Dat is nooit verkeerd, wij hadden er ook 1 gratis kunnen halen (de uitzendbureau's doen bomendag dan kun je het veld in en er zelf 1 spitten als ik het goed begrepen heb).quote:Op zondag 6 december 2009 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha zo ist!Misschien iets van kerstballen in een grote vaas met lichtjes erin ofzo? Dat vind ik ook altijd erg mooi
Maar aangezien we nu een gratis kerstboom hebben ga ik die maar aankleden
Maar je bent gewoon lief!quote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
@All: niet mij zoveel ophemelen hoorDaar kan ik niet mee omgaan
![]()
Zoals ik al zei, het was óók uit eigenbelang omdat het zo leuk voelt om te doen
Oeh, nicequote:Op zondag 6 december 2009 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is nooit verkeerd, wij hadden er ook 1 gratis kunnen halen (de uitzendbureau's doen bomendag dan kun je het veld in en er zelf 1 spitten als ik het goed begrepen heb).
Komt wel goed hoor, heb bergen kerstspul
Veel plezier met optuigen
Nice try Greysquote:Op zondag 6 december 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Oké, mijn liefste SS, let je op?
Exhibit A - mijn pakje is nog ingepakt - Clueless is nu op tv op Net5 en dat is wat ik ook ben wat betreft mijn SS, clueless
[ afbeelding ]
Exhibit B - ingepakt pakje met daarop een aankoopbonnetje van vandaag, zie datum 6-12.
[ afbeelding ]
DUS.... als mijn SS me dan nu even wil prijzen voor mijn geduld, dan ben ik in elk geval niet meer clueless
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zondag 6 december 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Oké, mijn liefste SS, let je op?
Exhibit A - mijn pakje is nog ingepakt - Clueless is nu op tv op Net5 en dat is wat ik ook ben wat betreft mijn SS, clueless
[ afbeelding ]
Exhibit B - ingepakt pakje met daarop een aankoopbonnetje van vandaag, zie datum 6-12.
[ afbeelding ]
DUS.... als mijn SS me dan nu even wil prijzen voor mijn geduld, dan ben ik in elk geval niet meer clueless
Mijn SS is in elk geval iemand die heel goed kan dichtenquote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
* MrSubtle is niet 100% clueless over zijn SS... maar het is ook puur het betere gok en giswerk moet ik toegeven![]()
Hier is het doorgaan tot iedereen er niet meer is i.v.m. de FIP(in 2005en waarschijnlijk ook nog in 2006 en 2007)) en de niesziekte die hier in de groep zit....anders is de kans dat ik er ooit vanaf kom nihil. Jammer maar wel de meest verstandige keuze in deze...beide zijn ziektes die veel ellende opleveren voor kat en baasje en om eeuwig doorgaan met deze twee infecties trek ik eerlijk gezegd ook niet. Dus gewoon blijven genieten van mijn katten en daarna....ach dat zien we dan wel weer....maar katloos....nooit!quote:Op zondag 6 december 2009 19:57 schreef Strega het volgende:
[quote]Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja ik ook, als Pagan me niet af en toe toesprak......maar goed ik vind het binnenkort weer tijd voor een nieuwe kat erbij, er is zoveel overleden.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
En nu, volgens het gedicht van vandaag, mocht ik het bruine papier er af halen nadat ik de bewijstest goed had doorstaan. Het lijkt me met die twee foto's van zojuist dat ik geslaagd ben, dus....
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiii wat een leuk pakje zit er onder
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Mooi, Subtle!
Het is maar goed dat jij geen kat in huis hebt met al die mooie spulletjes er in!
En de vlinder bovenin
Ik ben er zelf ook wel tevreden overquote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Mooi, Subtle!
Het is maar goed dat jij geen kat in huis hebt met al die mooie spulletjes er in!
En de vlinder bovenin
quote:Op zondag 6 december 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn kerstboomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
we zijn allemaal jaloers op elkaarquote:
Hahahaha dan zal ik maar niets zeggen over 20 cm stuc dat niet droogt in dat toilet (oeps zei ik het nou toch?)quote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal weer jaloers op jouw toilet-to-be!
Klinkt stom, maar, zo snel mogelijk een laagje witte tandpasta er op smeren, minstens 12 uur laten zitten. Geen blaren,geen pijn, alleen vervelt de plek na verloop van tijd. Andere tandpasta helpt niet, bijvoorbeeld Paradontax werkt niet.quote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mij net verbrand aan de oven. Wij hebben nog geen boom gehaald het regent al heel de dag. En ik wil geen natte boom in de auto.
Of een minuutje of 5 tegen je oorlel houden. Je oorlel heeft ontzettend veel zenuwuiteinden en kan warmte enorm snel afvoerenquote:Op zondag 6 december 2009 20:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar, zo snel mogelijk een laagje witte tandpasta er op smeren, minstens 12 uur laten zitten. Geen blaren,geen pijn, alleen vervelt de plek na verloop van tijd. Andere tandpasta helpt niet, bijvoorbeeld Paradontax werkt niet.
Duur he, nieuwe kerstspulletjesquote:Op zondag 6 december 2009 20:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook wel tevreden over. Ik heb mijn living colors lamp er achter gezet, hele wand achter de boom is nu rood/oranje, kleurt mooi bij de boom
En nee, hij is niet heel kat compatible...ik heb vorig jaar alles nieuw gekocht (mijn ex had de kerstspullen meegenomen
), ik mocht van mezelf eens goed los bij de intratuin
(en holy shit wat is dat duur zeg, maar dit jaar was ik voor 9 euro boom dan wel klaar
)
Ik zweer ik heb nog nooit brownies gegeten. Ja, die voorverpakte, maar die zijn zo ranzigquote:Op zondag 6 december 2009 19:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij hebt nog NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT brownies gegeten?DAT DAT KAN IN NEDERLAND
...
![]()
PM je adres maar, ik ga je brownies sturen, dit kan ECHT niet langer zo Q
Koop ieder jaar wat in voor en na-verkoop en steeds weer meer dan 50 euroquote:Op zondag 6 december 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Duur he, nieuwe kerstspulletjes
Maar je ziet het er wel aan af hoor, aan je boom! Ziet er prachtig uit!
En mooi met dat sfeervolle licht er bij inderdaad.
Borie heeft ook een beetje die living colorkleur
Maar die moet je nooit in de buurt van je boom krijgen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer ik heb nog nooit brownies gegeten. Ja, die voorverpakte, maar die zijn zo ranzig
Sorryquote:Op zondag 6 december 2009 20:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]jamaar jamaar
Dat kan ECHT niet liefurt![]()
Ik heb volgens mij ook nog nooit (echt goede) brownies gegeten.quote:Op zondag 6 december 2009 20:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]jamaar jamaar
Dat kan ECHT niet liefurt![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 20:14 schreef MrSubtle het volgende:
Ah zwabbert heeft vast een leven vandaag
oh, wat is het toch een mooie kat!quote:Op zondag 6 december 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee? Hier wel hoor zelfs alle kasten stoelen enzquote:Op zondag 6 december 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Dinsdag gaat mijn kerstboom op. Ook met vlinders.![]()
Hij zit nu bommetje vol en goddank met bijna niks dat breekt dus hij zou de katten moeten kunnen overleven.Normaal kocht ik elk jaar ook wat bij in de uitverkoop maar vorig jaar heb ik me ingehouden, alleen gekeken naar nieuwe buitenverlichting. Maar ja, die gooien ze dan weer niet in de korting.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:29 schreef trovey het volgende:
Nou, ben weer even weg voor een paar uurtjes...zie degene die er dan nog is vanavond laat wel weer...de rest tot morgen
En je moeder is er niet meer begreep ik uit het tussen de regels door lezen hier lately?quote:
Nope. Mijn eerste kerstboom heb ik wel supergoedkoop gekocht, die zat per ongeluk in de korting. Sinds ik meer huis heb en dus meer kerstboom nodig om het te vullen (en een nieuwe heb gekocht), staat die in de gang.quote:Op zondag 6 december 2009 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee? Hier wel hoor zelfs alle kasten stoelen enz
Just say when!quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, ik ga gewoon een spare-ribs en brownies meet organiseren binnenkort. Dit kan echt niet dames![]()
![]()
Cat, Q, jullie zijn alvast verplicht aanwezig / uitgenodigd
quote:Op zondag 6 december 2009 20:32 schreef MrSubtle het volgende:
ik blijf trouwens ook niet meer lang vandaag... heb een super zware emotionele dag gehad, dus ben een beetje opben blij als het weer gewoon morgen is
Greeeeesie met je mooie pakkie! Ziet er goed uit!quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Catje!Fijn dat het uit eten leuk is geweest!
Qwea, hapje?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh sorry, nee mijn moeder is recent overleden inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En je moeder is er niet meer begreep ik uit het tussen de regels door lezen hier lately?
(Of heb je dat een keer expliciet gezegd en was ik er toen niet?).
quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Catje!Fijn dat het uit eten leuk is geweest!
Qwea, hapje?
[ afbeelding ]
Sorry waarvoor?quote:Op zondag 6 december 2009 20:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, nee mijn moeder is recent overleden inderdaad
quote:Op zondag 6 december 2009 20:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, nee mijn moeder is recent overleden inderdaad
quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, ik ga gewoon een spare-ribs en brownies meet organiseren binnenkort. Dit kan echt niet dames![]()
![]()
Cat, Q, jullie zijn alvast verplicht aanwezig / uitgenodigd
"sorry" <-- zie m'n edit daarna, was niet de bedoeling je er naar te laten gissenquote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry waarvoor?
Recent als in afgelopen jaar? Of met de Kerstdagen vorig jaar toevallig?
(En alleen antwoorden als je dat wilt dus he).
(Toch niet recent als in de tijd dat je al hier in de SC zat?![]()
)
Ik kreeg het idee dat ie er over wilde vertellen omdat hij zei dat het emotioneel zware dag was geweest.quote:
Vers pakketje!quote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Bamba het volgende:
Hier ben ik weer. Heb een megadrukke week achter de rug..Hopelijk nu weer wat meer tijd!
Anyway, voordat ik het vergeet..Hier mijn Secret Santa cadeautje die staat te springen in de kast om uitgepakt te worden![]()
[ afbeelding ]
Blergh. Echt, wat een kloteziekte tochquote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"sorry" <-- zie m'n edit daarna, was niet de bedoeling je er naar te laten gissen![]()
Recent als in paar maanden geleden. Overleden aan kanker. Ziektebed was ongeveer erger dan het overlijden (hoewel ik dat inmiddels natuurlijk weer anders begin te zien omdat ik haar mis
).
Nah... ik praat er heel makkelijk over, maar eigenlijk normaal alleen met mensen die ik goed ken. En dat is niet bij iedereen hier het geval, vandaar dat ik er niet vaak over praat hierquote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat ie er over wilde vertellen omdat hij zei dat het emotioneel zware dag was geweest.
We zitten niet de Sherlock uit te hangen toch?
En Subtle (sorry dat ik nu over je praat alsof je er niet bij bent Subtle, maar zo is het niet bedoeld natuurlijk) zei laatst dat ie niet naar Komt Een Vrouw wil, dus ik neem aan dat dat ook met zijn moeder te maken had helaas, die kutziekte.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"sorry" <-- zie m'n edit daarna, was niet de bedoeling je er naar te laten gissen![]()
Recent als in paar maanden geleden. Overleden aan kanker. Ziektebed was ongeveer erger dan het overlijden (hoewel ik dat inmiddels natuurlijk weer anders begin te zien omdat ik haar mis
).
Ik bedoelde het ook niet vervelend hoor. Maar het kan wellicht wat dwingend overkomen als twee mensen achter elkaar iemand met vragen blijven bestoken. MrS weet hopelijk wel dat we het goed bedoelen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat ie er over wilde vertellen omdat hij zei dat het emotioneel zware dag was geweest.
We zitten niet de Sherlock uit te hangen toch?
En Subtle (sorry dat ik nu over je praat alsof je er niet bij bent Subtle, maar zo is het niet bedoeld natuurlijk) zei laatst dat ie niet naar Komt Een Vrouw wil, dus ik neem aan dat dat ook met zijn moeder te maken had helaas, die kutziekte.
Ooohquote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Bamba het volgende:
Hier ben ik weer. Heb een megadrukke week achter de rug..Hopelijk nu weer wat meer tijd!
Anyway, voordat ik het vergeet..Hier mijn Secret Santa cadeautje die staat te springen in de kast om uitgepakt te worden![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat je er weer bent chickie!quote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent chickie!![]()
En jij hebt ook een strenge SS, gezien die instructie linksonder
quote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nah... ik praat er heel makkelijk over, maar eigenlijk normaal alleen met mensen die ik goed ken. En dat is niet bij iedereen hier het geval, vandaar dat ik er niet vaak over praat hier.
Je weet in elk geval dat we het goed bedoelenquote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nah... ik praat er heel makkelijk over, maar eigenlijk normaal alleen met mensen die ik goed ken. En dat is niet bij iedereen hier het geval, vandaar dat ik er niet vaak over praat hier.
Ik heb zelfs nog niet met mijn pakje gerammeld.quote:Op zondag 6 december 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zo belachelijk nieuwsgierig naar wat er allemaal in die pakjes zit!
Ik durf er niet mee te rammelen aangezien er op het buitenste laagje papier stond dat er op geplakt zat met mijn adres dat het breekbaar wasquote:Op zondag 6 december 2009 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog niet met mijn pakje gerammeld.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
Voor jullie alletwee een dikkequote:Op zondag 6 december 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik ben daar banger voor dan zij, geloof ik)
Ik ook! En ik doe niet eens mee!!!quote:Op zondag 6 december 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zo belachelijk nieuwsgierig naar wat er allemaal in die pakjes zit!
Jouw SS kent je vast zo goed dat hij/zij het erop heeft gezet om je helemaal gek te maken.quote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf er niet mee te rammelen aangezien er op het buitenste laagje papier stond dat er op geplakt zat met mijn adres dat het breekbaar wasWHIIIIIIIIEEEEEEEEEEE
/hyper
Da's lief, maar Subtle heeft hem harder nodig hoorquote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie alletwee een dikke
Misschien, maar jij maakt je zorgen, dus jij krijgt er ook eenquote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lief, maar Subtle heeft hem harder nodig hoor
Mijn moeder is er nog, gelukkig.
Oeh! Gaafquote:Op zondag 6 december 2009 20:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond.
Voor hen die Zwabbermans missen.. die is nu waarschijnlijk uit zijn dak aan het gaan bij Rammstein.
Dus geen vrees, die komt wel weer terug.
Hij is een paar jaar jonger dan mij. Een tiener dus.quote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Greys, wat lief ben je geweest voor je zus![]()
Mr.S. mooie boom![]()
En sorry van je moeder....hoe oud ben jij eiks...als ik vragen mag?
Haha mooi hequote:Op zondag 6 december 2009 21:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die smilie lijkt sprekend op Zwabbermans.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is een paar jaar jonger dan mij. Een tiener dus.
quote:
quote:
Dat zeg ik lekker nietquote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mr.S. mooie boom![]()
En sorry van je moeder....hoe oud ben jij eiks...als ik vragen mag?
ik weet hoe je het bedoelt, maar je post is - als je 'm anders leest - erg grappig...: alsof je greys en mij vertelt dat de was hangt en daarvoor een kusje geeftquote:
Ha, Cat heeft je al verraden!!!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf er niet mee te rammelen aangezien er op het buitenste laagje papier stond dat er op geplakt zat met mijn adres dat het breekbaar wasWHIIIIIIIIEEEEEEEEEEE
/hyper
Ook goedquote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik weet hoe je het bedoelt, maar je post is - als je 'm anders leest - erg grappig...: alsof je greys en mij vertelt dat de was hangt en daarvoor een kusje geeft
Doe es lief tegen Greys!quote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]niet mogen rammelen, da's echt dramatisch!
ik heb een envelop dus ik kan LEKKAH VOELUH
maar jouw pak zit ook al in een doosje
sucks to be you
Lijkt me een goed plan, mijn pakje STAK HALF DOOR DE BRIEVENBUS!quote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog niets![]()
Morgen ben ik vrij, kan ik lekker de hele dag bij de voordeur zitten!
Wij hebben een bus aan de muurquote:Op zondag 6 december 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, mijn pakje STAK HALF DOOR DE BRIEVENBUS!![]()
![]()
![]()
Iedereen had het kunnen weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |