Heb ik het toch goed gedaanquote:
ik niet, ik geef mezelf Hullabaloo en The Resistance cadeau van Musequote:Op zaterdag 5 december 2009 01:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De relbak van de familie
Wij slaan het heerlijke avondje overigens over. Wie is er jaloers op mij
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik het toch goed gedaan...alleen wanneer krijg je de eer daar te komen staan
...ik sta er (nog) niet
Oh ja...meteen met mijn computerkennis ...ik heb 9 jaar internet gemist incl. de bijbehorende vaardighedenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Nog steeds niet?
Je kunt hem gewoon in de wiki zetten.
Tuurlijk, dat wordt ook niet zo'n lange lijst als de namen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
is misschien wel beter ja
maar het blok van Uien moet blijven
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:04 schreef Harajuku. het volgende:
Als het goed is heb ik je erin gezet.
quote:
Ik heb jaren mijn eigen gedichten gemaakt maar vorig jaar kreeg ik er niet eentje terugquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:27 schreef Harajuku. het volgende:
Frappant dat je je eigen gedicht niet maakt
Als je er wat moeite voor zou doen valt het vast in de smaak
Want zoals eenieder weet,
Het draait om waarom en niet om wát je geeft.
Normaliter zou ik voor beide dichtenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:28 schreef DeZwabber het volgende:
tsssss dat is valsspelen
*kut ik moet nog gedichten maken voor mijn vader en zusje [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Normaliter zou ik voor beide dichten
maar mijn pen wil zich niet 2 keer goed richten
En omdat jullie toch al delen
zij het bloed, zij het genen
Hebben besloten jullie pieten,
om jullie samen van dit ene gedicht te laten genieten.
Ik wil wel voor je rijmen, hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb jaren mijn eigen gedichten gemaakt maar vorig jaar kreeg ik er niet eentje terugen morgen heb ik zo weinig tijd....trouwens ik heb de aangeboden gedichten even bewerkt naar de persoon toe dus ze zijn wel degelijk voor een groot deel van mezelf
/ Ik gebruik meestal gebeurtenissen van het afgelopen jaar in de gedichten dus nu ook.
Ja, veel beter.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
ik ging meer voor
hier heb je je cd,
veel plezier d'r mee
Gedichtjes zijn al klaarquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je rijmen, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |