Dat is nooit verkeerd, wij hadden er ook 1 gratis kunnen halen (de uitzendbureau's doen bomendag dan kun je het veld in en er zelf 1 spitten als ik het goed begrepen heb).quote:Op zondag 6 december 2009 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha zo ist!Misschien iets van kerstballen in een grote vaas met lichtjes erin ofzo? Dat vind ik ook altijd erg mooi
Maar aangezien we nu een gratis kerstboom hebben ga ik die maar aankleden
Maar je bent gewoon lief!quote:Op zondag 6 december 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
@All: niet mij zoveel ophemelen hoorDaar kan ik niet mee omgaan
![]()
Zoals ik al zei, het was óók uit eigenbelang omdat het zo leuk voelt om te doen
Oeh, nicequote:Op zondag 6 december 2009 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is nooit verkeerd, wij hadden er ook 1 gratis kunnen halen (de uitzendbureau's doen bomendag dan kun je het veld in en er zelf 1 spitten als ik het goed begrepen heb).
Komt wel goed hoor, heb bergen kerstspul
Veel plezier met optuigen
Nice try Greysquote:Op zondag 6 december 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Oké, mijn liefste SS, let je op?
Exhibit A - mijn pakje is nog ingepakt - Clueless is nu op tv op Net5 en dat is wat ik ook ben wat betreft mijn SS, clueless
[ afbeelding ]
Exhibit B - ingepakt pakje met daarop een aankoopbonnetje van vandaag, zie datum 6-12.
[ afbeelding ]
DUS.... als mijn SS me dan nu even wil prijzen voor mijn geduld, dan ben ik in elk geval niet meer clueless
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zondag 6 december 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Oké, mijn liefste SS, let je op?
Exhibit A - mijn pakje is nog ingepakt - Clueless is nu op tv op Net5 en dat is wat ik ook ben wat betreft mijn SS, clueless
[ afbeelding ]
Exhibit B - ingepakt pakje met daarop een aankoopbonnetje van vandaag, zie datum 6-12.
[ afbeelding ]
DUS.... als mijn SS me dan nu even wil prijzen voor mijn geduld, dan ben ik in elk geval niet meer clueless
Mijn SS is in elk geval iemand die heel goed kan dichtenquote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
* MrSubtle is niet 100% clueless over zijn SS... maar het is ook puur het betere gok en giswerk moet ik toegeven![]()
Hier is het doorgaan tot iedereen er niet meer is i.v.m. de FIP(in 2005en waarschijnlijk ook nog in 2006 en 2007)) en de niesziekte die hier in de groep zit....anders is de kans dat ik er ooit vanaf kom nihil. Jammer maar wel de meest verstandige keuze in deze...beide zijn ziektes die veel ellende opleveren voor kat en baasje en om eeuwig doorgaan met deze twee infecties trek ik eerlijk gezegd ook niet. Dus gewoon blijven genieten van mijn katten en daarna....ach dat zien we dan wel weer....maar katloos....nooit!quote:Op zondag 6 december 2009 19:57 schreef Strega het volgende:
[quote]Op zondag 6 december 2009 19:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja ik ook, als Pagan me niet af en toe toesprak......maar goed ik vind het binnenkort weer tijd voor een nieuwe kat erbij, er is zoveel overleden.
quote:Op zondag 6 december 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
En nu, volgens het gedicht van vandaag, mocht ik het bruine papier er af halen nadat ik de bewijstest goed had doorstaan. Het lijkt me met die twee foto's van zojuist dat ik geslaagd ben, dus....
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiii wat een leuk pakje zit er onder
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Mooi, Subtle!
Het is maar goed dat jij geen kat in huis hebt met al die mooie spulletjes er in!
En de vlinder bovenin
Ik ben er zelf ook wel tevreden overquote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Mooi, Subtle!
Het is maar goed dat jij geen kat in huis hebt met al die mooie spulletjes er in!
En de vlinder bovenin
quote:Op zondag 6 december 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn kerstboomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
we zijn allemaal jaloers op elkaarquote:
Hahahaha dan zal ik maar niets zeggen over 20 cm stuc dat niet droogt in dat toilet (oeps zei ik het nou toch?)quote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal weer jaloers op jouw toilet-to-be!
Klinkt stom, maar, zo snel mogelijk een laagje witte tandpasta er op smeren, minstens 12 uur laten zitten. Geen blaren,geen pijn, alleen vervelt de plek na verloop van tijd. Andere tandpasta helpt niet, bijvoorbeeld Paradontax werkt niet.quote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mij net verbrand aan de oven. Wij hebben nog geen boom gehaald het regent al heel de dag. En ik wil geen natte boom in de auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |