letterlijk en figuurlijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
PM me maar schat.![]()
En er gaat een wereld voor je open
Kuukel gaat los, runnn vrouwen en kinderen eerstquote:Op woensdag 2 december 2009 18:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
PM me maar schat.![]()
En er gaat een wereld voor je open
Als je een handleiding o.i.d. hebt, laat het me weten.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want meer dan een beetje kan je nooit te weten komen over damesch of niet dan
Nou, ooit, leer je ze kennen.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want meer dan een beetje kan je nooit te weten komen over damesch of niet dan
Een dame kennen is voor mij nog altijd iets anders als een dame begrijpen.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:49 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nou, ooit, leer je ze kennen.
Maarrrrrrrr het blijft lastig.
Das waar.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:50 schreef Cunani het volgende:
[..]
Een dame kennen is voor mij nog altijd iets anders als een dame begrijpen.
Naatquote:
Oi.quote:
Zolang je maar geen Het_Hupt praktijken uit gaat halenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Maar begrijpen doe je ze nooit, geloof nou een ouwe Fokker.
Daar doelde ik ook op.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Maar begrijpen doe je ze nooit, geloof nou een ouwe Fokker.
Mwah, ik heb een Annihilus gevonden in Diablo. Verder niets eigenlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goed hoornog iets gebeurd daar?
Je hebt het wel over Kuukelquote:Op woensdag 2 december 2009 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Het_Hupt praktijken uit gaat halen
In mij bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |