1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
VET!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
Ik heb deze grill/tosti ijzer van mijn broertje gehad, nog voor mijn verjaardag voor m'n nieuwe huis
[ afbeelding ]
Kan ik volgens mij prima tosti's in maken!!
Euh ja Blond dusquote:
Klinkt goed... maten?quote:
Bouwvearkequote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef Qwea het volgende:
ik moet nog steeds mn tosti ijzer schoonmaken![]()
![]()
Whahahaha zal ze zo op naailes nog eens nakijken 100-70-96quote:
Hoi MBquote:Op woensdag 2 december 2009 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Secret Santa [ afbeelding ]
Jeetje, dit is wel de slechtste tvp aller tijden
Jij mag meequote:Op woensdag 2 december 2009 17:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whahahaha zal ze zo op naailes nog eens nakijken 100-70-96
Haiquote:
Klink op de link danquote:Op woensdag 2 december 2009 17:37 schreef Enfermera het volgende:
Fipo? Sepo
[..]
VET!Waar heb je die vandaan? Wat voor merk ist?
![]()
quote:
Doegquote:Op woensdag 2 december 2009 17:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hai
En doei, ik ga gelijk weer weg!
Wanneer jij dat wilt.quote:
Leukquote:Op woensdag 2 december 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
P.F vanaf het volgende topic sta je automagisch in elke OP!
Leuk.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
Nog even een enórm interessant () en vooral boeiend en wild fotoverslag van gisteravond, onze bioscoop expeditie! Maes had haar fototoestel mee, dus hebben wij al onze dilemma's voor jullie vastgelegd. Fijn he?
Den Bios. Heul niet druk. Toch uitverkocht
[ afbeelding ]
Ja, wat nu? Zullen we dan misschien... gaan bowlen?
[ afbeelding ]
Neh. Naar de fitness dan?
[ afbeelding ]
Ja dag. We gaan voor een drankje! De teleurstelling verdrinken!![]()
[ afbeelding ]
Maes regelt de brute borrels:
[ afbeelding ]
Appeltaart met ijs en slagroom was iets teveel van het goede. Zie hier het slagveld:
[ afbeelding ]
Maar we hebben wel de kaartjes voor morgen! Check hoe die titel onderaan wordt afgekort
[ afbeelding ]
En al met al was het toch nog best gezellig!(En ja, ik heb onze wallen weggepoetst
).
[ afbeelding ]
Hoi Vikje!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Greys.
Doen jullie hier ook al aan Secret Santa?
* Viking84 holt weer terug naar thuistopic Slank.
Je hoofd had ik al gezien lieverdquote:Op woensdag 2 december 2009 17:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hoe voorspelbaar.
Kan dus echt een heul lelijk hoofd hebben of wat dacht je van voeten die scheef zijn Mannen
Nice Subtle!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Wanneer ging je dan naar Marokko?
I´m here to stay.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
ja wat hebben we hier nou weer aan, stelletje pop-ups
Oooooh zullen we een F&F SC meet houden daar?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nice Subtle!![]()
Als JJ
H
meegaat dan wil ik ook mee.
![]()
Ik moet nog koken maar heb geen zin. Wel in mijn blinde vink met aardappelpuree en fatsoenlijk gekookte groenten, maar niet in het werk om het klaar te maken.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef MrSubtle het volgende:
Hey Cat, wbik had al allerlei posts gelezen vandaag van je, maar had geen tijd om te reageren... klonk allemaal goed
Ja!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooooh zullen we een F&F SC meet houden daar?
Greys, maak jij een lijstje?
Ik ga 2 weken, ik heb geen idee wat ik ga doenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!Doe jij de reserveringen?
Maarre... vertel eens wat meer over je plannen. Hoe lang ga je en wat ga je doen en zo.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken, ik heb geen idee wat ik ga doentot zover mijn plannen... letterlijk.
Ik had nog heel veel KLM punten over, die vervallen per 31 januari, dus ik heb gewoon een willekeurige vlucht geboekt naar een verre bestemming zodat precies alle punten op waren.
In 10 minuten besloten en geboekt. Kwam er 10 minuten NA het boeken dan ook achter dat het in die periode stervenskoud is in Beijing.
Maar goed, eerste plannen tijdens file-rit zojuist: Peking Express, Chinese muur. Ik moet dringend een Lonely Planet kopen nuhet is al over 6 weken en ik weet niet eens of ik een visum nodig heb of inentingen of whatever
tis weer een typische MrSubtle-reis dus
En dan dacht ik dat ik al redelijk last minute was met een UK tripje vier weken vooraf geboekt.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken, ik heb geen idee wat ik ga doentot zover mijn plannen... letterlijk.
Ik had nog heel veel KLM punten over, die vervallen per 31 januari, dus ik heb gewoon een willekeurige vlucht geboekt naar een verre bestemming zodat precies alle punten op waren.
In 10 minuten besloten en geboekt. Kwam er 10 minuten NA het boeken dan ook achter dat het in die periode stervenskoud is in Beijing.
Maar goed, eerste plannen tijdens file-rit zojuist: Peking Express, Chinese muur. Ik moet dringend een Lonely Planet kopen nuhet is al over 6 weken en ik weet niet eens of ik een visum nodig heb of inentingen of whatever
tis weer een typische MrSubtle-reis dus
Jquote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef JJH het volgende:
Boodschappen binne, nu even Cat d'r avonturen nalezen.
Cat.
Eten koken en opeten..quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik lees in ieder geval net dat een gemiddelde taxi-rit in de stad zo'n 37 eurocent isen 5 sterren hotels zijn er al voor 40 euro
En wie weet kan ik er wel kat eten![]()
![]()
Ik ben afgelopen weekend weinig online geweest. Veel gewerkt, en zondag was koopzondag. Voor het eerst in eeuwen weer eens geweest.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJ
H
![]()
Waar was je toen ik je dit weekend nodig had?
Officieel is het toch ook Beijing?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Tof, Peking! (Sinds wanneer noemen we Peking eigenlijk massaal 'Bejing'? Is dat omdat dat exotischer klinkt ofzo?). Als we maar een uitgebreid fotoverslag krijgen
Is dat niet de Engelse versie?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Officieel is het toch ook Beijing?
Ik weet eigenlijk ook niet anders.
Oh geen idee, ik weet niet beterquote:Op woensdag 2 december 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
Tof, Peking! (Sinds wanneer noemen we Peking eigenlijk massaal 'Bejing'? Is dat omdat dat exotischer klinkt ofzo?). Als we maar een uitgebreid fotoverslag krijgen
Ik ga er heen en ik ga er kat eten, ga je mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Wie gaat er naar Beijing en mag ik mee?????
TVP ff snel, eten is klaar, en mn bento voor morgen ook:
[ afbeelding ]
Cat, welkom back!
Kan ik ergens een samenvatting van je trip vinden????
Dat zal wel meevallen, maar je weet maar nooit iddquote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik weet niet beter. Ik heb het zo ingetypt in KLM.nl en het werkte
of wie weet kom ik nu wel in het dorpje Beijing uit in zuid Zimbabwe
Die logica ontgaat mequote:Aan foto's zal er geen gebrek zijnen aangezien ik alleen ga gok ik dat ik zelfs wel eens online te vinden ga zijn
Zal ik dat filmpje van dat schrikkende kitten nog even posten?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga er heen en ik ga er kat eten, ga je mee?
Oh ik zal ook niet OP de foto staan... maar ik ga er wel veel makenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Die logica ontgaat me
Ik juich het toe hoor, maar ik snap de redenatie niet want als je alleen gaat heb je toch juist minder kans dat je zelf op de foto te zien bent?
Kittenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik dat filmpje van dat schrikkende kitten nog even posten?
Dan krijg je die vast niet meer uit je hoofd als je daar kat gaat eten
Ik mag hopen dat je maagdarmstelsel ook allergisch is.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik lees in ieder geval net dat een gemiddelde taxi-rit in de stad zo'n 37 eurocent isen 5 sterren hotels zijn er al voor 40 euro
En wie weet kan ik er wel kat eten![]()
![]()
Whoeeeeeee, Catje is op dreef!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je maagdarmstelsel ook allergisch is. }:
Fijn dat ze aangekomen zijn!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:23 schreef nokwanda het volgende:
@Qwea en MM......![]()
![]()
![]()
De kaartjes zijn er. Heeeelemaal tof. Heb ze nog niet gegeven.
Als er iets is waarbij ik jullie eens kan matsen, laat het mij dan alsjeblieft weten.
*proest*quote:Op woensdag 2 december 2009 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je maagdarmstelsel ook allergisch is.![]()
Die is lief! Enquote:Op woensdag 2 december 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Serendipity komt vanavond op tv
*zwijmel*
Weinig aan te slopen hoor, even een pen eronder en *klik* hij is losquote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Mijn S van mn laptop loopt te kutten. Vraag is nu ga ik hem eraf slopen om te kijken of er wat onder zit, of ga ik me beroepen op de garantie
Ik heb even heel hard geblazen... en toen kwam er een pitje onder vandaan zettenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weinig aan te slopen hoor, even een pen eronder en *klik* hij is los
Moet ik er een meenemen naar China voor je?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:28 schreef Cat22 het volgende:
Als mijn poezels zich zo blijven gedragen als ze nu doen post ik weinig vanavond.![]()
Net lagen er 2 in T-vorm op schoot. Nu word ik gedeeltelijk omsingeld dus mag 1 hand gebruiken om te typen.
![]()
En ik moet nog steeds mijn vinkjes gaan bakken.
Een pen?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weinig aan te slopen hoor, even een pen eronder en *klik* hij is los
Kate is zooooo cutequote:Op woensdag 2 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's de enige reden dat Heer G geen bezwaar aantekende
Wees blij dat er geen kippiekarkas onder vandaan kwamquote:Op woensdag 2 december 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb even heel hard geblazen... en toen kwam er een pitje onder vandaan zettenhij lijkt het weer te doen
Nah pen wil ook niet. Scalpel of paperclip idd. Of een mes, nog beter.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Een pen?
Ik krijg tussen die ruimte tussen toetsen geen pen(punt) gepropt hoor
Paperclipje misschien?
Toets ernaast even induwen, en dan kan de punt van een pen er zo tussenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Een pen?
Ik krijg tussen die ruimte tussen toetsen geen pen(punt) gepropt hoor
Paperclipje misschien?
Ask Subtle!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
hey, even een vraag he...
Ik wil voor sinterklaas zaterdag aaf ( we doen er niet aan maar toch) wat lekkers bakken. Alleen, nu heb ik laatst koekjes gebakken, en die waren totaal verneukt. Zo hard, dat je iemand dood er mee kon gooien
Is er iets foolproof wat ik zou kunnen maken?
Kwarktaart schijnt behoorlijk foolproof te zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
Ik wil voor sinterklaas zaterdag aaf ( we doen er niet aan maar toch) wat lekkers bakken. Alleen, nu heb ik laatst koekjes gebakken, en die waren totaal verneukt. Zo hard, dat je iemand dood er mee kon gooien
Jaloers op de lurrrrrve?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Moet ik er een meenemen naar China voor je?
Ik heb geen scalpels in huis.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah pen wil ook niet. Scalpel of paperclip idd. Of een mes, nog beter.
... koekjes zijn redelijk foolproof eigenlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
arretjescake!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen kippiekarkas onder vandaan kwam
*zag het voor zich*
Waarmee doe jij dan lijkschouwingen?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen scalpels in huis.
Is dat raar?
Nou, ik had dus van die koekjes uit pakquote:Op woensdag 2 december 2009 19:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
... koekjes zijn redelijk foolproof eigenlijkserious, maar je moet je wel aan het recept houden...
Of anders iets uit een pak of zo... een cake kan niet mislukken, maar is ook veel minder feestelijk
Nee, das niet raarquote:Op woensdag 2 december 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen scalpels in huis.
Is dat raar?![]()
Maar idd wat Subtle zegt, ik had er niet aan gedacht dat je dan de toets er naast even moet indrukken
Oeh dat lijkt me leuk!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Of doe als ik ooit gedaan heb Q!
Pepernoten bakken, maar dan (per ongeluk) veel te veel suiker er in doen waardoor de pepernoten uitliepen tot platte kletskop-achtige koekjes!![]()
![]()
*keukenprinses*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |