Whoehoe!!!! zonder files slechts 1 uur en 3 kwartier rijden!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, snel aangepast! Ik wilde net zeggen; heb je college op zaterdag dan!?
Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe ver het is
*even zoeken gaat
Picssssssquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmm, ergens tussen de 18 en de 20 denk ik... Dat vind ik nog erger om als kerstkaart langs de hele familie te laten gaan dan als klein kindje eigenlijk...
Ja, tuurlijk, ik ga ze niet langs de familie sturen (die me allemaal kennen) maar wel op internet zetten...quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:04 schreef nokwanda het volgende:
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Net een paar boodschappen gehaald. kom ik terug, staatbovenaan de trap om me te informeren dat ik een cadeautje heb gekregen. whiiiiiiiii
Dit is em
[ afbeelding ]
En ik mag em niet stiekem open maken. Mijnverdedigt het met zijn leven.
Mag pas de 17de
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb 100 handdoeken gekocht voor DTH
't Is vast geen boek1quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:04 schreef nokwanda het volgende:
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Net een paar boodschappen gehaald. kom ik terug, staatbovenaan de trap om me te informeren dat ik een cadeautje heb gekregen. whiiiiiiiii
Dit is em
[ afbeelding ]
Mag pas de 17de
nee hoor...quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb 100 handdoeken gekocht voor DTH
Zal ik dan maar een vrachtauto regelen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
Eliesje, wat tof!Ik ga ook nog e.e.a. kopen voor ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is nog geen (SS) post geweest.
*nagelbijt*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Niemand heeft je er uit gehaald hoor!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
<3.
[..]
Jawel, en toen bleef ik maar weg![]()
.
Ik ben hier voor nagels, Greys! [ afbeelding ]
100 Handdoeken zal in elk geval minder ruimte innemen dan eh... 1200 keukenrollen (of hoeveel hadden we er ook alweer?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Zal ik dan maar een vrachtauto regelen?
Dat heet een vooruitziende blik: ik voel vanaf hier het shop-virus alweer ontwaken bij de damesquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
100 Handdoeken zal in elk geval minder ruimte innemen dan eh... 1200 keukenrollen (of hoeveel hadden we er ook alweer?).
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Middag!![]()
Bikkel Bigbird.![]()
Wat een dichtkunsten vannacht.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat tikte je dan dat ie dat als suggestie gaf!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Pakje!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:04 schreef nokwanda het volgende:
Dit is em
[ afbeelding ]
Mag pas de 17de
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat tikte je dan dat ie dat als suggestie gaf!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat heet een vooruitziende blik: ik voel vanaf hier het shop-virus alweer ontwaken bij de dames![]()
En nu ben ik echt de deur uit, kadootje voor mezelf kopen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
Leuke spoiler Cat, bij Santa geeft spellingscontrole Satan, ook wel leuk. Heb ik, behalve 4 topics, nog iets gemist?
Hier gisteren lekker uit eten geweest met mijn ouders (vader en stiefmoeder, maar dat ik zo'n rotwoord, dus ouders). Thuiskomen was minder leuk, de Franse bul was uit de keuken ontsnapt en heeft onze Chesterfield gesloopt. Twee van de drie kussen naar de kloten en helaas niet verzekerd.![]()
Oh!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
Leuke spoiler Cat, bij Santa geeft spellingscontrole Satan, ook wel leuk. Heb ik, behalve 4 topics, nog iets gemist?
Hier gisteren lekker uit eten geweest met mijn ouders (vader en stiefmoeder, maar dat ik zo'n rotwoord, dus ouders). Thuiskomen was minder leuk, de Franse bul was uit de keuken ontsnapt en heeft onze Chesterfield gesloopt. Twee van de drie kussen naar de kloten en helaas niet verzekerd.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo mijn zuurvlees es op t vuur gooien
Ik noem mn moeder en stiefvader ook altijd ouders...quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verjaardagskalender ook gewoon wel erbij...![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Haraaaaaaaaaaaa! Ik heb op die foto hierboven met het Kluunboek jouw witte lakje trouwens al op de randjes
En met de kleurtjes moet ik nog even oefenen, zie het resultaat van net![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net een onverwacht sinterklaaskadootje van mezelf
![]()
Die tweede bentobox die ik besteld had is er al, keisnel is die
quote:
Gelukkig tweedehands gekocht, maar evengoed een fijne bank.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh dat is echt niet fijn thuiskomen
![]()
Was het een zelfgekochte echte Chesterfield???
Damn!
Ze zijn met zijn drietjes, en we zijn wel vaker een paar uur van huis.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh!Wat een lummel!
![]()
Doet ie dat uit verveling dan ofzo? Of omdat ie 'boos' is dat ie ''alleen'' is?
Dus ik hoef niet alles te lezen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik noem mn moeder en stiefvader ook altijd ouders...
Kut van de bank!!!! Sterkte daarmee
(volgens mij heb je weinig gemist trouwens...)
quote:
Ik rommelde maar wat (en da's te zien ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef Morretje het volgende:
Oh leuk Greys! Hoe doe je dat?Gewoon eerst een basislaag en daar streepjes overheen, of om en om streepjes?
Nice Mr$![]()
Istie mooi oh-oh?
Fotoooooooooooquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net een onverwacht sinterklaaskadootje van mezelf
![]()
Die tweede bentobox die ik besteld had is er al, keisnel is die
Ik moest eerst ff uitpakkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
wat leuk van jou! Heb je je wel bedankt?
Doggie powerrrrrrrr!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:57 schreef Pagan het volgende:
Hond in de auto achterlaten? Zo los je dat op.![]()
[ afbeelding ]
Oh god, de Hello Kitty eieren zijn in zicht!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest eerst ff uitpakken![]()
Ik kan nu rijst in vormpjes maken en eieren in vormpjes ook![]()
Ik zie hier ook iedereen kerstbomen uitladen op de parkeerplaats.
Ik denk dat die van mij dit jaar gewoon weer in de kelder blijft wonen
Of heeft een voorbijganger gewoon een gat in dat raam geslagen omdat de hond er in zat?quote:
Oeh leuk!!!! Ik heb ook ei- en rijstvormpjes maar nog nooit gebruikt...quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest eerst ff uitpakken![]()
Ik kan nu rijst in vormpjes maken en eieren in vormpjes ook![]()
Ik zie hier ook iedereen kerstbomen uitladen op de parkeerplaats.
Ik denk dat die van mij dit jaar gewoon weer in de kelder blijft wonen
Ik zie totaal niet hoe dat moet werken met die eiervormenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh leuk!!!! Ik heb ook ei- en rijstvormpjes maar nog nooit gebruikt...
Van wat ik in het bento topic lees moet je eitjes koken, pellen en ze dan in de vorm laten afkoelen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie totaal niet hoe dat moet werken met die eiervormen![]()
Heel handig ook, gebruiksaanwijzing alleen in het japans, zonder plaatjes![]()
Ik ga denk ik zo es een eitje koken
Je doet het al beter dan ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Haraaaaaaaaaaaa! Ik heb op die foto hierboven met het Kluunboek jouw witte lakje trouwens al op de randjes
En met de kleurtjes moet ik nog even oefenen, zie het resultaat van net![]()
[ afbeelding ]
Dat lukt een hondje nooit hoorquote:
quote:Degene die jouw lootje heeft getrokken zegt:
"Ja."
Meteen heet er in proppen en af laten koelen geloof ik!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie totaal niet hoe dat moet werken met die eiervormen![]()
Heel handig ook, gebruiksaanwijzing alleen in het japans, zonder plaatjes![]()
Ik ga denk ik zo es een eitje koken
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, Rev & Ross op TMF
Ze hebben een hitje
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Meteen heet er in proppen en af laten koelen geloof ik!
Oh gevonden:
- ei koken
- goed laten schrikken
- heet pellen
- vormpje nat maken (gaat ie er later makkelijker uit)
- ei er in, vormpje dicht
- kwartier of langer (mag hele nacht) in de koelkast
- lelijke randjes er af snijden
Ik ga morgenavond verder oefenen en pielenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je doet het al beter dan ikBij mij gaat nog steeds de helft ernaast
En ja, mooie lengte zo vind ik..
Je hebt zelfs sjablonen. Die prikker gaat mij echt nooit lukkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond verder oefenen en pielen
Je schijnt met dat puntje van een satéprikker ook leuk figuurtjes te kunnen tekenen, bv een rode nagel en dan met wit een figuurtje er op maken. Ik geloof dat we nog langgggggg moeten oefenen
Straks komt mijn zussie
En dan gaan we uit eten en morgen sjoppuhhh!
Gezellig zeg, samen kerstboom optuigen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef MrSubtle het volgende:
Grrr nu heb ik die boom hier staan en wil ik 'm gaan optuigen, maar ik heb met m'n vader afgesproken dat morgen samen te doen...
Nou ja, geduld hebben dus(niet mijn beste skill
)
Dat is volgens mij juist goed, ik las in t bento-topic dat sommige mensen problemen hadden doordat de eieren te klein waren!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet goedkomen!
Alhoewel ik denk dat mn eieren te dik zijn voor de vormen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond verder oefenen en pielen
Je schijnt met dat puntje van een satéprikker ook leuk figuurtjes te kunnen tekenen, bv een rode nagel en dan met wit een figuurtje er op maken. Ik geloof dat we nog langgggggg moeten oefenen
Straks komt mijn zussie
En dan gaan we uit eten en morgen sjoppuhhh!
Muissiequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Muis006 het volgende:
Hoor wie klopt daar kinders
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:04 schreef MrSubtle het volgende:
Grrr nu heb ik die boom hier staan en wil ik 'm gaan optuigen, maar ik heb met m'n vader afgesproken dat morgen samen te doen...
Nou ja, geduld hebben dus(niet mijn beste skill
)
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij doet niet mee. Het is iig wel een boek met nog iets. Ik heb het pakketje natuurlijk wel even onzedelijk betast.
voelen mag toch wel!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:20 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook graag rammelen en voelen aan mijn pakje, maar er stond op dat het breekbaar is
Dus ik durf niet te rammelen
foto's!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:20 schreef oh-oh het volgende:
Hey Muis!
Ik zal zo ff het filmpje kijken TF, thnx!
Ik was ff foto's maken, I am uploading as we speak
Ah, iemand die dus net online was.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
IK HEB MIJN SS PAKKETJE(nu officieel)
Mja, maar ik ben de hele dag online, maar niet de hele dag hier. Dus dat gaat niet helemaal op!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, iemand die dus net online was.![]()
Greys, schrijf je mee?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys, schrijf je mee?
Ik hou wel van gekookt ei, maar wel als ie warm is...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:25 schreef Morretje het volgende:
Ik heb ineens zin in een gekookt ei op brood!![]()
Ik hou helemaal niet van gekookte ei..Wat is dit nu weer? Jullie schuld met je eivormpjes!
zo!quote:
Dat heeft weinig zin aangezien er gewoon een hard doosje omheen zitquote:
Ik schrijf me een ongeluk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys, schrijf je mee?
Wel aangekleed inmiddels?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om es naar de winkels te gaan
*HINT HINT HINT*
ow...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
Dat heeft weinig zin aangezien er gewoon een hard doosje omheen zit
quote:Wel aangekleed inmiddels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |