Ik ook! En ik doe niet eens mee!!!quote:Op zondag 6 december 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zo belachelijk nieuwsgierig naar wat er allemaal in die pakjes zit!
Jouw SS kent je vast zo goed dat hij/zij het erop heeft gezet om je helemaal gek te maken.quote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf er niet mee te rammelen aangezien er op het buitenste laagje papier stond dat er op geplakt zat met mijn adres dat het breekbaar wasWHIIIIIIIIEEEEEEEEEEE
/hyper
Da's lief, maar Subtle heeft hem harder nodig hoorquote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie alletwee een dikke
Misschien, maar jij maakt je zorgen, dus jij krijgt er ook eenquote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lief, maar Subtle heeft hem harder nodig hoor
Mijn moeder is er nog, gelukkig.
Oeh! Gaafquote:Op zondag 6 december 2009 20:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond.
Voor hen die Zwabbermans missen.. die is nu waarschijnlijk uit zijn dak aan het gaan bij Rammstein.
Dus geen vrees, die komt wel weer terug.
Hij is een paar jaar jonger dan mij. Een tiener dus.quote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Greys, wat lief ben je geweest voor je zus![]()
Mr.S. mooie boom![]()
En sorry van je moeder....hoe oud ben jij eiks...als ik vragen mag?
Haha mooi hequote:Op zondag 6 december 2009 21:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die smilie lijkt sprekend op Zwabbermans.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is een paar jaar jonger dan mij. Een tiener dus.
quote:
quote:
Dat zeg ik lekker nietquote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mr.S. mooie boom![]()
En sorry van je moeder....hoe oud ben jij eiks...als ik vragen mag?
ik weet hoe je het bedoelt, maar je post is - als je 'm anders leest - erg grappig...: alsof je greys en mij vertelt dat de was hangt en daarvoor een kusje geeftquote:
Ha, Cat heeft je al verraden!!!quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf er niet mee te rammelen aangezien er op het buitenste laagje papier stond dat er op geplakt zat met mijn adres dat het breekbaar wasWHIIIIIIIIEEEEEEEEEEE
/hyper
Ook goedquote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik weet hoe je het bedoelt, maar je post is - als je 'm anders leest - erg grappig...: alsof je greys en mij vertelt dat de was hangt en daarvoor een kusje geeft
Doe es lief tegen Greys!quote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]niet mogen rammelen, da's echt dramatisch!
ik heb een envelop dus ik kan LEKKAH VOELUH
maar jouw pak zit ook al in een doosje
sucks to be you
Lijkt me een goed plan, mijn pakje STAK HALF DOOR DE BRIEVENBUS!quote:Op zondag 6 december 2009 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog niets![]()
Morgen ben ik vrij, kan ik lekker de hele dag bij de voordeur zitten!
Wij hebben een bus aan de muurquote:Op zondag 6 december 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, mijn pakje STAK HALF DOOR DE BRIEVENBUS!![]()
![]()
![]()
Iedereen had het kunnen weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |