En dat heb ik weer veranderdquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had mezelf bij de onder voorbehoud gezet
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
Tombola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
nee, ik dacht ook echt; huh, dit was toch juist een stuk zonder seks???quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan dat woord niet eens in de te verwachten context
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef MrSubtle het volgende:
hmm hoe langer ik in de Lonely Planet lees, hoe meer ik besef dat 2 weken echt zooooo veel te kort gaat zijn. Iedere route die ik tot nu toe bedenk kost al 4 weken, en zelfs die routes beslaan maar een heel klein deel van het land. Het is er echt ZO groot
Nee langer ging even niet inderdaad... ach ik ga er vast nog wel eens heen inderdaadquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
en je kan niet langer gaan? (bijboeken ofzo?)
dan zit er maar 1 ding op; later nog een keer gaan
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee langer ging even niet inderdaad... ach ik ga er vast nog wel eens heen inderdaadeens kijken of ik geen project kan krijgen in die regio als de reis goed bevalt
Ik heb van horen zeggen dat er enkele Chinezen bestaan die daadwerkelijk Engels spreken en verstaan!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Moet je wel eerst de taal leren he...
quote:
De voertaal binnen mijn bedrijf is Engels, in alle landenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Moet je wel eerst de taal leren he...
ow... okee...quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De voertaal binnen mijn bedrijf is Engels, in alle landendus vast ook in China
Hoe oud was je op die foto danquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:48 schreef tombolafan het volgende:![]()
mijn ouders zijn ook niet helemaal wijs! Die wilden een kerstkaart maken van een foto van de achtertuin in de sneeuw. Op zich leuk (maar daar hebben we alleen maar oude foto's van...)
Zegt mijn stiefvader ineens; we hebben toch nog wel een foto van jou in de sneeuw?
Ik (niet echt oplettend): vast wel, hoezo?
Hij: mogen we die niet gebruiken?
Ik: eh, ja hoor, maar dat is toch niet heel speciaal?
Hij: ik bedoel die ene dat je in je ondergoed in de sneeuw staat!![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
En hij was nog serieus ook!!!!! Mn moeder lachen, ik niet![]()
Gelukkig ben ik de techneut thuis, en kunnen zij die foto vast nergens vinden...![]()
Man man, ineens snap ik de term verschrikkelijke stiefvader wel...
mmm, ergens tussen de 18 en de 20 denk ik... Dat vind ik nog erger om als kerstkaart langs de hele familie te laten gaan dan als klein kindje eigenlijk...quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud was je op die foto dan![]()
Zo van 'lief klein kindje in de sneeuw' net zoals ouders ook al met die verschrikkelijke foto's komen van mij toen ik klein was en in bad zat![]()
Of was je al volwassen?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, verhaaltje. Later maar bijlezen, nu eerst proberen boodschappen te doen (zal wel druk zijn).
@Greys: had DTH al gereageerd op de vraag of we de 9e sowieso welkom zijn?
Lijkt mij echt heel leuk! Maar moet nog even kijken hoe ver het is en of ik geen college hebquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
Mogguh PF!
Ging jij nou ook mee naar Dierenthuis?
Wel je haar kammen dan van te voren he?![]()
Nee nog niet, maar die zijn nooit zo vlot in het beantwoorden van de mail vanwege de drukte met het zorgen voor de dieren. Denk dat we even tot maandag moeten wachtenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, verhaaltje. Later maar bijlezen, nu eerst proberen boodschappen te doen (zal wel druk zijn).
@Greys: had DTH al gereageerd op de vraag of we de 9e sowieso welkom zijn?
ah, snel aangepast! Ik wilde net zeggen; heb je college op zaterdag dan!?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heel leuk! Maar moet nog even kijken hoe ver het is en of ik geen college heb!
Heb geen colleges op zaterdag
<3.quote:
Jawel, en toen bleef ik maar wegquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik zag Haartje hier
Hara, je bent nooit uit de OP geweest toch?Er waren alleen een paar ava's die het niet meer deden.
Mogguh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |