Ciaoquote:Op woensdag 2 december 2009 13:39 schreef Trevland het volgende:
Maar ik vind het voor vandaag wel genoeg geweest
Kuukel!quote:
Maar ik jou en zovelen wel hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kuukel!![]()
Jou had ik nog helemaal geen gedag gezegd vandaag
Had ik gezien hoor mopjequote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Maar ik jou en zovelen wel hoor![]()
Kijk maar in GM pagina 1
Ik zou jou toch nooit vergeten.![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik gezien hoor mopjeDankjewel
![]()
quote:
Tegen mezelf praten is ook niet meer zo leuk als vroegerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Trevland het volgende:
Wat hebben jullie toch veel hier gepost
Maar zo te zien was het in het GM topic deeltje 2 een stuk gezelligerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tegen mezelf praten is ook niet meer zo leuk als vroeger
iedereen is ondertussen onderweg naar huisquote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar zo te zien was het in het GM topic deeltje 2 een stuk gezelliger
Ikke niet want ik ben er alquote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
iedereen is ondertussen onderweg naar huis
Geen uurtje meer en dan mag jij ook, hoelang doe je er dan over om van je werk naar huis te gaan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jajajajajaaj';';9;9( ; ( (: '9 9'; "(; ';;9 (( (';: :;":'(
Half uur tot 3 kwartierquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen uurtje meer en dan mag jij ook, hoelang doe je er dan over om van je werk naar huis te gaan?
Moet je dat nog vragen?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zei ook tot ziens, waarom is dat weg?
Dat bord bedoel je?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef c0nd0r het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
[ afbeelding ]
Omdat dit geen postopkrik/twitter/bagger/msn-topic is.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zei ook tot ziens, waarom is dat weg?
Waarom zou ik het anders vragen?quote:
Oké.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat dit geen postopkrik/twitter/bagger/msn-topic is.
Daarom.
Einde discussie.
Er was geeneens een discussie.
Enkel een mededeling.
Einde mededeling dus.
Punt.
Uit.
Zelf makenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef yvonne het volgende:
Crew Algemeen
Beste Admin Danny
Beste SA / Forum Admin shmoopy
Beste / favoriete developer GlowMouse
Beste PR-medewerker senesta
Beste designer TwyLight
Beste over-all nieuwkomer Crew admiraal_anaal
Beste FOK!-fotograaf Siegfried
FOK!-site Algemeen
Leukste subsite Forum
Minst leuke subsite chat
Jouw suggestie voor een nieuwe subsite man.fok.nl
Forum
Beste FA Shmoopy
Slechtste FA RayMania
Meest populaire moderator: Noek
De impopulairste moderator: Bob-B
Beste moderator Gert
Slechtste moderator Iblis
Beste nieuwkomer 2009 (moderator) SuperwormJim
Liefste/behulpvaardigste moderator Lois
Grappigste/meest humorvolle moderator UIO_AMS
Moderator met de beste kennis van zaken Five_Horizons
Meest gemiste moderator (vertrokken 2009) de_boswachter
Minst gemiste moderator (vertrokken 2009) RayMania
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Opa.Bakkebaard
Deze user mag nooit mod worden! Paul
Populairste forum SHO
Impopulairste forum AEX
Beste nieuwe forum RLS
Zuurste Ex-mod sjimz
Forumusers
Grootste FB-Huillie Ali Salami
Leukste relschopper vosss
Meest behulpzame / lieve user ElisaB
Grootste FOK!Slet man 2009 Lamon.
Grootste FOK!Slet vrouw 2009 Feejx
Zo, eerst lunch
quote:
hoe is t aan die kant?quote:
hoe gaat t daar?quote:
quote:
Dat dat topic er is (staat trouwens bovenaan als je op index klikt...) of dat yvonne jou zo goed vindtquote:
eetzequote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
Goed naar omstandigheden kaatDaar dan?
succesquote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
En eetse trev
ik ga zo ook maar eens richting schoonouders om voer te schooien
De toetscombinatie crtl+fquote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dat topic er is (staat trouwens bovenaan als je op index klikt...) of dat yvonne jou zo goed vindt
Vriendin op de IC, al 2 weken, maar dat gaat nu de betere kant uitquote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
eetze
[..]welke omstandigheden?
hier goed,.. net gewerkt, ging wel lekker vandaag
dat is niet zo mooi,.. ongelukje gehad of iets?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Vriendin op de IC, al 2 weken, maar dat gaat nu de betere kant uit
de f van foekenquote:
Hangt ervan af, wat doet het bij jou dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
Doet CTRL + F bij jullie iets anders dan bij mij of wat..?
Meer in de zin van levensbedreigende o\infectie in de linker voet/in het bloed waar we al een jaar mee ziekenhuis in ziekenhuis uit sukkelen.... tot de huisarts langs moet komen en een ambu belt...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:36 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat is niet zo mooi,.. ongelukje gehad of iets?
zoeken, in alle gaten en hoekenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
Dat is ctrl+f5quote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
Gewoon de zoekfunctie van de browser?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef SnIpY het volgende:
[..]
Hangt ervan af, wat doet het bij jou dan?
oja een tijd terug had ik ook iets in die richting gelezen volgens mij. Is iedergeval een bekend verhaalquote:Op woensdag 2 december 2009 16:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Meer in de zin van levensbedreigende o\infectie in de linker voet/in het bloed waar we al een jaar mee ziekenhuis in ziekenhuis uit sukkelen.... tot de huisarts langs moet komen en een ambu belt...
waarom denk je dan dat bij ons een andere iets gebeurdquote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gewoon de zoekfunctie van de browser?
[ afbeelding ]
Bij mij verschijnt onderin een mooi balkje en is die lelijke E weg...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat iedereen ineens helemaal..quote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat bij ons een andere iets gebeurd
Ja klopt toen was dat ook aan de gang maar is verergerd (ze heeft letterlijk 3 dagen na opname op sterven gelegen) en amputatie van de hele linker voet is haar redding geweestquote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
oja een tijd terug had ik ook iets in die richting gelezen volgens mij. Is iedergeval een bekend verhaal
mooi dat goeie kant op gaat
Bijdehand doe je maar ergens andersquote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Bij mij verschijnt onderin een mooi balkje en is die lelijke E weg...
Sommigen kennen de computer ook nog niet zo langquote:Op woensdag 2 december 2009 16:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat iedereen ineens helemaal..![]()
CTRL + F is terwijl het voor mij niet meer dan normaal is
Dus ik begon even te twijfelen
Ze zijn niet handig met computers weet jequote:Op woensdag 2 december 2009 16:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat iedereen ineens helemaal..![]()
CTRL + F is terwijl het voor mij niet meer dan normaal is
Dus ik begon even te twijfelen
ow brr .. waar is het mee begonnen dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja klopt toen was dat ook aan de gang maar is verergerd (ze heeft letterlijk 3 dagen na opname op sterven gelegen) en amputatie van de hele linker voet is haar redding geweest
Bij mij ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Bij mij verschijnt onderin een mooi balkje en is die lelijke E weg...
Ja hier ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij ookLang leve Safari
En balen he, van je vriendin! Is er al zicht op dat ze snel van de IC af mag?
OMG! Ik lees dit pas na m'n eerder berichtje. Jeetje wat naar zeg!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja klopt toen was dat ook aan de gang maar is verergerd (ze heeft letterlijk 3 dagen na opname op sterven gelegen) en amputatie van de hele linker voet is haar redding geweest
Te lui om een goede te zoekenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef c0nd0r het volgende:
Stelletje nerds.. Dit is gewoon een screenshot van Google
toen ze iets van 17 was ofzo, toen had ze oook al een infectie op de linker voet maar dat leek genezen te zijn.... wss toch altijd nog blijven sluimeren... en dat kwam dan weer vanwege diabetes zegt men....quote:Op woensdag 2 december 2009 16:43 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ow brr .. waar is het mee begonnen dan?
nog een tijdje niet iig. Nu eerst beetje goed bijkomen, meer bewegen met de handen (ze knijpt zachtjes maar dat is t dan wel) ze knikt/schud wel ja/nee en volgt iedereen ook zeg maar met de ogen...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij ookLang leve FF
En balen he, van je vriendin! Is er al zicht op dat ze snel van de IC af mag?
Geen zin om op print screen te drukken, naar paint te gaan, opslaan, naar TinyPic gaan blablabla een dezer dagen maak ik een app die dat automatisch voor me doetquote:
Nee, gewoon hekel aan interpret exploderquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef c0nd0r het volgende:
Stelletje nerds.. Dit is gewoon een screenshot van Google
En dat noemt ons nerdsquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen zin om op print screen te drukken, naar paint te gaan, opslaan, naar TinyPic gaan blablabla een dezer dagen maak ik een app die dat automatisch voor me doet
als je zo'n app hebt gemaakt, wil je hem dan ook ff aan fok laten zienquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen zin om op print screen te drukken, naar paint te gaan, opslaan, naar TinyPic gaan blablabla een dezer dagen maak ik een app die dat automatisch voor me doet
brr d's naar .. maar goed dat t goeie kant op gaatquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
toen ze iets van 17 was ofzo, toen had ze oook al een infectie op de linker voet maar dat leek genezen te zijn.... wss toch altijd nog blijven sluimeren... en dat kwam dan weer vanwege diabetes zegt men....
[..]
nog een tijdje niet iig. Nu eerst beetje goed bijkomen, meer bewegen met de handen (ze knijpt zachtjes maar dat is t dan wel) ze knikt/schud wel ja/nee en volgt iedereen ook zeg maar met de ogen...
Al helemaal geen zin uberhaupt een username te lezen zker?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef SnIpY het volgende:
[..]
Jaja, met hem/haar (geen zin om op profile te kijken) wil je wel heftige seks hebben he
met een printscreentje dan welquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je zo'n app hebt gemaakt, wil je hem dan ook ff aan fok laten zien
En aan mij aub duwquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat je door de naam ook wel kunt gokken dat ik een meisje benquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef SnIpY het volgende:
[..]
Jaja, met hem/haar (geen zin om op profile te kijken) wil je wel heftige seks hebben he
Nu je het zegt, je bent waarschijnlijk een man dan, pinguins zijn toch allemaal homo's... niet?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Al helemaal geen zin uberhaupt een username te lezen zker?
Dat weet ik allang Marijkequote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat je door de naam ook wel kunt gokken dat ik een meisje benEn ja, met hem wil ik wel heftige seks hebben ja
![]()
![]()
Pinguinsquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef SnIpY het volgende:
[..]
Nu je het zegt, je bent waarschijnlijk een man dan, pinguins zijn toch allemaal homo's... niet?
zoeksequote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gaat maar eens mijn leerwerk opzoekenkutfok ook
(
)
succes met je studiequote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gaat maar eens mijn leerwerk opzoekenkutfok ook
(
)
daar heb je het al, kernel panicquote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
zoekseWerp je blik er niet te hard op, dalijk is het stuk
Daar is wel vraag naar ja?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pinguins zijn kjoet ja!quote:
Sorry stoepjequote:
Pingwings ja. Pinguins niet.quote:
Iets met opletten?quote:
Juist daarom ben je een nerd ja!quote:
Iets met doe ik al en geen zin inquote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Juist daarom ben je een nerd ja!
Ongezonde fixatie voor anti-Microsoft statements..
En iets met over kam en scheren
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef Xaryna het volgende:
* Xaryna is eindelijk thuis en gaat nu even een dutje doen
Ja, ik viel in de les al bijna in slaap. Ik kan echt heel slecht tegen vroeg op staanquote:
Ik kan wel goed tegen vroeg opstaan alleen het is niet zo prettig in combinatie met laat gaan slapenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, ik viel in de les al bijna in slaap. Ik kan echt heel slecht tegen vroeg op staan
Ik kom op dinsdag altijd pas rond half 12 thuis dus echt vroeg lukt dan niet...quote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan wel goed tegen vroeg opstaan alleen het is niet zo prettig in combinatie met laat gaan slapen
had vroege dienstquote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je was vanmorgen iets te vroeg met het GM topic
Das niet fijnquote:Op woensdag 2 december 2009 17:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kom op dinsdag altijd pas rond half 12 thuis dus echt vroeg lukt dan niet...
ik wel (als ik moet werken)quote:Op woensdag 2 december 2009 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want voor 6 uur 's ochtends noem ik het nog geen morgen
Dat is nog nachtquote:
dan be n ik al aan t werkquote:Op woensdag 2 december 2009 17:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat is nog nacht![]()
Voor mij begint de dag pas rond 7 uur. Daarvoor moet je me echt niet aanspreken.
Nachtwerk dusquote:
gewone werktijd van 7.00 tot 15.30quote:
Oh okequote:Op woensdag 2 december 2009 17:50 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
gewone werktijd van 7.00 tot 15.30
moet allen wel tussen 5.15 en 5.30 opstaan
Werk dichter bij huis zoekenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:50 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
gewone werktijd van 7.00 tot 15.30
moet allen wel tussen 5.15 en 5.30 opstaan
6:30 weg dus, kan je makkelijk 6 uur opstaanquote:Op woensdag 2 december 2009 17:54 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hoe m aar half uurtje rijden hoor
kwart over 6 .. altijd op tijd zijn hequote:Op woensdag 2 december 2009 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
6:30 weg dus, kan je makkelijk 6 uur opstaan
Daar begin je niets mee in het levenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:58 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kwart over 6 .. altijd op tijd zijn hekan ik rustiger de rapportage door lezen en ook gewoon om 10 over 7 beginnen met de 1ste te wassen
18.00 uur etenstijd!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom is iedereen etennu lijk is een topickiller
Omdat ATWTquote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
Oh ja, ik moet nog kokenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
neequote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef Cunani het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vannacht echt waardeloos geslapen heeft?
whaha heb voor dat ik naar t werk ga strak schema hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar begin je niets mee in het leven
ik heb ook geregeld wakker gelegen hoor *zucht*quote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef Cunani het volgende:
Zo erg had ik het dan nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:05 schreef Cunani het volgende:
[..]
Kon om de een of andere reden niet in slaap komen, lag om half 5 nog wakker.
Daar had ik totaal geen problemen meequote:Op woensdag 2 december 2009 18:05 schreef Cunani het volgende:
[..]
Kon om de een of andere reden niet in slaap komen, lag om half 5 nog wakker.
Tot ziensquote:Op woensdag 2 december 2009 18:07 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga fitnessen
prettige avond iedereen
Heel FOK! is niet nuttig, dus waarom zouden jouw posts dan wel nuttig zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben goed bezig met lange posts die nog iets nuttigs zeggen ook![]()
als ze me nou maar niet afbranden
He, ik krijg hier best vaak nuttige tips!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heel FOK! is niet nuttig, dus waarom zouden jouw posts dan wel nuttig zijn
zie PIquote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
He, ik krijg hier best vaak nuttige tips!
Tja, tegen zulk hard bewijs kan ik niet opquote:
Ik ga eten en daarna neukenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:07 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga fitnessen
prettige avond iedereen
huh, snapt deze reactie even nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Tja, tegen zulk hard bewijs kan ik niet op
nee ik zag het 3 uur worden en 4 uur en 5 uur en 6 uur en toen mn wekker ging om 7 uur lag ik eindelijk in diepe slaapquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef Cunani het volgende:
Komt goed Naatje.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kuuk jongen, dat is info die we niet hoeven te horen hoor![]()
![]()
maar veel suc6 dan maar
Neuken met een volle maag is niet goed hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuken met een volle maag is niet goed hoor.
Je moet een uurtje wachten hoor
Ik kan me 5 uur niet herinneren, dus denk dat ik toen wel sliepquote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee ik zag het 3 uur worden en 4 uur en 5 uur en 6 uur en toen mn wekker ging om 7 uur lag ik eindelijk in diepe slaap
Als of jij je daar altijd aan hebt gehoudenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuken met een volle maag is niet goed hoor.
Je moet een uurtje wachten hoor
Oh, dus daarom hebben vrouwen altijd zulke geloofwaardige fake orgasme's, ze krijgen gewoon steek tijdens de geile neuqseksquote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of jij je daar altijd aan hebt gehouden
Ik hou van jequote:
De laatste 11 jaar kan ik al geen daytimesex meer doenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of jij je daar altijd aan hebt gehouden
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dus daarom hebben vrouwen altijd zulke geloofwaardige fake orgasme's, ze krijgen gewoon steek tijdens de geile neuqseks
wel langer ookquote:Op woensdag 2 december 2009 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tuurlijkjij niet, want jij doet wel een uurtje wachten
Ik dacht dat school en vrijdagen daar voor zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van je![]()
[..]
De laatste 11 jaar kan ik al geen daytimesex meer doen
en dan moet ik zelf werken en/of mn vriend is aan het werkquote:Op woensdag 2 december 2009 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat school en vrijdagen daar voor zijn
Dat is wel een probleemquote:Op woensdag 2 december 2009 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dan moet ik zelf werken en/of mn vriend is aan het werk
Ik bedoelde in je PI met de getuigen enzoquote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huh, snapt deze reactie even niet
that sucksquote:Op woensdag 2 december 2009 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dan moet ik zelf werken en/of mn vriend is aan het werk
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik bedoelde in je PI met de getuigen enzo
PI is signature, toch?
Oh oepsquote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh so
![]()
nee, PI is PostIcon, en ik had eenals PI voor mijn post
(net zoals nu)
Maar ik meende het dus nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh oeps![]()
Die had ik wel gezien, trouwens !
Weet ikquote:
Het zal wel aan mij liggen want ik zou niet weten waarom wou verkeert isquote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fijn, ik wilde het even checken![]()
Trouwens, in ons NL boek stond wou ipv wilde
Schande!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fijn, ik wilde het even checken![]()
Trouwens, in ons NL boek stond wou ipv wilde
ik wil - ik wou = fout.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen want ik zou niet weten waarom wou verkeert is
Dat zou best kunnen net zo dat ik lysdecties ben, daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 2 december 2009 18:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Schande!
[..]
ik wil - ik wou = fout.
Ik wil - ik wilde.
en het is verkeerd met een d
ik neem het je niet kwalijk omdat je lysdecties bent, maar wou is verkeerd nederlandsquote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen want ik zou niet weten waarom wou verkeert is
Je moet toch eens leren wat vaker d's te gebruiken, want ik merk het nauwelijks bij jou, behalve met woorden die op een d eindigenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen net zo dat ik lysdecties ben, daarom zei ik het ook
Naatje toch,quote:Op woensdag 2 december 2009 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dus daarom hebben vrouwen altijd zulke geloofwaardige fake orgasme's, ze krijgen gewoon steek tijdens de geile neuqseks
Ik zie dat dus gewoon niet, en het komt ook mede door dat mijn spellings checker hem ook niet fout aangeeft, en nee ik heb niet al die woorden er aan toegevoegdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je moet toch eens leren wat vaker d's te gebruiken, want ik merk het nauwelijks bij jou, behalve met woorden die op een d eindigen
15 jaar, dus neequote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Naatje toch,![]()
Heb je echt geen ervaring met echte dameschs?
Ok, ik begrijp.quote:
Kan wel inderdaad, 'verkeert' is de vorm van 'ik verkeer, hij verkeert (in een bepaalde staat)'. Net zoals 'bekent' is van 'hij bekent'.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie dat dus gewoon niet, en het komt ook mede door dat mijn spellings checker hem ook niet fout aangeeft, en nee ik heb niet al die woorden er aan toegevoegd
Prove itquote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp.![]()
Tja, ik ben 48 en weet een beetje hoe het werkt.
Want meer dan een beetje kan je nooit te weten komen over damesch of niet danquote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp.![]()
Tja, ik ben 48 en weet een beetje hoe het werkt.
het zal allemaal best wel zo kunnen zijn. Ik ben geen taalkundige en zal het ook nooit wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kan wel inderdaad, 'verkeert' is de vorm van 'ik verkeer, hij verkeert (in een bepaalde staat)'. Net zoals 'bekent' is van 'hij bekent'.
Nou ja, verder doe je het heel goed hoor
wat doet ie fout dan, in die zin?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je moet toch eens leren wat vaker d's te gebruiken, want ik merk het nauwelijks bij jou, behalve met woorden die op een d eindigen
letterlijk en figuurlijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
PM me maar schat.![]()
En er gaat een wereld voor je open
Kuukel gaat los, runnn vrouwen en kinderen eerstquote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
PM me maar schat.![]()
Als je een handleiding o.i.d. hebt, laat het me weten.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want meer dan een beetje kan je nooit te weten komen over damesch of niet dan
Nou, ooit, leer je ze kennen.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want meer dan een beetje kan je nooit te weten komen over damesch of niet dan
Een dame kennen is voor mij nog altijd iets anders als een dame begrijpen.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:49 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nou, ooit, leer je ze kennen.
Maarrrrrrrr het blijft lastig.
Das waar.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:50 schreef Cunani het volgende:
[..]
Een dame kennen is voor mij nog altijd iets anders als een dame begrijpen.
Naatquote:
Oi.quote:
Zolang je maar geen Het_Hupt praktijken uit gaat halenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Maar begrijpen doe je ze nooit, geloof nou een ouwe Fokker.
Daar doelde ik ook op.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Mwah, ik heb een Annihilus gevonden in Diablo. Verder niets eigenlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goed hoornog iets gebeurd daar?
Je hebt het wel over Kuukelquote:Op woensdag 2 december 2009 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Het_Hupt praktijken uit gaat halen
In mij bedoel je?quote:
Het was maar een garpjequote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
PM me maar schat.![]()
Alsof mannen zo makkelijk zijn !quote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Hoi!quote:
een watte gevonden in wattequote:Op woensdag 2 december 2009 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een Annihilus gevonden in Diablo. Verder niets eigenlijk
Nee vriend, ik verlaag mij niet tot dat niveau.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Het_Hupt praktijken uit gaat halen
Weet ik, ik waarschuw alleenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het was maar een garpje![]()
[..]
Alsof mannen zo makkelijk zijn !
[..]
Hoi!
EEn garpje, ik weet lieverd.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het was maar een garpje![]()
[..]
Alsof mannen zo makkelijk zijn !
[..]
Hoi!
Dus er gaat niks open?quote:
Een Annihilus:quote:
Oh, nee, dan nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij je Trev dings hebt genoemd dan wel ja anders zou ik het niet weten
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
En hoe is het dan met de altijd zo lieve ST?
En is dat fijn, of wat kan je ermeequote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een Annihilus:
[ afbeelding ]
Diablo II:
[ afbeelding ]
quote:
Flauw hoor, gaat hij nog tegen me liegen ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn deur staat altijd voor je open, dus nee, eigenlijk niet
Jewelquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ben toch niet altijd lief, gekkie!
zelfs als je niet lief doet, ben je liefquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ben toch niet altijd lief, gekkie!
Ja, is vrij zeldzaam. Wat je er mee kan zie je bij de stats, in het blauwquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En is dat fijn, of wat kan je ermee
maar je pm't hem toch ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Flauw hoor, gaat hij nog tegen me liegen ook.
Nou, gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, is vrij zeldzaam. Wat je er mee kan zie je bij de stats, in het blauw
Maar ik heb ook nooit gezegd dat ik dat zou doen! En hij zei wel dat er werelden open gingen. Mits ik dat deed dan. Maar nou zeg jij dat er sowieso niets open gaat.quote:
HIhi..quote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zelfs als je niet lief doet, ben je lief
Ik zeg dat er niks open gaat als je niet pm'tquote:Op woensdag 2 december 2009 19:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nooit gezegd dat ik dat zou doen! En hij zei wel dat er werelden open gingen. Mits ik dat deed dan. Maar nou zeg jij dat er sowieso niets open gaat.
Zei je het alleen daar om?quote:
Nee schat tegen jou en al mijn andere medefokkers lieg ik nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Flauw hoor, gaat hij nog tegen me liegen ook.
tegen je vrouw wel danquote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee schat tegen jou en al mijn andere medefokkers lieg ik niet
Hihihihihihihihihiiiiiiiiiiiiii!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik ben er onderste boven van [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Eetsequote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg dat er niks open gaat als je niet pm't![]()
Maar ik ga nu etenen een
voor de dames
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee schat tegen jou en al mijn andere medefokkers lieg ik niet
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihihihihihiiiiiiiiiiiiii!
Die zijn zoooooooooooooooo leuk!Daarom post ik ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom post ik ze ookJij bent echt lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent echt lief!Weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, eetze!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg dat er niks open gaat als je niet pm't![]()
Maar ik ga nu etenen een
voor de dames
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt niet uit hoe oud je bent want lief ben je tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Right back at ya!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe oud je bent want lief ben je toch![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Wat een liefde in dit topic
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
quote:![]()
En hoi!
Ik heb de cadeautjes binnen hoor!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
En hoi!
Ik heb de cadeautjes binnen hoor!
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: