Tot ziensquote:Op woensdag 2 december 2009 18:07 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga fitnessen
prettige avond iedereen
Heel FOK! is niet nuttig, dus waarom zouden jouw posts dan wel nuttig zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben goed bezig met lange posts die nog iets nuttigs zeggen ook![]()
als ze me nou maar niet afbranden
He, ik krijg hier best vaak nuttige tips!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heel FOK! is niet nuttig, dus waarom zouden jouw posts dan wel nuttig zijn
zie PIquote:Op woensdag 2 december 2009 18:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
He, ik krijg hier best vaak nuttige tips!
Tja, tegen zulk hard bewijs kan ik niet opquote:
Ik ga eten en daarna neukenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:07 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga fitnessen
prettige avond iedereen
huh, snapt deze reactie even nietquote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Tja, tegen zulk hard bewijs kan ik niet op
nee ik zag het 3 uur worden en 4 uur en 5 uur en 6 uur en toen mn wekker ging om 7 uur lag ik eindelijk in diepe slaapquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef Cunani het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vannacht echt waardeloos geslapen heeft?
Komt goed Naatje.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kuuk jongen, dat is info die we niet hoeven te horen hoor![]()
![]()
maar veel suc6 dan maar
Neuken met een volle maag is niet goed hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuken met een volle maag is niet goed hoor.
Je moet een uurtje wachten hoor
Ik kan me 5 uur niet herinneren, dus denk dat ik toen wel sliepquote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee ik zag het 3 uur worden en 4 uur en 5 uur en 6 uur en toen mn wekker ging om 7 uur lag ik eindelijk in diepe slaap
Als of jij je daar altijd aan hebt gehoudenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuken met een volle maag is niet goed hoor.
Je moet een uurtje wachten hoor
Oh, dus daarom hebben vrouwen altijd zulke geloofwaardige fake orgasme's, ze krijgen gewoon steek tijdens de geile neuqseksquote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of jij je daar altijd aan hebt gehouden
Ik hou van jequote:
De laatste 11 jaar kan ik al geen daytimesex meer doenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als of jij je daar altijd aan hebt gehouden
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dus daarom hebben vrouwen altijd zulke geloofwaardige fake orgasme's, ze krijgen gewoon steek tijdens de geile neuqseks
wel langer ookquote:Op woensdag 2 december 2009 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tuurlijkjij niet, want jij doet wel een uurtje wachten
Ik dacht dat school en vrijdagen daar voor zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van je![]()
[..]
De laatste 11 jaar kan ik al geen daytimesex meer doen
en dan moet ik zelf werken en/of mn vriend is aan het werkquote:Op woensdag 2 december 2009 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat school en vrijdagen daar voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |