Wat voor soort muziek maakte ze? En nee wel eens van gehoord via een maat hiero, maar nog nooit iets van gehoordquote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef Dupje het volgende:
Maarem, kent iemand de band Je Moeder? Uit Nijmegen? Helaas aantal jaren geleden gestopt...
Ehm:quote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef Dupje het volgende:
Maarem, kent iemand de band Je Moeder? Uit Nijmegen? Helaas aantal jaren geleden gestopt...
Dat had ik niet verwacht met de muziek smaak van menige hier in dit topicquote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
Your musical compatibility with royjn is Very High
Music you have in common includes Tiësto, Underworld, Armin van Buuren, Kai Tracid and Moby.
Jij verdient op het moment niet beterquote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef AMDB het volgende:
Ik had wel iets anders verwacht bij m'n eerste naamtopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Your musical compatibility with royjn is Very Lowquote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht met de muziek smaak van menige hier in dit topic
Nicequote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Your musical compatibility with royjn is VERY LOW
Music you have in common includes Benny Benassi, Brooklyn Bounce, Marco V, Markus Schulz and Fragma.
Mijn eerste muziekliefde was dan ook Hardcore en daarna rolde ik in HardTrance, Techno en trance. Moet dan ook toegeven dat ik het nog steeds luister alleen minder.quote:Op maandag 7 december 2009 13:04 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht met de muziek smaak van menige hier in dit topic
Ach iedereen heeft wel eens emo in een hoekje gezeten met een coltrui aan en een kop warme chocomel met de scheermesjes naast je op de vloer terwijl My Immortal loeihard door de boxen knaltquote:
Best te pruimen!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft wel eens emo in een hoekje gezeten met een coltrui aan en een kop warme chocomel met de scheermesjes naast je op de vloer terwijl My Immortal loeihard door de boxen knalt
Leugensquote:Op maandag 7 december 2009 13:09 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
zit even te denken, maar nee het is me nog niet overkomen
quote:Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn eerste muziekliefde was dan ook Hardcore en daarna rolde ik in HardTrance, Techno en trance. Moet dan ook toegeven dat ik het nog steeds luister alleen minder.
Nederlandse euhm, punk? Zoiets. Altijd moeilijk een etiket op een band te plakken. Ze hadden in hun logo zo'n vrouwtje die op wcdeuren staat.quote:Op maandag 7 december 2009 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek maakte ze? En nee wel eens van gehoord via een maat hiero, maar nog nooit iets van gehoord
Huh, ok. Ik ken de bassist en ik dacht toch echt wel dat ze gestopt waren. Of ze bestaan nog maar dan met een andere bassist ofzo... Hmmmm.quote:Op maandag 7 december 2009 13:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ehm:
http://www.ndrgrnd.nl/inhoud/agenda.php
Vrijdag 22 januari?
Ik weet nog dat ik vroeger stiekem een paar albums had die ik niet bij de rest bewaarde omdat andere maten me van toen dan misschien een punker of rockmietje vondenquote:Op maandag 7 december 2009 13:12 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
same...eerst eurodance, trance, hardhouse, techno
Begin nu ook andere muziek te waarderen
quote:Op maandag 7 december 2009 13:09 schreef AMDB het volgende:
Evanescence, daar kunnen ze beter een echte kraai laten zingen omdat dat minder op een kraai lijkt
Weet je wie pas goed kan zingen? Bjork of Tori Amosquote:Op maandag 7 december 2009 13:16 schreef morgane het volgende:
[..]
ik heb wel eens concerten op tv gezien van Pinkpop enzo en het lijkt erop dat ze live écht niet goed kan zingen. Maar op de cd wel
Oude hiphopo albumsquote:Op maandag 7 december 2009 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rap tot jaren '00, soul, oude rock, grunge en dat soort meuk heb ik hier!
Uit Arnhemquote:Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef Dupje het volgende:
Alleen de echte meuk!quote:Op maandag 7 december 2009 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oude hiphopo albumsNas, Big Pun, Mobb Deep
haha dat soort albums heb ik wel altijd geluisterd....maar ik stond toch we bekend als "trendsetter" qua muziek...Ik was meestal net één stapje voor. Dus in de klas zat de helft nog naar commerciele trance te luisteren terwijl ik lekker UK hardhouse had ontdektquote:Op maandag 7 december 2009 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vroeger stiekem een paar albums had die ik niet bij de rest bewaarde omdat andere maten me van toen dan misschien een punker of rockmietje vondenSmash van The Offspring verstoppen
Whahahaha half half dan.quote:Op maandag 7 december 2009 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit Arnhem
Een collega van me destijds was de drummer.
Klinkt als een leuk koppel. Ben benieuwdquote:Op maandag 7 december 2009 13:21 schreef Dupje het volgende:
Annemiek, Gerard en Giel in het glazen huis, 3FM!
Dat heeft me nou nog nooit kunnen boeien dat glazen huisquote:Op maandag 7 december 2009 13:21 schreef Dupje het volgende:
Annemiek, Gerard en Giel in het glazen huis, 3FM!
Ik ken het. Zo gebruik ik ook alleen mijn mp3 speler, kan veel op en staat ramvol met alles wat ik leuk vindquote:Op maandag 7 december 2009 13:56 schreef Dj_unkie het volgende:
ik luister alleen naar mijn eigen muziek...muziek op de radio is veelal radio is meestalen de kwaliteit (onderweg/at work) is
Ik had liever Domien en Michiel ipv Giel en Annemiek... Maarja, het wordt toch wel weer leuk. Ik ga ook (zoals elk jaar) langs. Dus naar Groningen!quote:Op maandag 7 december 2009 13:25 schreef royjn het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk koppel. Ben benieuwd
Ik luister dan liever de Vlaamse zenders!quote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik had liever Domien en Michiel ipv Giel en Annemiek... Maarja, het wordt toch wel weer leuk. Ik ga ook (zoals elk jaar) langs. Dus naar Groningen!
Ik vind 3FM heel leuk, ik luister het eigenlijk altijd, behalve in het weekend. Naja ieder z'n meug he.
Is that right, rambo?quote:
heb standaard 30GB op mp3 staan, maar via de flaptop kom ik op nog eens 100GB welke op de NAS thuis staan. Ik heb dus altijd wel iets lekkers te luisteren!quote:Op maandag 7 december 2009 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het. Zo gebruik ik ook alleen mijn mp3 speler, kan veel op en staat ramvol met alles wat ik leuk vind
Pearl Jam, Rock Werchter las ik daarstraksquote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zet ik Pearl Jam wel ff voor af, wat een baas.
Die hadden vorig jaar ook een geniale line-up, maar zo ongelooflijk duurquote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pearl Jam, Rock Werchter las ik daarstraks
Wat dacht je van Pearl Jam op Rockin' Park in de Goffert op 27 juni?quote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pearl Jam, Rock Werchter las ik daarstraks
Net een account aangemaakt, kan je een mailtje krijgen als de kaartverkoop start?quote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef AMDB het volgende:
Wat dacht je van Pearl Jam op Rockin' Park in de Goffert op 27 juni?
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=8537
Bij FestivalInfo of Livenation? Bij FI weet ik niet. LN stuurt wel mailtjes rond met data van voorverkoop e.d.quote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net een account aangemaakt, kan je een mailtje krijgen als de kaartverkoop start?
Waar zit jij nu ergens? In NL of Italie?quote:Op maandag 7 december 2009 16:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou pak je laptop op en doe je ding!
quote:
Dat je zulke zooi onthoud! Wijfquote:Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, vandaag 11 maanden verkering
quote:
Thanx, nachtzuster weer gemaaktquote:
voor mijn tijd zo te zienquote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef IrishBastard het volgende:
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Toestemmingquote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft de betreffende user wel toestemming gegeven?
Toch fijn. Niet bijlezen, maar pagina 2 openen en zien dat er wel aan je gedacht is in de tussentijdquote:
Volgens mij zit 'r iets op d'r neus. Een puist. In het midden.quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef IrishBastard het volgende:
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Die Rinus is wel een toffe vlegel!quote:Op maandag 7 december 2009 19:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch fijn. Niet bijlezen, maar pagina 2 openen en zien dat er wel aan je gedacht is in de tussentijd
Rinusquote:Op maandag 7 december 2009 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Rinus is wel een toffe vlegel!
Your musical compatibility with Hostimeister is Mediumquote:Op maandag 7 december 2009 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
Julliue luisteren dus allemaal dezelfde crap
Je gaat me niet vertellen dat Damien Rice of Opgezwolle crap isquote:Op maandag 7 december 2009 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Hostimeister is Medium
Music you have in common includes Acda en De Munnik, Anouk, Damien Rice, Opgezwolle and Timbaland.
p00p is het!quote:Op maandag 7 december 2009 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat Damien Rice of Opgezwolle crap is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |