quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dr oetker, salami.
Maar als iets iets is dat op de laatste plek komt, dan moet je toch blij zijn dat die nergens meer de halen zijn...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef djuu het volgende:
venetiana van iglo, mora en op het laatst dr oetker... en nu helaas nergens meer te krijgen
die 4 mini pizzaatjes van dr oetker, quatro fromaggio is een redelijk alternatief
Vind ik wel meevallen, bij mijn moeder om de hoek zit een pizzeria die veel vettere en zoutere pizza's maakt dan de diepvriespizza's uit de supermarkt. Die moet je echt eerst laten uitlekken voor je ze opeet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef BasementDweller het volgende:
Kant en klare salami pizza's zijn altijd zo vreselijk zout en vet
Die dus, voor zover ik die diepvriesmeuk ooit heb gegeten.quote:
ik mag ook met enige fierheid melden dat ik diepvriespizza's voorgoed geband hebquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef BasementDweller het volgende:
De excellent Portofino vind ik dan heerlijk.quote:
Die is heerlijk..quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:08 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
zelf nog een paar plakjes salami opleggen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:32 schreef HomoSaabiens het volgende:
Vandaag maar weer eens pizza gegeten. En dan sta je in de winkel en dan is er toch altijd best veel keuze bij de diepvries. Vandaag was ik in de Em-Te beland, waar ik eigenlijk nooit kom. Daar hadden ze ook weer een heel assortiment pizza's. Mijn keuze viel op een pizza van het voor mij onbekende merk Italpizza: de salami-variant. En die was erg lekker!Redelijk grote stukken paprika, goeie salami en een krokante bodem, ideaal.
Doordat ik een tijd bij de AH heb gewerkt heb ik behoorlijk wat verschillende pizza's geproefd tijdens het eten daar. Eentje die ik nog steeds erg lekker vind is de Salami Piccante van het huismerk, een behoorlijk goeie pizza!
[ afbeelding ]
Hebben jullie tips qua merken of soorten pizza? En dan niet de verse, want dat is een wat ongelijke strijd.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:34 schreef Buschetta het volgende:
Blijft toch de Quatro Formaggio van Oetker
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:38 schreef Kevincy het volgende:
Casa di Mama salami,
En nee jongen, ik zit niet te dromen
Goed topic![]()
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:40 schreef mrcool het volgende:
Eigenlijk zijn ze allemaal niet te vreten en halen ze het bij lange na niet bij de pizzeria maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor de Ristorante-pizza's van Dr.Oetker.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:48 schreef Deprater het volgende:
Pizza margarita (huismerk) van de JUMBO![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
AH griekse pizza maar die verkopen ze bij mijn ah niet meer
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:52 schreef djuu het volgende:
venetiana van iglo, mora en op het laatst dr oetker... en nu helaas nergens meer te krijgen
die 4 mini pizzaatjes van dr oetker, quatro fromaggio is een redelijk alternatief
quote:
Komt door de salami natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef BasementDweller het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:39 schreef Charmian het volgende:
Vroeger hadden ze bij de AH een pizza met pepperoni en balletjes gehakt of zo erop. Dat ding was zo groot dat ik 'm altijd in 2-en moest snijden voordattie mijn oventje inging (een halve was meer dan genoeg voor 1 persoon). Die was dus lekker en hebben ze niet meer, daar zijn denk ik de big americans voor in de plaats gekomen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef Karina het volgende:
De PZA Shoarma vond ik zo lekker, maar die zijn er niet meer helaas.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, bij mijn moeder om de hoek zit een pizzeria die veel vettere en zoutere pizza's maakt dan de diepvriespizza's uit de supermarkt. Die moet je echt eerst laten uitlekken voor je ze opeet.
En on-topic: mijn voorkeur gaat uit naar Dr. Oetker, en dan met name de Casa di Mama-lijn. En anders Ristorante!
quote:
Komt in de richting.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:05 schreef Gert het volgende:
De simpele Dr. Oetker Salami of Funghi, en dan zelf nog een beetje opleuken. Beetje maar hè, geen 3 ons groente eroverheen gaan flikkeren.
Wat uiringen, jalapenopeper en evt wat paprika, that's it.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:58 schreef Knuffleheinz het volgende:
Vroeger had je Pizza Crossa. Dat waren nog eens lekkere pizza's. Daar zijn nu alleen nog die mini's van.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:35 schreef Remqo het volgende:
Big Americans van Dokter Oetker. Texas, Surpreme of Hawai neem ik vaak.
Zelf heb ik jarenlang de gewoonte om elke vrijdag pizza te eten
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:50 schreef Unstoppable het volgende:
Die Big Americans idd, Texas en Supreme. Maar dat is echt voor noodgevallen, liever natuurlijk gewoon van de pizzeria (kaas/tomaat/ham/champignon/salami/uien ofzo) of zelf maken
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ristorante tonno vind ik wel goed weg te krijgen.
en ik ben het eens dat salamipizza's vaak te zout en glibberig van het vet zijnmaar soms is zelfs dat wel lekker
quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:08 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
zelf nog een paar plakjes salami opleggen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:35 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Big american california.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De excellent Portofino vind ik dan heerlijk.![]()
Gezond zijn ze zeker niet. Maar je kunt beter dat eten als je eens geen zin hebt om te koken dan bij de friture langsgaan.
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
Casa di mama, salami of de Big American Supreme met wat extra kaas ofzo
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:10 schreef arj1o1 het volgende:
WAGNER BBQ chicken (niet die van Dr. Oetker)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is heerlijk..
Ristorante tuna ook.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind die piccolini's wel lekker als late night snack, voor de rest valt het me altijd tegen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:05 schreef Gert het volgende:
De simpele Dr. Oetker Salami of Funghi, en dan zelf nog een beetje opleuken. Beetje maar hè, geen 3 ons groente eroverheen gaan flikkeren.
Wat uiringen, jalapenopeper en evt wat paprika, that's it.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die dus, voor zover ik die diepvriesmeuk ooit heb gegeten.
Wat is er beter aan? Is die bodem dikker of wat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
kvind korst/bodem van casa di mama toch beter dan ristorante....
mijn gehemelte gaat er niet aan kapot, bij ristorante welquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat is er beter aan? Is die bodem dikker of wat?
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn gehemelte gaat er niet aan kapot, bij ristorante wel
Ik ga zo voor de Hawaii.quote:
Zo hard mogelijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:09 schreef Seven. het volgende:
Hoe eten jullie dan in godsnaam?
Ik ben momenteel aan het genieten van de Ristorante Hawaii!quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het genieten van de Ristorante Hawaii!![]()
Hij is ook alweer op inmiddels!quote:
Da's beter.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:19 schreef Mirjam het volgende:
die ristorante funghi vind ik ook het lekkerst idd
en de tonno is ook goed te doen, tikje flauw
tis allemaal dezelfde pizza, alleen veranderde het merknaampje om paar jaarquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Maar als iets iets is dat op de laatste plek komt, dan moet je toch blij zijn dat die nergens meer de halen zijn...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef HomoSaabiens het volgende:
Veel liefhebbers van Ristorante en Casa di Mama valt me op, Ristorante kan ik me ook wel voorstellen.![]()
Niemand die pizza´s van een huismerk ofzo het lekkerste vindt?
Omdat het ook duits is... toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pizza onlangs voor het eerst gegeten en hij smaakte erg lekker.
Bij Dr. Oetker vind ik het altijd zo dubieus dat er allerlei talen opstaan maar het Italiaans niet.
die was lekker idd, de krokante bodem maakte het afquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:02 schreef ki_ki het volgende:
iglo pizza crossa met tonijn en witte saus![]()
hmm maar wordt niet meer gemaakt![]()
De Italiaan die een diepvriespizza eet uit vrije wil moet nog geboren worden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pizza onlangs voor het eerst gegeten en hij smaakte erg lekker.
Bij Dr. Oetker vind ik het altijd zo dubieus dat er allerlei talen opstaan maar het Italiaans niet.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:59 schreef Seven. het volgende:
Ristorante pizza, Dr. Oetker, funghi.
Ja, jammer is dat, die mini's zijn toch anders. Pizza Crossa wàs altijd mijn favoriet, volgens mij 1 van de eerste diepvriespizza's die ik atquote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Unreal88 het volgende:
Pizza Crossa RIP het was zo lekker, nu moet ik steeds die stomme mini pizza´s eten.
Maar die zijn ook gewoon heel erg lekker! Mijn favo pizza is ook één van Dr. Oetker Ristorante.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef mrcool het volgende:
Veel Dr.Oetker Ristorante komt er hier voorbij...
Erg lekker iddquote:
Of bij een Italiaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:43 schreef kletsbets het volgende:
Ik vind alle diepvriespizzas vies, de saus veel te zoet, en het beleg net niks.
Daarom eet ik alleen pizza als ik ze zelf bak, òf als ik in Italie ben.
http://www.evmi.nl/nieuws(...)et-pizza-crossa.htmlquote:Op donderdag 17 december 2009 16:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat, die mini's zijn toch anders. Pizza Crossa wàs altijd mijn favoriet, volgens mij 1 van de eerste diepvriespizza's die ik at
Mwoah, vooral de doos is mooier.quote:Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe is eigenlijk zo'n Casa di Mama? Net zo'n volle smeuïge smaak als de Funghi van Ristorante?
ik vind de ristorante van dr. oetker altijd erg lekker, enige diepvriespizza die ik eet trouwensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kickje
Het is vrijdagavond dus de helft van de Fokkers eet waarschijnlijk pizza, ik ga zo nog even naar de supermarkt dus ik heb suggesties nodig.
Oef, die vond ik tegenvallen. Helemaal niet scherp, de gewone salami is beter.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:31 schreef covie het volgende:
[ afbeelding ]
Ristorante Pepperoni Salami
Die is idd na die normale salami variant de lekkerstequote:Op maandag 1 februari 2010 10:31 schreef covie het volgende:
[ afbeelding ]
Ristorante Pepperoni Salami
Die is inderdaad lekker. Ik maak er een salade bij en dan is het een maaltijd voor 2 à 3.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef -moppie- het volgende:
Deze is ook erg lekker![]()
[ afbeelding ]
alleen jammer dat de bodem zo ontiegelijk dik is.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef HomoSaabiens het volgende:
Veel liefhebbers van Ristorante en Casa di Mama valt me op, Ristorante kan ik me ook wel voorstellen.![]()
Niemand die pizza´s van een huismerk ofzo het lekkerste vindt?
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:45 schreef w00h00 het volgende:
C1000 heeft echt hele goede diepvries pizza's!
De pizza met rucola is echt een aanrader!
Dat waren idd de bestequote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Unreal88 het volgende:
Pizza Crossa RIP het was zo lekker, nu moet ik steeds die stomme mini pizza´s eten.
Beter lees je de TTquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:15 schreef marco-h het volgende:
[ afbeelding ]
De beste pizza kan geen diepvriespizza zijn. Ze moeten vers gemaakt worden, je proeft het verschil zeker! Probeer eens een Domino's Pizza! Die zijn pas LEKKER!!
Alleen maar mozarella, wel zo eerlijk maar ik eet het nooit. Vraag me af of de volgorde gelijk zou zijn bij bv salami pizza'squote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Aldus kassa http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/pizzatest/speel/1/
Ik wel. Terechte winnaar (in zijn soort). Dit is de enige pizza die naar tomaat smaakt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:47 schreef Karina het volgende:
Die van Grand Italia, die gewonnen had bij Kassa, heb ik nog nooit gezien in de winkel.
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:47 schreef Karina het volgende:
Die van Grand Italia, die gewonnen had bij Kassa, heb ik nog nooit gezien in de winkel.
Welke winkel dan? Bij de AH niet en volgens mij bij de C1000 ook niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik wel. Terechte winnaar (in zijn soort). Dit is de enige pizza die naar tomaat smaakt.
De beste pizza komt van de pizzeria (de Italiaanse, niet NYP of andere ketens). Mijn favoriete diepvriespizza is Big American cheese-union van Oetker.
Misschien is het handiger je post te editten in plaats van steeds opnieuw te postenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:10 schreef _Fanta het volgende:
maar ik vind t ook geen straf om verse pizza's te eten opzich
dankjewel voor de tipquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is het handiger je post te editten in plaats van steeds opnieuw te posten
Op het plaatje zie ik een dikke bodemquote:Op zondag 14 maart 2010 09:32 schreef D. het volgende:
Volgens mij ligt ie gewoon (nog) niet in de winkels
http://www.granditalia.nl/index.php?page_id=353
En hoe zorg je dan dat hij niet aanbrandt?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:10 schreef traveljunky het volgende:
Tip voor Fanta uit de tijd da'k ook geen oven had: DIepvriespizza in een koekenpan met daarop een andere koekenpan op z'n kop, zacht vuurtje en zorg voor een opening voor de stoom et voila.. je kan pizza eten!!
Die van AH Excellent zijn erg lekker, vooral met verschillende kazen, leg er zelf nog wel plakjes tomaat op
Jawel hoor, heb 'm vandaag nog op.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:32 schreef D. het volgende:
Volgens mij ligt ie gewoon (nog) niet in de winkels
http://www.granditalia.nl/index.php?page_id=353
Ook erg lekkerquote:
Bestaan er überhaupt diepviriespizza's met echte kaas ?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:12 schreef erikkll het volgende:
[..]
NIET te vreten. Belachelijk weinig kaas
Die van Grand d'Italia zit iig echte mozzerella op.quote:Op maandag 15 maart 2010 07:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Bestaan er überhaupt diepviriespizza's met echte kaas ?
Volgens mij pleuren ze er allemaal van die analoge "kaas" op
Ik heb 'm inmiddels ook op. Bij de Plus hadden ze 'm 'nieuw' liggen vorige weekquote:Op zondag 14 maart 2010 23:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb 'm vandaag nog op.
Bij Hoogvliet hebben ze 'm!
Vorige week ook op erg lekkerquote:Op maandag 15 maart 2010 20:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die van Grand d'Italia zit iig echte mozzerella op.
Hier nog de uitslag in tekst: http://kassa.vara.nl/tests/details/tpid/120/test/pizzatest/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |