1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik vind de geur ook heerlijk (hij ligt nog even in mn auto dus die ruikt er straks ook helemaal naar!quote:Op zondag 6 december 2009 15:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben lekker de boom al staan en ik vind het extra gezellig nu in huis
Tot morgen(avond)!!!! En veel plezier vanavond met eten en asseskicken!quote:Op zondag 6 december 2009 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Hier regent het ook hoor, maar ik ga dr nu toch echt doorheen met de honden, tot morgenavond![]()
( tenminste, ik hoooooooop tot morgen overdag, ik hoop echt dat ik mn pc weer terug krijg)
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 16:09 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga vanavond maar eens ons boompje van zolder halen....
want ik moet een foto maken met het SS pakje!!![]()
![]()
Twee kinderen en twee katten 1 kunstboom en heel veel ballen werkt ook primaquote:Op zondag 6 december 2009 16:41 schreef trovey het volgende:...ben ik weer...even zooi hier opruimen
...ik wip hier zo af en toe even langs...oh ja wat betreft boom....denk het niet...9 katten en een minikunstboom is en blijft een slechte combi
. regent hier de hele dag al
Nix aan de hand hoorquote:Op zondag 6 december 2009 16:10 schreef tombolafan het volgende:
![]()
waarom zo'n chagrijnig gezicht?
Pepernoten
quote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef senesta het volgende:
Ik heb een zere keel![]()
Hummer heeft gisteren voor sinterklaas een kattentunnel gehad, wat een feest!
Oh en vergeten jullie niet dat de dierenproducten verkiezing bijna afloopt?
Vind jij die kunststofballen ook altijd terug onder de kast...een maand nadat het kerst is geweestquote:Op zondag 6 december 2009 16:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Twee kinderen en twee katten 1 kunstboom en heel veel ballen werkt ook prima![]()
Koelen onder stromend water! helpt hier altijd (want ik en de oven is geen goede combinatiequote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mij net verbrand aan de oven. Wij hebben nog geen boom gehaald het regent al heel de dag. En ik wil geen natte boom in de auto.
quote:Op zondag 6 december 2009 16:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Vind jij die kunststofballen ook altijd terug onder de kast...een maand nadat het kerst is geweest...laatste jaren geen boom gezet...teveel ellende gehad met de beestjes sinds 2004 (zeker rond de feestdagen in 2006 en 2008) om nou echt in de stemming te zijn.De feestdagen doorbrengen met een dode kat in de diepvriezer(en er net voor de kerst er eentje te hebben weggebracht) en daarna in 2008 met een stervende kat(nierfalen) zitten brengt de hie hiep hoera stemming er nou niet bepaald in
. Eens kijken of ik het dit jaar kan opbrengen om wel de boom te pakken van zolder. Na het overlijden van Murphy gaat het op dit moment weer goed met Tickel (al 2 dagen is met het behandelen het oog en de neus nagenoeg schoon)...dus wie weet.....als ik tenminste een plekje kan vinden tussen de krabpalen hier
Vrat gisteravond weer als een bootwerkerquote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon opzetten, brengt wel weer gezelligheid in huis![]()
En hoest met Sasha? (dat was jij toch?)
quote:
Pest is gewoon dat ik dus niet zoveel kunstof ballen heb. We hadden net een hele boom met alles erop en eraan gekocht.quote:Op zondag 6 december 2009 16:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Vind jij die kunststofballen ook altijd terug onder de kast...een maand nadat het kerst is geweest...laatste jaren geen boom gezet...teveel ellende gehad met de beestjes sinds 2004 (zeker rond de feestdagen in 2006 en 2008) om nou echt in de stemming te zijn.De feestdagen doorbrengen met een dode kat in de diepvriezer(en er net voor de kerst er eentje te hebben weggebracht) en daarna in 2008 met een stervende kat(nierfalen) zitten brengt de hie hiep hoera stemming er nou niet bepaald in
. Eens kijken of ik het dit jaar kan opbrengen om wel de boom te pakken van zolder. Na het overlijden van Murphy gaat het op dit moment weer goed met Tickel (al 2 dagen is met het behandelen het oog en de neus nagenoeg schoon)...dus wie weet.....als ik tenminste een plekje kan vinden tussen de krabpalen hier
Oh dat is ook gaaf.quote:Op zondag 6 december 2009 17:18 schreef Strega het volgende:
Wij gaan volgende week de krans voor aan het plafond halen,
Erg goed alternatief voor een huis met drie honden (1 blind), en 5 katten. Plus mezelf met krukken![]()
De boom gaat het op de veranda, dan staat ie op de buitentafel, voor het eet/keukenraam. Lichtjes erin en langs de veranda, vogelvoer (bollen, kransen en pindaslierten erin.) Dan hebben we de vogels bijna binnen. De mazzel is dit jaar dat de boom van vorig jaar nog in een grote kuip staat en nu nog mooier is dan ie was toen we hem kochtenKaarsen op de veranda. De rest van het huis lekker gezellig maken. Buiten is het op dit moment toch maar triestig.
Die slingers werken bij mij niet...gaan ze aan vreten hier en al dat plasticspul is weer niet zo goed voor de darmpjes..ik gebruik van die kralensnoeren...dat luktquote:Op zondag 6 december 2009 17:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Pest is gewoon dat ik dus niet zoveel kunstof ballen heb. We hadden net een hele boom met alles erop en eraan gekocht.
Tot nu toe is het nog ieder jaar bij een bal of 5 kapot gebleven![]()
De slingerstukjes vind ik wel overal terug
Wat llief!quote:Op zondag 6 december 2009 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Veel koud drinken en dan morgen zonder keelpijn wakker worden![]()
Wij doen niet aan Sinterklaas, maar ik vond gisteren toevallig een lekker mannengeurtje van Esprit voor heel weinig centjes, dus meneer I. heeft toch wat gehad.
Ik had het alleen nog niet ingepakt toen ie thuis kwam
Hilarisch, dat filmpje! Mooie kat is Hummer. Maine Coon?quote:Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara stond bij elk kadootje te springen hahaha
En hummer hoorde ik zelfs vannacht nog in zijn tunnel rommelen.
Bekijk deze YouTube-video
Wel een beetje donker en muziekje was een beetje fout gelopen
Ja, maine coontje inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 17:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Hilarisch, dat filmpje! Mooie kat is Hummer. Maine Coon?
Ja, wij hebben ook zo'n mooie jongen en ze zijn zo vreselijk lief!quote:
Ook al zo'n beauty. Onze Noorse kater is helaas veel te jong overleden. Hij was zwart/wit en ook zo mooi en lief.quote:Op zondag 6 december 2009 17:59 schreef trovey het volgende:
Even weer een Noortje van me spammen...Coriandra 11 jaar oud, Noorse Boskat
[ afbeelding ]
Deze is in 2007 of 2008 genomen...één van de eerste foto's met mijn digitale camera. Ze oogt ook nu nog jong...zolang je niet in haar bekje naar het gebit kijktquote:Op zondag 6 december 2009 18:03 schreef senesta het volgende:
Is ze dat op de foto al? Ze oogt veel jongerMooi hoor
Hier hebben ze het ook niet allemaal gered, mijn eerst trovey overleed al op 7 jarige leeftijd(rode, oude type) en Rianna mijn zilver crème poesjes haalde de 9,5 jaar voordat chronisch nierfalen haar fataal werd. Ik heb wel een half Maine Coon gehad (kruising met een Heilige Birmaan, te zien daardoor ze Heilige Birmaan sokjes had aan de achterpootjesquote:Op zondag 6 december 2009 18:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ook al zo'n beauty. Onze Noorse kater is helaas veel te jong overleden. Hij was zwart/wit en ook zo mooi en lief.
Ik vind Maine Coons ook zo'n heerlijk karakter hebben!
Ik zag hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |