende:
Ik ook niet. Alleen nog terug naar huis.
Via de ondergrondse?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe wil je thuis komen zonder naar buiten te gaan?
Kost dat? Alleen de lamp vervangen of ook de starter?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Beh wat een kutweer, maar goed dat de man bij de lichtzaak precies wist wat voor tl ik nodig had. Handyman hosti heeft weer licht boven zijn keuken blad
Krengen zijn trouwens best duur
Dat ding waar je een tl in klikt. Ik meen uit mijn hoofd dat die twee van die pinnen hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
wtf is een starter? Zit dat in die tl of in dat ding waar je je tl in klikt? Ik heb alleen een nieuwe staaf gehaald, best een kleintje voor 8 euro
Dan kan de helft van de managers gelijk opzouten! Zo slim zijn ze ook nog wel dat ze dat dus niet gaan doen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:29 schreef Dj_unkie het volgende:
&^%$#$ stage bedrijf...wtf willen ze van me! Word gek van al die meningen van die zogenaamde managers..gvd krijg eens een gemeenschappelijke missie en visie lamballen!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGG
zo dat moest er even uit
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan kan de helft van de managers gelijk opzouten! Zo slim zijn ze ook nog wel dat ze dat dus niet gaan doen!
Ook nog (net) goedemorgen!quote:
nee dat niet, maar ik moet een businessplan maken om een beveiliging afdeling (van een grote elektrotechnische installateur) meer omzet + winstmarge te laten genereren. Dit moet worden gerealiseerd door nieuwe markten aan te snijden waar men intern met andere afdelingen al op actief is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Strategisch concept, je zit toch niet in de Raad of wel?
Je had er al 4 kunnen hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:31 schreef Dupje het volgende:
Loop ik achter?
Oud klasgenootje van me is nu voor de 2e keer zwanger!Gepland dit keer.
Nee, ze zegt dat ze ervan af wil zijn. En ze wil 2 kinderen, anders is het zo zielig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Sander het volgende:
"Ja de eerste keer was zo onverwacht. Nu wil ik het echt meemaken"
Haha meeeen ik moet er niet aan denken. Ik wil wel kinderen ja, maar niet op mn 22equote:
Goede redenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:39 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee, ze zegt dat ze ervan af wil zijn. En ze wil 2 kinderen, anders is het zo zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |