1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
VET!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
Ik heb deze grill/tosti ijzer van mijn broertje gehad, nog voor mijn verjaardag voor m'n nieuwe huis
[ afbeelding ]
Kan ik volgens mij prima tosti's in maken!!
Euh ja Blond dusquote:
Klinkt goed... maten?quote:
Bouwvearkequote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef Qwea het volgende:
ik moet nog steeds mn tosti ijzer schoonmaken![]()
![]()
Whahahaha zal ze zo op naailes nog eens nakijken 100-70-96quote:
Hoi MBquote:Op woensdag 2 december 2009 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Secret Santa [ afbeelding ]
Jeetje, dit is wel de slechtste tvp aller tijden
Jij mag meequote:Op woensdag 2 december 2009 17:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whahahaha zal ze zo op naailes nog eens nakijken 100-70-96
Haiquote:
Klink op de link danquote:Op woensdag 2 december 2009 17:37 schreef Enfermera het volgende:
Fipo? Sepo
[..]
VET!Waar heb je die vandaan? Wat voor merk ist?
![]()
quote:
Doegquote:Op woensdag 2 december 2009 17:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hai
En doei, ik ga gelijk weer weg!
Wanneer jij dat wilt.quote:
Leukquote:Op woensdag 2 december 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
P.F vanaf het volgende topic sta je automagisch in elke OP!
Leuk.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
Nog even een enórm interessant () en vooral boeiend en wild fotoverslag van gisteravond, onze bioscoop expeditie! Maes had haar fototoestel mee, dus hebben wij al onze dilemma's voor jullie vastgelegd. Fijn he?
Den Bios. Heul niet druk. Toch uitverkocht
[ afbeelding ]
Ja, wat nu? Zullen we dan misschien... gaan bowlen?
[ afbeelding ]
Neh. Naar de fitness dan?
[ afbeelding ]
Ja dag. We gaan voor een drankje! De teleurstelling verdrinken!![]()
[ afbeelding ]
Maes regelt de brute borrels:
[ afbeelding ]
Appeltaart met ijs en slagroom was iets teveel van het goede. Zie hier het slagveld:
[ afbeelding ]
Maar we hebben wel de kaartjes voor morgen! Check hoe die titel onderaan wordt afgekort
[ afbeelding ]
En al met al was het toch nog best gezellig!(En ja, ik heb onze wallen weggepoetst
).
[ afbeelding ]
Hoi Vikje!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Greys.
Doen jullie hier ook al aan Secret Santa?
* Viking84 holt weer terug naar thuistopic Slank.
Je hoofd had ik al gezien lieverdquote:Op woensdag 2 december 2009 17:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hoe voorspelbaar.
Kan dus echt een heul lelijk hoofd hebben of wat dacht je van voeten die scheef zijn Mannen
Nice Subtle!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Wanneer ging je dan naar Marokko?
I´m here to stay.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
ja wat hebben we hier nou weer aan, stelletje pop-ups
Oooooh zullen we een F&F SC meet houden daar?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nice Subtle!![]()
Als JJ
H
meegaat dan wil ik ook mee.
![]()
Ik moet nog koken maar heb geen zin. Wel in mijn blinde vink met aardappelpuree en fatsoenlijk gekookte groenten, maar niet in het werk om het klaar te maken.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef MrSubtle het volgende:
Hey Cat, wbik had al allerlei posts gelezen vandaag van je, maar had geen tijd om te reageren... klonk allemaal goed
Ja!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooooh zullen we een F&F SC meet houden daar?
Greys, maak jij een lijstje?
Ik ga 2 weken, ik heb geen idee wat ik ga doenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!Doe jij de reserveringen?
Maarre... vertel eens wat meer over je plannen. Hoe lang ga je en wat ga je doen en zo.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken, ik heb geen idee wat ik ga doentot zover mijn plannen... letterlijk.
Ik had nog heel veel KLM punten over, die vervallen per 31 januari, dus ik heb gewoon een willekeurige vlucht geboekt naar een verre bestemming zodat precies alle punten op waren.
In 10 minuten besloten en geboekt. Kwam er 10 minuten NA het boeken dan ook achter dat het in die periode stervenskoud is in Beijing.
Maar goed, eerste plannen tijdens file-rit zojuist: Peking Express, Chinese muur. Ik moet dringend een Lonely Planet kopen nuhet is al over 6 weken en ik weet niet eens of ik een visum nodig heb of inentingen of whatever
tis weer een typische MrSubtle-reis dus
En dan dacht ik dat ik al redelijk last minute was met een UK tripje vier weken vooraf geboekt.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken, ik heb geen idee wat ik ga doentot zover mijn plannen... letterlijk.
Ik had nog heel veel KLM punten over, die vervallen per 31 januari, dus ik heb gewoon een willekeurige vlucht geboekt naar een verre bestemming zodat precies alle punten op waren.
In 10 minuten besloten en geboekt. Kwam er 10 minuten NA het boeken dan ook achter dat het in die periode stervenskoud is in Beijing.
Maar goed, eerste plannen tijdens file-rit zojuist: Peking Express, Chinese muur. Ik moet dringend een Lonely Planet kopen nuhet is al over 6 weken en ik weet niet eens of ik een visum nodig heb of inentingen of whatever
Jquote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef JJH het volgende:
Boodschappen binne, nu even Cat d'r avonturen nalezen.
Cat.
Eten koken en opeten..quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik lees in ieder geval net dat een gemiddelde taxi-rit in de stad zo'n 37 eurocent isen 5 sterren hotels zijn er al voor 40 euro
En wie weet kan ik er wel kat eten![]()
![]()
Ik ben afgelopen weekend weinig online geweest. Veel gewerkt, en zondag was koopzondag. Voor het eerst in eeuwen weer eens geweest.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJ
H
![]()
Waar was je toen ik je dit weekend nodig had?
Officieel is het toch ook Beijing?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Tof, Peking! (Sinds wanneer noemen we Peking eigenlijk massaal 'Bejing'? Is dat omdat dat exotischer klinkt ofzo?). Als we maar een uitgebreid fotoverslag krijgen
Is dat niet de Engelse versie?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Officieel is het toch ook Beijing?
Ik weet eigenlijk ook niet anders.
Oh geen idee, ik weet niet beterquote:Op woensdag 2 december 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Tof, Peking! (Sinds wanneer noemen we Peking eigenlijk massaal 'Bejing'? Is dat omdat dat exotischer klinkt ofzo?). Als we maar een uitgebreid fotoverslag krijgen
Ik ga er heen en ik ga er kat eten, ga je mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Wie gaat er naar Beijing en mag ik mee?????
TVP ff snel, eten is klaar, en mn bento voor morgen ook:
[ afbeelding ]
Cat, welkom back!
Kan ik ergens een samenvatting van je trip vinden????
Dat zal wel meevallen, maar je weet maar nooit iddquote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik weet niet beter. Ik heb het zo ingetypt in KLM.nl en het werkte
of wie weet kom ik nu wel in het dorpje Beijing uit in zuid Zimbabwe
Die logica ontgaat mequote:Aan foto's zal er geen gebrek zijnen aangezien ik alleen ga gok ik dat ik zelfs wel eens online te vinden ga zijn
Zal ik dat filmpje van dat schrikkende kitten nog even posten?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga er heen en ik ga er kat eten, ga je mee?
Oh ik zal ook niet OP de foto staan... maar ik ga er wel veel makenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Die logica ontgaat me
Ik juich het toe hoor, maar ik snap de redenatie niet want als je alleen gaat heb je toch juist minder kans dat je zelf op de foto te zien bent?
Kittenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik dat filmpje van dat schrikkende kitten nog even posten?
Dan krijg je die vast niet meer uit je hoofd als je daar kat gaat eten
Ik mag hopen dat je maagdarmstelsel ook allergisch is.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik lees in ieder geval net dat een gemiddelde taxi-rit in de stad zo'n 37 eurocent isen 5 sterren hotels zijn er al voor 40 euro
En wie weet kan ik er wel kat eten![]()
![]()
Whoeeeeeee, Catje is op dreef!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je maagdarmstelsel ook allergisch is. }:
Fijn dat ze aangekomen zijn!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:23 schreef nokwanda het volgende:
@Qwea en MM......![]()
![]()
![]()
De kaartjes zijn er. Heeeelemaal tof. Heb ze nog niet gegeven.
Als er iets is waarbij ik jullie eens kan matsen, laat het mij dan alsjeblieft weten.
*proest*quote:Op woensdag 2 december 2009 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je maagdarmstelsel ook allergisch is.![]()
Die is lief! Enquote:Op woensdag 2 december 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Serendipity komt vanavond op tv
*zwijmel*
Weinig aan te slopen hoor, even een pen eronder en *klik* hij is losquote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Mijn S van mn laptop loopt te kutten. Vraag is nu ga ik hem eraf slopen om te kijken of er wat onder zit, of ga ik me beroepen op de garantie
Ik heb even heel hard geblazen... en toen kwam er een pitje onder vandaan zettenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weinig aan te slopen hoor, even een pen eronder en *klik* hij is los
Moet ik er een meenemen naar China voor je?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:28 schreef Cat22 het volgende:
Als mijn poezels zich zo blijven gedragen als ze nu doen post ik weinig vanavond.![]()
Net lagen er 2 in T-vorm op schoot. Nu word ik gedeeltelijk omsingeld dus mag 1 hand gebruiken om te typen.
![]()
En ik moet nog steeds mijn vinkjes gaan bakken.
Een pen?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weinig aan te slopen hoor, even een pen eronder en *klik* hij is los
Kate is zooooo cutequote:Op woensdag 2 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's de enige reden dat Heer G geen bezwaar aantekende
Wees blij dat er geen kippiekarkas onder vandaan kwamquote:Op woensdag 2 december 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb even heel hard geblazen... en toen kwam er een pitje onder vandaan zettenhij lijkt het weer te doen
Nah pen wil ook niet. Scalpel of paperclip idd. Of een mes, nog beter.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Een pen?
Ik krijg tussen die ruimte tussen toetsen geen pen(punt) gepropt hoor
Paperclipje misschien?
Toets ernaast even induwen, en dan kan de punt van een pen er zo tussenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Een pen?
Ik krijg tussen die ruimte tussen toetsen geen pen(punt) gepropt hoor
Paperclipje misschien?
Ask Subtle!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
hey, even een vraag he...
Ik wil voor sinterklaas zaterdag aaf ( we doen er niet aan maar toch) wat lekkers bakken. Alleen, nu heb ik laatst koekjes gebakken, en die waren totaal verneukt. Zo hard, dat je iemand dood er mee kon gooien
Is er iets foolproof wat ik zou kunnen maken?
Kwarktaart schijnt behoorlijk foolproof te zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
Ik wil voor sinterklaas zaterdag aaf ( we doen er niet aan maar toch) wat lekkers bakken. Alleen, nu heb ik laatst koekjes gebakken, en die waren totaal verneukt. Zo hard, dat je iemand dood er mee kon gooien
Jaloers op de lurrrrrve?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Moet ik er een meenemen naar China voor je?
Ik heb geen scalpels in huis.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah pen wil ook niet. Scalpel of paperclip idd. Of een mes, nog beter.
... koekjes zijn redelijk foolproof eigenlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
arretjescake!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen kippiekarkas onder vandaan kwam
*zag het voor zich*
Waarmee doe jij dan lijkschouwingen?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen scalpels in huis.
Is dat raar?
Nou, ik had dus van die koekjes uit pakquote:Op woensdag 2 december 2009 19:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
... koekjes zijn redelijk foolproof eigenlijkserious, maar je moet je wel aan het recept houden...
Of anders iets uit een pak of zo... een cake kan niet mislukken, maar is ook veel minder feestelijk
Nee, das niet raarquote:Op woensdag 2 december 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen scalpels in huis.
Is dat raar?![]()
Maar idd wat Subtle zegt, ik had er niet aan gedacht dat je dan de toets er naast even moet indrukken
Oeh dat lijkt me leuk!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Of doe als ik ooit gedaan heb Q!
Pepernoten bakken, maar dan (per ongeluk) veel te veel suiker er in doen waardoor de pepernoten uitliepen tot platte kletskop-achtige koekjes!![]()
![]()
*keukenprinses*
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Of doe als ik ooit gedaan heb Q!
Pepernoten bakken, maar dan (per ongeluk) veel te veel suiker er in doen waardoor de pepernoten uitliepen tot platte kletskop-achtige koekjes!![]()
![]()
*keukenprinses*
nee bolletjes rollenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me leuk!
Heb ik daar dan zo'n spuit voor nodig?
Heb je een recept ofzo?
Nee niet mee eens, dat kan mislukkenquote:
Kom ik even piepen he... dit zijn PEPERnoten he? Geen kruidnoten toch? Die zijn ranzig.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee bolletjes rollen
Recept Pepernoten
Geen sinterklaas feest zonder pepernoten. Natuurlijk kun je de pepernoten voor pakjesavondRecept pepernoten gewoon bij de winkel kopen maar het sinterklaas avondje wordt veel leuker als je de pepernoten lekker zelf gaat bakken. Hier vind je recepten voor je eigen pepernoten als Sint en Piet komen.
Ingredi�nten:
* 250 gram bloem
* 3 gram bakpoeder
* 5 gram kaneel
* 2� gram gemalen kruidnagel
* 2 gram kardemom
* 1 gram gemberpoeder
* 125 gram boter
* 125 gram bruine basterdsuiker
* 50 gram schenkstroop
* 3 gram zout.
Bereidingswijze:
* Zeef de bloem met het bakpoeder en de kruiden in een kom.
* Verwarm de boter met de basterdsuiker, de stroop en het zout al roerend in een steelpan tot ongeveer 45 �C tot alles is gesmolten.
* Schenk dit bij de bloemmassa en roer alles goed door elkaar tot een glad deeg ontstaat.
* Laat dit op een koele plaats een paar uur opstijven.
* Rol het deeg uit tot een lap van � cm dikte en steek hier bijvoorbeeld met een appelboor of met de achterkant van een spuitmondje gelijkmatige mopjes uit.
* Leg deze op een beboterde bakplaat en schuif die ongeveer 15 minuten midden in een matig warme oven (circa 180 �C).
* Neem de pepernoten van het bakblik en laat ze afkoelen.
++++++++++++++++++++++++++++
of
* 100 gram boter
* 1 à 2 eetlepels speculaas kruiden
* zout
* 250 gram zelfrijzend bakmeel
* 0,5 deciliter melk
Bereidingswijze van Simpele pepernoten
Verwarm de oven voor op 175 graden C. In een kom de boter zacht roeren. Vervolgens de basterdsuiker, kruiden en zout toevoegen. Mengen en het zelfrijzend bakmeel en de melk erbij doen. Met koele hand snel tot deeg kneden en het deeg circa 30 minuten in de koelkast laten opstijven. Van het deeg kleine bolletjes maken en op de bakplaat leggen. En in ongeveer 15 minuten bruin bakken.
Ik vermoed dat je andersom bedoeltquote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom ik even piepen he... dit zijn PEPERnoten he? Geen kruidnoten toch? Die zijn ranzig.
En gevuld speculaas? Of gewoon speculaas?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee niet mee eens, dat kan mislukken
Beide zijn ranzigquote:Op woensdag 2 december 2009 19:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je andersom bedoelt
Pepernoten vs. Kruidnoten
Is net zo makkelijk als koekjesquote:Op woensdag 2 december 2009 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
En gevuld speculaas? Of gewoon speculaas?
erh..? nee? foto?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beide zijn ranzig
Ken je die kleine dingen van de bakker? Die zoete dingen?
Die lust ik alleen
Ik had er nog nooit van gehoord. Klinkt erg zoet, is het lekker, of vooral voor kinderen bedoeld?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Q, arretjescake is koekjes, cacao, suiker en boter. Geen deeg in te bekennen.
*is erelid van de fanclub*
Hahaquote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
Recept voor Speculaasquote:Op woensdag 2 december 2009 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
En gevuld speculaas? Of gewoon speculaas?
Kut. Die heb ik nietquote:
Ja, leuk al die recepten. Maakt de vraag of ze fool proof zijn niet minderquote:Op woensdag 2 december 2009 19:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Recept voor Speculaas
Ingrediënten
* 400 gram bloem
* 2,5 theelepels bakpoeder
* 1,5 theelepel speculaaskruiden
* 200 gram boter
* 250 gram bruine basterdsuiker
* 75 gram amandelsnippers
* 1 ei
Bereiding
Zeef de bloem en meng dit met het bakpoeder, de speculaaskruiden en het zout. Basterdsuiker en (koude) boter toevoegen. Kneed hier soepel deeg van laat dat vervolgens een nacht staan in de koelkast. Zo trekken de kruiden in het deeg. Niet langer, want daar wordt het niet lekkerder van. Dan het deeg goed kneden. Wie een speculaasplank heeft kan die met bloem bestuiven en er stukjes deeg indrukken. Anders rol je het deeg totdat het ongeveer 1,5 cm. dik is en kun je er koekjes van snijden.
Poppetjes zijn natuurlijk klassiek, maar je kan ook zelf andere vormen verzinnen. Dan het deeg bestrijken met ei. (ei kapot slaan en opstrijken met kwastje totdat het glimt) De koekjes leg je op een beboterd bakblik en bestuif je met amandelsnippers Ook de stukjes amandel bestrijken met ei. Vervolgens in een matig warme oven(170 graden) in zo'n 20 a 25 minuten bruin en gaar bakken. De laatste vijf minuten het speculaas even omdraaien.
Recept voor Borstplaat
Ingrediënten
* 12 lepels suiker
* 4 eetlepels water, melk of room
* smaakmaker: vanille-, citroen-, cacao-, of frambozenessence
* evt. cacao of oploskoffie
Bereiding
Meng de suiker met het water, de melk of de room en heel langzaam aan de kook brengen. Zo'n 5 minuten laten koken. Als een druppel van het mengsel hard wordt in koud water is het goed. Wie cacao of oploskoffie wil gebruiken kan die gelijk met de suiker aan de kook brengen.
Andere smaakstoffen pas toevoegen als de pan van het vuur af is. Figuren voor suikerbeesten van tevoren invetten. Wie geen figuren heeft kan een ingevette bakplaat gebruiken.
Giet daar het suikermengsel op en laat het hard worden. Snijd kleine borstplaatjes uit het bijna uitgeharde mengsel. Neem de borstplaat met een schuivende beweging van de bakplaat af.
Recept voor Schuimpjes
Ingrediënten
* 3 eiwitten
* 375 gram poedersuiker
Bereiding
Oven op laagste stand voor verwarmen. Mixer en grote schaal ontvetten met azijn en keukenpapier. Eiwitten stijfkloppen in schoon gemaakte kom. Als de eiwitten stijf zijn, 2 eetlepels poedersuiker in de kom zeven. Daarna nog een minuut mixen.
De rest van de poedersuiker door het mengsel scheppen. Schep op een ingevette bakplaat kleine hoopjes van het schuim. Bak die schuimjes in 2 uur in de voorverwarmde oven op de laagste stand. Na het bakken de schuimpjes laten afkoelen op een taartrooster.
Recept voor Taai Taai
Ingrediënten
* 330 gram vloeibare honing
* 1/2 ei
* 300 gram bloem
* 12 gram bakpoeder
* 10 gram speculaaskruiden
Bereiding
Vermeng de honing met het halve ei. Zeef de overige bestanddelen boven een beslagkom, voeg het honing-eimengesel toe en meng alles met een houten lepel tot een samenhangend geheel. Kneed de massa met een elektrische handmixer tot een soepel deeg. Je kan ook je handen gebruiken, maar wees erop voorbereid dat taai-taaideeg in dit stadium erg plakkerig is.
Laat het deeg minimaal een halve dag rusten en rol het daarna -tussen twee met olie of boter bestreken vellen bakpapier- uit tot een lap avn ca. 1 cm dikte. Snijd het deeg in de gewenste vorm(en) en bak het 15 à 20 minuten in de op 200 graden voorverwarmde oven.
klinkt goedquote:Op woensdag 2 december 2009 19:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha
Ik ga een cheesecake maken, redelijk makkelijk. Nouja, geen echte cheesecake, niet in de oven zeg maar, maar gewoon een kwarktaart die je in de koelkast gooit
Denk dat ik het volgens dit recept ga doen, maar ik laat wat dingen weg en doe het wat anders. Ik ga limoen ipv citroen gebruiken en geen aardbeien maar zelfgemaakte zwarte bessenjam. Voor de bodem gebruik ik denk ik bastognekoekjes en de middenlaag, de kwarklaag zeg maar, laat ik gewoon blanco behalve dan die limoen erdoorOok nog nooit eerder gedaan dus ik ben benieuwd of je er ook straks mee kan gooien
Maar ik hoop 't niet
dat zijn recepten die de kinders hier maaktenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, leuk al die recepten. Maakt de vraag of ze fool proof zijn niet minder
Dat heb ik toen ik 12 was gemaakt op schoolquote:Op woensdag 2 december 2009 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Q, arretjescake is koekjes, cacao, suiker en boter. Geen deeg in te bekennen.
*is erelid van de fanclub*
Knapkoekjes zijn ook lekker en makkelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, leuk al die recepten. Maakt de vraag of ze fool proof zijn niet minder
oohquote:Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn recepten die de kinders hier maaktendus ja foolproof
Come again?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Knapkoekjes zijn ook lekker en makkelijk
Arretjescakequote:Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Arretjescake kan prima voor volwassenen. Ik heb het vorig jaar getrakteerd aan het einde van mijn werkperiode. Is een stuk goedkoper dan taart maar wel erg lekker.
Ik ga vrijdag creme brullee maken/ Alvast voor zaterdag met Sinterklaas.
Het is er lekker, met mate. En bedoeld voor het hele gezin. Oma maakte hem altijd, ik maak de light versie. Daar gaat maar een half pakje boter in.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Klinkt erg zoet, is het lekker, of vooral voor kinderen bedoeld?
Knapkookquote:Op woensdag 2 december 2009 19:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Knapkoekjes zijn ook lekker en makkelijk
Vertel Qwea eens hoe makkelijk kruidnoten zijn om zelf te makenquote:
Je dacht vast dat je in CUL zat.quote:
Ja, dat had ik ook een keer gedaan, maar dat vond ik wat te machtig. Wellicht dat ik nog een beetje mon chou door die kwark doe voor de smaak, maar denk dat ik het eerst maar eens zonder ga proberenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt goed
monchoutaart is ook lekker
MM zegt "Pepernoten gaat je niet lukken als de koekjes al niet willenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vertel Qwea eens hoe makkelijk kruidnoten zijn om zelf te maken![]()
DOEN! Je scoort veel punten met minimale inspanning en budget.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
arretjescake is wel mooi goedkoop. Kan ik dat meenemen naar de studio
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vertel Qwea eens hoe makkelijk kruidnoten zijn om zelf te maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
bijna wel...quote:
Ja, met gesmolten witte chocolade en frambozenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:43 schreef Qwea het volgende:
En greys, die cheesecake van jou is die te eten?
Ik ga dr ff op broedenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Qtje, die pepernootjes (half rond met een plat kantje, die toch?) die zijn echt makkelijk!
Daar moet je dat onderste recept van Ynske voor hebben:
* 100 gram boter
* 1 à 2 eetlepels speculaas kruiden
* zout
* 250 gram zelfrijzend bakmeel
* 0,5 deciliter melk
Bereidingswijze van Simpele pepernoten
Verwarm de oven voor op 175 graden C. In een kom de boter zacht roeren. Vervolgens de basterdsuiker, kruiden en zout toevoegen. Mengen en het zelfrijzend bakmeel en de melk erbij doen. Met koele hand snel tot deeg kneden en het deeg circa 30 minuten in de koelkast laten opstijven. Van het deeg kleine bolletjes maken en op de bakplaat leggen. En in ongeveer 15 minuten bruin bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben bericht van de expertise dat auto total loss is is gewoon te verwachten. Ford Escort uit 1993 met minstens twee keer klokje rond en een trekhaak die gewoon scheef is plus deuren die niet dicht willen dat zegt wel wat over de 'kooi' als je begrijpt wat ik bedoel. Dagwaarde is 695 euro en da's meer dan ik had verwacht ik rekende op een eurotje of 400 tot 500.![]()
![]()
Gister bij fysio geweest flink rukken en trekken dus vandaag veel pijn. Heb weinig kracht meer in rechterarm en hand en dat is voor nu het grootste probleem. Het is mogelijk dat de spieren tussen de schouderbladen vast zitten en dat dat de oorzaak hiervan is. Voorlopig rust, niet werken, veel warmte erop en massages en warme douches.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Zorg wel voor genoeg afstand tussen de bolletjes in he... Anders gaan ze aan elkaar plakken.quote:
De meningen lopen volgens Google nogal uiteen.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Da's 'stoer' PF, foto's van jezelf laten maken door een kennis of ervoor betalen bij een fotograaf en dan zeggen dat je wel eens modellenwerk doetquote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Waarom wil iedereen tegenwoordig model worden?
Ja ik ben dus model... 2
Aaaah.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's 'stoer' PF, foto's van jezelf laten maken door een kennis of ervoor betalen bij een fotograaf en dan zeggen dat je wel eens modellenwerk doet
Oh jaaaaaaaa, dan kan je ook zeggen dat je modellenwerk doet!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Aaaah.
Greys, was jij niet in het bezit van een camera!
Jaaaaa!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaa, dan kan je ook zeggen dat je modellenwerk doet!
Neeheeeeequote:Op woensdag 2 december 2009 20:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Wat denk je, zullen we naar een park gaan of in jouw woonkamer en dan ik zo in m'n ondergoed?
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef nieslief het volgende:
Jummie pepernoten maar ik denk niet dat ik ze dit jaar kan bakken. Alhoewel mr.lief is thuis zaterdag die mag anders mooi helpen......![]()
Samenvatting voor Cat in een spoiler.Auw! Wel fijn dat de dagwaarde van de auto hoger is dan verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben bericht van de expertise dat auto total loss is is gewoon te verwachten. Ford Escort uit 1993 met minstens twee keer klokje rond en een trekhaak die gewoon scheef is plus deuren die niet dicht willen dat zegt wel wat over de 'kooi' als je begrijpt wat ik bedoel. Dagwaarde is 695 euro en da's meer dan ik had verwacht ik rekende op een eurotje of 400 tot 500.![]()
![]()
Gister bij fysio geweest flink rukken en trekken dus vandaag veel pijn. Heb weinig kracht meer in rechterarm en hand en dat is voor nu het grootste probleem. Het is mogelijk dat de spieren tussen de schouderbladen vast zitten en dat dat de oorzaak hiervan is. Voorlopig rust, niet werken, veel warmte erop en massages en warme douches.
Beterschap!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die moeten Loveless en ik nog maken, op 19 decemberquote:Op woensdag 2 december 2009 20:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neeheeeee![]()
![]()
Ik heb een veel beter idee we zetten die foto van de voorkant van het verhaal erin....
Ll heeft een nieuwe baan kan niet meer fokken overdag.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moeten Loveless en ik nog maken, op 19 december
Waar hangt die gozer trouwens uit zeg, hij wil zeker niet meer in de top100?![]()
Oehhhh Serendipity begint, mocht iemand zich vervelen: eeeeeeenige film op RTL5!
Leuk Welke?? Veel plezier.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen tvHelaas
Nou ja, geen aansluiting iigWel een tv..
Ik ga zo nog naar de film...
Maar dan zou je zeggen dat ie ons des te meer mist en 's avonds even de boel komt inhalen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ll heeft een nieuwe baan kan niet meer fokken overdag.
Hihihihiihi ik zei fokken
Ieuw!quote:Mr.Lief kijkt voetbal![]()
Uhm.. een hele enge geloof ikquote:
Ach ik ga er niet op politiek bezoek hoor, ik wil gewoon een foto van mezelf op de chinese muur en zo, net als alle andere toeristenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
De meningen lopen volgens Google nogal uiteen.
* Pagan is net terug uit shoppen bij onze oosterburen.
[ afbeelding ]
Viel spass iig.
Dan heel veel succes ik heb de verhalen al wel gehoord over die film.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef P.F het volgende:
ik zou eigenlijk naar de sneak uit dat filmpje, maar hij was net uitverkocht - gelukkig dacht ik toen
Nu ben ik er ingeluisd
Waar zat ze ook alweer nog meer in?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef Nonneke het volgende:
Kunst en Kitsch hier![]()
Nelleke
na grumpy old women is die helemaal losgeslagen ofzo
![]()
Bizar! Die 1e is met de censuur van de Chinese regering neem ik aan?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
De meningen lopen volgens Google nogal uiteen.
* Pagan is net terug uit shoppen bij onze oosterburen.
[ afbeelding ]
Viel spass iig.
ja ook nog idd !quote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zat ze ook alweer nog meer in?
So you wanna be a popstar toch en dan de BNers uitvoering?
Geweldig vond ik haar![]()
Dusch.... the long uncut version....quote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bijna wel...![]()
Nou heb ik wel gelezen wat jij gedaan hebt, maar niet echt je bouquet-verhaal!!! Do tell!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, maak daar maar een bouquetje van!
Maar doe maar niet quoten, mischien haal ik deze post later weg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Omgquote:Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dusch.... the long uncut version....
[spoiler]
Tis wel zn bijnaam al jaren ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef Morretje het volgende:
Chicje is stiekem gewoon een keizer! 'Carry me around, peops' Niet lopen als je je kunt laten dragen!![]()
Tranen van het lachen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dusch.... the long uncut version....
Zo, maak daar maar een bouquetje van!
Maar doe maar niet quoten, mischien haal ik deze post later weg.
Een spoiler kun je helemaal niet quoten tochquote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
PFje, er stond 'doe maar niet quoten'
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
*bewaart voor nageslacht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
NIET QUOTENquote:
Wellus.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Een spoiler kun je helemaal niet quoten toch?
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef P.F het volgende:
[..]oh jawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Echt, hij deed het zelfs bij een wildvreemde, zo schattig.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Whihihiiiiihihi oh-oh, dat kopje op de tweede foto.
Echt zo in de camera van 'Ja? Whut?'![]()
Hij gaat ze wss komend weekend gebruiken met zijn vriend die dan jarig is. Dan betaalt hij het vervoer zelf en kan hij de kaartjes delen.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fijn dat ze aangekomen zijn!
Veel plezier ermeeNaja, E.W en zn vriend
Hoop dattie het tof vindt
Ik wist niet dat hij into SM was!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh Cat, ik had die details allemaal dus ook gemist op de IRC
Maar dat je dat durfde, met die kerel mee naar zijn hotelkamer terwijl jij had gezegd dat je hem een oraal lesje ging leren (kwam er niet bij je op dat ie het anders zou opvatten?) en terwijl hij nog dertig keer vroeg 'Are you sure?'. Dan zou er bij mij toch op zijn minst enige aarzeling zijn ontstaan
quote:
Vorige pagina?quote:
Nou het was ons weer een waar genoegen!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Pff nou ik ga niet wachten of zoeken, dan maar sociaal doen en ff TV kijken
Het genoegen was geheel mijnerzijdsquote:Op woensdag 2 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het was ons weer een waar genoegen!
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Pff nou ik ga niet wachten of zoeken, dan maar sociaal doen en ff TV kijken
Ja, tief maar lekker op!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het genoegen was geheel mijnerzijds
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb net twee mini chocotoetjes op.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik zit gewoon lekker met een bak pelpinda's op schoot.
Mjam!
Memories!
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]ik ben zo blij dat ik de huwelijksnacht nog niet geschreven heb!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Minimor wil bubbelzzzzz....quote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Morretje het volgende:
Ik ben aan een mini zakje chips..Met een glaasje Chrystal Clear, ik dronk nooooit bubbels!
mona toetjesquote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Oh Qwea, mocht je nog iets Sinterklazerigs zoeken voor zaterdag voor na het eten...
Van Mona hebben ze nu van die kleine pepernotenpudding toetjes
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
ik ben zo blij dat ik de huwelijksnacht nog niet geschreven heb!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is vet stoerquote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey, is er hier toevallig iemand die die laatste Harry Potter film nog orgineel op dvd wilde kopen?
Ik kreeg m voor mn verjaardag , wat een stomme film zeg
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]ho wacht, nu moet ik dat natuurlijk weten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wil je m hebbe???quote:Op woensdag 2 december 2009 21:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die is vet stoer![]()
Hoe kun je HP nou NIET leuk vinden
Wij wachten in spanning af.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho wacht, nu moet ik dat natuurlijk weten...
Je boekenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je m hebbe???
Ik heb mn boeken laatst ook verkocht![]()
Ik vond ze in het Engels leuk om 1 keer te lezen, maar was echt niet van plan ze nog es te lezen en ze stonden in de weg![]()
De films waren toch al maar slappe aftreksels van de boeken.
En in deze hele film gebeurt geen ene reet
ineens ben ik blij dat ik nog niet aan dat stuk toe benquote:
OMG!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
ik ben zo blij dat ik de huwelijksnacht nog niet geschreven heb!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem vorige week gekocht.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey, is er hier toevallig iemand die die laatste Harry Potter film nog orgineel op dvd wilde kopen?
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]jaaaa, die mogen jullie zelf verzinnen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaa, die mogen jullie zelf verzinnen!!!
![]()
![]()
Je vat hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Hé hé hé, heb ik ook nog inspraak in deze!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoewel, als er dan toch geslagen moet worden dan zou ik er ook voor kiezen te slaan ipv geslagen te worden...![]()
NEE.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Hé hé hé, heb ik ook nog inspraak in deze!
quote:
ikkequote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Kuthoerrrr is je al voor.quote:
Sorry Yns, ik stuur m morgen naar Qweaquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NEE.![]()
![]()
Ik heb net de roman bijgelezen, we zijn al getrouwd!![]()
Ik hoop dat ik jou ook blij ga maken met die cd'squote:Op woensdag 2 december 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dr iemand blij mee kan maken
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry Yns, ik stuur m morgen naar Qwea Kuthoerrrr
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jou ook blij ga maken met die cd's
Ik hoop dat ze beide morgen binnen zijn, dan kunnen ze nog voor 17u op de post!
Heuj, kleine moeite!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thad niet eens gehoeven hoor, je had de film zo ook wel van me gekregen maar deze wilde ik wel nog graag
Yups, helemaal voor jou my love Kuthoerrrrrrquote:Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef Qwea het volgende:
Oooooooooooooooooooh oh-ohtje! ik zie op je foto dat het zelfs een 2 disc versie is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omfg zo kjoet
er gaan nog 2 stellen seks hebben, en dan zijn jullie...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NEE.![]()
![]()
Ik heb net de roman bijgelezen, we zijn al getrouwd!![]()
En dan ook nog die met dat speciale hoesjequote:Op woensdag 2 december 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, helemaal voor jou my love Kuthoerrrrrr![]()
Ben blij dat je dr zo nat van wordt ook, want ik vond het echt een kutkado, maar nu ben ik dr wel blij mee omdat jij dr zo blij van wordt![]()
Nou, jij blij, ik blij en mn clit blij, wat wil een mens nog meerquote:Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan ook nog die met dat speciale hoesjeDie is niet echt fatsoenlijk te krijgen hier
Ik ben er blij mee![]()
![]()
Likje op je clit
Hier staat al de hele tijd onbedoeld voetbal op.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
Serendipity
En nu naadloos over in de volgende chickflick die er na komt, maar die ziet er een stuk minder veelbelovend uit
Daar ga ik volgende week eens mee bezig, eerst sint het land uit.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Qwea het volgende:
Ik heb trouwens een luxe probleem
Ik kan de kerstboom niet echt kwijt
Er is een wachtlijst voor de sex?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er gaan nog 2 stellen seks hebben, en dan zijn jullie...
Truste Mor!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Morretje het volgende:
Liefjens wij gaan slapen!![]()
![]()
je voor de nachtploeg
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar ga ik volgende week eens mee bezig, eerst sint het land uit.
Ben trouwens benieuwd hoe die kat er op reageert.
Ik zapte er midden in. 3 x raden wat MM aan het binnen halen isquote:Op woensdag 2 december 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
Serendipity
En nu naadloos over in de volgende chickflick die er na komt, maar die ziet er een stuk minder veelbelovend uit
Baloe slaat altijd de ballen eraf met zn staartquote:Op woensdag 2 december 2009 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat hij zegt.![]()
Sint het land uit, en kerstboom met Yoko en Satsu wordt vast hilarisch.
nee, wel een chronologische volgorde (er was iemand met een kalender erbij toch?); 1 stel tijdens het diner (nu aan het schrijven), en 1 vanaf het feest... en dan jullie...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is een wachtlijst voor de sex?![]()
![]()
![]()
[..]
Truste Mor!
maar sowieso wordt het geen verhaal meer vandaag, maar morgen...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, wel een chronologische volgorde (er was iemand met een kalender erbij toch?); 1 stel tijdens het diner (nu aan het schrijven), en 1 vanaf het feest... en dan jullie...
zit jij nou rtl5 te kijken?? Ik zie david van BH90210!!!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
lig in bed met een chocolade letter van een relatie van Mr
quote:
Ja, best een leuke film toch eigenlijk!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zit jij nou rtl5 te kijken?? Ik zie david van BH90210!!!![]()
Die ene ehhhhhhhhhh... handleiding?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zapte er midden in. 3 x raden wat MM aan het binnen halen is
Neeeee, de squirt handleiding heeft ie alquote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, best een leuke film toch eigenlijk!
En ik zag um, in de lift! (Maar het is niet het type dat ik aantrekkelijk vind)
[..]
Die ene ehhhhhhhhhh... handleiding?
nou, ik was vroeger altijd verliefd op m in beverly hills, en toen ik dat laatst terugzag dacht ik; WAT! Waarom vond ik die leuk?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, best een leuke film toch eigenlijk!
En ik zag um, in de lift! (Maar het is niet het type dat ik aantrekkelijk vind)
[..]
Gadverdamme Q douche jij samen?? Dan word je niet goed schoon, vandaar dat je altijd zo ruiktquote:Op woensdag 2 december 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
Zou MM boos worden als ik stiekem een tattoo nog laat zetten?
Ga ik douchen met hem, wedden dat het hem niet eens opvalt
Wat is ie dan aan het binnenhalen? Die film voor je?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeee, de squirt handleiding heeft ie al
Ik vind hem er echt nog precies hetzelfde uitzien voor mijn gevoelquote:Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, ik was vroeger altijd verliefd op m in beverly hills, en toen ik dat laatst terugzag dacht ik; WAT! Waarom vond ik die leuk?
maar hij is toch redelijk opgedroogd vind ik...
Ehmm schat..hou dit gevoel even vast..ik moet even verder lezenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeee, de squirt handleiding heeft ie al
Ik keek alleen in het begin, toen hij er zo uitzag:quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik vind hem er echt nog precies hetzelfde uitzien voor mijn gevoel
Ha, slet!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef jora23 het volgende:
[..]
Gadverdamme Q douche jij samen?? Dan word je niet goed schoon, vandaar dat je altijd zo ruikt
Ja, die filmquote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is ie dan aan het binnenhalen? Die film voor je?![]()
[..]
Ik vind hem er echt nog precies hetzelfde uitzien voor mijn gevoel
Oh nee, dat zou hel zijn... maar dan zouden we er ook allemaal hetzelfde uitzien natuurlijk...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Oh ja hij lijkt idd niet echt meer
Maar ik vind het nog steeds niets![]()
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders vielen we allemaal op dezelfde kerel
Dat lachje op die eerste foto.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik keek alleen in het begin, toen hij er zo uitzag:
[ afbeelding ]
dan vind ik dit toch beter:
[ afbeelding ]
Ik zag het echt al helemaal voor mequote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, slaap lekker, was mn verhaaltje leuk?
Ik pluk gewoon iemand van de straat, iemand van de breehof ofzo, die wil graag een gratis douche en zo heb ik weer eens een vent in mijn badkamer!!! Zal eens een advertentie zetten bij vraag en aanbodquote:Op woensdag 2 december 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ha, slet!
Ik heb iemand om samen mee te douchen
Breehofquote:Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik pluk gewoon iemand van de straat, iemand van de breehof ofzo, die wil graag een gratis douche en zo heb ik weer eens een vent in mijn badkamer!!! Zal eens een advertentie zetten bij vraag en aanbod
Ik wil dibs op Kate Beckinsale!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders vielen we allemaal op dezelfde kerel
Die gangbang ben ik goddank misgelopenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag het echt al helemaal voor meAlleen nu ook die gangbang
Je vertelt het iig leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |