Ciaoquote:Op woensdag 2 december 2009 13:39 schreef Trevland het volgende:
Maar ik vind het voor vandaag wel genoeg geweest
Kuukel!quote:
Maar ik jou en zovelen wel hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kuukel!![]()
Jou had ik nog helemaal geen gedag gezegd vandaag
Had ik gezien hoor mopjequote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Maar ik jou en zovelen wel hoor![]()
Kijk maar in GM pagina 1
Ik zou jou toch nooit vergeten.![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik gezien hoor mopjeDankjewel
![]()
quote:
Tegen mezelf praten is ook niet meer zo leuk als vroegerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Trevland het volgende:
Wat hebben jullie toch veel hier gepost
Maar zo te zien was het in het GM topic deeltje 2 een stuk gezelligerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tegen mezelf praten is ook niet meer zo leuk als vroeger
iedereen is ondertussen onderweg naar huisquote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar zo te zien was het in het GM topic deeltje 2 een stuk gezelliger
Ikke niet want ik ben er alquote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
iedereen is ondertussen onderweg naar huis
Geen uurtje meer en dan mag jij ook, hoelang doe je er dan over om van je werk naar huis te gaan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jajajajajaaj';';9;9( ; ( (: '9 9'; "(; ';;9 (( (';: :;":'(
Half uur tot 3 kwartierquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen uurtje meer en dan mag jij ook, hoelang doe je er dan over om van je werk naar huis te gaan?
Moet je dat nog vragen?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zei ook tot ziens, waarom is dat weg?
Dat bord bedoel je?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef c0nd0r het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
[ afbeelding ]
Omdat dit geen postopkrik/twitter/bagger/msn-topic is.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zei ook tot ziens, waarom is dat weg?
Waarom zou ik het anders vragen?quote:
Oké.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat dit geen postopkrik/twitter/bagger/msn-topic is.
Daarom.
Einde discussie.
Er was geeneens een discussie.
Enkel een mededeling.
Einde mededeling dus.
Punt.
Uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |