quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat heet een vooruitziende blik: ik voel vanaf hier het shop-virus alweer ontwaken bij de dames![]()
En nu ben ik echt de deur uit, kadootje voor mezelf kopen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
Leuke spoiler Cat, bij Santa geeft spellingscontrole Satan, ook wel leuk. Heb ik, behalve 4 topics, nog iets gemist?
Hier gisteren lekker uit eten geweest met mijn ouders (vader en stiefmoeder, maar dat ik zo'n rotwoord, dus ouders). Thuiskomen was minder leuk, de Franse bul was uit de keuken ontsnapt en heeft onze Chesterfield gesloopt. Twee van de drie kussen naar de kloten en helaas niet verzekerd.![]()
Oh!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
Leuke spoiler Cat, bij Santa geeft spellingscontrole Satan, ook wel leuk. Heb ik, behalve 4 topics, nog iets gemist?
Hier gisteren lekker uit eten geweest met mijn ouders (vader en stiefmoeder, maar dat ik zo'n rotwoord, dus ouders). Thuiskomen was minder leuk, de Franse bul was uit de keuken ontsnapt en heeft onze Chesterfield gesloopt. Twee van de drie kussen naar de kloten en helaas niet verzekerd.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo mijn zuurvlees es op t vuur gooien
Ik noem mn moeder en stiefvader ook altijd ouders...quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verjaardagskalender ook gewoon wel erbij...![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Haraaaaaaaaaaaa! Ik heb op die foto hierboven met het Kluunboek jouw witte lakje trouwens al op de randjes
En met de kleurtjes moet ik nog even oefenen, zie het resultaat van net![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net een onverwacht sinterklaaskadootje van mezelf
![]()
Die tweede bentobox die ik besteld had is er al, keisnel is die
quote:
Gelukkig tweedehands gekocht, maar evengoed een fijne bank.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh dat is echt niet fijn thuiskomen
![]()
Was het een zelfgekochte echte Chesterfield???
Damn!
Ze zijn met zijn drietjes, en we zijn wel vaker een paar uur van huis.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh!Wat een lummel!
![]()
Doet ie dat uit verveling dan ofzo? Of omdat ie 'boos' is dat ie ''alleen'' is?
Dus ik hoef niet alles te lezen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik noem mn moeder en stiefvader ook altijd ouders...
Kut van de bank!!!! Sterkte daarmee
(volgens mij heb je weinig gemist trouwens...)
quote:
Ik rommelde maar wat (en da's te zien ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef Morretje het volgende:
Oh leuk Greys! Hoe doe je dat?Gewoon eerst een basislaag en daar streepjes overheen, of om en om streepjes?
Nice Mr$![]()
Istie mooi oh-oh?
Fotoooooooooooquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net een onverwacht sinterklaaskadootje van mezelf
![]()
Die tweede bentobox die ik besteld had is er al, keisnel is die
Ik moest eerst ff uitpakkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
wat leuk van jou! Heb je je wel bedankt?
Doggie powerrrrrrrr!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:57 schreef Pagan het volgende:
Hond in de auto achterlaten? Zo los je dat op.![]()
[ afbeelding ]
Oh god, de Hello Kitty eieren zijn in zicht!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest eerst ff uitpakken![]()
Ik kan nu rijst in vormpjes maken en eieren in vormpjes ook![]()
Ik zie hier ook iedereen kerstbomen uitladen op de parkeerplaats.
Ik denk dat die van mij dit jaar gewoon weer in de kelder blijft wonen
Of heeft een voorbijganger gewoon een gat in dat raam geslagen omdat de hond er in zat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |