Ik wist niet dat hij into SM was!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh Cat, ik had die details allemaal dus ook gemist op de IRC
Maar dat je dat durfde, met die kerel mee naar zijn hotelkamer terwijl jij had gezegd dat je hem een oraal lesje ging leren (kwam er niet bij je op dat ie het anders zou opvatten?) en terwijl hij nog dertig keer vroeg 'Are you sure?'. Dan zou er bij mij toch op zijn minst enige aarzeling zijn ontstaan
quote:
Vorige pagina?quote:
Nou het was ons weer een waar genoegen!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Pff nou ik ga niet wachten of zoeken, dan maar sociaal doen en ff TV kijken
Het genoegen was geheel mijnerzijdsquote:Op woensdag 2 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het was ons weer een waar genoegen!
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Pff nou ik ga niet wachten of zoeken, dan maar sociaal doen en ff TV kijken
Ja, tief maar lekker op!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het genoegen was geheel mijnerzijds
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb net twee mini chocotoetjes op.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik zit gewoon lekker met een bak pelpinda's op schoot.
Mjam!
Memories!
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]ik ben zo blij dat ik de huwelijksnacht nog niet geschreven heb!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Minimor wil bubbelzzzzz....quote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Morretje het volgende:
Ik ben aan een mini zakje chips..Met een glaasje Chrystal Clear, ik dronk nooooit bubbels!
mona toetjesquote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Oh Qwea, mocht je nog iets Sinterklazerigs zoeken voor zaterdag voor na het eten...
Van Mona hebben ze nu van die kleine pepernotenpudding toetjes
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
ik ben zo blij dat ik de huwelijksnacht nog niet geschreven heb!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |