quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:17 schreef Re het volgende:
[..]
ja, ik wil mijn moeder eens verrassen, mag ook wel eens een keertje
En waarom word ik daar niet voor uitgenodigdquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
We gaan waarschijnlijk zaterdag 9 januari een middagje beesten borstelen bij Dierenthuis.
Ga je mee?
OH! ik wil ook mee!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
We gaan waarschijnlijk zaterdag 9 januari een middagje beesten borstelen bij Dierenthuis.
Ga je mee?
Leukquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:17 schreef Re het volgende:
[..]
ja, ik wil mijn moeder eens verrassen, mag ook wel eens een keertje
Ik ging er eigenlijk automatisch van uit dat je mee gingquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En waarom word ik daar niet voor uitgenodigd
Jullie motten me niet meer
Wie ben jij ook al weer?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En waarom word ik daar niet voor uitgenodigd
Jullie motten me niet meer
JE JOKT!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk automatisch van uit dat je mee ging![]()
Tuurlijk, ik ga het lijstje er nog even in plakken!quote:
Hartstikke lief aangeboden maar we komen er helemaal uitquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een bikkel
En als ik iets kan doen roep je he? Serieus. Als je ergens tijd tekort komt of als je bij je schoonvader wilt zijn en boodschappen nodig hebt of je huis heeft een sopje nodig, niet schromen om hulp te vragen, gewoon PMen.
Was je gister niet NOG iets opgevallen, Sherlock?quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Was je gister niet NOG iets opgevallen, Sherlock?
Bij de eerste keer dat ik het lijstje plaatste stond ik er zelf ook nog niet bij.
Dat heb ik later aangepast. Dus dát zegt niet zoveel
Uiteraard gaan we wat doen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga het lijstje er nog even in plakken!
En we gaan daar dan ook echt wat dóen he, dus niet alleen daar koffieleuten, maar ook iets nuttigs doen.
Kattenbakken verschonen, beestjes aaien en borstelen. En daarna nog wat drinken en/of eten voor wie dat wil.
Wat stond daar eerst ook alweer?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En ik moest lachen om je omschrijving van de groep "misschien"
Nee nee jouw lijstjequote:Op zaterdag 5 december 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat stond daar eerst ook alweer?
'Willen en kunnen wel maar onder voorbehoud' ofzo?
Ben jij het lijstje nou al aan het aanpassen met Tombola en Loveless er bij?
Of moet ik dat ff doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik had mezelf bij de onder voorbehoud gezetquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari? Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo? Daarna indien gewenst wat eten bij de Mac o.i.d. voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Loveless85
- Tombolafan
Nog even onder klein voorbehoud:
- Stali en Mini-Stali
- Nokwanda
- MrSubtle
- MissBliss (en Re?)
- Bigbird en meneer Bigbird
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja maar dat was dus onjuist. Greys heeft het al voor je gefixedquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had mezelf bij de onder voorbehoud gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |