Straks rijlesquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef SLP_ het volgende:
ik heb honger maar er is niets lekkers in huisen ik heb morgen een filosofie examen wat ik globaal wel ken maar de precieze inhoud wil maar niet in mijn hoofd blijven zitten
![]()
en ik had gepland om vanavond aan filos te besteden maar was helemaal vergeten dat ik straks rijles heb echt super slim
ik ben spekkies aan t eten (gratis van de jan linders!)quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef SLP_ het volgende:
ik heb honger maar er is niets lekkers in huisen ik heb morgen een filosofie examen wat ik globaal wel ken maar de precieze inhoud wil maar niet in mijn hoofd blijven zitten
![]()
en ik had gepland om vanavond aan filos te besteden maar was helemaal vergeten dat ik straks rijles heb echt super slim
Overdag kan ik niet en anders zou ik alleen de zaterdag kunnen en 1 keer in de week doe ik liever nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Straks rijlesje rijdt toch ook niet 's avonds af ofzo
ik hou niet van spekkiesquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
ik ben spekkies aan t eten (gratis van de jan linders!)
2008quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7508/1
Goed verhaal, Yashi.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeej ik kan mijn nek weer opzij draaien.. Ik kan alleen niet mijn hoofd horizontaal doen rechts
vraag dat om 12:00 nog maar eens....dan moet die wel wakker zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 07:49 schreef Sander het volgende:
Ola. Swarma, ik moet de 17e en de 23e op
Ik zat er net aan te denken ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:02 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
vraag dat om 12:00 nog maar eens....dan moet die wel wakker zijn
Jouw tijd komt nog welquote:Op woensdag 9 december 2009 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet iedereen is een slaaf van de maatschappij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |