1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik vind de geur ook heerlijk (hij ligt nog even in mn auto dus die ruikt er straks ook helemaal naar!quote:Op zondag 6 december 2009 15:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben lekker de boom al staan en ik vind het extra gezellig nu in huis
Tot morgen(avond)!!!! En veel plezier vanavond met eten en asseskicken!quote:Op zondag 6 december 2009 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Hier regent het ook hoor, maar ik ga dr nu toch echt doorheen met de honden, tot morgenavond![]()
( tenminste, ik hoooooooop tot morgen overdag, ik hoop echt dat ik mn pc weer terug krijg)
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 16:09 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga vanavond maar eens ons boompje van zolder halen....
want ik moet een foto maken met het SS pakje!!![]()
![]()
Twee kinderen en twee katten 1 kunstboom en heel veel ballen werkt ook primaquote:Op zondag 6 december 2009 16:41 schreef trovey het volgende:...ben ik weer...even zooi hier opruimen
...ik wip hier zo af en toe even langs...oh ja wat betreft boom....denk het niet...9 katten en een minikunstboom is en blijft een slechte combi
. regent hier de hele dag al
Nix aan de hand hoorquote:Op zondag 6 december 2009 16:10 schreef tombolafan het volgende:
![]()
waarom zo'n chagrijnig gezicht?
Pepernoten
quote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef senesta het volgende:
Ik heb een zere keel![]()
Hummer heeft gisteren voor sinterklaas een kattentunnel gehad, wat een feest!
Oh en vergeten jullie niet dat de dierenproducten verkiezing bijna afloopt?
Vind jij die kunststofballen ook altijd terug onder de kast...een maand nadat het kerst is geweestquote:Op zondag 6 december 2009 16:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Twee kinderen en twee katten 1 kunstboom en heel veel ballen werkt ook prima![]()
Koelen onder stromend water! helpt hier altijd (want ik en de oven is geen goede combinatiequote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mij net verbrand aan de oven. Wij hebben nog geen boom gehaald het regent al heel de dag. En ik wil geen natte boom in de auto.
quote:Op zondag 6 december 2009 16:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Vind jij die kunststofballen ook altijd terug onder de kast...een maand nadat het kerst is geweest...laatste jaren geen boom gezet...teveel ellende gehad met de beestjes sinds 2004 (zeker rond de feestdagen in 2006 en 2008) om nou echt in de stemming te zijn.De feestdagen doorbrengen met een dode kat in de diepvriezer(en er net voor de kerst er eentje te hebben weggebracht) en daarna in 2008 met een stervende kat(nierfalen) zitten brengt de hie hiep hoera stemming er nou niet bepaald in
. Eens kijken of ik het dit jaar kan opbrengen om wel de boom te pakken van zolder. Na het overlijden van Murphy gaat het op dit moment weer goed met Tickel (al 2 dagen is met het behandelen het oog en de neus nagenoeg schoon)...dus wie weet.....als ik tenminste een plekje kan vinden tussen de krabpalen hier
Vrat gisteravond weer als een bootwerkerquote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon opzetten, brengt wel weer gezelligheid in huis![]()
En hoest met Sasha? (dat was jij toch?)
quote:
Pest is gewoon dat ik dus niet zoveel kunstof ballen heb. We hadden net een hele boom met alles erop en eraan gekocht.quote:Op zondag 6 december 2009 16:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Vind jij die kunststofballen ook altijd terug onder de kast...een maand nadat het kerst is geweest...laatste jaren geen boom gezet...teveel ellende gehad met de beestjes sinds 2004 (zeker rond de feestdagen in 2006 en 2008) om nou echt in de stemming te zijn.De feestdagen doorbrengen met een dode kat in de diepvriezer(en er net voor de kerst er eentje te hebben weggebracht) en daarna in 2008 met een stervende kat(nierfalen) zitten brengt de hie hiep hoera stemming er nou niet bepaald in
. Eens kijken of ik het dit jaar kan opbrengen om wel de boom te pakken van zolder. Na het overlijden van Murphy gaat het op dit moment weer goed met Tickel (al 2 dagen is met het behandelen het oog en de neus nagenoeg schoon)...dus wie weet.....als ik tenminste een plekje kan vinden tussen de krabpalen hier
Oh dat is ook gaaf.quote:Op zondag 6 december 2009 17:18 schreef Strega het volgende:
Wij gaan volgende week de krans voor aan het plafond halen,
Erg goed alternatief voor een huis met drie honden (1 blind), en 5 katten. Plus mezelf met krukken![]()
De boom gaat het op de veranda, dan staat ie op de buitentafel, voor het eet/keukenraam. Lichtjes erin en langs de veranda, vogelvoer (bollen, kransen en pindaslierten erin.) Dan hebben we de vogels bijna binnen. De mazzel is dit jaar dat de boom van vorig jaar nog in een grote kuip staat en nu nog mooier is dan ie was toen we hem kochtenKaarsen op de veranda. De rest van het huis lekker gezellig maken. Buiten is het op dit moment toch maar triestig.
Die slingers werken bij mij niet...gaan ze aan vreten hier en al dat plasticspul is weer niet zo goed voor de darmpjes..ik gebruik van die kralensnoeren...dat luktquote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Pest is gewoon dat ik dus niet zoveel kunstof ballen heb. We hadden net een hele boom met alles erop en eraan gekocht.
Tot nu toe is het nog ieder jaar bij een bal of 5 kapot gebleven![]()
De slingerstukjes vind ik wel overal terug
Wat llief!quote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Veel koud drinken en dan morgen zonder keelpijn wakker worden![]()
Wij doen niet aan Sinterklaas, maar ik vond gisteren toevallig een lekker mannengeurtje van Esprit voor heel weinig centjes, dus meneer I. heeft toch wat gehad.
Ik had het alleen nog niet ingepakt toen ie thuis kwam
Hilarisch, dat filmpje! Mooie kat is Hummer. Maine Coon?quote:Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara stond bij elk kadootje te springen hahaha
En hummer hoorde ik zelfs vannacht nog in zijn tunnel rommelen.
Bekijk deze YouTube-video
Wel een beetje donker en muziekje was een beetje fout gelopen
Ja, maine coontje inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 17:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Hilarisch, dat filmpje! Mooie kat is Hummer. Maine Coon?
Ja, wij hebben ook zo'n mooie jongen en ze zijn zo vreselijk lief!quote:
Ook al zo'n beauty. Onze Noorse kater is helaas veel te jong overleden. Hij was zwart/wit en ook zo mooi en lief.quote:Op zondag 6 december 2009 17:59 schreef trovey het volgende:
Even weer een Noortje van me spammen...Coriandra 11 jaar oud, Noorse Boskat
[ afbeelding ]
Deze is in 2007 of 2008 genomen...één van de eerste foto's met mijn digitale camera. Ze oogt ook nu nog jong...zolang je niet in haar bekje naar het gebit kijktquote:Op zondag 6 december 2009 18:03 schreef senesta het volgende:
Is ze dat op de foto al? Ze oogt veel jongerMooi hoor
Hier hebben ze het ook niet allemaal gered, mijn eerst trovey overleed al op 7 jarige leeftijd(rode, oude type) en Rianna mijn zilver crème poesjes haalde de 9,5 jaar voordat chronisch nierfalen haar fataal werd. Ik heb wel een half Maine Coon gehad (kruising met een Heilige Birmaan, te zien daardoor ze Heilige Birmaan sokjes had aan de achterpootjesquote:Op zondag 6 december 2009 18:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ook al zo'n beauty. Onze Noorse kater is helaas veel te jong overleden. Hij was zwart/wit en ook zo mooi en lief.
Ik vind Maine Coons ook zo'n heerlijk karakter hebben!
Ik zag hetquote:
Erg hequote:Op zondag 6 december 2009 18:49 schreef trovey het volgende:
400+...was eigenlijk het enige wat ik zag in de post
....nu nog even het gedicht lezen
Misha, ook zo mooi! Net zo creme/wit als onze Brits korthaar Corwin, die gelukkig nog 15 is geworden. Hij kwam uit het eerste nestje dat we fokten. Britten worden vaak ook niet zo oud helaas. Nog al eens hartfalen.quote:
Stom, ik zag net dat ik de namen verkeerd gelezen had.quote:Op zondag 6 december 2009 18:49 schreef trovey het volgende:
400+...was eigenlijk het enige wat ik zag in de post
....nu nog even het gedicht lezen
Heerlijk.....kittens!quote:Op zondag 6 december 2009 18:56 schreef Nonneke het volgende:![]()
Nou de hondjes hebben zich dapper gedragen het weekend, we bleken er opeens 4 nieuwe kindjes bij te hebben waaronder 2 hele kleintjes.
En ze zijn toch lief geweest een van die kleine jongetjes kwam steeds bij Sylver zitten heel voorzichtig aaien en tegen dr kletsenHet jongetje van 2 had Fa Shi uitgekozen, die is een stuk rustiger en minder harig
![]()
M'n eigen neefje heeft het weekend aan Pim vastgekleefd gezeten en alleen maar gezongen "wij zijn twee vrieeeeeendeeeeeen jij en ik twee dikke vrieeeeendeeeeen jij en ik wij blijven AAAAAAAAAAAAAAAALtijd bij elkaar hoebahoebahophophop![]()
![]()
Dus 7 kindjes in de leeftijd van 2 t/m 9 en 2 nieuwe kittens hebben het weekend zonder kleerscheuren overleefd
Laatste 2 paar laarzen bij de Kringloop gekochtquote:Op zondag 6 december 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he
Maar daarvoor had ik:
- 2 paar laarzen (eentje voor zussie, eentje voor mezelf)
- een G-star broekie (voor zussie)
- een shirtje (voor zussie)
- twee oudejaarsloten (eentje voor zussie, eentje voor mezelf, 30 euro per stuk!)
- ondergoed
- nog een shirtje voor zussie van Desigual (voor haar verjaardag morgen)
- brownies van de Bijenkorf (allemaal for meeeee!)
Dus dat mag wel een keer zo in december
Ligt het aan mij, of is dat vet weinig voor 400+ euro?quote:Op zondag 6 december 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he
Maar daarvoor had ik:
- 2 paar laarzen (eentje voor zussie, eentje voor mezelf)
- een G-star broekie (voor zussie)
- een shirtje (voor zussie)
- twee oudejaarsloten (eentje voor zussie, eentje voor mezelf, 30 euro per stuk!)
- ondergoed
- nog een shirtje voor zussie van Desigual (voor haar verjaardag morgen)
- brownies van de Bijenkorf (allemaal for meeeee!)
Dus dat mag wel een keer zo in december
Nou weet je, ik wilde mijn zussie gewoon eens erg verwennen. Die heeft een klote-operatie in het vooruitzicht waarvan ze ca. 3 maanden zal moeten herstellen en ze is morgen jarig en ze is haar eerste jaar als single goed doorgekomen nadat ze na 7 jaar ineens vanuit het niets werd gedumpt.quote:Op zondag 6 december 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is dat vet weinig voor 400+ euro?![]()
Maar ja goed, laarzen... dan zit je ook al snel aan de 100 euro per paar. Dus das al 200 euro.
Nou die broek zal ook wel 60 a 80 euro zijn. Shirtje is ook een euro of 20 a 30? Dus dan zit je al op +- 300 euro. Nou die 2 loten = 360.. ondergoed.. ligt eraan waar je het koopt en hoeveel. Euro of 30 a 40? = 400 euro. Shirtje van desigual 30 euro? en brownies een tientje? rond de 450 euro. Kom ik in de buurt?
Maakt niet uit hoor met die namen...snap het welquote:Op zondag 6 december 2009 18:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Misha, ook zo mooi! Net zo creme/wit als onze Brits korthaar Corwin, die gelukkig nog 15 is geworden. Hij kwam uit het eerste nestje dat we fokten. Britten worden vaak ook niet zo oud helaas. Nog al eens hartfalen.
We denken dat dat de reden ook was dat Isis vorige week ineens dood was.
Die onderste zwar/witte lijk idd op onze Loki(noor), die 3 jaar geleden is overleden.
Ja, dat blijven de rotdingen.
Wij zeggen vaak je hebt gelukkig veel om lief te hebben , maar ook veel te verliezen.
Zullen wij ook zusjes worden?quote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou weet je, ik wilde mijn zussie gewoon eens erg verwennen. Die heeft een klote-operatie in het vooruitzicht waarvan ze ca. 3 maanden zal moeten herstellen en ze is morgen jarig en ze is haar eerste jaar als single goed doorgekomen nadat ze na 7 jaar ineens vanuit het niets werd gedumpt.
Dus ze had het echt wel verdiend
Verder zit je aardig in de buurt ja. Laarzen waren wat goedkoper, broek was 100 euro dus duurder, ene shirtje was 20 euro, die andere van Desigual 44 euro, loten 60, brownies 10 idd. Bij elkaar 410 euro dus inderdaad. Maar daarvan was ca. 100 euro aan spullen voor mezelf en de rest voor haar
Normaal zou ik nu op de bank zitten van 'WTF, wat veel geld uitgegeven' maar nu voelt het goed
Een kennerquote:Op zondag 6 december 2009 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is dat vet weinig voor 400+ euro?![]()
Maar ja goed, laarzen... dan zit je ook al snel aan de 100 euro per paar. Dus das al 200 euro.
Nou die broek zal ook wel 60 a 80 euro zijn. Shirtje is ook een euro of 20 a 30? Dus dan zit je al op +- 300 euro. Nou die 2 loten = 360.. ondergoed.. ligt eraan waar je het koopt en hoeveel. Euro of 30 a 40? = 400 euro. Shirtje van desigual 30 euro? en brownies een tientje? rond de 450 euro. Kom ik in de buurt?
quote:Op zondag 6 december 2009 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zullen wij ook zusjes worden?
Nee grapje. Ik vind het wel vet lief van je
Enne, zijn die brownies lekker?Ik heb nog nooit brownies gegeten
quote:Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef senesta het volgende:
Lekker toch, Greys!! Ik kan me voorstellen dat dat heerlijk voelt![]()
Jij hebt ook geen makkelijk jaar gehad en soms moet je gewoon even doen wat goed voelt hoor
quote:Op zondag 6 december 2009 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zullen wij ook zusjes worden?
Nee grapje. Ik vind het wel vet lief van je
Brownies van de Bijenkorf zijn HEMELS!quote:Enne, zijn die brownies lekker?Ik heb nog nooit brownies gegeten
quote:
*noteert* Brownies bij bijenkorf Amsterdam halen rond de 23ste.quote:Op zondag 6 december 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]!
En het klinkt raar, maar het is nog uit een soort eigenbelang ook hoor
Het voelt gewoon goed en leuk om haar te verzieken zo eens per jaar
[..]
Brownies van de Bijenkorf zijn HEMELS!![]()
Ja, sorryquote:Op zondag 6 december 2009 19:23 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
* senesta krabbelt weer op haar stoel
Niets om je voor te schamen hoor....als je het hebt moet je het gewoon doen....goed voor de kredietcrisesquote:Op zondag 6 december 2009 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik heb ook wel eens van die buien idd
Oh was je met je zusje gaan stappen?quote:Op zondag 6 december 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
En het klinkt raar, maar het is nog uit een soort eigenbelang ook hoor
Het voelt gewoon goed en leuk om haar te verzieken zo eens per jaar
Hier zit geen Bijenkorf in de verre omgevingquote:Op zondag 6 december 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry
Alleen die van de AH. Die voorverpakte troep, weet je weldie zo droog zijn dat je je reet ermee kan afvegen
Ja was leukquote:Op zondag 6 december 2009 19:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh was je met je zusje gaan stappen?was het leuk?
Jij hebt nog NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT brownies gegeten?quote:Op zondag 6 december 2009 19:22 schreef Qwea het volgende:
Enne, zijn die brownies lekker?Ik heb nog nooit brownies gegeten
Die van de Bijenkorf zijn heerlijk klef, niet té klef, maar lékker klef, en dan met een krokant korstjequote:Op zondag 6 december 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry
Alleen die van de AH. Die voorverpakte troep, weet je weldie zo droog zijn dat je je reet ermee kan afvegen
Ik lees helemaal niet meer terugquote:Op zondag 6 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja was leuk
En vandaag dus heel veel geld uitgegeven![]()
Is je kerstboom mooi geworden?
Ik moet nog teruglezen! Ga ik nu doen!
Nee, zie een paar posts hierbovenquote:Op zondag 6 december 2009 19:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik lees helemaal niet meer terugis gewoon te veel telkens
Ben erg tevreden over kerstboom, zo even een fotootje maken en uploaden
en lol @ "leuk, DUS veel geld uitgegeven"![]()
Zo denk ik er ook over...wee diegene die besluit om dit jaar nog te gaanquote:Op zondag 6 december 2009 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen enkel ras is helaas meer vrij van aangeboren afwijkingen.
Mijn zus haar Heilige Birmaan stierf met 3jaar aan kattenaids.
Ik zelf twee maine coons 4jr en 10mnd.
Die wij nu hebben moeten maar erg oud gaan worden.
Je bent n schatquote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou weet je, ik wilde mijn zussie gewoon eens erg verwennen. Die heeft een klote-operatie in het vooruitzicht waarvan ze ca. 3 maanden zal moeten herstellen en ze is morgen jarig en ze is haar eerste jaar als single goed doorgekomen nadat ze na 7 jaar ineens vanuit het niets werd gedumpt.
Dus ze had het echt wel verdiend
Verder zit je aardig in de buurt ja. Laarzen waren wat goedkoper, broek was 100 euro dus duurder, ene shirtje was 20 euro, die andere van Desigual 44 euro, loten 60, brownies 10 idd. Bij elkaar 410 euro dus inderdaad. Maar daarvan was ca. 100 euro aan spullen voor mezelf en de rest voor haar
Normaal zou ik nu op de bank zitten van 'WTF, wat veel geld uitgegeven' maar nu voelt het goed
quote:Op zondag 6 december 2009 19:34 schreef Enfermera het volgende:
Helleuuu![]()
Staat bij iedereen de kerstboom al?? Ik ga 'm zaterdag pas halenHahaha
quote:Op zondag 6 december 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zie een paar posts hierboven
Dat vele geld heb ik (bijna) allemaal aan háár uitgegeven
Omdat ze dat verdiend had
(En omdat ik vond dat ze het nu maar eens moest durven om een jurkje te kopen en aan te doen met toffe laarsjes eronder. Zij vond dat dat niets voor haar was en nu wil ze het niet meer uit).
Was genoeg....,,,,ben er in ieder geval achtergekomen dat stress niet aan je voorbijgaat ook al is er uiterlijk niets aan je te zien en kun je er geestelijk prima mee omgaan....al die stofjes in je lijf die er dan vrijkomen zorgen er wel voor dat er dingen misgaan met je lijf(bloeddruk, hartritmestoornissen etc.)........maar ik blijf mijn onderschrift trouwquote:Op zondag 6 december 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Oh Trovey, dat klinkt alsof je wat te verduren hebt gehad
Ik ga maar eens even terug lezen
Ik vind het echt mega-lief van je!quote:Op zondag 6 december 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zie een paar posts hierboven
Dat vele geld heb ik (bijna) allemaal aan háár uitgegeven
Omdat ze dat verdiend had
quote:(En omdat ik vond dat ze het nu maar eens moest durven om een jurkje te kopen en aan te doen met toffe laarsjes eronder. Zij vond dat dat niets voor haar was en nu wil ze het niet meer uit).
Als er eentje komt (van de zolder) dan niet nu alquote:Op zondag 6 december 2009 19:34 schreef Enfermera het volgende:
Helleuuu![]()
Staat bij iedereen de kerstboom al?? Ik ga 'm zaterdag pas halenHahaha
Haha zo ist!quote:Op zondag 6 december 2009 19:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nee hier niet komt er dit jaar niet ook, volgend jaar zeker weer
Maar ga een dag voor kerst of iig als we verhuisd zijn wat scoren dat tochhet huis opleukt
Dikke kusquote:Op zondag 6 december 2009 19:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Was genoeg....,,,,ben er in ieder geval achtergekomen dat stress niet aan je voorbijgaat ook al is er uiterlijk niets aan je te zien en kun je er geestelijk prima mee omgaan....al die stofjes in je lijf die er dan vrijkomen zorgen er wel voor dat er dingen misgaan met je lijf(bloeddruk, hartritmestoornissen etc.)........maar ik blijf mijn onderschrift trouw
quote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dikke kus
Zorg goed voor jezelf he? En als er iets is of als je iets dwars zit, gewoon lekker hier neer plempen
Dat is nooit verkeerd, wij hadden er ook 1 gratis kunnen halen (de uitzendbureau's doen bomendag dan kun je het veld in en er zelf 1 spitten als ik het goed begrepen heb).quote:Op zondag 6 december 2009 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha zo ist!Misschien iets van kerstballen in een grote vaas met lichtjes erin ofzo? Dat vind ik ook altijd erg mooi
Maar aangezien we nu een gratis kerstboom hebben ga ik die maar aankleden
Maar je bent gewoon lief!quote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
@All: niet mij zoveel ophemelen hoorDaar kan ik niet mee omgaan
![]()
Zoals ik al zei, het was óók uit eigenbelang omdat het zo leuk voelt om te doen
Oeh, nicequote:Op zondag 6 december 2009 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is nooit verkeerd, wij hadden er ook 1 gratis kunnen halen (de uitzendbureau's doen bomendag dan kun je het veld in en er zelf 1 spitten als ik het goed begrepen heb).
Komt wel goed hoor, heb bergen kerstspul
Veel plezier met optuigen
Nice try Greysquote:Op zondag 6 december 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Oké, mijn liefste SS, let je op?
Exhibit A - mijn pakje is nog ingepakt - Clueless is nu op tv op Net5 en dat is wat ik ook ben wat betreft mijn SS, clueless
[ afbeelding ]
Exhibit B - ingepakt pakje met daarop een aankoopbonnetje van vandaag, zie datum 6-12.
[ afbeelding ]
DUS.... als mijn SS me dan nu even wil prijzen voor mijn geduld, dan ben ik in elk geval niet meer clueless
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zondag 6 december 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Oké, mijn liefste SS, let je op?
Exhibit A - mijn pakje is nog ingepakt - Clueless is nu op tv op Net5 en dat is wat ik ook ben wat betreft mijn SS, clueless
[ afbeelding ]
Exhibit B - ingepakt pakje met daarop een aankoopbonnetje van vandaag, zie datum 6-12.
[ afbeelding ]
DUS.... als mijn SS me dan nu even wil prijzen voor mijn geduld, dan ben ik in elk geval niet meer clueless
Mijn SS is in elk geval iemand die heel goed kan dichtenquote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
* MrSubtle is niet 100% clueless over zijn SS... maar het is ook puur het betere gok en giswerk moet ik toegeven![]()
Hier is het doorgaan tot iedereen er niet meer is i.v.m. de FIP(in 2005en waarschijnlijk ook nog in 2006 en 2007)) en de niesziekte die hier in de groep zit....anders is de kans dat ik er ooit vanaf kom nihil. Jammer maar wel de meest verstandige keuze in deze...beide zijn ziektes die veel ellende opleveren voor kat en baasje en om eeuwig doorgaan met deze twee infecties trek ik eerlijk gezegd ook niet. Dus gewoon blijven genieten van mijn katten en daarna....ach dat zien we dan wel weer....maar katloos....nooit!quote:Op zondag 6 december 2009 19:57 schreef Strega het volgende:
[quote]Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja ik ook, als Pagan me niet af en toe toesprak......maar goed ik vind het binnenkort weer tijd voor een nieuwe kat erbij, er is zoveel overleden.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
En nu, volgens het gedicht van vandaag, mocht ik het bruine papier er af halen nadat ik de bewijstest goed had doorstaan. Het lijkt me met die twee foto's van zojuist dat ik geslaagd ben, dus....
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiii wat een leuk pakje zit er onder
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Mooi, Subtle!
Het is maar goed dat jij geen kat in huis hebt met al die mooie spulletjes er in!
En de vlinder bovenin
Ik ben er zelf ook wel tevreden overquote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Mooi, Subtle!
Het is maar goed dat jij geen kat in huis hebt met al die mooie spulletjes er in!
En de vlinder bovenin
quote:Op zondag 6 december 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn kerstboomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
we zijn allemaal jaloers op elkaarquote:
Hahahaha dan zal ik maar niets zeggen over 20 cm stuc dat niet droogt in dat toilet (oeps zei ik het nou toch?)quote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal weer jaloers op jouw toilet-to-be!
Klinkt stom, maar, zo snel mogelijk een laagje witte tandpasta er op smeren, minstens 12 uur laten zitten. Geen blaren,geen pijn, alleen vervelt de plek na verloop van tijd. Andere tandpasta helpt niet, bijvoorbeeld Paradontax werkt niet.quote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mij net verbrand aan de oven. Wij hebben nog geen boom gehaald het regent al heel de dag. En ik wil geen natte boom in de auto.
Of een minuutje of 5 tegen je oorlel houden. Je oorlel heeft ontzettend veel zenuwuiteinden en kan warmte enorm snel afvoerenquote:Op zondag 6 december 2009 20:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar, zo snel mogelijk een laagje witte tandpasta er op smeren, minstens 12 uur laten zitten. Geen blaren,geen pijn, alleen vervelt de plek na verloop van tijd. Andere tandpasta helpt niet, bijvoorbeeld Paradontax werkt niet.
Duur he, nieuwe kerstspulletjesquote:Op zondag 6 december 2009 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook wel tevreden over. Ik heb mijn living colors lamp er achter gezet, hele wand achter de boom is nu rood/oranje, kleurt mooi bij de boom
En nee, hij is niet heel kat compatible...ik heb vorig jaar alles nieuw gekocht (mijn ex had de kerstspullen meegenomen
), ik mocht van mezelf eens goed los bij de intratuin
(en holy shit wat is dat duur zeg, maar dit jaar was ik voor 9 euro boom dan wel klaar
)
Ik zweer ik heb nog nooit brownies gegeten. Ja, die voorverpakte, maar die zijn zo ranzigquote:Op zondag 6 december 2009 19:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij hebt nog NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT brownies gegeten?DAT DAT KAN IN NEDERLAND
...
![]()
PM je adres maar, ik ga je brownies sturen, dit kan ECHT niet langer zo Q
Koop ieder jaar wat in voor en na-verkoop en steeds weer meer dan 50 euroquote:Op zondag 6 december 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Duur he, nieuwe kerstspulletjes
Maar je ziet het er wel aan af hoor, aan je boom! Ziet er prachtig uit!
En mooi met dat sfeervolle licht er bij inderdaad.
Borie heeft ook een beetje die living colorkleur
Maar die moet je nooit in de buurt van je boom krijgen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer ik heb nog nooit brownies gegeten. Ja, die voorverpakte, maar die zijn zo ranzig
Sorryquote:Op zondag 6 december 2009 20:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]jamaar jamaar
Dat kan ECHT niet liefurt![]()
Ik heb volgens mij ook nog nooit (echt goede) brownies gegeten.quote:Op zondag 6 december 2009 20:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]jamaar jamaar
Dat kan ECHT niet liefurt![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 20:14 schreef MrSubtle het volgende:
Ah zwabbert heeft vast een leven vandaag
oh, wat is het toch een mooie kat!quote:Op zondag 6 december 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee? Hier wel hoor zelfs alle kasten stoelen enzquote:Op zondag 6 december 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Dinsdag gaat mijn kerstboom op. Ook met vlinders.![]()
Hij zit nu bommetje vol en goddank met bijna niks dat breekt dus hij zou de katten moeten kunnen overleven.Normaal kocht ik elk jaar ook wat bij in de uitverkoop maar vorig jaar heb ik me ingehouden, alleen gekeken naar nieuwe buitenverlichting. Maar ja, die gooien ze dan weer niet in de korting.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:29 schreef trovey het volgende:
Nou, ben weer even weg voor een paar uurtjes...zie degene die er dan nog is vanavond laat wel weer...de rest tot morgen
En je moeder is er niet meer begreep ik uit het tussen de regels door lezen hier lately?quote:
Nope. Mijn eerste kerstboom heb ik wel supergoedkoop gekocht, die zat per ongeluk in de korting. Sinds ik meer huis heb en dus meer kerstboom nodig om het te vullen (en een nieuwe heb gekocht), staat die in de gang.quote:Op zondag 6 december 2009 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee? Hier wel hoor zelfs alle kasten stoelen enz
Just say when!quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, ik ga gewoon een spare-ribs en brownies meet organiseren binnenkort. Dit kan echt niet dames![]()
![]()
Cat, Q, jullie zijn alvast verplicht aanwezig / uitgenodigd
quote:Op zondag 6 december 2009 20:32 schreef MrSubtle het volgende:
ik blijf trouwens ook niet meer lang vandaag... heb een super zware emotionele dag gehad, dus ben een beetje opben blij als het weer gewoon morgen is
Greeeeesie met je mooie pakkie! Ziet er goed uit!quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Catje!Fijn dat het uit eten leuk is geweest!
Qwea, hapje?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh sorry, nee mijn moeder is recent overleden inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En je moeder is er niet meer begreep ik uit het tussen de regels door lezen hier lately?
(Of heb je dat een keer expliciet gezegd en was ik er toen niet?).
quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Catje!Fijn dat het uit eten leuk is geweest!
Qwea, hapje?
[ afbeelding ]
Sorry waarvoor?quote:Op zondag 6 december 2009 20:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, nee mijn moeder is recent overleden inderdaad
quote:Op zondag 6 december 2009 20:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, nee mijn moeder is recent overleden inderdaad
quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, ik ga gewoon een spare-ribs en brownies meet organiseren binnenkort. Dit kan echt niet dames![]()
![]()
Cat, Q, jullie zijn alvast verplicht aanwezig / uitgenodigd
"sorry" <-- zie m'n edit daarna, was niet de bedoeling je er naar te laten gissenquote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry waarvoor?
Recent als in afgelopen jaar? Of met de Kerstdagen vorig jaar toevallig?
(En alleen antwoorden als je dat wilt dus he).
(Toch niet recent als in de tijd dat je al hier in de SC zat?![]()
)
Ik kreeg het idee dat ie er over wilde vertellen omdat hij zei dat het emotioneel zware dag was geweest.quote:
Vers pakketje!quote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Bamba het volgende:
Hier ben ik weer. Heb een megadrukke week achter de rug..Hopelijk nu weer wat meer tijd!
Anyway, voordat ik het vergeet..Hier mijn Secret Santa cadeautje die staat te springen in de kast om uitgepakt te worden![]()
[ afbeelding ]
Blergh. Echt, wat een kloteziekte tochquote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"sorry" <-- zie m'n edit daarna, was niet de bedoeling je er naar te laten gissen![]()
Recent als in paar maanden geleden. Overleden aan kanker. Ziektebed was ongeveer erger dan het overlijden (hoewel ik dat inmiddels natuurlijk weer anders begin te zien omdat ik haar mis
).
Nah... ik praat er heel makkelijk over, maar eigenlijk normaal alleen met mensen die ik goed ken. En dat is niet bij iedereen hier het geval, vandaar dat ik er niet vaak over praat hierquote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat ie er over wilde vertellen omdat hij zei dat het emotioneel zware dag was geweest.
We zitten niet de Sherlock uit te hangen toch?
En Subtle (sorry dat ik nu over je praat alsof je er niet bij bent Subtle, maar zo is het niet bedoeld natuurlijk) zei laatst dat ie niet naar Komt Een Vrouw wil, dus ik neem aan dat dat ook met zijn moeder te maken had helaas, die kutziekte.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"sorry" <-- zie m'n edit daarna, was niet de bedoeling je er naar te laten gissen![]()
Recent als in paar maanden geleden. Overleden aan kanker. Ziektebed was ongeveer erger dan het overlijden (hoewel ik dat inmiddels natuurlijk weer anders begin te zien omdat ik haar mis
).
Ik bedoelde het ook niet vervelend hoor. Maar het kan wellicht wat dwingend overkomen als twee mensen achter elkaar iemand met vragen blijven bestoken. MrS weet hopelijk wel dat we het goed bedoelen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat ie er over wilde vertellen omdat hij zei dat het emotioneel zware dag was geweest.
We zitten niet de Sherlock uit te hangen toch?
En Subtle (sorry dat ik nu over je praat alsof je er niet bij bent Subtle, maar zo is het niet bedoeld natuurlijk) zei laatst dat ie niet naar Komt Een Vrouw wil, dus ik neem aan dat dat ook met zijn moeder te maken had helaas, die kutziekte.
Ooohquote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Bamba het volgende:
Hier ben ik weer. Heb een megadrukke week achter de rug..Hopelijk nu weer wat meer tijd!
Anyway, voordat ik het vergeet..Hier mijn Secret Santa cadeautje die staat te springen in de kast om uitgepakt te worden![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat je er weer bent chickie!quote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent chickie!![]()
En jij hebt ook een strenge SS, gezien die instructie linksonder
quote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nah... ik praat er heel makkelijk over, maar eigenlijk normaal alleen met mensen die ik goed ken. En dat is niet bij iedereen hier het geval, vandaar dat ik er niet vaak over praat hier.
Je weet in elk geval dat we het goed bedoelenquote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nah... ik praat er heel makkelijk over, maar eigenlijk normaal alleen met mensen die ik goed ken. En dat is niet bij iedereen hier het geval, vandaar dat ik er niet vaak over praat hier.
Ik heb zelfs nog niet met mijn pakje gerammeld.quote:Op zondag 6 december 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zo belachelijk nieuwsgierig naar wat er allemaal in die pakjes zit!
Ik durf er niet mee te rammelen aangezien er op het buitenste laagje papier stond dat er op geplakt zat met mijn adres dat het breekbaar wasquote:Op zondag 6 december 2009 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog niet met mijn pakje gerammeld.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
Voor jullie alletwee een dikkequote:Op zondag 6 december 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik ben daar banger voor dan zij, geloof ik)
Ik ook! En ik doe niet eens mee!!!quote:Op zondag 6 december 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zo belachelijk nieuwsgierig naar wat er allemaal in die pakjes zit!
Jouw SS kent je vast zo goed dat hij/zij het erop heeft gezet om je helemaal gek te maken.quote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf er niet mee te rammelen aangezien er op het buitenste laagje papier stond dat er op geplakt zat met mijn adres dat het breekbaar wasWHIIIIIIIIEEEEEEEEEEE
/hyper
Da's lief, maar Subtle heeft hem harder nodig hoorquote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie alletwee een dikke
Misschien, maar jij maakt je zorgen, dus jij krijgt er ook eenquote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lief, maar Subtle heeft hem harder nodig hoor
Mijn moeder is er nog, gelukkig.
Oeh! Gaafquote:Op zondag 6 december 2009 20:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond.
Voor hen die Zwabbermans missen.. die is nu waarschijnlijk uit zijn dak aan het gaan bij Rammstein.
Dus geen vrees, die komt wel weer terug.
Hij is een paar jaar jonger dan mij. Een tiener dus.quote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Greys, wat lief ben je geweest voor je zus![]()
Mr.S. mooie boom![]()
En sorry van je moeder....hoe oud ben jij eiks...als ik vragen mag?
Haha mooi hequote:Op zondag 6 december 2009 21:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die smilie lijkt sprekend op Zwabbermans.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is een paar jaar jonger dan mij. Een tiener dus.
quote:
quote:
Dat zeg ik lekker nietquote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mr.S. mooie boom![]()
En sorry van je moeder....hoe oud ben jij eiks...als ik vragen mag?
ik weet hoe je het bedoelt, maar je post is - als je 'm anders leest - erg grappig...: alsof je greys en mij vertelt dat de was hangt en daarvoor een kusje geeftquote:
Ha, Cat heeft je al verraden!!!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf er niet mee te rammelen aangezien er op het buitenste laagje papier stond dat er op geplakt zat met mijn adres dat het breekbaar wasWHIIIIIIIIEEEEEEEEEEE
/hyper
Ook goedquote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik weet hoe je het bedoelt, maar je post is - als je 'm anders leest - erg grappig...: alsof je greys en mij vertelt dat de was hangt en daarvoor een kusje geeft
Doe es lief tegen Greys!quote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]niet mogen rammelen, da's echt dramatisch!
ik heb een envelop dus ik kan LEKKAH VOELUH
maar jouw pak zit ook al in een doosje
sucks to be you
Lijkt me een goed plan, mijn pakje STAK HALF DOOR DE BRIEVENBUS!quote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog niets![]()
Morgen ben ik vrij, kan ik lekker de hele dag bij de voordeur zitten!
Wij hebben een bus aan de muurquote:Op zondag 6 december 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, mijn pakje STAK HALF DOOR DE BRIEVENBUS!![]()
![]()
![]()
Iedereen had het kunnen weghalen.
Dit zet ik dus OOK allemaal in het Grote Hintenboek he, dat begrijp je zeker welquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]niet mogen rammelen, da's echt dramatisch!
ik heb een envelop dus ik kan LEKKAH VOELUH
maar jouw pak zit ook al in een doosje
sucks to be you
Wat leed betreft is deze club niet echt doorsnee, nee.quote:Op zondag 6 december 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hebben een bus aan de muur![]()
Weet je? Heel stom mss, maar als ik nu dat DTH-filmpje kijk dan zie ik zoveel mensen gelukkig rondlopen van wie een paar weken/maanden later het leven ff flink op de kop staat![]()
/emo-modus off.
Secret Santa
O jee....... SS volgend jaar gaat gevuld zijn met haat en nijd en vereffenen van oude vetes.quote:Op zondag 6 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zet ik dus OOK allemaal in het Grote Hintenboek he, dat begrijp je zeker wel
Hij scoort lekker punten zeg, vandaag! Maar dan nèt niet
Ing!![]()
Tombola, schatjeDat jij die lijst update terwijl je niet meedoet, echt zo lief!
quote:Op zondag 6 december 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet je? Heel stom mss, maar als ik nu dat DTH-filmpje kijk dan zie ik zoveel mensen gelukkig rondlopen van wie een paar weken/maanden later het leven ff flink op de kop staat![]()
/emo-modus off.
Da's waarquote:Op zondag 6 december 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat leed betreft is deze club niet echt doorsnee, nee.Maar wat lief betreft gelukkig ook niet.
Waar heb je ze al dan? En waar wil je 'm hebben?quote:
Heb ze gehad in tong, navel, lip en bovenkant oor maar die zijn er allemaal uit. Heb nu alleen een verticale tragus, maar ik wil 'n industrial in mn andere oorquote:Op zondag 6 december 2009 21:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Waar heb je ze al dan? En waar wil je 'm hebben?
Foei, niet lachen he?quote:
Lekker setje zijn we bij elkaar he?quote:aan allen trouwens volgens mij mag hier weleens een kusje of een knuffel uitgedeeld worden aan iedereen. We hebben allemaal wel wat.
Leuk Greys dat je zo lief bent voor je zus (ik heb ook zo'n zus alhoewel die het niet zo bont maakt) en ik kan je wel vertellen dat dat soort dingen echt gewaardeerd worden.
Dat wordt één grotequote:Op zondag 6 december 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..](Ik ga er haast van janken, wat zat er in het water vandaag?
)
En weet je Ing? Zo blij als daar, zo worden we allemaal weer
Misschien zelfs 9 januari al
Ja nou, ik hou dus echt ook van lijstjes...quote:Op zondag 6 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombola, schatjeDat jij die lijst update terwijl je niet meedoet, echt zo lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 6 december 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik hou dus echt ook van lijstjes...![]()
Dusssssssss
verhaalupdate!
Oeh! Ik moet nog wat voorgaande delen bijlezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*wandelt naar OP*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik moest ook lachen!quote:
Ja lekker, zo'n kleffe hapquote:Op zondag 6 december 2009 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt één grote![]()
![]()
![]()
en
![]()
![]()
![]()
![]()
sessie.
![]()
Eerst de leden van de SC, daarna de beestjes.![]()
Nee nog niet, maar dat had ik ook nog niet verwacht hoorquote:Had je al wat gehoord van DTH Greys?
quote:Op zondag 6 december 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik hou dus echt ook van lijstjes...![]()
Dusssssssss
verhaalupdate!
Oh dat gaat Snabbi leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:
Is prima joh. Ze hebben ook wel wat beters te doen dan mails beantwoorden.quote:Op zondag 6 december 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lekker, zo'n kleffe hap![]()
Grapje hoor. (En ik ben al zo goed in huggen enzo... not
)
[..]
Nee nog niet, maar dat had ik ook nog niet verwacht hoor
Denk dat ik morgen wel een mailtje krijg, na het weekend. En als ik morgen niets hoor gooi ik er dinsdagmiddag weer een belletje tegenaan
Haar vriend zijn foknaam zie trouwtopicquote:
Ik verwacht het niet.quote:Op zondag 6 december 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk voor de beestjes
Euhh gekke vraag miss maar zijn er op de kerstdagen ook winkels open? We hebben niets gepland (wel visite dat wel) maar als we fit zijn willen we wel eff shoppen
SC meet bij stichting Dierenthuis!quote:
Tegen de 60 gleuf ik.quote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Die Subtle heeft het maar druk in dat verhaal he?![]()
Hoe oud wassie nou ook alweer in dit verhaal? Niet meer zo piep toch?
Dan willen we bij Dierenthuis langs om dieren te aaien en te borstelenquote:
Ooooh dat heb ik helemaal gemist! Leuk!quote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SC meet bij stichting Dierenthuis!(als we er terecht kunnen)
ja ho, ik moet me nog even beter inlezen in wat jij met je zwepen gaat doen in de huwelijksnacht!quote:Op zondag 6 december 2009 21:35 schreef Cat22 het volgende:
Zeg, ik dacht dat er nog maar 2 sexscenes waren vóór onze huwelijksnacht?![]()
En STEL nou dat we er niet terecht kunnen, dan moeten we maar iets anders bedenken voor die 9e januari, maar er kunnen en willen nu zoveel SC-ers meeten dat we daar misbruikgebruik van moeten makenquote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SC meet bij stichting Dierenthuis!(als we er terecht kunnen)
Lijkt me heel leuk! Maar ik ben ook wel heel erg verlegenquote:Op zondag 6 december 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan willen we bij Dierenthuis langs om dieren te aaien en te borstelen
Je bent van harte welkom mee te gaan!
tegen de 60 ja...quote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
Die Subtle heeft het maar druk in dat verhaal he?![]()
Hoe oud wassie nou ook alweer in dit verhaal? Niet meer zo piep toch?
In totaal (het hele eposquote:Op zondag 6 december 2009 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ho, ik moet me nog even beter inlezen in wat jij met je zwepen gaat doen in de huwelijksnacht!![]()
En dit is toch pas de 2e sexscene? 1. stoffer&liedje 2.Meneer Subtiel en Klassieke Witte toch? Of kan ik niet tellen?
quote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet.
Ja, de IEK!!!!![]()
![]()
meubelboulevards misschien op 2e kerstdag. *rilllll*
![]()
![]()
De dagen voor kerst zijn er wel heel veel koopavonden.
Het is meer oriënteren eigenlijk zo van voor die prijsklasse kunnen we dat kopen. Wel even gekeken naar een deawoo ook zo'n kleintje maar die is afgekeurd de naden wijken wat en dat duidt op een ongevalletje of wat.quote:Op zondag 6 december 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Niesje, ben je al bij de auto wezen kijken?
Of wanneer gaan jullie dat doen?
Lancia Ypsylon was het toch he, als ik goed gekeken heb vanmiddag? Leuke auto!
(Toen heb ik er nog niet op gereageerd omdat ik druk was met zussie).
Wat??? Ik had besloten om pas op het einde alles te gaan lezen, maar nu word ik wel heel erg nieuwschierig....Ga maar even lezen denk ikquote:Op zondag 6 december 2009 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ho, ik moet me nog even beter inlezen in wat jij met je zwepen gaat doen in de huwelijksnacht!![]()
En dit is toch pas de 2e sexscene? 1. stoffer&liedje 2.Meneer Subtiel en Klassieke Witte toch? Of kan ik niet tellen?
Misschien ben ik de tel wel kwijt geraakt met al diequote:Op zondag 6 december 2009 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die me om de oren vliegen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
* gothic-blackie kijkt over haar beeldscherm heen richting snabbi... oh dies toch te drukquote:
Want komend weekend gaat hem niet worden he?quote:Op zondag 6 december 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En STEL nou dat we er niet terecht kunnen, dan moeten we maar iets anders bedenken voor die 9e januari, maar er kunnen en willen nu zoveel SC-ers meeten dat we daar misbruikgebruik van moeten maken
Dan gaan we de week er na wel naar DTH
Gekkiequote:Op zondag 6 december 2009 21:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk! Maar ik ben ook wel heel erg verlegen![]()
. Ik ga er over nadenken
Jah, da's ook echt zo'n classy romantische scene.quote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat??? Ik had besloten om pas op het einde alles te gaan lezen, maar nu word ik wel heel erg nieuwschierig....Ga maar even lezen denk ik
quote:Op zondag 6 december 2009 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah, da's ook echt zo'n classy romantische scene.
Oh een nieuw autootjequote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het is meer oriënteren eigenlijk zo van voor die prijsklasse kunnen we dat kopen. Wel even gekeken naar een deawoo ook zo'n kleintje maar die is afgekeurd de naden wijken wat en dat duidt op een ongevalletje of wat.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
In totaal (het hele epos) de hoeveelste sex scene is dit?
De 6e of 7e al geloof ik?
quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien ben ik de tel wel kwijt geraakt met al dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die me om de oren vliegen.![]()
![]()
![]()
nu durf ik niet meer te meeten hoor!![]()
even tellen:
engelb&noknok
grijs&liefdeloos
zustertje&Na-tje
Merlijn&wicked witch
purple lady&meneer subtiel
stoffer&liedje
barbier&goedendagJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat moet wel lukken jaquote:Op zondag 6 december 2009 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gekkie
Hoe ist met het boekje btw?
Ga je het voor de 20ste opsturen? Dan ben ik een weekend i-netloos dus tijd om het te lezen in het nieuwe huis
quote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat??? Ik had besloten om pas op het einde alles te gaan lezen, maar nu word ik wel heel erg nieuwschierig....Ga maar even lezen denk ik
Tot 2000 een klein autotje, mag 3 deurs, beetje kofferbakruimte (moet wel wat bagage meenemen als we een paar daagjes weggaan), moet een lange afstand aankunnen (comfortabel) bij voorkeur ook stuurbekrachtiging mocht het krachtsverlies in mijn rechterarm aanhouden.quote:Op zondag 6 december 2009 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh een nieuw autootje
Wat voor prijsklasse zoek je ongeveer in (als je dat wilt zeggen hoor).
* Cat22 wacht op influx van mensen die zich buitengesloten voelen omdat ze nog geen sex hebben gehad*quote:Op zondag 6 december 2009 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
nu durf ik niet meer te meeten hoor!![]()
even tellen:
engelb&noknok
grijs&liefdeloos
zustertje&Na-tje
Merlijn&wicked witch
purple lady&meneer subtiel
stoffer&liedje
barbier&goedendag
bijna zestig he... en in het verhaal ben jij ehm... (geen idee eigenlijk)quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
* gothic-blackie kijkt over haar beeldscherm heen richting snabbi... oh dies toch te druk
enne hij heb niets te willen tis toch niet op waarheid berust zoals het laatste gedeelte zegt.
enne pff 60, ik is 24 (bijna 25) hoor
quote:Op zondag 6 december 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* Cat22 wacht op influx van mensen die zich buitengesloten voelen omdat ze nog geen sex hebben gehad*
quote:Op zondag 6 december 2009 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
tot nu toe zijn jij en jjh de enigen die zeuren dat het lang duurt...
quote:
Lupootje misschien ook eens naar kijken?quote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tot 2000 een klein autotje, mag 3 deurs, beetje kofferbakruimte (moet wel wat bagage meenemen als we een paar daagjes weggaan), moet een lange afstand aankunnen (comfortabel) bij voorkeur ook stuurbekrachtiging mocht het krachtsverlies in mijn rechterarm aanhouden.
Volgend jaar doe ik eeeecht niet meer meequote:Op zondag 6 december 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O jee....... SS volgend jaar gaat gevuld zijn met haat en nijd en vereffenen van oude vetes.
Aha dat is jouw autootje dan?quote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tot 2000 een klein autotje, mag 3 deurs, beetje kofferbakruimte (moet wel wat bagage meenemen als we een paar daagjes weggaan), moet een lange afstand aankunnen (comfortabel) bij voorkeur ook stuurbekrachtiging mocht het krachtsverlies in mijn rechterarm aanhouden.
Ikke welquote:Op zondag 6 december 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Volgend jaar doe ik eeeecht niet meer mee![]()
![]()
Mijn eerste auto was een Suzuki Swift. Prima wagentje, ik heb hem op 12 jarige leeftijd ingeruild, toen begon hij wat ouderdomskwaaltjes te krijgen. Veel Swiffers zijn 3 deurs, ik had de vijfdeursversie. Kofferruimte houdt niet over, maar een paar flinke tassen kon je er wel kwijt.quote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
VW altijd goed, neem iig geen ford ka.quote:Op zondag 6 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Lupootje misschien ook eens naar kijken?
Aanrader! Vraag maar aan Maes!
Watje.quote:Op zondag 6 december 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
![]()
Tssssssk, alsof je het zo rot vindt allemaalquote:Op zondag 6 december 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste was een Fiat Pandaquote:Op zondag 6 december 2009 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was een Suzuki Swift. Prima wagentje, ik heb hem op 12 jarige leeftijd ingeruild, toen begon hij wat ouderdomskwaaltjes te krijgen. Veel Swiffers zijn 3 deurs, ik had de vijfdeursversie. Kofferruimte houdt niet over, maar een paar flinke tassen kon je er wel kwijt.
Lange afstand vond hij ook geen probleem.
Nee alsjeblieft geen ford ka, rijdt echt niet lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
VW altijd goed, neem iig geen ford ka.
Och die 2 hebben ook al een leven op die koppetjes staan.quote:Op zondag 6 december 2009 21:55 schreef Maes het volgende:
Ik zie dat er al een lijstjeis voor 9 januari. Ga ik mijn adoptiekindjes weer zien
Nala en Simba
[ afbeelding ]
Greys, Peugeotje dat moet ik weer denken aan ons avontuur op een koude winterochtendquote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tssssssk, alsof je het zo rot vindt allemaal
[..]
Mijn eerste was een Fiat PandaEn de tweede een zwarte Swift, heeeeeeeerlijke auto!
Daarna Peugeotje (die hoef ik nooit meer) en daarna de Smart
Rijden deed ie wel maar altijd gezeik met de remmenquote:Op zondag 6 december 2009 21:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft geen ford ka, rijdt echt niet lekker
Hee hee lupo is okeeeeeeeeeeeee
Je gaat meequote:Op zondag 6 december 2009 21:55 schreef Maes het volgende:
Ik zie dat er al een lijstjeis voor 9 januari. Ga ik mijn adoptiekindjes weer zien
Nala en Simba
[ afbeelding ]
Ze zijn zooooo schattig en dat toch niet bij iemand in huis kunnen, is bijna niet te geloven.quote:Op zondag 6 december 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och die 2 hebben ook al een leven op die koppetjes staan.
Volgens mij wordt er links en rechts op eigen initiatief alweer ingekocht.quote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Als we toch weer naar DTH gaan, is het dan niet leuk om allemaal weer wat bruikbaars of geld mee te nemen?
Heb jij die geadopteerd?quote:Op zondag 6 december 2009 21:55 schreef Maes het volgende:
Nala en Simba
[ afbeelding ]
Helemaal niet... maar ik ben bang voor de wraak, stel dat jij mijn SS wordtquote:Op zondag 6 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tssssssk, alsof je het zo rot vindt allemaal
Je zit er nog niet in, want ik wist niet of je dat wilde...quote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie ben ik eiks in dat verhaal? Ik had toch een kleine rol?![]()
Maes![]()
Ik weet welke je bedoelt volgens mij.
Als we toch weer naar DTH gaan, is het dan niet leuk om allemaal weer wat bruikbaars of geld mee te nemen?
Dat wordt een leuke meet dan... allemaal setjes die elkaar niet aan durven kijken, en ik durf niemand aan te kijken omdat ik alles bedacht heb...quote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Bamba het volgende:
OMG mijn seksscene. Ik kreeg er gewoon rode oren van! Nu kan ik Stoffer niet meer onder ogen komen hoor
![]()
Waar woon je dan?quote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
Ik heb alleen wel een probleem als ik besluit wel mee te gaan naar DTH. Ik durf denk ik nog niet zo ver weg te rijden![]()
.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er links en rechts op eigen initiatief alweer ingekocht.
En jij ookquote:
Er is vast wel iemand waar je mee kunt afspreken halverwege of in de buurt ofzo!quote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
Ik heb alleen wel een probleem als ik besluit wel mee te gaan naar DTH. Ik durf denk ik nog niet zo ver weg te rijden![]()
.
Elies heeft al 100 handdoeken gekocht.quote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie zegt dat ik je SS nu niet ben?quote:Op zondag 6 december 2009 22:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar ik ben bang voor de wraak, stel dat jij mijn SS wordt
edit: nu heb ik een grote mond, want ik heb m'n pakje al binnenmaar jij schrijft alles in je grote hintenboek
Waar woon je? We pikken je zo op hoor met de meneer Maes mobiel. Of met de Ll mobielquote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
.
Dat geloof ik maar ze zitten daar prima.quote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze zijn zooooo schattig en dat toch niet bij iemand in huis kunnen, is bijna niet te geloven.
Ja maar nu heb ik mijn pakje dus alquote:
Je mag ook niet alles weten. Maar wel dat ik in februari nog meer ga adopterenquote:Op zondag 6 december 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij die geadopteerd?
Dat heb ik helemaal niet meegekregen![]()
![]()
En ja, ik had je maar vast heel brutaal op het lijstje gezet![]()
Ik had weer wat posts gemist op de vorige bladzijdequote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
ooh men, alles doet pijn... blijkt dat van de medicatie te komenben ik mooi mee
Het voelt aan alsof ik 1 grote blauwe plek ben
Ik dacht dat jij dat wel wist als mijn SSquote:
Ik moet ze nog wel ophalen heurquote:Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Elies heeft al 100 handdoeken gekocht.
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
Mope, gemistquote:Hoi Elies
Nog teruggelezen? Ik had vanavond zo'n emo moment hier net als jij een tijdje geleden (wat zijn we toch een tuig soms, maar wat is iedereen stiekem toch lief![]()
).
quote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Je mag ook niet alles weten. Maar wel dat ik in februari nog meer ga adopteren
quote:Op zondag 6 december 2009 22:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Waar woon je? We pikken je zo op hoor met de meneer Maes mobiel. Of met de Ll mobiel
quote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had weer wat posts gemist op de vorige bladzijde![]()
Auw, Qtje!Komt dat door de medicatie ja, dat je een griepachtig-pijn-door-hele-lijf gevoel krijgt?
Wat klote. Lekker warm douchen en rustig aan doen he?
Jij begon en toen deed goed voorbeeld goed volgenquote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef Maes het volgende:
Heb ik al sex gehad in het verhaal?
Maar de intentie is al uitstekend!quote:
Geeft toch niet, maar ik herkende je gevoel vanavond dat jij een tijdje geleden had.quote:Mope, gemist
Waar ligt dat? Nooit van gehord.quote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat wel wist als mijn SS. Ik woon in Hoogerheide.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |