Oh sorry, nee mijn moeder is recent overleden inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En je moeder is er niet meer begreep ik uit het tussen de regels door lezen hier lately?
(Of heb je dat een keer expliciet gezegd en was ik er toen niet?).
quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Catje!Fijn dat het uit eten leuk is geweest!
Qwea, hapje?
[ afbeelding ]
Sorry waarvoor?quote:Op zondag 6 december 2009 20:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, nee mijn moeder is recent overleden inderdaad
quote:Op zondag 6 december 2009 20:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, nee mijn moeder is recent overleden inderdaad
quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, ik ga gewoon een spare-ribs en brownies meet organiseren binnenkort. Dit kan echt niet dames![]()
![]()
Cat, Q, jullie zijn alvast verplicht aanwezig / uitgenodigd
"sorry" <-- zie m'n edit daarna, was niet de bedoeling je er naar te laten gissenquote:Op zondag 6 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry waarvoor?
Recent als in afgelopen jaar? Of met de Kerstdagen vorig jaar toevallig?
(En alleen antwoorden als je dat wilt dus he).
(Toch niet recent als in de tijd dat je al hier in de SC zat?![]()
)
Ik kreeg het idee dat ie er over wilde vertellen omdat hij zei dat het emotioneel zware dag was geweest.quote:
Vers pakketje!quote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Bamba het volgende:
Hier ben ik weer. Heb een megadrukke week achter de rug..Hopelijk nu weer wat meer tijd!
Anyway, voordat ik het vergeet..Hier mijn Secret Santa cadeautje die staat te springen in de kast om uitgepakt te worden![]()
[ afbeelding ]
Blergh. Echt, wat een kloteziekte tochquote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"sorry" <-- zie m'n edit daarna, was niet de bedoeling je er naar te laten gissen![]()
Recent als in paar maanden geleden. Overleden aan kanker. Ziektebed was ongeveer erger dan het overlijden (hoewel ik dat inmiddels natuurlijk weer anders begin te zien omdat ik haar mis
).
Nah... ik praat er heel makkelijk over, maar eigenlijk normaal alleen met mensen die ik goed ken. En dat is niet bij iedereen hier het geval, vandaar dat ik er niet vaak over praat hierquote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat ie er over wilde vertellen omdat hij zei dat het emotioneel zware dag was geweest.
We zitten niet de Sherlock uit te hangen toch?
En Subtle (sorry dat ik nu over je praat alsof je er niet bij bent Subtle, maar zo is het niet bedoeld natuurlijk) zei laatst dat ie niet naar Komt Een Vrouw wil, dus ik neem aan dat dat ook met zijn moeder te maken had helaas, die kutziekte.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"sorry" <-- zie m'n edit daarna, was niet de bedoeling je er naar te laten gissen![]()
Recent als in paar maanden geleden. Overleden aan kanker. Ziektebed was ongeveer erger dan het overlijden (hoewel ik dat inmiddels natuurlijk weer anders begin te zien omdat ik haar mis
).
Ik bedoelde het ook niet vervelend hoor. Maar het kan wellicht wat dwingend overkomen als twee mensen achter elkaar iemand met vragen blijven bestoken. MrS weet hopelijk wel dat we het goed bedoelen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat ie er over wilde vertellen omdat hij zei dat het emotioneel zware dag was geweest.
We zitten niet de Sherlock uit te hangen toch?
En Subtle (sorry dat ik nu over je praat alsof je er niet bij bent Subtle, maar zo is het niet bedoeld natuurlijk) zei laatst dat ie niet naar Komt Een Vrouw wil, dus ik neem aan dat dat ook met zijn moeder te maken had helaas, die kutziekte.
Ooohquote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Bamba het volgende:
Hier ben ik weer. Heb een megadrukke week achter de rug..Hopelijk nu weer wat meer tijd!
Anyway, voordat ik het vergeet..Hier mijn Secret Santa cadeautje die staat te springen in de kast om uitgepakt te worden![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat je er weer bent chickie!quote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent chickie!![]()
En jij hebt ook een strenge SS, gezien die instructie linksonder
quote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nah... ik praat er heel makkelijk over, maar eigenlijk normaal alleen met mensen die ik goed ken. En dat is niet bij iedereen hier het geval, vandaar dat ik er niet vaak over praat hier.
Je weet in elk geval dat we het goed bedoelenquote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nah... ik praat er heel makkelijk over, maar eigenlijk normaal alleen met mensen die ik goed ken. En dat is niet bij iedereen hier het geval, vandaar dat ik er niet vaak over praat hier.
Ik heb zelfs nog niet met mijn pakje gerammeld.quote:Op zondag 6 december 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zo belachelijk nieuwsgierig naar wat er allemaal in die pakjes zit!
Ik durf er niet mee te rammelen aangezien er op het buitenste laagje papier stond dat er op geplakt zat met mijn adres dat het breekbaar wasquote:Op zondag 6 december 2009 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog niet met mijn pakje gerammeld.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:44 schreef MrSubtle het volgende:
Voor jullie alletwee een dikkequote:Op zondag 6 december 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik ben daar banger voor dan zij, geloof ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |