Wat is er beter aan? Is die bodem dikker of wat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
kvind korst/bodem van casa di mama toch beter dan ristorante....
mijn gehemelte gaat er niet aan kapot, bij ristorante welquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat is er beter aan? Is die bodem dikker of wat?
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn gehemelte gaat er niet aan kapot, bij ristorante wel
Ik ga zo voor de Hawaii.quote:
Zo hard mogelijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:09 schreef Seven. het volgende:
Hoe eten jullie dan in godsnaam?
Ik ben momenteel aan het genieten van de Ristorante Hawaii!quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het genieten van de Ristorante Hawaii!![]()
Hij is ook alweer op inmiddels!quote:
Da's beter.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:19 schreef Mirjam het volgende:
die ristorante funghi vind ik ook het lekkerst idd
en de tonno is ook goed te doen, tikje flauw
tis allemaal dezelfde pizza, alleen veranderde het merknaampje om paar jaarquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:57 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Maar als iets iets is dat op de laatste plek komt, dan moet je toch blij zijn dat die nergens meer de halen zijn...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef HomoSaabiens het volgende:
Veel liefhebbers van Ristorante en Casa di Mama valt me op, Ristorante kan ik me ook wel voorstellen.![]()
Niemand die pizza´s van een huismerk ofzo het lekkerste vindt?
Omdat het ook duits is... toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pizza onlangs voor het eerst gegeten en hij smaakte erg lekker.
Bij Dr. Oetker vind ik het altijd zo dubieus dat er allerlei talen opstaan maar het Italiaans niet.
die was lekker idd, de krokante bodem maakte het afquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:02 schreef ki_ki het volgende:
iglo pizza crossa met tonijn en witte saus![]()
hmm maar wordt niet meer gemaakt![]()
De Italiaan die een diepvriespizza eet uit vrije wil moet nog geboren worden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pizza onlangs voor het eerst gegeten en hij smaakte erg lekker.
Bij Dr. Oetker vind ik het altijd zo dubieus dat er allerlei talen opstaan maar het Italiaans niet.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:59 schreef Seven. het volgende:
Ristorante pizza, Dr. Oetker, funghi.
Ja, jammer is dat, die mini's zijn toch anders. Pizza Crossa wàs altijd mijn favoriet, volgens mij 1 van de eerste diepvriespizza's die ik atquote:Op woensdag 16 december 2009 16:25 schreef Unreal88 het volgende:
Pizza Crossa RIP het was zo lekker, nu moet ik steeds die stomme mini pizza´s eten.
Maar die zijn ook gewoon heel erg lekker! Mijn favo pizza is ook één van Dr. Oetker Ristorante.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef mrcool het volgende:
Veel Dr.Oetker Ristorante komt er hier voorbij...
Erg lekker iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |