Whoehoe!!!! zonder files slechts 1 uur en 3 kwartier rijden!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, snel aangepast! Ik wilde net zeggen; heb je college op zaterdag dan!?
Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe ver het is
*even zoeken gaat
Picssssssquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmm, ergens tussen de 18 en de 20 denk ik... Dat vind ik nog erger om als kerstkaart langs de hele familie te laten gaan dan als klein kindje eigenlijk...
Ja, tuurlijk, ik ga ze niet langs de familie sturen (die me allemaal kennen) maar wel op internet zetten...quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:04 schreef nokwanda het volgende:
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Net een paar boodschappen gehaald. kom ik terug, staatbovenaan de trap om me te informeren dat ik een cadeautje heb gekregen. whiiiiiiiii
Dit is em
[ afbeelding ]
En ik mag em niet stiekem open maken. Mijnverdedigt het met zijn leven.
Mag pas de 17de
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb 100 handdoeken gekocht voor DTH
't Is vast geen boek1quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:04 schreef nokwanda het volgende:
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Net een paar boodschappen gehaald. kom ik terug, staatbovenaan de trap om me te informeren dat ik een cadeautje heb gekregen. whiiiiiiiii
Dit is em
[ afbeelding ]
Mag pas de 17de
nee hoor...quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb 100 handdoeken gekocht voor DTH
Zal ik dan maar een vrachtauto regelen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
Eliesje, wat tof!Ik ga ook nog e.e.a. kopen voor ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is nog geen (SS) post geweest.
*nagelbijt*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Niemand heeft je er uit gehaald hoor!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
<3.
[..]
Jawel, en toen bleef ik maar weg![]()
.
Ik ben hier voor nagels, Greys! [ afbeelding ]
100 Handdoeken zal in elk geval minder ruimte innemen dan eh... 1200 keukenrollen (of hoeveel hadden we er ook alweer?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Zal ik dan maar een vrachtauto regelen?
Dat heet een vooruitziende blik: ik voel vanaf hier het shop-virus alweer ontwaken bij de damesquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
100 Handdoeken zal in elk geval minder ruimte innemen dan eh... 1200 keukenrollen (of hoeveel hadden we er ook alweer?).
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Middag!![]()
Bikkel Bigbird.![]()
Wat een dichtkunsten vannacht.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat tikte je dan dat ie dat als suggestie gaf!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Pakje!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:04 schreef nokwanda het volgende:
Dit is em
[ afbeelding ]
Mag pas de 17de
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat tikte je dan dat ie dat als suggestie gaf!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |