1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Staat er prima in hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:49 schreef trovey het volgende:
Gevonden.....zeg eerste keer dat ik het doe...moest even de boel nakijken
Ging toch prima?quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:49 schreef trovey het volgende:
Gevonden.....zeg eerste keer dat ik het doe...moest even de boel nakijken
quote:
Het vorige topic hebben oh-oh en ik bijna alleen volgeklept over Popstarsquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:55 schreef MissBliss het volgende:
Hoe is het hier? Nog belangrijke dingen gemist?
quote:
Link al wat eerder gekregen maar die slowchats gaan zo snel dat ik het even kwijt wasquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging toch prima?![]()
Ik wist alleen niet of je wist waar het linkje stond, vandaar dat ik het er voor de zekerheid nog even bij zetteSenes en Blissje!
Ja, ik zag het met een beetje teruglezenquote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het vorige topic hebben oh-oh en ik bijna alleen volgeklept over Popstars![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef MissBliss het volgende:
En M-M heeft SS-stress! Ik ook................................... Of niet!
quote:
Ja... Hij is ook niet heel knap... Maar wel heel intrigerend! Op het witte doek danquote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 01:09 schreef Greys het volgende:
Trust PF!
@MB, die Mads is op sommige foto's erg leuk, maar op sommige foto's ook erg eng
Nou ja, in films is ie vaak eng. Maar dan zou je bijvoorbeeld After the Wedding eens moeten kijken, daar is ie echt niet engquote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 01:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja... Hij is ook niet heel knap... Maar wel heel intrigerend! Op het witte doek dan
Maar je kan ook de trilogie van Anders Thomas Jensen (Flickering Lights, The Green Butchers en Adam's Apples) kijken en daarin issie in de meeste films wél eng, maar tegelijkertijd hilarischquote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 01:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, in films is ie vaak eng. Maar dan zou je bijvoorbeeld After the Wedding eens moeten kijken, daar is ie echt niet eng
Ik hou al opquote:
Dan is het goedquote:
Vroeg ik 20 jaar geleden op een familiefeestje. En toen zei mijn tante: "Ja, ik zou het graag eens hebben over het seksueel leven van de komkommer, gezien in het licht van de ruimtevaart!" Dat maakte indrukquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog een onderwerp?
Iedereen al klaar voor het wel of niet te houden sinterklaasavondje....ik heb de spullen maar moet ze nog inpakken....gedicht doe ik dit jaar (waarschijnlijk)niet aan...kreeg er niet één vorig jaar terwijl ik me suf he gedichtquote:
Tante met humorquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vroeg ik 20 jaar geleden op een familiefeestje. En toen zei mijn tante: "Ja, ik zou het graag eens hebben over het seksueel leven van de komkommer, gezien in het licht van de ruimtevaart!" Dat maakte indruk
De relbak van de familiequote:
Hier kun je het nauwelijk een heerlijk avondje noemenquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De relbak van de familie
Wij slaan het heerlijke avondje overigens over. Wie is er jaloers op mij
Ik snap de eerste nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:58 schreef trovey het volgende:
Tv tips voor blondjes... :
[ afbeelding ]
Welkom bij de club....die pikte ik ook niet op...maar ja blontquote:
Dat werd eens tijd!quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:01 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik ben weer terug in de OP.
Heb ik het toch goed gedaanquote:
ik niet, ik geef mezelf Hullabaloo en The Resistance cadeau van Musequote:Op zaterdag 5 december 2009 01:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De relbak van de familie
Wij slaan het heerlijke avondje overigens over. Wie is er jaloers op mij
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik het toch goed gedaan...alleen wanneer krijg je de eer daar te komen staan
...ik sta er (nog) niet
Oh ja...meteen met mijn computerkennis ...ik heb 9 jaar internet gemist incl. de bijbehorende vaardighedenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Nog steeds niet?
Je kunt hem gewoon in de wiki zetten.
Tuurlijk, dat wordt ook niet zo'n lange lijst als de namen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
is misschien wel beter ja
maar het blok van Uien moet blijven
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:04 schreef Harajuku. het volgende:
Als het goed is heb ik je erin gezet.
quote:
Ik heb jaren mijn eigen gedichten gemaakt maar vorig jaar kreeg ik er niet eentje terugquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:27 schreef Harajuku. het volgende:
Frappant dat je je eigen gedicht niet maakt
Als je er wat moeite voor zou doen valt het vast in de smaak
Want zoals eenieder weet,
Het draait om waarom en niet om wát je geeft.
Normaliter zou ik voor beide dichtenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:28 schreef DeZwabber het volgende:
tsssss dat is valsspelen
*kut ik moet nog gedichten maken voor mijn vader en zusje [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Normaliter zou ik voor beide dichten
maar mijn pen wil zich niet 2 keer goed richten
En omdat jullie toch al delen
zij het bloed, zij het genen
Hebben besloten jullie pieten,
om jullie samen van dit ene gedicht te laten genieten.
Ik wil wel voor je rijmen, hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb jaren mijn eigen gedichten gemaakt maar vorig jaar kreeg ik er niet eentje terugen morgen heb ik zo weinig tijd....trouwens ik heb de aangeboden gedichten even bewerkt naar de persoon toe dus ze zijn wel degelijk voor een groot deel van mezelf
/ Ik gebruik meestal gebeurtenissen van het afgelopen jaar in de gedichten dus nu ook.
Ja, veel beter.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
ik ging meer voor
hier heb je je cd,
veel plezier d'r mee
Gedichtjes zijn al klaarquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je rijmen, hoor.
Het rijmt en zo ben je snel bij het volgende cadeauquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
ik ging meer voor
hier heb je je cd,
veel plezier d'r mee
Ik zou dat wel als grapje doenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Het rijmt en zo ben je snel bij het volgende cadeau
Of voor ongeduldige typesquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou dat wel als grapje doenPuur om het gezicht van de ontvanger.
Ach...niet slecht voor de tijd dat ik hier zitquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:42 schreef DeZwabber het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
10. 176 Greys
15. 153 DeZwabber
24. 134 P.F
39. 113 JJH
43. 105 oh-oh
53. 095 trovey
78. 074 MrSubtle
Die neem ik even meequote:Op zaterdag 5 december 2009 02:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben Trovey en ik kan niet schrijven,
maar mijn lieve gedicht zal altijd in je hart verblijven.
Die vreet die slang ook zo opquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:02 schreef DeZwabber het volgende:
gigantische hamsterballen kopen dan maar
quote:
Volgens de OP horen ze slecht te zijn, dus no prob!quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:41 schreef trovey het volgende:
Zo wat gedicht in een ander topic....kan echt wel dichten...al zijn ze nog zo slecht![]()
Oh heerlijk rappen op FM3
Zit ik in jouw topic toch even goedquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens de OP horen ze slecht te zijn, dus no prob!
Zie...je kunt het welquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:05 schreef DeZwabber het volgende:
De Sint zat dit jaar niet echt te denken,
Omdat ze op de stoomboot nu ook sterke drank schenken.
Je zat dit jaar nogal vaak in Friesland,
en daarom twijfelt de Sint aan je verstand.
Helemaal daarheen alleen voor Patrick,
is hij nou wel of niet je nieuwe chick?
Je eet dit jaar ook ineens weer vlees,
van kip tot koe tot pekinees.
Je eet nu zelfs weer doner kebab,
we dachten eerst, het is een grap.
Leuk dat je weer carnivoor bent,
je had het wel, alleen latent.
Maar het is nu tijd voor je cadeau,
er liggen er al zat los op je bureau.
Toch krijg je er nog twee bij,
ze zijn voor jou, allebei.
Ik moest wat voor je kopen anders kreeg ik ook niets,
en de groeten van Sint en Piet of zoiets.
ghehehehe
Echt? ik had er nog nooit van gehoord tot zojuistquote:Op zaterdag 5 december 2009 08:44 schreef Harajuku. het volgende:
Die hype beleefde 3 jaar geleden zijn hoogtepunt,.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:04 schreef MrSubtle het volgende:
Er wordt hier net een pakketje bezorgd, maar er staat geen afzender op...Kan van mijn SS zijn ... kan ook niet
Ik heb mijn SS maar even een berichtje gestuurd via de site... spannend![]()
*Check mail*quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:04 schreef MrSubtle het volgende:
Er wordt hier net een pakketje bezorgd, maar er staat geen afzender op...Kan van mijn SS zijn ... kan ook niet
Ik heb mijn SS maar even een berichtje gestuurd via de site... spannend![]()
Nee joh, das je fleshlightquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:14 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn *MOGELIJK* SS pakje
[ afbeelding ]
quote:
Neequote:
Ooooohquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:19 schreef Re het volgende:
oh ja al die pakjes, hier ligt er ook eentje klaar om te versturen geloof ik...
Af en toe een rijmwoord zoeken is niet zo erg. En dat kan soms een aparte draai geven aan je gedicht omdat je net aan een woord dat je toevallig ziet een andere draai geeft. Is leuk hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:27 schreef Harajuku. het volgende:
Frappant dat je je eigen gedicht niet maakt
Als je er wat moeite voor zou doen valt het vast in de smaak.
Want zoals eenieder weet,
Het draait om waarom en niet om wát je geeft.
"Je pakketje moet uiterlijk 7 december opgestuurd worden". Maandag dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ach waarom de haast, het hoeft pas volgende week ofzo uiterlijk op de post toch?
afkquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Je pakketje moet uiterlijk 7 december opgestuurd worden". Maandag dus
Moet wel echt hele zware tijd zijn voor hem jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:37 schreef bigbird het volgende:
Naar omstandigheden gaat het wel ok. Zijn nu bezig om schoonpaps met wat dingen te helpen regelen en hem een eindje op weg te helpen met de dingen in huis.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet wel echt hele zware tijd zijn voor hem ja![]()
Succes en sterkte daarmee
quote:
Fijn dat hij wel dingen in het vooruitzicht heeft om te gaan doen en dat jullie er voor hem zijn. Het is gewoon echt moeilijk vooral als je je ook nog schuldig gaat voelen. Nergens voor nodig want ik ben ervan overtuigd dat hij gedaan heeft wat hij kon en rationeel zul je dat gevoel ook wel weg kunnen redeneren maar gevoelsmatig is dat zoooo moeilijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:47 schreef bigbird het volgende:
Ik denk dat hij er op den duur wel overheen komt, vergeten zal hij haar nooit (ze waren al 43 jaar getrouwd) maar ik krijg wel de indruk dat hij zich niet compleet af gaat zonderen van mensen en niets meer wil doen. We hebben afgesproken dat manlief en ik voorlopig proberen er de weekenden te zijn zodat we samen dingen kunnen regelen en hij heeft gelukkig een paar activiteiten waar hij nog wel naar uitkijkt. Neemt niet weg dat het wel echt moeilijk is voor hem nu. Vooral omdat hij het gevoel heeft dat hij meer had moeten doen toen ze ziek werd...
We zien wel hoe het gaat lopen de komende tijd. We houden hem wel goed in de gaten in ieder geval.
Hoe is het hier?
Leuuuuuuuuk he, Sinterklaas!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:54 schreef nokwanda het volgende:
Hier wel een soort van sinterklaas bij dochter van mijn man.
Dus ik zit nu cadeautjes in te pakken en bak nog even gauw twee appeltaarten (we hebben inmiddels een klein oventje), maar heb opeens geen rozijntjes en het inpakpapier is ook op. Intussen is het de bedoeling dat ik ook nog gezellig converseer en zoo
Hoezo multitasken?
Ow wacht..... ik post hier ook nog![]()
![]()
Ja leuk is dat he, als er niet op staat of het een SS pakje isquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:14 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn *MOGELIJK* SS pakje
[ afbeelding ]
dr is ook een hele mooie mudkip fotoshop vanquote:Op zaterdag 5 december 2009 08:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Echt? ik had er nog nooit van gehoord tot zojuist
Er is nog maar een kleine minderheid die hun pakket wél hebben, dus niet getreurd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:47 schreef nieslief het volgende:
Nog steeds niets van mijn Secret Santa geen mail en geen pakket...
Ik heb wel een heel veelzeggende poststempelquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he, als er niet op staat of het een SS pakje is
Join the club
Je bent een bikkelquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:09 schreef bigbird het volgende:
Klagen mag hoor Greys. Ik vind het wel jammer dat we vandaag helemaal niets doen aan Sinterklaas en dat Kerst dit jaar inderdaad ook niet de meest geweldige zal zijn, maar we maken er het beste van zo en iedereen heeft wel zijn eigen dingetjes die ze minder vinden maar ook waar wel wat mee gedaan wordt.
En ik ga toch nog wel wat regelen hoor voor een verlate Sinterklaas voor de overbuurman en dingetjes met Kerst voor mijn schoonpa en mijn eigen ouders en zusje
Ja? Vertelquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel veelzeggende poststempel
ja, ik wil mijn moeder eens verrassen, mag ook wel eens een keertjequote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:17 schreef Re het volgende:
[..]
ja, ik wil mijn moeder eens verrassen, mag ook wel eens een keertje
En waarom word ik daar niet voor uitgenodigdquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
We gaan waarschijnlijk zaterdag 9 januari een middagje beesten borstelen bij Dierenthuis.
Ga je mee?
OH! ik wil ook mee!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
We gaan waarschijnlijk zaterdag 9 januari een middagje beesten borstelen bij Dierenthuis.
Ga je mee?
Leukquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:17 schreef Re het volgende:
[..]
ja, ik wil mijn moeder eens verrassen, mag ook wel eens een keertje
Ik ging er eigenlijk automatisch van uit dat je mee gingquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En waarom word ik daar niet voor uitgenodigd
Jullie motten me niet meer
Wie ben jij ook al weer?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En waarom word ik daar niet voor uitgenodigd
Jullie motten me niet meer
JE JOKT!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk automatisch van uit dat je mee ging![]()
Tuurlijk, ik ga het lijstje er nog even in plakken!quote:
Hartstikke lief aangeboden maar we komen er helemaal uitquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een bikkel
En als ik iets kan doen roep je he? Serieus. Als je ergens tijd tekort komt of als je bij je schoonvader wilt zijn en boodschappen nodig hebt of je huis heeft een sopje nodig, niet schromen om hulp te vragen, gewoon PMen.
Was je gister niet NOG iets opgevallen, Sherlock?quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Was je gister niet NOG iets opgevallen, Sherlock?
Bij de eerste keer dat ik het lijstje plaatste stond ik er zelf ook nog niet bij.
Dat heb ik later aangepast. Dus dát zegt niet zoveel
Uiteraard gaan we wat doen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga het lijstje er nog even in plakken!
En we gaan daar dan ook echt wat dóen he, dus niet alleen daar koffieleuten, maar ook iets nuttigs doen.
Kattenbakken verschonen, beestjes aaien en borstelen. En daarna nog wat drinken en/of eten voor wie dat wil.
Wat stond daar eerst ook alweer?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En ik moest lachen om je omschrijving van de groep "misschien"
Nee nee jouw lijstjequote:Op zaterdag 5 december 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat stond daar eerst ook alweer?
'Willen en kunnen wel maar onder voorbehoud' ofzo?
Ben jij het lijstje nou al aan het aanpassen met Tombola en Loveless er bij?
Of moet ik dat ff doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik had mezelf bij de onder voorbehoud gezetquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari? Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo? Daarna indien gewenst wat eten bij de Mac o.i.d. voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Loveless85
- Tombolafan
Nog even onder klein voorbehoud:
- Stali en Mini-Stali
- Nokwanda
- MrSubtle
- MissBliss (en Re?)
- Bigbird en meneer Bigbird
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja maar dat was dus onjuist. Greys heeft het al voor je gefixedquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had mezelf bij de onder voorbehoud gezet
En dat heb ik weer veranderdquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had mezelf bij de onder voorbehoud gezet
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
Tombola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
nee, ik dacht ook echt; huh, dit was toch juist een stuk zonder seks???quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan dat woord niet eens in de te verwachten context
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef MrSubtle het volgende:
hmm hoe langer ik in de Lonely Planet lees, hoe meer ik besef dat 2 weken echt zooooo veel te kort gaat zijn. Iedere route die ik tot nu toe bedenk kost al 4 weken, en zelfs die routes beslaan maar een heel klein deel van het land. Het is er echt ZO groot
Nee langer ging even niet inderdaad... ach ik ga er vast nog wel eens heen inderdaadquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
en je kan niet langer gaan? (bijboeken ofzo?)
dan zit er maar 1 ding op; later nog een keer gaan
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee langer ging even niet inderdaad... ach ik ga er vast nog wel eens heen inderdaadeens kijken of ik geen project kan krijgen in die regio als de reis goed bevalt
Ik heb van horen zeggen dat er enkele Chinezen bestaan die daadwerkelijk Engels spreken en verstaan!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Moet je wel eerst de taal leren he...
quote:
De voertaal binnen mijn bedrijf is Engels, in alle landenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Moet je wel eerst de taal leren he...
ow... okee...quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De voertaal binnen mijn bedrijf is Engels, in alle landendus vast ook in China
Hoe oud was je op die foto danquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:48 schreef tombolafan het volgende:![]()
mijn ouders zijn ook niet helemaal wijs! Die wilden een kerstkaart maken van een foto van de achtertuin in de sneeuw. Op zich leuk (maar daar hebben we alleen maar oude foto's van...)
Zegt mijn stiefvader ineens; we hebben toch nog wel een foto van jou in de sneeuw?
Ik (niet echt oplettend): vast wel, hoezo?
Hij: mogen we die niet gebruiken?
Ik: eh, ja hoor, maar dat is toch niet heel speciaal?
Hij: ik bedoel die ene dat je in je ondergoed in de sneeuw staat!![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
En hij was nog serieus ook!!!!! Mn moeder lachen, ik niet![]()
Gelukkig ben ik de techneut thuis, en kunnen zij die foto vast nergens vinden...![]()
Man man, ineens snap ik de term verschrikkelijke stiefvader wel...
mmm, ergens tussen de 18 en de 20 denk ik... Dat vind ik nog erger om als kerstkaart langs de hele familie te laten gaan dan als klein kindje eigenlijk...quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud was je op die foto dan![]()
Zo van 'lief klein kindje in de sneeuw' net zoals ouders ook al met die verschrikkelijke foto's komen van mij toen ik klein was en in bad zat![]()
Of was je al volwassen?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, verhaaltje. Later maar bijlezen, nu eerst proberen boodschappen te doen (zal wel druk zijn).
@Greys: had DTH al gereageerd op de vraag of we de 9e sowieso welkom zijn?
Lijkt mij echt heel leuk! Maar moet nog even kijken hoe ver het is en of ik geen college hebquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
Mogguh PF!
Ging jij nou ook mee naar Dierenthuis?
Wel je haar kammen dan van te voren he?![]()
Nee nog niet, maar die zijn nooit zo vlot in het beantwoorden van de mail vanwege de drukte met het zorgen voor de dieren. Denk dat we even tot maandag moeten wachtenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, verhaaltje. Later maar bijlezen, nu eerst proberen boodschappen te doen (zal wel druk zijn).
@Greys: had DTH al gereageerd op de vraag of we de 9e sowieso welkom zijn?
ah, snel aangepast! Ik wilde net zeggen; heb je college op zaterdag dan!?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heel leuk! Maar moet nog even kijken hoe ver het is en of ik geen college heb!
Heb geen colleges op zaterdag
<3.quote:
Jawel, en toen bleef ik maar wegquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik zag Haartje hier
Hara, je bent nooit uit de OP geweest toch?Er waren alleen een paar ava's die het niet meer deden.
Mogguh!
Whoehoe!!!! zonder files slechts 1 uur en 3 kwartier rijden!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, snel aangepast! Ik wilde net zeggen; heb je college op zaterdag dan!?
Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe ver het is
*even zoeken gaat
Picssssssquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmm, ergens tussen de 18 en de 20 denk ik... Dat vind ik nog erger om als kerstkaart langs de hele familie te laten gaan dan als klein kindje eigenlijk...
Ja, tuurlijk, ik ga ze niet langs de familie sturen (die me allemaal kennen) maar wel op internet zetten...quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:04 schreef nokwanda het volgende:
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Net een paar boodschappen gehaald. kom ik terug, staatbovenaan de trap om me te informeren dat ik een cadeautje heb gekregen. whiiiiiiiii
Dit is em
[ afbeelding ]
En ik mag em niet stiekem open maken. Mijnverdedigt het met zijn leven.
Mag pas de 17de
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb 100 handdoeken gekocht voor DTH
't Is vast geen boek1quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:04 schreef nokwanda het volgende:
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Net een paar boodschappen gehaald. kom ik terug, staatbovenaan de trap om me te informeren dat ik een cadeautje heb gekregen. whiiiiiiiii
Dit is em
[ afbeelding ]
Mag pas de 17de
nee hoor...quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb 100 handdoeken gekocht voor DTH
Zal ik dan maar een vrachtauto regelen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
Eliesje, wat tof!Ik ga ook nog e.e.a. kopen voor ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is nog geen (SS) post geweest.
*nagelbijt*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Niemand heeft je er uit gehaald hoor!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
<3.
[..]
Jawel, en toen bleef ik maar weg![]()
.
Ik ben hier voor nagels, Greys! [ afbeelding ]
100 Handdoeken zal in elk geval minder ruimte innemen dan eh... 1200 keukenrollen (of hoeveel hadden we er ook alweer?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Zal ik dan maar een vrachtauto regelen?
Dat heet een vooruitziende blik: ik voel vanaf hier het shop-virus alweer ontwaken bij de damesquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
100 Handdoeken zal in elk geval minder ruimte innemen dan eh... 1200 keukenrollen (of hoeveel hadden we er ook alweer?).
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Middag!![]()
Bikkel Bigbird.![]()
Wat een dichtkunsten vannacht.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat tikte je dan dat ie dat als suggestie gaf!!!!
Pakje!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:04 schreef nokwanda het volgende:
Dit is em
[ afbeelding ]
Mag pas de 17de
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat tikte je dan dat ie dat als suggestie gaf!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat heet een vooruitziende blik: ik voel vanaf hier het shop-virus alweer ontwaken bij de dames![]()
En nu ben ik echt de deur uit, kadootje voor mezelf kopen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
Leuke spoiler Cat, bij Santa geeft spellingscontrole Satan, ook wel leuk. Heb ik, behalve 4 topics, nog iets gemist?
Hier gisteren lekker uit eten geweest met mijn ouders (vader en stiefmoeder, maar dat ik zo'n rotwoord, dus ouders). Thuiskomen was minder leuk, de Franse bul was uit de keuken ontsnapt en heeft onze Chesterfield gesloopt. Twee van de drie kussen naar de kloten en helaas niet verzekerd.![]()
Oh!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
Leuke spoiler Cat, bij Santa geeft spellingscontrole Satan, ook wel leuk. Heb ik, behalve 4 topics, nog iets gemist?
Hier gisteren lekker uit eten geweest met mijn ouders (vader en stiefmoeder, maar dat ik zo'n rotwoord, dus ouders). Thuiskomen was minder leuk, de Franse bul was uit de keuken ontsnapt en heeft onze Chesterfield gesloopt. Twee van de drie kussen naar de kloten en helaas niet verzekerd.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo mijn zuurvlees es op t vuur gooien
Ik noem mn moeder en stiefvader ook altijd ouders...quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verjaardagskalender ook gewoon wel erbij...![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Haraaaaaaaaaaaa! Ik heb op die foto hierboven met het Kluunboek jouw witte lakje trouwens al op de randjes
En met de kleurtjes moet ik nog even oefenen, zie het resultaat van net![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net een onverwacht sinterklaaskadootje van mezelf
![]()
Die tweede bentobox die ik besteld had is er al, keisnel is die
quote:
Gelukkig tweedehands gekocht, maar evengoed een fijne bank.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh dat is echt niet fijn thuiskomen
![]()
Was het een zelfgekochte echte Chesterfield???
Damn!
Ze zijn met zijn drietjes, en we zijn wel vaker een paar uur van huis.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh!Wat een lummel!
![]()
Doet ie dat uit verveling dan ofzo? Of omdat ie 'boos' is dat ie ''alleen'' is?
Dus ik hoef niet alles te lezen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik noem mn moeder en stiefvader ook altijd ouders...
Kut van de bank!!!! Sterkte daarmee
(volgens mij heb je weinig gemist trouwens...)
quote:
Ik rommelde maar wat (en da's te zien ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef Morretje het volgende:
Oh leuk Greys! Hoe doe je dat?Gewoon eerst een basislaag en daar streepjes overheen, of om en om streepjes?
Nice Mr$![]()
Istie mooi oh-oh?
Fotoooooooooooquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net een onverwacht sinterklaaskadootje van mezelf
![]()
Die tweede bentobox die ik besteld had is er al, keisnel is die
Ik moest eerst ff uitpakkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
wat leuk van jou! Heb je je wel bedankt?
Doggie powerrrrrrrr!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:57 schreef Pagan het volgende:
Hond in de auto achterlaten? Zo los je dat op.![]()
[ afbeelding ]
Oh god, de Hello Kitty eieren zijn in zicht!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest eerst ff uitpakken![]()
Ik kan nu rijst in vormpjes maken en eieren in vormpjes ook![]()
Ik zie hier ook iedereen kerstbomen uitladen op de parkeerplaats.
Ik denk dat die van mij dit jaar gewoon weer in de kelder blijft wonen
Of heeft een voorbijganger gewoon een gat in dat raam geslagen omdat de hond er in zat?quote:
Oeh leuk!!!! Ik heb ook ei- en rijstvormpjes maar nog nooit gebruikt...quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest eerst ff uitpakken![]()
Ik kan nu rijst in vormpjes maken en eieren in vormpjes ook![]()
Ik zie hier ook iedereen kerstbomen uitladen op de parkeerplaats.
Ik denk dat die van mij dit jaar gewoon weer in de kelder blijft wonen
Ik zie totaal niet hoe dat moet werken met die eiervormenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh leuk!!!! Ik heb ook ei- en rijstvormpjes maar nog nooit gebruikt...
Van wat ik in het bento topic lees moet je eitjes koken, pellen en ze dan in de vorm laten afkoelen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie totaal niet hoe dat moet werken met die eiervormen![]()
Heel handig ook, gebruiksaanwijzing alleen in het japans, zonder plaatjes![]()
Ik ga denk ik zo es een eitje koken
Je doet het al beter dan ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Haraaaaaaaaaaaa! Ik heb op die foto hierboven met het Kluunboek jouw witte lakje trouwens al op de randjes
En met de kleurtjes moet ik nog even oefenen, zie het resultaat van net![]()
[ afbeelding ]
Dat lukt een hondje nooit hoorquote:
quote:Degene die jouw lootje heeft getrokken zegt:
"Ja."
Meteen heet er in proppen en af laten koelen geloof ik!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie totaal niet hoe dat moet werken met die eiervormen![]()
Heel handig ook, gebruiksaanwijzing alleen in het japans, zonder plaatjes![]()
Ik ga denk ik zo es een eitje koken
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, Rev & Ross op TMF
Ze hebben een hitje
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Meteen heet er in proppen en af laten koelen geloof ik!
Oh gevonden:
- ei koken
- goed laten schrikken
- heet pellen
- vormpje nat maken (gaat ie er later makkelijker uit)
- ei er in, vormpje dicht
- kwartier of langer (mag hele nacht) in de koelkast
- lelijke randjes er af snijden
Ik ga morgenavond verder oefenen en pielenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je doet het al beter dan ikBij mij gaat nog steeds de helft ernaast
En ja, mooie lengte zo vind ik..
Je hebt zelfs sjablonen. Die prikker gaat mij echt nooit lukkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond verder oefenen en pielen
Je schijnt met dat puntje van een satéprikker ook leuk figuurtjes te kunnen tekenen, bv een rode nagel en dan met wit een figuurtje er op maken. Ik geloof dat we nog langgggggg moeten oefenen
Straks komt mijn zussie
En dan gaan we uit eten en morgen sjoppuhhh!
Gezellig zeg, samen kerstboom optuigen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef MrSubtle het volgende:
Grrr nu heb ik die boom hier staan en wil ik 'm gaan optuigen, maar ik heb met m'n vader afgesproken dat morgen samen te doen...
Nou ja, geduld hebben dus(niet mijn beste skill
)
Dat is volgens mij juist goed, ik las in t bento-topic dat sommige mensen problemen hadden doordat de eieren te klein waren!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet goedkomen!
Alhoewel ik denk dat mn eieren te dik zijn voor de vormen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond verder oefenen en pielen
Je schijnt met dat puntje van een satéprikker ook leuk figuurtjes te kunnen tekenen, bv een rode nagel en dan met wit een figuurtje er op maken. Ik geloof dat we nog langgggggg moeten oefenen
Straks komt mijn zussie
En dan gaan we uit eten en morgen sjoppuhhh!
Muissiequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Muis006 het volgende:
Hoor wie klopt daar kinders
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef MrSubtle het volgende:
Grrr nu heb ik die boom hier staan en wil ik 'm gaan optuigen, maar ik heb met m'n vader afgesproken dat morgen samen te doen...
Nou ja, geduld hebben dus(niet mijn beste skill
)
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij doet niet mee. Het is iig wel een boek met nog iets. Ik heb het pakketje natuurlijk wel even onzedelijk betast.
voelen mag toch wel!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:20 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook graag rammelen en voelen aan mijn pakje, maar er stond op dat het breekbaar is
Dus ik durf niet te rammelen
foto's!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:20 schreef oh-oh het volgende:
Hey Muis!
Ik zal zo ff het filmpje kijken TF, thnx!
Ik was ff foto's maken, I am uploading as we speak
Ah, iemand die dus net online was.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
IK HEB MIJN SS PAKKETJE(nu officieel)
Mja, maar ik ben de hele dag online, maar niet de hele dag hier. Dus dat gaat niet helemaal op!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, iemand die dus net online was.![]()
Greys, schrijf je mee?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys, schrijf je mee?
Ik hou wel van gekookt ei, maar wel als ie warm is...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:25 schreef Morretje het volgende:
Ik heb ineens zin in een gekookt ei op brood!![]()
Ik hou helemaal niet van gekookte ei..Wat is dit nu weer? Jullie schuld met je eivormpjes!
zo!quote:
Dat heeft weinig zin aangezien er gewoon een hard doosje omheen zitquote:
Ik schrijf me een ongeluk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys, schrijf je mee?
Wel aangekleed inmiddels?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om es naar de winkels te gaan
*HINT HINT HINT*
ow...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
Dat heeft weinig zin aangezien er gewoon een hard doosje omheen zit
quote:Wel aangekleed inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |