Ciaoquote:Op woensdag 2 december 2009 13:39 schreef Trevland het volgende:
Maar ik vind het voor vandaag wel genoeg geweest
Kuukel!quote:
Maar ik jou en zovelen wel hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kuukel!![]()
Jou had ik nog helemaal geen gedag gezegd vandaag
Had ik gezien hoor mopjequote:Op woensdag 2 december 2009 14:05 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Maar ik jou en zovelen wel hoor![]()
Kijk maar in GM pagina 1
Ik zou jou toch nooit vergeten.![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik gezien hoor mopjeDankjewel
![]()
quote:
Tegen mezelf praten is ook niet meer zo leuk als vroegerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Trevland het volgende:
Wat hebben jullie toch veel hier gepost
Maar zo te zien was het in het GM topic deeltje 2 een stuk gezelligerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tegen mezelf praten is ook niet meer zo leuk als vroeger
iedereen is ondertussen onderweg naar huisquote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar zo te zien was het in het GM topic deeltje 2 een stuk gezelliger
Ikke niet want ik ben er alquote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
iedereen is ondertussen onderweg naar huis
Geen uurtje meer en dan mag jij ook, hoelang doe je er dan over om van je werk naar huis te gaan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jajajajajaaj';';9;9( ; ( (: '9 9'; "(; ';;9 (( (';: :;":'(
Half uur tot 3 kwartierquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen uurtje meer en dan mag jij ook, hoelang doe je er dan over om van je werk naar huis te gaan?
Moet je dat nog vragen?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zei ook tot ziens, waarom is dat weg?
Dat bord bedoel je?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef c0nd0r het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
[ afbeelding ]
Omdat dit geen postopkrik/twitter/bagger/msn-topic is.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zei ook tot ziens, waarom is dat weg?
Waarom zou ik het anders vragen?quote:
Oké.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat dit geen postopkrik/twitter/bagger/msn-topic is.
Daarom.
Einde discussie.
Er was geeneens een discussie.
Enkel een mededeling.
Einde mededeling dus.
Punt.
Uit.
Zelf makenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef yvonne het volgende:
Crew Algemeen
Beste Admin Danny
Beste SA / Forum Admin shmoopy
Beste / favoriete developer GlowMouse
Beste PR-medewerker senesta
Beste designer TwyLight
Beste over-all nieuwkomer Crew admiraal_anaal
Beste FOK!-fotograaf Siegfried
FOK!-site Algemeen
Leukste subsite Forum
Minst leuke subsite chat
Jouw suggestie voor een nieuwe subsite man.fok.nl
Forum
Beste FA Shmoopy
Slechtste FA RayMania
Meest populaire moderator: Noek
De impopulairste moderator: Bob-B
Beste moderator Gert
Slechtste moderator Iblis
Beste nieuwkomer 2009 (moderator) SuperwormJim
Liefste/behulpvaardigste moderator Lois
Grappigste/meest humorvolle moderator UIO_AMS
Moderator met de beste kennis van zaken Five_Horizons
Meest gemiste moderator (vertrokken 2009) de_boswachter
Minst gemiste moderator (vertrokken 2009) RayMania
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Opa.Bakkebaard
Deze user mag nooit mod worden! Paul
Populairste forum SHO
Impopulairste forum AEX
Beste nieuwe forum RLS
Zuurste Ex-mod sjimz
Forumusers
Grootste FB-Huillie Ali Salami
Leukste relschopper vosss
Meest behulpzame / lieve user ElisaB
Grootste FOK!Slet man 2009 Lamon.
Grootste FOK!Slet vrouw 2009 Feejx
Zo, eerst lunch
quote:
hoe is t aan die kant?quote:
hoe gaat t daar?quote:
quote:
Dat dat topic er is (staat trouwens bovenaan als je op index klikt...) of dat yvonne jou zo goed vindtquote:
eetzequote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
Goed naar omstandigheden kaatDaar dan?
succesquote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
En eetse trev
ik ga zo ook maar eens richting schoonouders om voer te schooien
De toetscombinatie crtl+fquote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dat topic er is (staat trouwens bovenaan als je op index klikt...) of dat yvonne jou zo goed vindt
Vriendin op de IC, al 2 weken, maar dat gaat nu de betere kant uitquote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
eetze
[..]welke omstandigheden?
hier goed,.. net gewerkt, ging wel lekker vandaag
dat is niet zo mooi,.. ongelukje gehad of iets?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Vriendin op de IC, al 2 weken, maar dat gaat nu de betere kant uit
de f van foekenquote:
Hangt ervan af, wat doet het bij jou dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
Doet CTRL + F bij jullie iets anders dan bij mij of wat..?
Meer in de zin van levensbedreigende o\infectie in de linker voet/in het bloed waar we al een jaar mee ziekenhuis in ziekenhuis uit sukkelen.... tot de huisarts langs moet komen en een ambu belt...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:36 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat is niet zo mooi,.. ongelukje gehad of iets?
zoeken, in alle gaten en hoekenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
Dat is ctrl+f5quote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
Gewoon de zoekfunctie van de browser?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef SnIpY het volgende:
[..]
Hangt ervan af, wat doet het bij jou dan?
oja een tijd terug had ik ook iets in die richting gelezen volgens mij. Is iedergeval een bekend verhaalquote:Op woensdag 2 december 2009 16:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Meer in de zin van levensbedreigende o\infectie in de linker voet/in het bloed waar we al een jaar mee ziekenhuis in ziekenhuis uit sukkelen.... tot de huisarts langs moet komen en een ambu belt...
waarom denk je dan dat bij ons een andere iets gebeurdquote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gewoon de zoekfunctie van de browser?
[ afbeelding ]
Bij mij verschijnt onderin een mooi balkje en is die lelijke E weg...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat iedereen ineens helemaal..quote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat bij ons een andere iets gebeurd
Ja klopt toen was dat ook aan de gang maar is verergerd (ze heeft letterlijk 3 dagen na opname op sterven gelegen) en amputatie van de hele linker voet is haar redding geweestquote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
oja een tijd terug had ik ook iets in die richting gelezen volgens mij. Is iedergeval een bekend verhaal
mooi dat goeie kant op gaat
Bijdehand doe je maar ergens andersquote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Bij mij verschijnt onderin een mooi balkje en is die lelijke E weg...
Sommigen kennen de computer ook nog niet zo langquote:Op woensdag 2 december 2009 16:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat iedereen ineens helemaal..![]()
CTRL + F is terwijl het voor mij niet meer dan normaal is
Dus ik begon even te twijfelen
Ze zijn niet handig met computers weet jequote:Op woensdag 2 december 2009 16:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat iedereen ineens helemaal..![]()
CTRL + F is terwijl het voor mij niet meer dan normaal is
Dus ik begon even te twijfelen
ow brr .. waar is het mee begonnen dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja klopt toen was dat ook aan de gang maar is verergerd (ze heeft letterlijk 3 dagen na opname op sterven gelegen) en amputatie van de hele linker voet is haar redding geweest
Bij mij ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Bij mij verschijnt onderin een mooi balkje en is die lelijke E weg...
Ja hier ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij ookLang leve Safari
En balen he, van je vriendin! Is er al zicht op dat ze snel van de IC af mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |