Dat is wel een probleemquote:Op woensdag 2 december 2009 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dan moet ik zelf werken en/of mn vriend is aan het werk
Ik bedoelde in je PI met de getuigen enzoquote:Op woensdag 2 december 2009 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huh, snapt deze reactie even niet
that sucksquote:Op woensdag 2 december 2009 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dan moet ik zelf werken en/of mn vriend is aan het werk
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik bedoelde in je PI met de getuigen enzo
PI is signature, toch?
Oh oepsquote:Op woensdag 2 december 2009 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh so
![]()
nee, PI is PostIcon, en ik had eenals PI voor mijn post
(net zoals nu)
Maar ik meende het dus nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh oeps![]()
Die had ik wel gezien, trouwens !
Weet ikquote:
Het zal wel aan mij liggen want ik zou niet weten waarom wou verkeert isquote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fijn, ik wilde het even checken![]()
Trouwens, in ons NL boek stond wou ipv wilde
Schande!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fijn, ik wilde het even checken![]()
Trouwens, in ons NL boek stond wou ipv wilde
ik wil - ik wou = fout.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen want ik zou niet weten waarom wou verkeert is
Dat zou best kunnen net zo dat ik lysdecties ben, daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 2 december 2009 18:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Schande!
[..]
ik wil - ik wou = fout.
Ik wil - ik wilde.
en het is verkeerd met een d
ik neem het je niet kwalijk omdat je lysdecties bent, maar wou is verkeerd nederlandsquote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen want ik zou niet weten waarom wou verkeert is
Je moet toch eens leren wat vaker d's te gebruiken, want ik merk het nauwelijks bij jou, behalve met woorden die op een d eindigenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen net zo dat ik lysdecties ben, daarom zei ik het ook
Naatje toch,quote:Op woensdag 2 december 2009 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dus daarom hebben vrouwen altijd zulke geloofwaardige fake orgasme's, ze krijgen gewoon steek tijdens de geile neuqseks
Ik zie dat dus gewoon niet, en het komt ook mede door dat mijn spellings checker hem ook niet fout aangeeft, en nee ik heb niet al die woorden er aan toegevoegdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je moet toch eens leren wat vaker d's te gebruiken, want ik merk het nauwelijks bij jou, behalve met woorden die op een d eindigen
15 jaar, dus neequote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Naatje toch,![]()
Heb je echt geen ervaring met echte dameschs?
Ok, ik begrijp.quote:
Kan wel inderdaad, 'verkeert' is de vorm van 'ik verkeer, hij verkeert (in een bepaalde staat)'. Net zoals 'bekent' is van 'hij bekent'.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie dat dus gewoon niet, en het komt ook mede door dat mijn spellings checker hem ook niet fout aangeeft, en nee ik heb niet al die woorden er aan toegevoegd
Prove itquote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp.![]()
Tja, ik ben 48 en weet een beetje hoe het werkt.
Want meer dan een beetje kan je nooit te weten komen over damesch of niet danquote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp.![]()
Tja, ik ben 48 en weet een beetje hoe het werkt.
het zal allemaal best wel zo kunnen zijn. Ik ben geen taalkundige en zal het ook nooit wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kan wel inderdaad, 'verkeert' is de vorm van 'ik verkeer, hij verkeert (in een bepaalde staat)'. Net zoals 'bekent' is van 'hij bekent'.
Nou ja, verder doe je het heel goed hoor
wat doet ie fout dan, in die zin?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je moet toch eens leren wat vaker d's te gebruiken, want ik merk het nauwelijks bij jou, behalve met woorden die op een d eindigen
letterlijk en figuurlijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
PM me maar schat.![]()
En er gaat een wereld voor je open
Kuukel gaat los, runnn vrouwen en kinderen eerstquote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
PM me maar schat.![]()
En er gaat een wereld voor je open
Als je een handleiding o.i.d. hebt, laat het me weten.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want meer dan een beetje kan je nooit te weten komen over damesch of niet dan
Nou, ooit, leer je ze kennen.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want meer dan een beetje kan je nooit te weten komen over damesch of niet dan
Een dame kennen is voor mij nog altijd iets anders als een dame begrijpen.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:49 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nou, ooit, leer je ze kennen.
Maarrrrrrrr het blijft lastig.
Das waar.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:50 schreef Cunani het volgende:
[..]
Een dame kennen is voor mij nog altijd iets anders als een dame begrijpen.
Naatquote:
Oi.quote:
Zolang je maar geen Het_Hupt praktijken uit gaat halenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Maar begrijpen doe je ze nooit, geloof nou een ouwe Fokker.
Daar doelde ik ook op.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Maar begrijpen doe je ze nooit, geloof nou een ouwe Fokker.
Mwah, ik heb een Annihilus gevonden in Diablo. Verder niets eigenlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goed hoornog iets gebeurd daar?
Je hebt het wel over Kuukelquote:Op woensdag 2 december 2009 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Het_Hupt praktijken uit gaat halen
In mij bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |