Echt? ik had er nog nooit van gehoord tot zojuistquote:Op zaterdag 5 december 2009 08:44 schreef Harajuku. het volgende:
Die hype beleefde 3 jaar geleden zijn hoogtepunt,.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:04 schreef MrSubtle het volgende:
Er wordt hier net een pakketje bezorgd, maar er staat geen afzender op...Kan van mijn SS zijn ... kan ook niet
Ik heb mijn SS maar even een berichtje gestuurd via de site... spannend![]()
*Check mail*quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:04 schreef MrSubtle het volgende:
Er wordt hier net een pakketje bezorgd, maar er staat geen afzender op...Kan van mijn SS zijn ... kan ook niet
Ik heb mijn SS maar even een berichtje gestuurd via de site... spannend![]()
Nee joh, das je fleshlightquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:14 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn *MOGELIJK* SS pakje
[ afbeelding ]
quote:
Neequote:
Ooooohquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:19 schreef Re het volgende:
oh ja al die pakjes, hier ligt er ook eentje klaar om te versturen geloof ik...
Af en toe een rijmwoord zoeken is niet zo erg. En dat kan soms een aparte draai geven aan je gedicht omdat je net aan een woord dat je toevallig ziet een andere draai geeft. Is leuk hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:27 schreef Harajuku. het volgende:
Frappant dat je je eigen gedicht niet maakt
Als je er wat moeite voor zou doen valt het vast in de smaak.
Want zoals eenieder weet,
Het draait om waarom en niet om wát je geeft.
"Je pakketje moet uiterlijk 7 december opgestuurd worden". Maandag dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ach waarom de haast, het hoeft pas volgende week ofzo uiterlijk op de post toch?
afkquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Je pakketje moet uiterlijk 7 december opgestuurd worden". Maandag dus
Moet wel echt hele zware tijd zijn voor hem jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:37 schreef bigbird het volgende:
Naar omstandigheden gaat het wel ok. Zijn nu bezig om schoonpaps met wat dingen te helpen regelen en hem een eindje op weg te helpen met de dingen in huis.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet wel echt hele zware tijd zijn voor hem ja![]()
Succes en sterkte daarmee
quote:
Fijn dat hij wel dingen in het vooruitzicht heeft om te gaan doen en dat jullie er voor hem zijn. Het is gewoon echt moeilijk vooral als je je ook nog schuldig gaat voelen. Nergens voor nodig want ik ben ervan overtuigd dat hij gedaan heeft wat hij kon en rationeel zul je dat gevoel ook wel weg kunnen redeneren maar gevoelsmatig is dat zoooo moeilijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:47 schreef bigbird het volgende:
Ik denk dat hij er op den duur wel overheen komt, vergeten zal hij haar nooit (ze waren al 43 jaar getrouwd) maar ik krijg wel de indruk dat hij zich niet compleet af gaat zonderen van mensen en niets meer wil doen. We hebben afgesproken dat manlief en ik voorlopig proberen er de weekenden te zijn zodat we samen dingen kunnen regelen en hij heeft gelukkig een paar activiteiten waar hij nog wel naar uitkijkt. Neemt niet weg dat het wel echt moeilijk is voor hem nu. Vooral omdat hij het gevoel heeft dat hij meer had moeten doen toen ze ziek werd...
We zien wel hoe het gaat lopen de komende tijd. We houden hem wel goed in de gaten in ieder geval.
Hoe is het hier?
Leuuuuuuuuk he, Sinterklaas!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:54 schreef nokwanda het volgende:
Hier wel een soort van sinterklaas bij dochter van mijn man.
Dus ik zit nu cadeautjes in te pakken en bak nog even gauw twee appeltaarten (we hebben inmiddels een klein oventje), maar heb opeens geen rozijntjes en het inpakpapier is ook op. Intussen is het de bedoeling dat ik ook nog gezellig converseer en zoo
Hoezo multitasken?
Ow wacht..... ik post hier ook nog![]()
![]()
Ja leuk is dat he, als er niet op staat of het een SS pakje isquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:14 schreef MrSubtle het volgende:
Mijn *MOGELIJK* SS pakje
[ afbeelding ]
dr is ook een hele mooie mudkip fotoshop vanquote:Op zaterdag 5 december 2009 08:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Echt? ik had er nog nooit van gehoord tot zojuist
Er is nog maar een kleine minderheid die hun pakket wél hebben, dus niet getreurd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:47 schreef nieslief het volgende:
Nog steeds niets van mijn Secret Santa geen mail en geen pakket...
Ik heb wel een heel veelzeggende poststempelquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he, als er niet op staat of het een SS pakje is
Join the club
Je bent een bikkelquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:09 schreef bigbird het volgende:
Klagen mag hoor Greys. Ik vind het wel jammer dat we vandaag helemaal niets doen aan Sinterklaas en dat Kerst dit jaar inderdaad ook niet de meest geweldige zal zijn, maar we maken er het beste van zo en iedereen heeft wel zijn eigen dingetjes die ze minder vinden maar ook waar wel wat mee gedaan wordt.
En ik ga toch nog wel wat regelen hoor voor een verlate Sinterklaas voor de overbuurman en dingetjes met Kerst voor mijn schoonpa en mijn eigen ouders en zusje
Ja? Vertelquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel veelzeggende poststempel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |