Het was maar een garpjequote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
PM me maar schat.![]()
En er gaat een wereld voor je open
Alsof mannen zo makkelijk zijn !quote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Maar begrijpen doe je ze nooit, geloof nou een ouwe Fokker.
Hoi!quote:
een watte gevonden in wattequote:Op woensdag 2 december 2009 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een Annihilus gevonden in Diablo. Verder niets eigenlijk
Nee vriend, ik verlaag mij niet tot dat niveau.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Het_Hupt praktijken uit gaat halen
Weet ik, ik waarschuw alleenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het was maar een garpje![]()
[..]
Alsof mannen zo makkelijk zijn !
[..]
Hoi!
EEn garpje, ik weet lieverd.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het was maar een garpje![]()
[..]
Alsof mannen zo makkelijk zijn !
[..]
Hoi!
Dus er gaat niks open?quote:
Een Annihilus:quote:
Oh, nee, dan nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij je Trev dings hebt genoemd dan wel ja anders zou ik het niet weten
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
En hoe is het dan met de altijd zo lieve ST?
En is dat fijn, of wat kan je ermeequote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een Annihilus:
[ afbeelding ]
Diablo II:
[ afbeelding ]
quote:
Flauw hoor, gaat hij nog tegen me liegen ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn deur staat altijd voor je open, dus nee, eigenlijk niet
Jewelquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ben toch niet altijd lief, gekkie!
zelfs als je niet lief doet, ben je liefquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ben toch niet altijd lief, gekkie!
Ja, is vrij zeldzaam. Wat je er mee kan zie je bij de stats, in het blauwquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En is dat fijn, of wat kan je ermee
maar je pm't hem toch ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Flauw hoor, gaat hij nog tegen me liegen ook.
Nou, gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, is vrij zeldzaam. Wat je er mee kan zie je bij de stats, in het blauw
Maar ik heb ook nooit gezegd dat ik dat zou doen! En hij zei wel dat er werelden open gingen. Mits ik dat deed dan. Maar nou zeg jij dat er sowieso niets open gaat.quote:
HIhi..quote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zelfs als je niet lief doet, ben je lief
Ik zeg dat er niks open gaat als je niet pm'tquote:Op woensdag 2 december 2009 19:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nooit gezegd dat ik dat zou doen! En hij zei wel dat er werelden open gingen. Mits ik dat deed dan. Maar nou zeg jij dat er sowieso niets open gaat.
Zei je het alleen daar om?quote:
Nee schat tegen jou en al mijn andere medefokkers lieg ik nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Flauw hoor, gaat hij nog tegen me liegen ook.
tegen je vrouw wel danquote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee schat tegen jou en al mijn andere medefokkers lieg ik niet
Hihihihihihihihihiiiiiiiiiiiiii!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik ben er onderste boven van [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Eetsequote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg dat er niks open gaat als je niet pm't![]()
Maar ik ga nu etenen een
voor de dames
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee schat tegen jou en al mijn andere medefokkers lieg ik niet
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihihihihihiiiiiiiiiiiiii!
Die zijn zoooooooooooooooo leuk!Daarom post ik ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom post ik ze ookJij bent echt lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent echt lief!Weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, eetze!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg dat er niks open gaat als je niet pm't![]()
Maar ik ga nu etenen een
voor de dames
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt niet uit hoe oud je bent want lief ben je tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Right back at ya!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe oud je bent want lief ben je toch![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Wat een liefde in dit topic
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
quote:![]()
En hoi!
Ik heb de cadeautjes binnen hoor!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: