Het was maar een garpjequote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
PM me maar schat.![]()
En er gaat een wereld voor je open
Alsof mannen zo makkelijk zijn !quote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Maar begrijpen doe je ze nooit, geloof nou een ouwe Fokker.
Hoi!quote:
een watte gevonden in wattequote:Op woensdag 2 december 2009 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een Annihilus gevonden in Diablo. Verder niets eigenlijk
Nee vriend, ik verlaag mij niet tot dat niveau.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Het_Hupt praktijken uit gaat halen
Weet ik, ik waarschuw alleenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het was maar een garpje![]()
[..]
Alsof mannen zo makkelijk zijn !
[..]
Hoi!
EEn garpje, ik weet lieverd.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het was maar een garpje![]()
[..]
Alsof mannen zo makkelijk zijn !
[..]
Hoi!
Dus er gaat niks open?quote:
Een Annihilus:quote:
Oh, nee, dan nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij je Trev dings hebt genoemd dan wel ja anders zou ik het niet weten
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
En hoe is het dan met de altijd zo lieve ST?
En is dat fijn, of wat kan je ermeequote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een Annihilus:
[ afbeelding ]
Diablo II:
[ afbeelding ]
quote:
Flauw hoor, gaat hij nog tegen me liegen ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn deur staat altijd voor je open, dus nee, eigenlijk niet
Jewelquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ben toch niet altijd lief, gekkie!
zelfs als je niet lief doet, ben je liefquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ben toch niet altijd lief, gekkie!
Ja, is vrij zeldzaam. Wat je er mee kan zie je bij de stats, in het blauwquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En is dat fijn, of wat kan je ermee
maar je pm't hem toch ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Flauw hoor, gaat hij nog tegen me liegen ook.
Nou, gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, is vrij zeldzaam. Wat je er mee kan zie je bij de stats, in het blauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |