Mor, wel goed eten hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 11:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
Hier prima. Moet wat meer gaan eten, maar dat lukt nog niet zo best. Verder alles prima!
Dat dus!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Mor, wel goed eten hoorJe zit daar op de FFSC baby te broeden
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:23 schreef Cat22 het volgende:
Dikkeop de pijnlijke plekken! (mits boven de gordel)
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Mor, wel goed eten hoorJe zit daar op de FFSC baby te broeden
Jah, weet ik veel waar dat arme kind geraakt is! En sinds dit weekend pas ik nog beter op mijn woorden.quote:
Misschien wat vaker kleinere tussendoortjes. En dan voedzame dingen die niet zwaar op de maag liggen.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik eet wel gewoon, maar ben nooit een flinke eter geweest, en gewicht gaat er nog steeds met kleine beetjes af. Dus ik moet misschien voedzamer eten ofzo, ff overleggen met de verloskundige maandag.
Nee Draakje kon nog steeds alleen maar vloeibaar voedsel verdragen begreep ik van de week.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah, weet ik veel waar dat arme kind geraakt is! En sinds dit weekend pas ik nog beter op mijn woorden.![]()
Morrie: goed eten hoor! Je pinda moet groeien en bloeien.
Hoest met Draakje trouwens? Kan die alweer wat meer binnen houden?
Arm draakje.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Draakje kon nog steeds alleen maar vloeibaar voedsel verdragen begreep ik van de week.
Sneu he?Hoop dat dat snel verandert.
Ik eet vanavond slagroomtaart![]()
Kregen net een Sinterklaastaart van de baas. Mjammie!
Ik heb het leuk gehad.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef Pagan het volgende:
Hallo allemaal, alles goed hier? Cat, heb je het leuk gehad, vertel, vertel....
Gisteren wat het hier prachtig weer, heerlijk met Strega wezen wandelen, foto's gemaakt en genoten van de natuur. Vandaag is het grijs en mistig en koud, bah.
Maar ik heb niet meer honger dan 3 keer per dag een maaltijd en 's avonds nog eventueel. Er zit misschien in m'n hoofd ook iets niet helemaal lekker, dat weet ik niet, maar ik weet nu echt niet hoe ik dat moet doen.. Suf he? En zo klein ook naast Draakjes misselijkheid en nog steeds niets kunnen eten.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien wat vaker kleinere tussendoortjes. En dan voedzame dingen die niet zwaar op de maag liggen.
Trek je niks van draakje aan hoor (als je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op woensdag 2 december 2009 12:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar ik heb niet meer honger dan 3 keer per dag een maaltijd en 's avonds nog eventueel. Er zit misschien in m'n hoofd ook iets niet helemaal lekker, dat weet ik niet, maar ik weet nu echt niet hoe ik dat moet doen.. Suf he? En zo klein ook naast Draakjes misselijkheid en nog steeds niets kunnen eten.
Een witte. Hij heeft de naam gezegd, maar die ben ik alweer vergeten.quote:Leuke verhalen Cat! Wat voor slang had je om je nek hangen?
Tadaa!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
Vertel eens iets meer over de Lush Spa!
Want ik heb toen helemaal niet meegekregen dat dat dus echt een Lúsh Spa is.
Linkje?
wat is MB en BBSquote:Op woensdag 2 december 2009 12:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trek je niks van draakje aan hoor (als je begrijpt wat ik bedoel).Jij bent net zo goed zwanger als zij en voor jou voelt het vast ook vervelend dat je niks meer kunt eten dan je nu al doet. Misschien heeft de verloskundige nog tips voor je.
[..]
Een witte. Hij heeft de naam gezegd, maar die ben ik alweer vergeten.![]()
[..]
Tadaa!
Lush #164 parfum party!!
Hij was in Londen. Ik ga niet naar Londen voor een duitse markt. Maar dat ligt aan mij.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is er mis met een Duitse markt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |