OMG! Ik lees dit pas na m'n eerder berichtje. Jeetje wat naar zeg!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja klopt toen was dat ook aan de gang maar is verergerd (ze heeft letterlijk 3 dagen na opname op sterven gelegen) en amputatie van de hele linker voet is haar redding geweest
Te lui om een goede te zoekenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef c0nd0r het volgende:
Stelletje nerds.. Dit is gewoon een screenshot van Google
toen ze iets van 17 was ofzo, toen had ze oook al een infectie op de linker voet maar dat leek genezen te zijn.... wss toch altijd nog blijven sluimeren... en dat kwam dan weer vanwege diabetes zegt men....quote:Op woensdag 2 december 2009 16:43 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ow brr .. waar is het mee begonnen dan?
nog een tijdje niet iig. Nu eerst beetje goed bijkomen, meer bewegen met de handen (ze knijpt zachtjes maar dat is t dan wel) ze knikt/schud wel ja/nee en volgt iedereen ook zeg maar met de ogen...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij ookLang leve FF
En balen he, van je vriendin! Is er al zicht op dat ze snel van de IC af mag?
Geen zin om op print screen te drukken, naar paint te gaan, opslaan, naar TinyPic gaan blablabla een dezer dagen maak ik een app die dat automatisch voor me doetquote:
Nee, gewoon hekel aan interpret exploderquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef c0nd0r het volgende:
Stelletje nerds.. Dit is gewoon een screenshot van Google
En dat noemt ons nerdsquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen zin om op print screen te drukken, naar paint te gaan, opslaan, naar TinyPic gaan blablabla een dezer dagen maak ik een app die dat automatisch voor me doet
als je zo'n app hebt gemaakt, wil je hem dan ook ff aan fok laten zienquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen zin om op print screen te drukken, naar paint te gaan, opslaan, naar TinyPic gaan blablabla een dezer dagen maak ik een app die dat automatisch voor me doet
brr d's naar .. maar goed dat t goeie kant op gaatquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
toen ze iets van 17 was ofzo, toen had ze oook al een infectie op de linker voet maar dat leek genezen te zijn.... wss toch altijd nog blijven sluimeren... en dat kwam dan weer vanwege diabetes zegt men....
[..]
nog een tijdje niet iig. Nu eerst beetje goed bijkomen, meer bewegen met de handen (ze knijpt zachtjes maar dat is t dan wel) ze knikt/schud wel ja/nee en volgt iedereen ook zeg maar met de ogen...
Al helemaal geen zin uberhaupt een username te lezen zker?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef SnIpY het volgende:
[..]
Jaja, met hem/haar (geen zin om op profile te kijken) wil je wel heftige seks hebben he
met een printscreentje dan welquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je zo'n app hebt gemaakt, wil je hem dan ook ff aan fok laten zien
En aan mij aub duwquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat je door de naam ook wel kunt gokken dat ik een meisje benquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef SnIpY het volgende:
[..]
Jaja, met hem/haar (geen zin om op profile te kijken) wil je wel heftige seks hebben he
Nu je het zegt, je bent waarschijnlijk een man dan, pinguins zijn toch allemaal homo's... niet?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Al helemaal geen zin uberhaupt een username te lezen zker?
Dat weet ik allang Marijkequote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat je door de naam ook wel kunt gokken dat ik een meisje benEn ja, met hem wil ik wel heftige seks hebben ja
![]()
![]()
Pinguinsquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef SnIpY het volgende:
[..]
Nu je het zegt, je bent waarschijnlijk een man dan, pinguins zijn toch allemaal homo's... niet?
zoeksequote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gaat maar eens mijn leerwerk opzoekenkutfok ook
(
)
succes met je studiequote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gaat maar eens mijn leerwerk opzoekenkutfok ook
(
)
daar heb je het al, kernel panicquote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
zoekseWerp je blik er niet te hard op, dalijk is het stuk
Daar is wel vraag naar ja?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pinguins zijn kjoet ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |