abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75208488

Bij het maken van een nieuw topic, kun je hier de openings post vinden.

An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.

In de loop der jaren zijn er voor Wow regelmatig grote en kleine patches uitgebracht. Op dit moment zitten we op patch 3.2.2a. Alle huidge en toekomstige patchnotes zijn in het onderstaande link te lezen:

Patch 3.2.2.a - Een paar kleine bug fixes mbt patch 3.2.2 (onyxia patch)

Patch 3.3: Dit is de laatste grote patch die de addon WoTLK zal kennen.

Overige patchnotes zullen hier te lezen zijn

Buiten de officiële World of Warcraft site zijn er een aantal belangrijke website die je aardig kunnen helpen:

Wowhead: Alle informatie die je nodig hebt over quest/gear/npc locaties/professions

Wow-heroes: Deze site is voornamelijk gericht op PVE, waarbij je de gear en de achievements van een character kunt bekijken. Verder kun je met deze site je pimp-score aan iedereen laten zien.. en daar gaat het toch om bij wow?

Pugchecker: Handige site waar je kunt zien hoeveel instances/raid ervaring een character heeft.

Wow Armoryfficele Blizzard informatie database. Hier kun je informatie vinden over je gear/ achievements/ kalender/ etc

Realm status: Bekijk de allies/horde verhouding van je server

Om het topic een beetje schoon te houden is er een ander topic mbt de fokkers in Wow. De lijst is hier te vinden:

FOK!ers in Wow
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_75208500
fipo, tvp, rip aan de nabestaanden

en wehehe OP faal
pi_75208530
Heel erg ja.. Was al bezig ja!:(
pi_75208555
Ben je nu handmatig alle [ afbeelding ]-en aan aan het passen naar IMGs?

Kopiëer gewoon alle text van hier: http://wiki.wyrihaximus.net/wiki/Fok!_GAM_WoW_OP_New in de OP.
pi_75208598
Joah.. maar daar staat die oouuude OP ;p
pi_75208615
Owja.

Waarom heeft niemand Wyri's wiki topic nog niet aangepast? Foei! (en nee ik heb er geen zin in)
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 december 2009 @ 12:43:46 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75208662
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 2 december 2009 @ 13:12:24 #8
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75209389
ik ben pas lvl 69 op mijn prot.

Dus shattering throw heb ik nog niet (kan niet wachten trouwens... <3 )

tevens tvp natuurlijk
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_75209522
jagga fotm speler
pi_75209556
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:17 schreef ufopiloot het volgende:
jagga fotm speler
Lief doen tegen jagga.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:25:56 #11
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75209789
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:17 schreef ufopiloot het volgende:
jagga fotm speler
*sssssshhht*

Nou.. ok ze zijn echt sterk prots... maar tis niet dat je met je gezicht op je toetsenbord in slaap kunt vallen en nog winnen. Je moet er wel moeite voor doen.

Daarom vind ik het ook zon leuke class om te spelen... Tis heel "rewarding" zeg maar. Je ziet meteen resultaat. (of een zielig hoopje mens in dat geval )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_75209837
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:19 schreef jagga het volgende:

[..]

Het is ook waar

Juist om deze redenen ben ik een prot-warrior begonnen. Niets anders dan leedvermaak in BG's

Mage - slow, fuck dat! charge, shieldslam (meestal crit) devastate = dood
hunter - hetzelfde. (plus dat ik dan meestal een revenge kan doen nog een stun erbij
etc etc

De enige class die ik moeilijker vind zijn pallies (bubble crap + healing) en DK's en dan de unholy DK's want zij zijn magic based en dat komt hard aan.
Alle andere classes kunnen weinig tot niets doen tegen een prot op het moment.

ik ben een slecht persoon
Nou dan als die slow weggaat, dan komt er nog een frost nova , en anders mn elemental. Als mage heb ik echt geen problemen met prot warriors.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:29:14 #13
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75209895
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:27 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Nou dan als die slow weggaat, dan komt er nog een frost nova , en anders mn elemental. Als mage heb ik echt geen problemen met prot warriors.
de meeste mages zijn niet zo goed hoor... niet dat ik zo goed ben ofzo... maar meestal wordt ik alleen geslowed. De ene keer dat ik echt vast sta > spell reflect + shield wall
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 december 2009 @ 13:39:35 #14
Rawr
pi_75210159
Ik ben echt zó tragisch slecht met een mage in een BG dat iedereen me afmaakt
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  woensdag 2 december 2009 @ 13:40:15 #15
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_75210185
tvp
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_75210246
Patch volgende week.
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 december 2009 @ 13:43:52 #17
Rawr
pi_75210283
Ik ben weer retri op mn paladin (65). Heb de lvls 63 en 64 als tank gedaan, maar man wat viel dat tegen. Killen duurde eeuwig en ik was 2x zo snel door mn mana heen

Dan maar lekker verder rellen met m'n Hellreaver, en wachten op de Honed Void Axe van die Ring of Blood-q chain
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 december 2009 @ 13:53:06 #18
Rawr
pi_75210549
  woensdag 2 december 2009 @ 14:09:35 #19
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_75210986

Stond de 27ste al op mmo-champion.

Maar het blijft een gevalletje als je niks beters te doen hebt dan kun nog altijd alle achi's halen
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_75211045
Waarschijnlijk gebruik gemaakt van account sharing, ik bedoel kom op :p..
pi_75212662
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Killen duurde eeuwig en ik was 2x zo snel door mn mana heen
Dan doe je het verkeerd 10 mobs pullen en rammen maar. No way dat je dan OOM kan raken.
pi_75213592
Jay tribute to skill op 10man ToTgc.
Aangezien ik pas ingezet werdt toen de andere holy pally 15x failde op anub terwijl ze 0 deaths N trys hadden verneukt TOT Anub. die we na de wissel in 2 tries deden.

Ook Yogg +1 in Uld 10 gedaan.

Helaas moest ik dat op een Shadow Priest doen van een IRL omdat ze alleen DPS nog nodig hadden hij geen tijd had en ik geen pro ret gear heb.

Had nog nooit Priest gespeeld (althans niet verder als lvl 19 <3) laat staan shadow. mja zat op een 3,6k dps voor me eerste keer ooit ,en met net 2 addons: dbm + recount aangezien hij geen addons gebruikt op die na, dus ga ik zn UI niet verneuke door alles aan te passen.

Mja tis gelukt (2de try trouwens)
aantal mensen nu blij met een Proto drak van GotUR.
Jeweet!
pi_75213788
@ TT, de Lich King duurt nog wel een paar maandjes
pi_75213832
Binding of the Windseeker, nummero 2! Op m'n verjaardag nog wel . Zou het spel het aanvoelen?

Nu MC aan het clearen voor essence van ragnaros, dan Thunderaan ganken . En dat nadat ik nog wel een break had genomen. Ik voelde de drang om MC te doen, and terecht .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 december 2009 @ 15:52:40 #25
Rawr
pi_75214323
Gefeliciteerd
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 december 2009 @ 15:53:18 #26
Rawr
pi_75214340
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dan doe je het verkeerd 10 mobs pullen en rammen maar. No way dat je dan OOM kan raken.
Deed ik ook, maar was toch in no-time oom
pi_75214898
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat gaat er verkeerd dan ?
pi_75214948
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef ufopiloot het volgende:
Lich King wel, 3.3 niet.
pi_75215284
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef ufopiloot het volgende:
En toch komt hij steeds dichterbij
pi_75215689

Mine
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_75215912
Grats man!
  woensdag 2 december 2009 @ 16:47:48 #32
130412 Katth
pi_75216439
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker met pve gear BG in en beetje achter blijven hangen en je maakt gehakt van iedereen.
  woensdag 2 december 2009 @ 16:48:48 #33
130412 Katth
pi_75216653
quote:
GM ticketen, vragen om restore, klaar. Yawn.

Sterker nog, hij heeft hem nog. Was gewoon op de PTR.

O, en:

pi_75219776
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Het leuke is, het is nog waar ook. Rogue in plate (zonder stealth weliswaar).
Maar je moet wel van def stance > berserker stance > recklessness > concussion blow >defense stance > shield block > (blood rage) > battle stance > shield slam, als je je burst wilt doen.

pi_75220701
Ik was net in AB en ik deed mijn PvE gear eens aan ik pakte de Berserker buff op en begon te vechten met een Death Knight Dying Curse procte, ik vuurde Lava Burst af en een 17.7k crit is het resultaat gevolgd door een 5k Frost shock en een 6k Chain Lightning:

De Death Knight was natuurlijk gewoon hartstikke dood Al zou ik wel zijn gezicht willen zien toen die werd geraakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Grimmjoww op 02-12-2009 18:54:25 ]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
pi_75227411
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:45 schreef Grimmjoww het volgende:
Ik was net in AB en ik deed mijn PvE gear eens aan ik pakte de Berserker buff op en begon te vechten met een Death Knight Dying Curse procte, ik vuurde Lava Burst af en een 17.7k crit is het resultaat gevolgd door een 5k Frost shock en een 6k Chain Lightning:

[ afbeelding ]

De Death Knight was natuurlijk gewoon hartstikke dood Al zou ik wel zijn gezicht willen zien toen die werd geraakt.
En daarom zijn Shamans nog steeds overpowered. NERF!
pi_75229627
Ja shamans zijn erg sterk in pvp. Altijd erg veel moeite met mn mage om ze neer te krijgen. Moet echt alles poppen.
pi_75230842
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:19 schreef Ulreazj het volgende:
Ja shamans zijn erg sterk in pvp. Altijd erg veel moeite met mn mage om ze neer te krijgen. Moet echt alles poppen.
Och jee moet je echt nadenken ? Dat kan toch niet? Mages horen toch alles kapot te kunnen schieten zonder risico?
pi_75230920
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:28 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

En daarom zijn Shamans nog steeds overpowered. NERF!
Ze zijn niet overpowered ze waren eerst juist underpowered Mensen die nerf shamans roepen zijn gewoon een keer door een lava burst om zeep geholpen en denken gelijk NERF
pi_75231367
Ik heb echt geen problemen met shamans en warriors. Op dit moment zijn nog steeds alleen retri paladins onmogenlijk dood te krijgen. Goed gespeelde Feral druids kan je ook bijna niets tegen doen.

Behalve dat, lopen een hoop mensen elkaar gewoon na te schreeuwen. Bladestorm is gewoon een degelijke goed gebalanceerde ability en als je van niet vind heb je duidelijk gewoon geen warrior gespeeld.

Hell, als je maar 1 character speelt moet je zelfs je bek houden imo, want je zult bij elke class een andere counter-class/spec hebben. Als je merkt dat je op elke class moeite hebt met een bepaalde class of spec, dan is die spec/class overpowered. Niet als je gewoon een noob bent die loopt te huilen.
pi_75231607
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef Grimmjoww het volgende:

[..]

Ze zijn niet overpowered ze waren eerst juist underpowered Mensen die nerf shamans roepen zijn gewoon een keer door een lava burst om zeep geholpen en denken gelijk NERF
Ja, want 17k crits zijn normaal.
pi_75231981
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef Grimmjoww het volgende:

[..]

Och jee moet je echt nadenken ? Dat kan toch niet? Mages horen toch alles kapot te kunnen schieten zonder risico?
Ik zeg niet dat ze OP zijn of wat anders. Ik zeg alleen dat ik moeite doen om ze neer te krijgen, anders verlies ik. Niks mis wat ik zeg toch ?
pi_75232081
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:07 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ja, want 17k crits zijn normaal.
Berserker buff,..
pi_75232151
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:19 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Berserker buff,..
Dan nog, 13k guaranteed crit van een normale spell.
pi_75232315
Verjaardagscadeau ftw

Big Blizzard Bear
pi_75232748
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:21 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dan nog, 13k guaranteed crit van een normale spell.
Dying Curse, glyph met 10% meer spellpower co-efficency voor lava burst en PvE set bonus die lava burst 20% meer damage geeft
pi_75232775
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:17 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze OP zijn of wat anders. Ik zeg alleen dat ik moeite doen om ze neer te krijgen, anders verlies ik. Niks mis wat ik zeg toch ?
Was sarcastisch bedoelt
pi_75233210
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:25 schreef Blistering het volgende:
Verjaardagscadeau ftw

[ afbeelding ]

Big Blizzard Bear
Lol, veel plezier ermee
  donderdag 3 december 2009 @ 08:11:17 #50
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75236789
Als ik op mijn mage (Arcane PVE) Crit heb ik toch al snel 16K hoor. En dat is met ulduar-10 gear dus er zijn vast mensjes die beter kunnen
  donderdag 3 december 2009 @ 08:30:27 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_75236976
Heh, ToGC10 getanked op m'n pala: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Avey

Nieuwe neck en een trophy, helaas geen Insanity omdat iemand dc'de op Anub . Wel leuk dat ik laten zien heb hoe makkelijk totgc10 eigenlijk is. Degene die de runs altijd organiseert weigert meestal alts mee te nemen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_75237615
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:40 schreef Grimmjoww het volgende:

[..]

Was sarcastisch bedoelt
Ok , use dan een PI Gisteren eerste raid met nieuwe guild. De RL is wel een echt epeen nerd. Maar voor de rest wel leuke mensen en tempo ligt mooi hoog.

En veranderd naar arcane spec. Had nog niet gems/gear veranderd. Dus dps bleef nog wel achter, maar zat toch al aardig met FFB dps. Viel me zeker mee voor iemand die nog de cds en rotation moest leren.
pi_75237942
Zijn er hier ook mensen die op Nordrassil spelen? Zou wel leuk zijn om eek keertje wat hc's te lopen met alleen maar Fokkers.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_75238260
Meld
pi_75238462
ik heb een pala, warrior, mage, druid, en een hunter, maar alleen de laatste is lvl80, en ook nog een lock aan horde kant. keus genoeg.
pi_75238519
Blergh holy pally in Bg's is ook niet meer leuk..
Bubble!! mass dispel .. weg
komt warrior die gooit gewoon even een tak naar je JAY ook weg bubble.
Wordt je silenced kan je alleen nog maar auto attack of me racial (arcane torrent) poepoe, sta je dan, mage silence > sheep > arcane blast , Warrior >bladestorm en je ligt binnen 2sec te kreperen op de grond

Mja vandaar dat ik ook nooit/nauwelijks PVP (veel te unbalanced)

Gister wel Algalon 10 down!!! Starcaller .
Mannnnn wat een gevecht ook maar weer. Echt de Adrenaline stroomt door je .
Laatste phase hmm we lopen achter op Enrage timer, vergeet de adds ZERK die gast en heal er maar door heen xD. hebben even wat HM's gedaan gister en dachten hmm waarom niet meteen algalon even proberen ?.

FL met 4 towers up
XT Heartbreaker
Ignis: binnen 4 minuten
Razorscale 25 dwarven laten mollen
Assembly of iron: de grote lelijkerd als laatste mollen
Kologron: helaas net niet Disarmed mja volgende lukt dat wel =] .
Auriya: Cat lady (defenders laten leven)
Algalon Gepowned.

Mwa zijn toch wat achievements erbij .
Aangezien ik nooit echt Uld10 had gedaan op 1x heartbreaker en Firefighter na.
Jeweet!
  donderdag 3 december 2009 @ 10:02:53 #57
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75238626
warriors die met stukken hout gooien?

je bedoeld Heroic Throw?
pi_75238831
Stuk hout.
pi_75238982
Haha ja sorry kwam even niet op de naam
Dacht hmm ziet eruit alsof ze een knots gooien dus zal maar formuleren als een stuk hout dan snappen ze het wel .

Vriend van me speeld Fury warrior. Tijdje Arena met m gedaan, was wel lachen altijd .

hij heeft zelfs een kort filmpje gemaakt om wat Damage te laten zien.

Echt pijnlijk soms
Jeweet!
pi_75239284
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

Mine
Grats ikzelf wil ook MC gaan farmen maar mijn guild laat mij niet naar bt/prot(Warrior) speccen
pi_75240265
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Grats ikzelf wil ook MC gaan farmen maar mijn guild laat mij niet naar bt/prot(Warrior) speccen
Betalen ze maandelijks je subscription fee? Nee? Gewoon doen dan
  donderdag 3 december 2009 @ 11:07:52 #62
64238 CocaColaLight
pi_75240270
Je mag niet van je guild?

Ze betalen ook je subscription?

Gisteren voor de zoveelste keer weer totc 25 normal gedaan. De mace heb ik 1 keer zien droppen op anub maar toen stond ik natuurlijk niet boven aan in de epgp lijst.

Ondertussen sta ik al een tijdje boven aan, in ieder geval boven de rest van de healers. Maar dan dropt die mace niet meer
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_75240534
quote:
Blergh holy pally in Bg's is ook niet meer leuk..
Bubble!! mass dispel .. weg
komt warrior die gooit gewoon even een tak naar je JAY ook weg bubble.
Wordt je silenced kan je alleen nog maar auto attack of me racial (arcane torrent) poepoe, sta je dan, mage silence > sheep > arcane blast , Warrior >bladestorm en je ligt binnen 2sec te kreperen op de grond
Misschien eens een bg proberen met resilience gear in plaats van je 16k hp pve setje. Bubble, geen probleem. Zower mass dispell als de shattering thow hebben een casttijd, dus dat kan je simpel gewoon ff tegenhouden door ze te hammeren, waarna je weer lekker kan healen.

Mages zijn ook niet zo speciaal, gewoon uit het zicht blijven en alles op je teammaten dispellen (sheep/frost debuff etc). Alleen de spellsteal van een aantal seconden is vervelend ja, maar super gemakkelijk om doorheen te komen als je hoog HP hebt. Vaak zijn holy shocks en instant flash of lights genoeg om jezelf en iemand anders up te houden, dus dan heb je sowieso geen last van interrupts. Als iemand harde hits krijgt gooi je er een paar flash of lights op, en als je zorgt dat je een beetje afstand hebt maakt dat ook niet uit.

Paladins zijn juist super leuk in BG's, vooral holy. In je eentje kan je al minutenlang blijven leven als er 4 man op je in staan te slaan, en als je met een goede speler samenspeelt ben je helemaal onverslaanbaar. Maar ja, met een pve setje ben je inderdaad snel dood Dan heb je niks aan je 30k mana.
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Hanstin het volgende:
maar mijn guild laat mij niet naar bt/prot(Warrior) speccen
!
pi_75240986
Ik heb de Bindings van Garr... Op m'n Druid. Nu nog de andere bindings en 10 Elementium bars, en dan heb ik hem ook. O, en nog 4 Sulfuron Ingots, en dan heb ik Sulfuras.
pi_75241896
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef CocaColaLight het volgende:
Je mag niet van je guild?

Ze betalen ook je subscription?

Gisteren voor de zoveelste keer weer totc 25 normal gedaan. De mace heb ik 1 keer zien droppen op anub maar toen stond ik natuurlijk niet boven aan in de epgp lijst.

Ondertussen sta ik al een tijdje boven aan, in ieder geval boven de rest van de healers. Maar dan dropt die mace niet meer
Je bedoelt suffering end ?

Zit ik ook al een tijd op te doelen, 1x gedropt helaas stond ik qua geintresseerde mensen 3de in dkp dus byebye =( .
mja misschien binnekort geluk dat de 10man Heroic mace dropt <3

@ufo: kheb wel "wat" pvp gear (zit op een geweldige *kuch* 500res en iets van 21k hp). en op sommige momenten kan je gewoon niet uit het zicht komen (als je bv. in av in het midden knokt). het rotste is gewoon silence, kan gewoon echt NIKS dan behalve rondrennen en auto attack zowat.

Snelste arena fight was echt geweldig (begonnen net met nieuwe team 2v2) resto druid + DK tegen ons dus Fury War + holy pally snugger waren ze niet: het was hij charged de dk ik stun de resto druid. ze staan lekker bij elkaar hij draait zijn standaard rondje en dood waren ze, alsof ze geen trinket hadden ofzo, of vergaten te gebruiken.
Jeweet!
pi_75242249
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef Metonae het volgende:

[..]

Betalen ze maandelijks je subscription fee? Nee? Gewoon doen dan
Nee maar ik moet algalon tanken op 10man omdat ik de meeste "ervaring" heb ook al is mijn mainspec fury
  donderdag 3 december 2009 @ 12:22:46 #67
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75242707
Weet iemand een goede manier om je te authenticeren (dus dat de char waarvan iemand claimt dat ie van hem is ook echt van hem is) zonder add-on of andere in-game acties? Het is voor een webapplicatie.
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_75243240
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef R-Mon het volgende:
Weet iemand een goede manier om je te authenticeren (dus dat de char waarvan iemand claimt dat ie van hem is ook echt van hem is) zonder add-on of andere in-game acties? Het is voor een webapplicatie.
nee denk niet dat er iets is dat je zomaar in de DB van blizzard zal laten kijken of het "echt" zijn/haar account is.
Maja als het een Ebay'er is kom je daar snel achter <3

misschien goed idee voor blizzard de mogelijkheid om een password op de Gbank en eigen bank te zetten voordat je erin kan . Stelt je pure Gold natuurlijk niet veilig mja de waarden van je items wel .
Jeweet!
pi_75245090
Ik wil weer eens WoW gaan spelen. Wil iemand mij uitnodigen met een resurrection scroll? Dan krijg je gratis gametijd toch?
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:45:14 #70
64238 CocaColaLight
pi_75245401
Ik zou zeggen pm je email adres dan kan ik je wel zo'n scroll sturen
pi_75246421
Zo'n scroll werkt niet meer als je Wotlk hebt geloof ik.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:31:18 #72
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75246877
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef ufopiloot het volgende:
Zo'n scroll werkt niet meer als je Wotlk hebt geloof ik.
Onwaar.
pi_75248510
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef GI het volgende:

[..]

Onwaar.
Wel waar.
  donderdag 3 december 2009 @ 15:23:46 #74
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75248716
Niet waar. Ik heb na WotLK nog iemand geressurect met zo'n scroll.
pi_75250091
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:23 schreef GI het volgende:
Niet waar. Ik heb na WotLK nog iemand geressurect met zo'n scroll.
WEL WAAR

Als je een Wotlk account hebt kan je geen scrolls meer ontvangen.
  donderdag 3 december 2009 @ 16:02:48 #76
64238 CocaColaLight
pi_75250161
dames dames, rustig rustig
pi_75250546
Email staat in mijn profiel. En ik heb PM gestuurd
pi_75250802
We’re sorry This account is ineligible for Scroll of Resurrection. This is generally due to one or more of the following conditions:
This is not a World of Warcraft Classic account. Only World of Warcraft Classic accounts can be resurrected.

Toch bedankt

edit: Account Management is down

[ Bericht 12% gewijzigd door Oproerkraaier op 03-12-2009 16:27:20 ]
pi_75250948
GI, waar ben je?
  donderdag 3 december 2009 @ 16:29:52 #80
64238 CocaColaLight
pi_75251105
Onder het motto het is leuk als het werkt en zo niet dan niet.

Ah het werkt dus niet
pi_75253350
Ik kan niet inloggen nu, is er iets mis met de servers of ligt het aan mij?
pi_75260474
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:19 schreef Oproerkraaier het volgende:
We’re sorry This account is ineligible for Scroll of Resurrection. This is generally due to one or more of the following conditions:
This is not a World of Warcraft Classic account. Only World of Warcraft Classic accounts can be resurrected.

Toch bedankt

edit: Account Management is down
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75261727
quote:
I'm sorry, but I find a lot of this to be QQ. "I can't top the meters, so it must be my class that's to blame. Now my raid is going to sit me." If you're playing a warlock and your raid is seriously considering sitting you just because you're a warlock, you need to spend some more time doing Internet research. If your raid is considering sitting you because of your personal performance issues, I would also suggest doing some more research.
En dat als reply op een vrij degelijk topic.

http://blue.mmo-champion.(...)ks-stand-really.html
pi_75262555
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:33 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

En dat als reply op een vrij degelijk topic.

http://blue.mmo-champion.(...)ks-stand-really.html
Prachtig
pi_75265545
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75265562
Bah, nog 2 mounts voor 100 mount achievement. Best kut als je er geen professions voor hebt of niet pvped
pi_75265909
Die ram van Alterac Valley heb je best snel bij elkaar, en als je een beetje goeie groep hebt hoef je nauwelijks te pvp-en voor AV, gewoon meerennen met de groep.

Die beer die je krijgt voor het killen van alle leaders in the hoofdsteden van de vijand is ook te doen als je met genoeg bent.
mooi he, alles
pi_75267372
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef Blistering het volgende:
Bah, nog 2 mounts voor 100 mount achievement. Best kut als je er geen professions voor hebt of niet pvped
Omg gozer is je paladin Astrid een blood elf en zag ik je gister niet in AB op de Lumber Mill ? Een Tauren Shaman die Alliance er af Thunderstormde? Ik herinner mij dat er een paladin zat die ook Astrid heette...
pi_75267546
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:40 schreef Grimmjoww het volgende:

[..]

Omg gozer is je paladin Astrid een blood elf en zag ik je gister niet in AB op de Lumber Mill ? Een Tauren Shaman die Alliance er af Thunderstormde? Ik herinner mij dat er een paladin zat die ook Astrid heette...
Doubt it Ik speel nooit op Astrid, gebruik haar alleen af en toe om wat spullen te smelten.
pi_75267578
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:45 schreef Blistering het volgende:

[..]

Doubt it Ik speel nooit op Astrid, gebruik haar alleen af en toe om wat spullen te smelten.
Ah jammer Zie net dat er 119 matches zijn op armory met astrid
pi_75269148
Zucht. 12 mensen schrijven zich in voor een raid, komen er maar 6 op dagen.. tsja schiet niet op zo..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_75269243
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:36 schreef Junglebeast het volgende:
Zucht. 12 mensen schrijven zich in voor een raid, komen er maar 6 op dagen.. tsja schiet niet op zo..
Als alleen DPS afwezig was kan je die wel vervangen voor goeie gepugde DPS maar als een tank of healer er niet is is het wel verneukt ja.
pi_75269988
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Server 1st DK met deze achievement

Jezus, hier ben ik toch wel het meest trots op!

Net speciaal engineering ervoor gepowerlvled. Van 36k gold naar 4k gegaan vandaag, alle mounts gekocht zo'n beetje
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 december 2009 @ 02:31:16 #95
Rawr
pi_75270683
Ligt het aan de snellere xp, mijn skills of mn heirloom shoulderpads? Ik ben in amper 5 uur tijd van lvl 1 naar 14 gedingt op mn nieuwe Tauren Tankwarrior
  vrijdag 4 december 2009 @ 07:31:21 #96
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75271721
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 02:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ligt het aan de snellere xp, mijn skills of mn heirloom shoulderpads? Ik ben in amper 5 uur tijd van lvl 1 naar 14 gedingt op mn nieuwe Tauren Tankwarrior
Je zou voor de grap een RAF buddy aan moeten maken (en dan zelf dubbel inloggen) en op follow zetten.

Ik heb hetzelfde gedaan met mijn vriendin die de RAF-buddy speelde. in 1 weekend van lvl 1 naar 53
pi_75272230
quote:
Net speciaal engineering ervoor gepowerlvled. Van 36k gold naar 4k gegaan vandaag, alle mounts gekocht zo'n beetje

Ik ben aan het sparen voor een motor en dat wordt al een rib uit mijn lijf 12,5k vendor mats.. Gisteren 10k gold gehaald, en ik wil wel een paar duizend overhouden als m'n motor er is.. Veel grinden dit weekend
quote:
Je zou voor de grap een RAF buddy aan moeten maken (en dan zelf dubbel inloggen) en op follow zetten
Doe ik op dit moment, 5 minuten per lvl ongeveer als je eenmaal instances in kan Samen met een vriend online, en ik op mijn main account op mijn paladin, heerlijk Stockade doorrennen, terug naar de ingang, AoE, en ding, weer een level omhoog. Eruit, resetten, en nog een keer

Vandaag naar Scarlet Monastery en morgen lvl60
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:38:10 #98
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75272238
Tundra's Mammoth. Slechts 16k
pi_75272500
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:16 schreef Blistering het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Server 1st DK met deze achievement

[ afbeelding ]

Jezus, hier ben ik toch wel het meest trots op!

Ik moet nog 28, snelheid is er beetje uit op moment. Maar even weer keer een dag inplannen voor grinden ofzo.
pi_75272635
Hehe, tis een achievement die redelijk wat tijd en geld kost iig .

Nu moet ik beslissen of ik de spectral tiger van een buddy wil kopen. Vriendenprijsje van 250 euro, wat opzich geen probleem is. Als ik de 75% versie die ik bij de kaart krijg verkoop voor zo'n 30-40k dan kan ik nog 'ns 100+ euro van de prijs aftrekken. Hmmmmm, tempting
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:16:51 #101
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_75272756
Gister Ony 10 ook maar eens gecleared met me rogue, zat op 10k dps
pi_75272788
250 euro.. dat is zo ongeveer 100,000 gold Niet dat ik het ooit zal wagen, maar het gaat om het idee hè
pi_75276382
250 Eurie!! no way (dan speel ik liever 19 maanden wow ofzo voor dat geld) Zulian tiger ownz ga die gewoon grinden
Jeweet!
pi_75276821
Die heeft ie natuurlijk al lang
pi_75276851
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef ufopiloot het volgende:
Die heeft ie natuurlijk al lang
Die wellfare tijger heeft iedere paladin/DK
pi_75279373
Ik anders nog niet
pi_75281201
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:09 schreef Blistering het volgende:
Hehe, tis een achievement die redelijk wat tijd en geld kost iig .

Nu moet ik beslissen of ik de spectral tiger van een buddy wil kopen. Vriendenprijsje van 250 euro, wat opzich geen probleem is. Als ik de 75% versie die ik bij de kaart krijg verkoop voor zo'n 30-40k dan kan ik nog 'ns 100+ euro van de prijs aftrekken. Hmmmmm, tempting
250 euro is niks voor dat ding.
pi_75284895
250 euro voor wat? Dat je een paar whispers krijgt van noobs van lvl21? Of omdat je een tijger hebt waar je een beetje doorheen kan kijken? Voor 250 euro kan je heel wat leuke dingen doen in 'het echte leven', of er gewoon 2 jaar lang van WoWen
pi_75285585
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef ufopiloot het volgende:
250 euro voor wat? Dat je een paar whispers krijgt van noobs van lvl21? Of omdat je een tijger hebt waar je een beetje doorheen kan kijken? Voor 250 euro kan je heel wat leuke dingen doen in 'het echte leven', of er gewoon 2 jaar lang van WoWen
Jij snapt zoiets niet omdat je te casual bent, ben ik bang

[inb4flames]
pi_75286246
Dat je het uberhaupt al in je hoofd haalt om 250 euro te betalen voor een extra pixel in het spel, je smeekt inderdaad om flames

net weer 3 boa items gekocht in dalaran, de teller staat nu op 17 items. dus niks van die stone keeper shards rotzooi in wintergrasp. nu alleen nog de motivatie om een alt te beginnen en die ook daadwerkelijk te lvlen.

oja, nog een voor die gast die zei dat 250 euro 'niks' was voor een pixel tijger
pi_75286291
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef ufopiloot het volgende:
Helemaal mee eens. 250euro doe ik liever heel wat andere dingen mee, of idd een maantje of 19 a 20 van wowwen Mja das mijn mening maar
Jeweet!
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:18:39 #112
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75287315
ik vind het idd ook veel geld voor iets dat je ingame dan krijgt.

Maar dan nog.. Ieder zijn hobby, toch?

Tis maar wat je er voor over hebt. Hij een spectral tiger-pixel cluster. Ik steek elk jaar voor minimaal 500euro aan vuurwerk af.

Dat vinden andere mensen ook raar > /care.

Er zijn mensen die kleding kopen a duizenden dollars/euros. Dat vind ik raar. Maar als jij dat leuk vind...en je kunt het missen,, go for it
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 december 2009 @ 16:23:28 #113
Rawr
pi_75287535
Ik heb gisteravond mn eerste heirloom ooit gekocht, die Spaulders of Valor, en heb meteen mn Tauren Warrior van 1 naar 14 gelvld. Je merkt die 10% extra xp wel
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 december 2009 @ 16:26:08 #114
Rawr
pi_75287630
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef phileine het volgende:
Die beer die je krijgt voor het killen van alle leaders in the hoofdsteden van de vijand is ook te doen als je met genoeg bent.
Ik moet nog steeds Velen omleggen, amar er gaat nooit iemand naar Exodar

Het is altijd het zelfde liedje: eerst SW, dan IF (en daarn gaan we wel naar Darn en Exo, zeggen ze, maar neeeee, we falen elke keer in IF), en dan valt de groep uiteen. Als ik een keer voorstel om eerst Exo te doen, dan SW, dan Darn en als laatste IF (lekker verwarrend), dan krijg ik maar max 10 man bij mekaar, die hem ook nog eens peren na 15 min
pi_75290430
Krijg zelf nooit ogri voor elkaar.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75290469
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:51 schreef Failatronic het volgende:
Dat je het uberhaupt al in je hoofd haalt om 250 euro te betalen voor een extra pixel in het spel, je smeekt inderdaad om flames

net weer 3 boa items gekocht in dalaran, de teller staat nu op 17 items. dus niks van die stone keeper shards rotzooi in wintergrasp. nu alleen nog de motivatie om een alt te beginnen en die ook daadwerkelijk te lvlen.

oja, nog een voor die gast die zei dat 250 euro 'niks' was voor een pixel tijger
Dat je hem dan mogelijk voor het dubbele kan verkopen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 december 2009 @ 18:04:45 #117
Rawr
pi_75290479
Terecht, je blijft met je poten van Thrall af
pi_75291825
Ik heb Thrall lekker al 3 keer omgelegd, maar wel met pijn in mijn hart moet ik toegeven.

Je moet Thrall ook als eerste doen, anders staat er een hele meute horde te wachten en lukt het niet meer. Volgens mij kun je ook beter eerst IF doen en dan SW, of eerst eentje van die twee, dan eentje in Kalimdor, dat verwacht niemand en dan staan ze allemaal op de verkeerde plek te wachten.
mooi he, alles
pi_75292371
SW, dan via tram naar IF.
pi_75292589
ja maar dat is wat iedereen denkt, dus dan heb je daar gelijk al een welkomscommittee. Als je na SW naar Darnassus gaat staan ze allemaal voor jan jul bij de tram op je te wachten.

Ik heb een paar van die runs gedaan, en de meest vlekkeloze ging van Ogr naar Undercity, Thunderbluff, Silvermoon. Met genoeg warlocks en mages heb je het hele spul vrij snel heen en weer.
mooi he, alles
pi_75292746
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:35 schreef Blistering het volgende:

[..]

Jij snapt zoiets niet omdat je te casual bent, ben ik bang
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:22:04 #122
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75293134
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:13 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 december 2009 @ 19:37:04 #123
Rawr
pi_75293831
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:09 schreef phileine het volgende:
ja maar dat is wat iedereen denkt, dus dan heb je daar gelijk al een welkomscommittee. Als je na SW naar Darnassus gaat staan ze allemaal voor jan jul bij de tram op je te wachten.

Ik heb een paar van die runs gedaan, en de meest vlekkeloze ging van Ogr naar Undercity, Thunderbluff, Silvermoon. Met genoeg warlocks en mages heb je het hele spul vrij snel heen en weer.
Precies

Als de rest van de Horde nou ook zo zou denken op Khadgar... maar nee, "omg wrynn and bronzebeard gots to die first! omg!"
pi_75301448
Undercity verdedigen als enige affliction warlock is briljant. SoC tab als ze aan komen, tegen de tijd dat de healers gedismount zijn om te healen zijn alle players die als eerste binnen waren al dood.
pi_75303698
RAF lvl30 Hopelijk doorknallen naar 60 de komende dagen
pi_75303715
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:13 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Neem me nou niet te serieus . Heb de mount overigens niet gekocht.
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:26:18 #127
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75319819
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef ufopiloot het volgende:
RAF lvl30 Hopelijk doorknallen naar 60 de komende dagen
Als je de tijd en zin voor hebt... zou je meerdere chars met RAF buddy's moeten maken

Stel:

Je maakt je eigen pally + raf buddy naar lvl 59.

Je maakt hierna nog een class + nog een raf buddy naar lvl 59.

Elke 2 lvls die je Rafbuddy lvlt, kun je een character van de gelinkte account 1 lvl geven.

Je maakt bijv een mage, logt met je beide Raf-buddys in en whoppa! je mage lvlt van 1 naar ( (59/2=24 keer 2 = 48) 49
pi_75325961
Bluh, zit weer met een lastige keuze. Misschien wel de lastigste so far in WoW voor mij dan . Zoals ik al wel 'ns eerder heb gemeld ben ik m'n guild een beetje zat. Komt niet alleen door de content, daar kan de guild niets aan doen maar een aantal mensen werkt mij gewoon zwaar op m'n zenuwen en da's gewoon niet tof in een ''spelletje''.

Afijn, ICC schijnt best wel vet te worden, maar ik sta echt op het randje van quitten (met raiden dus, niet spelen). Zit er dus sterk over te denken om Kor'gall te verlaten, gewoon gquitten, en alles achter mij te laten. Dan samen met m'n broer spelen op de realm waar ik 5 jaar geleden begon met WoW. De oude garde weer 'ns aanspreken, herinneringen ophalen, etc. Klinkt vrij aanlokkelijk allemaal, ben ik van het gezeik af, heb ik bakken vol vrije tijd over voor andere dingen 's avonds.

Samenvatting: Ik ben nu dus echt serieus van plan om casual te gaan .

Oh dear!

In principe heb je toch niets aan ICC loot als Cataclysm uitkomt vlak erna, dus daarvoor hoef ik het al niet te doen
pi_75331958
je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt
  zondag 6 december 2009 @ 10:17:17 #130
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_75332004
quote:
Op zondag 6 december 2009 10:11 schreef Evertjan het volgende:
je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt
Ikzelf zou het liefste migraten, en samen met m'n broer de puntjes op de I zetten voor de nieuwe expansion. Gewoon rustig wat reps, mounts, pets e.d. fixen zonder de verplichting van 5x raiden 's avonds.

Maar je hebt helemaal gelijk
pi_75339609
Zo, ben nu een hunter aan het levelen. super om te levelen en om bg mee te doen
pi_75351543
Gister mijn Tailoring maar even naar northrend niveau gebracht

nu gaat het pas leuk worden , 3000 Frostweave cloth nodig voor de laatste levels

Iemand die weet waar ik makkelijk 3000 frostweave kan weghalen ( nee niet de AH) want dat word me te duur , maar een leuke farm plek voor een shadow priest ?
pi_75351729
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:03 schreef Revenge2005 het volgende:
Gister mijn Tailoring maar even naar northrend niveau gebracht

nu gaat het pas leuk worden , 3000 Frostweave cloth nodig voor de laatste levels

Iemand die weet waar ik makkelijk 3000 frostweave kan weghalen ( nee niet de AH) want dat word me te duur , maar een leuke farm plek voor een shadow priest ?
Probeer eens New Hearthglen in Dragonblight. Zit vol Humanoids daar
  zondag 6 december 2009 @ 23:51:41 #134
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75356108
Onze guildmaster deed een stapje terug omdat hij geen tijd meer had en maakt een officer guild master. Deze nieuwe guildmaster krijgt een vraag van een officer of ie iets mag puggen, zegt nee, geeft guildmasterschap terug aan de vorige guildmaster en verlaat de guild (althans heb ik ervan begrepen).
Vandaag om raidtijd ziet iemand hem opeens staan... als Horde. Blijkt dat ie ook nog naar een andere server gaat. En dat was ook al niet de eerste keer dat ie de guild verliet omdat ie ergens kwaad over werd. Was een toffe gozer, altijd redelijk en mee te praten en opeens kwaad, weg.
  Moderator / Redactie FP maandag 7 december 2009 @ 03:08:16 #135
Rawr
pi_75359338
pi_75360399
Niet mogen puggen van je guild is sowieso dikke ! Kinderachtig gezeik.
  maandag 7 december 2009 @ 08:56:25 #137
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75360531
quote:
Op maandag 7 december 2009 08:43 schreef ufopiloot het volgende:
Enns

Verzin eens 1 goede reden waarom je niet zou mogen puggen? Kan me er echt geen één bedenken

Even iets anders.

Ik ben Prot mainspecced voor lvlen en pvp.
Ik heb nu dual talent specialisation gehaald, en heb zowel arms als fury getest als offspec (om te kunnen dpsen in instances)
Met fury heb ik wel enorme threat problemen. Op de een of andere manier krijg ik echt continue aggro maar ik snap niet wat ik dan verkeerd doe.
Met arms heb ik iets meer dps dan met fury, en nooit threat problemen, maar dan zit ik soms 3 secs te aut-attacken, omdat ik geen rage heb. (vind arms ook niet fijn spelen eigenlijk )

Kan iemand hier advies in geven? Ik zou graag fury blijven...maar door die threat maak ik het anderen wel moeilijk
  maandag 7 december 2009 @ 09:46:39 #138
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_75361456
quote:
Op maandag 7 december 2009 08:56 schreef jagga het volgende:

[..]

Enns

Verzin eens 1 goede reden waarom je niet zou mogen puggen? Kan me er echt geen één bedenken

Even iets anders.

Ik heb nu dual talent specialisation gehaald, en heb zowel arms als fury getest als offspec (om te kunnen dpsen in instances)
Met fury heb ik wel enorme threat problemen. Op de een of andere manier krijg ik echt continue aggro maar ik snap niet wat ik dan verkeerd doe.
Met arms heb ik iets meer dps dan met fury, en nooit threat problemen, maar dan zit ik soms 3 secs te aut-attacken, omdat ik geen rage heb. (vind arms ook niet fijn spelen eigenlijk )

Kan iemand hier advies in geven? Ik zou graag fury blijven...maar door die threat maak ik het anderen wel moeilijk
Jij doet niets verkeerd, crappy tank ik lees dat je nog aan het lvlen bent, grote kans dat de tank in je party nog niet full specced is en waarschijnlijk nog niet de skills heeft om te tanken, als ik met me pala tank mag je eens wild gaan op een mob en zien of je aggro krijgt arms is meer voor PVP, fury voor dps als warrior
pi_75361717
quote:
Op maandag 7 december 2009 08:56 schreef jagga het volgende:

[..]

Enns

Even iets anders.

Het is normaal dat je zo'n 3-4k tps doet als fury zijnde het ligt aan de tank om 5-6k tps te doen

p.s. je hebt wel imp beserker stance toch? 10% minder threat
  maandag 7 december 2009 @ 10:12:34 #140
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75362211
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Het is normaal dat je zo'n 3-4k tps doet als fury zijnde het ligt aan de tank om 5-6k tps te doen

p.s. je hebt wel imp beserker stance toch? 10% minder threat
ik ben lvl 70

Met arms zit ik op 1k dps, met fury ron de 900 dps (met idd beserkerstance)
pi_75362402
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:12 schreef jagga het volgende:

[..]

ik ben lvl 70

Met arms zit ik op 1k dps, met fury ron de 900 dps (met idd beserkerstance)
TPS = threat per second
  maandag 7 december 2009 @ 10:26:35 #142
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75362628
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:19 schreef Hanstin het volgende:

[..]

TPS = threat per second
ja weet ik...maar ik weet mijn tps niet uit mijn hoofd
pi_75363687
zit te twijfelen of ik een nieuwe alt aan zal maken of me oude lvl 35 gnome rogue op pak. wat zijn goede rogue BoE wapens?
  maandag 7 december 2009 @ 11:41:30 #144
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75364990
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:01 schreef Evertjan het volgende:
zit te twijfelen of ik een nieuwe alt aan zal maken of me oude lvl 35 gnome rogue op pak. wat zijn goede rogue BoE wapens?
Bleh gnomes

Kleine kutventjes, zie je veel te makkelijk over het hoofd als je heftig aan het knokken bent.
Hoe vaak ik die gnome rogues niet over het hoofd zie, omdat ik samen met een aantal anderen een groepje alliance tegenkom. Ben je daar heftig aan het knokken, zie je je HP ineens in rap tempo zakken, omdat er ineens zon klein ventje in je rug staat te prikken

Het zou verboden moeten worden
  maandag 7 december 2009 @ 12:35:03 #145
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_75366955
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:41 schreef jagga het volgende:

[..]

Bleh gnomes

Kleine kutventjes, zie je veel te makkelijk over het hoofd als je heftig aan het knokken bent.
Hoe vaak ik die gnome rogues niet over het hoofd zie, omdat ik samen met een aantal anderen een groepje alliance tegenkom. Ben je daar heftig aan het knokken, zie je je HP ineens in rap tempo zakken, omdat er ineens zon klein ventje in je rug staat te prikken

Gnomes vs Taurens
pi_75367518
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:41 schreef jagga het volgende:

[..]

Bleh gnomes

Enemy names en/of enemy nameplates aan zetten.
  maandag 7 december 2009 @ 12:54:28 #147
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75367600
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Gnomes vs Taurens
Er zou een optie ingebouwd moeten worden dat als je als tauren "per ongeluk" over een gnome heenloopt dat hij bijv 1% hp verliest en 1 sec stunned is ofzo

Met als dikke poopup mededeling in beeld: You've been crushed !

*tauren rerollen zou*
  maandag 7 december 2009 @ 14:09:25 #148
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_75370620
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef jagga het volgende:

[..]

Er zou een optie ingebouwd moeten worden dat als je als tauren "per ongeluk" over een gnome heenloopt dat hij bijv 1% hp verliest en 1 sec stunned is ofzo

Met als dikke poopup mededeling in beeld: You've been crushed !

*tauren rerollen zou*
Als die optie kwam rollde ik ook meteen een tauren
pi_75371166
Nog even dan hebben wij ook van die kleine gasten bij de horde
  maandag 7 december 2009 @ 14:25:18 #150
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75371345
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Als die optie kwam rollde ik ook meteen een tauren
Dat zou gewoon dagvulling worden voor mij een beetje in BG achter de gnomes aanhobbelen in de hoop t voor elkaar te krijgen en dan /point /lol
  maandag 7 december 2009 @ 14:26:03 #151
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75371376
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef CraniuM het volgende:
Nog even dan hebben wij ook van die kleine gasten bij de horde
hoe was t nou... Horde kreeg goblin, en alliance worgen..toch? of haal ik nu iets door elkaar?
pi_75371666
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:26 schreef jagga het volgende:

[..]

hoe was t nou... Horde kreeg goblin, en alliance worgen..toch? (...)
Correct.
  maandag 7 december 2009 @ 14:41:57 #153
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_75371994
Vrijdagavond trouwens een mage begonnen, nu al lvl 31 need a life
  maandag 7 december 2009 @ 15:01:57 #154
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_75372746
quote:
Op maandag 7 december 2009 08:43 schreef ufopiloot het volgende:
Helemaal niet. Waarom zou je überhaupt willen puggen als je een guild hebt?

Gebeurt bij ons ook wel eens met nieuwe mensen die dan ineens saved zijn voor Onyxia, heel irritant.
pi_75372889
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Helemaal niet. Waarom zou je überhaupt willen puggen als je een guild hebt?
Omdat het je misschien beter uitkomt op een andere dag om een pug te doen? Omdat je op een bepaalde dag niet met de guild meekan? Omdat nog niet zeker is op welke dag en wanneer de raid gehouden wordt? Of omdat je gewoon zin hebt in een raid op dat moment? Wat een onzin om verplichten om met de guild raids te doen. Als je dat een keertje niet wilt, lekker belangrijk. Dan zoekt de guild er maar een PUG-lid bij als ze iemand tekort komen.
  maandag 7 december 2009 @ 15:09:48 #156
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_75372992
. De hele reden waarom een je een raidguild in gaat is zodat je niet meer hoeft te puggen. En je laatste suggestie geeft aan dat je blijkbaar niet echt een idee hebt hoe raidguilds werken.
pi_75373072
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:06 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Omdat het je misschien beter uitkomt op een andere dag om een pug te doen? Omdat je op een bepaalde dag niet met de guild meekan? Omdat nog niet zeker is op welke dag en wanneer de raid gehouden wordt? Of omdat je gewoon zin hebt in een raid op dat moment? Wat een onzin om verplichten om met de guild raids te doen. Als je dat een keertje niet wilt, lekker belangrijk. Dan zoekt de guild er maar een PUG-lid bij als ze iemand tekort komen.
Hahaha, man oh man.

pi_75373159
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:09 schreef Fir3fly het volgende:
. De hele reden waarom een je een raidguild in gaat is zodat je niet meer hoeft te puggen.
Idd. Verder is het ook lastig organiseren als raidleader als iedere member gaat puggen wanneer hij/zij daar zin in heeft. Als guild raid je gewoon op afgesproken tijden en zorg je dat je niet gesaved bent.

Anders zoek je een social guild of ga je gewoon guildloos puggen.
pi_75373303
Daar heb je toch de ingebouwde kalender voor. Daar kan je je altijd voor inschrijven ja of nee. Als je niet kan dan zeg je NEE, en doe je de instance op een dag waarop je wel kan, met een pug. Wat is er dan zo erg aan dat iemand pugt? Tenzij jullie van die 'hardcore' luitjes zijn die afspraken verzetten om te kunnen raiden
quote:
En je laatste suggestie geeft aan dat je blijkbaar niet echt een idee hebt hoe raidguilds werken.
Zijn genoeg afspraken voor te maken met het pug lid.
pi_75373420
Veel serieuze raidguilds hebben een kalender/inschrijf-ding op hun website en een verplichte aanwezigheid van een bepaald aantal raiddagen. Als je dan te vaak niet kan, is het exit en zoeken ze iemand anders.

Maarja wanneer je echt niet kan en je wekelijkse reset niet wil verspillen, is er niks mis met een pug.
pi_75373503
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja wanneer je echt niet kan en je wekelijkse reset niet wil verspillen, is er niks mis met een pug.
Dat is juist mijn punt. Waarom zou je het puggen helemaal verbieden, zelfs voor dit soort situaties? Als je sowieso niet kan komen op de afgesproken dag, wat is er dan zo erg aan om het op een andere dag te doen?

Als je elke dinsdag ToC10 pugt terwijl voor de guild de woensdagavond de ToC10-raidavond is (om maar wat te noemen), ben je inderdaad gewoon een idioot
pi_75373796
Haha idd .

Mjah op die manier pugte ik wel eens. Net als 10 mans, bij ons deden we alleen 25 man runs dus als je de 10 wilde puggen, mocht je dat doen.
pi_75380330
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Jij doet niets verkeerd, crappy tank ik lees dat je nog aan het lvlen bent, grote kans dat de tank in je party nog niet full specced is en waarschijnlijk nog niet de skills heeft om te tanken, als ik met me pala tank mag je eens wild gaan op een mob en zien of je aggro krijgt arms is meer voor PVP, fury voor dps als warrior
Dat is puur een TBC relic, Arms is net zo dps als fury maar wel 3x zo leuk.
pi_75380673
bij ons moet je in ieder geval unsaved blijven voor ToC 25 en ToGC 25 voor de rest mag je puggen wat je wilt
pi_75382852
Wel wat laat, maar begonnen met hardmodes in Ul10. Thorim / Hodir / XT neer.
10.6k dps als arcane mage in ul10 hodir, te ziek.
  maandag 7 december 2009 @ 19:51:44 #166
164418 Cunani
Jag vet inte!
pi_75384663
Na een jaar WoW weer eens geinstalleerd. Nu aan het updaten. Is kijken of ik die dikke laag stof van m'n char krijg.
pi_75398422
Morgen 3.3.
Ik kan weer affliction raiden.

Mn priest op 41 inmiddels, shadowform ftw.
pi_75399460
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 07:04 schreef Nachtraaf het volgende:
Morgen 3.3.
Ik kan weer affliction raiden.

Mn priest op 41 inmiddels, shadowform ftw.
Waar staat dat dan

edit: heb het al gevonden

[ Bericht 3% gewijzigd door Hanstin op 08-12-2009 10:19:24 ]
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:29:24 #170
158732 magge
dát is even geleden!
pi_75404675
<Ten Men One Goal>
quote:
Hi,

We (4 guys from the south of Holland) are looking for 6 enthusiastic World of Warcrafters. Our goal is to raid the Cataclysm raid-instances in a hardcore way. We’ve found from experience that 10man raids are the most fun. They are also tougher because, as is the case with 25mans, there’s not a lot of room for bad play. Our intention is to find people like ourselves who have similar experience & knowledge of WoW and then to focus that on PvE. There will be room for some PvP but that is up to you.

Our plan is pretty simple: on Cataclysm release day we’ll be there getting to 85 as quickly as possible. When we get our raid there we’ll go straight into the first available raid instance. We won’t know what’s coming. We’ll figure it out as we go and will not stop until all bosses are face down on the floor.

Further, we intend to keep doing this in future patches. We’ll be aiming for (at least) server firsts in 10man hard modes. We’ll maintain strict rules on gear, talents and rotations.

Currently we have two tanks, Warrior & Paladin, and two healers, Druid & Priest.

If you’re interested, or you would just like recieve more information. Please PM me. Thanks.

~ 10M1G

(ik heb hem ook in het Nederlands hoor, maar dan leest ie een stuk minder lekker.)
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_75408576
Realm? Sowieso weinig ruimte dan voor uitval, als er één van de 10 uitvalt, niet kan of wat dan ook, ben je gelijk de lul in je guild van 10 man.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:52:34 #172
158732 magge
dát is even geleden!
pi_75411853
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:28 schreef ufopiloot het volgende:
Realm? Sowieso weinig ruimte dan voor uitval, als er één van de 10 uitvalt, niet kan of wat dan ook, ben je gelijk de lul in je guild van 10 man.
Ik denk niet dat realm veel zal uit maken. En niet zo gelijk het negetieve oproepen, is helemaal nergens voor nodig. Aan alles wordt gewerkt.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_75415896
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef magge het volgende:

[..]

Ik denk niet dat realm veel zal uit maken. En niet zo gelijk het negetieve oproepen, is helemaal nergens voor nodig. Aan alles wordt gewerkt.
Tis eenmaal de simpele waarheid. Maar dat is voor elke guild kut, of te veel of te weinig, je zult nooit 100% van de tijd iedereen kunnen (laten) raiden.
pi_75415987
Nieuwe raid word een makkie..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:21:45 #175
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_75417023
quote:
We’ve found from experience that 10man raids are the most fun. They are also tougher because, as is the case with 25mans, there’s not a lot of room for bad play.
.

Patch morgen, nou ja die nieuwe bosses lijken vrij simpel helaas. Ik ben in ieder geval blij met de shadow buffs, gauw maar even nieuwe gems kopen. Moet de helft vervangen .
pi_75418102
Ik heb het 2 jaren gespeeld, had een Tauren Druid van level 70, maar ben toen 1,5 jaar geleden gestopt. Vandaag heb ik de game weer gekocht, en nu aan het patchen ( duurt langzaam ). Begin weer met een level 1 :p Ga alleen niet meer hardcore raiden, daar heb ik het wel mee gehad Denk dat ik een hunter of mage begin,al is het ook leuk om weer een druid te maken.
pi_75422106
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

.

Patch morgen, nou ja die nieuwe bosses lijken vrij simpel helaas. Ik ben in ieder geval blij met de shadow buffs, gauw maar even nieuwe gems kopen. Moet de helft vervangen .
ik vind zelf de 10 mans veel leuker om eerlijk te zijn. kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die zich puur op 10 man raids willen focussen.
pi_75426014
Eindelijk een guild gevonden voor ICC. Naar Stormscale gemigrate
pi_75428354
Wat is het makkelijkst te levelen? Ik ga in ieder geval aan de kant van de Horde weer, maar zit te twijvelen tussen een mage/warlock of hunter. Ik hoef er later niet echt mee te gaan raiden, maar gewoon af en toe instances en quests.

Nadelen van mage en warlock vind ik eigenlijk de mana, het is vooral in het begin erg weinig, en bij de hunter, is dat hij kwetsbaar is in close combat.
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:15:25 #180
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75429511
Dat zíjn de nadelen van die classes, maarja aan de andere kant hebben mages mana gems en evocation, warlocks life tap en drain life en hunters disengage en een tauntende pet, dus zo groot zijn die nadelen ook weer niet. Het is een beetje hetzelfde zeggen dat het nadeel van melee is dat ze geen range hebben.
Als je vooral makkelijk wil levelen zou ik zeggen de warlock of hunter, omdat ze een pet hebben die voor je tankt.
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:18:42 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_75429631
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:27 schreef Evertjan het volgende:

[..]

ik vind zelf de 10 mans veel leuker om eerlijk te zijn. kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die zich puur op 10 man raids willen focussen.
Uiteraard. Maar ga dan niet verkondigen dat 10 man raiden lastiger of uitdagender is dan 25 man.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 00:06:43 #182
Rawr
pi_75431098
Mja, Mage lvlt echt niet snel (voor mij iig niet).'t is, en ik quote: "being a mage is like being in a rowdy bar; drink, fight, drink, fight...".
pi_75433611
Affli warlock. Zeker nu met BoA gear en healende corruption in plaats van siphon life.

Immolate (totdat je UA krijgt), corruption, curse of agony, volgende target.

Ik heb in TBC geleveled, nog nooit water gedronken of mana potion gebruikt.
Hunter gaat ook behoorlijk snel maar warlock is toch sneller.
  woensdag 9 december 2009 @ 07:22:52 #184
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_75433954
http://www.wowwiki.com/index.php?title=Special:Outbound&u=http%3A%2F%2Fa.wirebrain.de%2Fwow%2Ftorrent%2FWoW-3.2.2.10505-3.3.0.10958-x86-Win-enGB.torrent

De patch
alleen even de hele regel kopieren en plakken
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  woensdag 9 december 2009 @ 08:22:35 #185
158732 magge
dát is even geleden!
pi_75434385
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar ga dan niet verkondigen dat 10 man raiden lastiger of uitdagender is dan 25 man.
Het kan uitdagender zijn hoor. Persoonlijk vind ik het gewoon leuker.
pi_75436201
Heb ik dat nu goed begrepen.....een hunter is niet meer afhankelijk van mana straks, maar van energy zoals rogues?
  woensdag 9 december 2009 @ 10:05:06 #187
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75436293
"straks" is in cataclysm. Dus niet echt straks
pi_75436707
Is er iemand hier met een guild die nog dps dk's zoekt?

Ik ben laatst weer actief gaan spelen op mijn dk en nu ben op zoek naar een leuke raiding guild. Ik heb blood spec 51/0/20 en kan daar goed mee overweg, heb zo ff geen wws log of recount voorbeeld tho <_<. Expierence: Naxx 10/25, voa 10/25, os103d/25, maly10/25, uld 10 13/14 incl paar hm's, totc 10 5/5, totc 25 4/5, totgc 10 2/5. Uiteraard niet alles op dit character

Armory
Ja, de shoulders worden als eerst vervangen. PvE ring en cloak in me bags.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:25:56 #189
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_75436870
Verkeerde meta, geen epic gems.. tja dat zou ik eerst fixen.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:57:32 #190
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_75437896
Hoelaat kunnen we inloggen?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_75438109
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:25 schreef Fir3fly het volgende:
Verkeerde meta, geen epic gems.. tja dat zou ik eerst fixen.
Zou eigenlijk Relentless Earthsiege Diamond moeten hebben, die ik nu heb (chaotic skyflare) is meer voor unholy.
pi_75438153
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:57 schreef Killaht het volgende:
Hoelaat kunnen we inloggen?
De eerste realms zijn weer up
  woensdag 9 december 2009 @ 11:08:51 #193
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_75438301
Emerald Dream nog niet
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_75438455
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef Killaht het volgende:
Emerald Dream nog niet
Aerie Peak ook nog niet, op de een of andere manier zit die altijd bij de laatste batch voor mijn gevoel

Ik wil mijn shaman gearen
  woensdag 9 december 2009 @ 11:17:09 #195
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75438631
KWIL OOK KUNNEN SPELEN!

Vanavond overwerken, morgen ook. Vrijdag verjaardag, zaterdag 50jaar huwelijkfeest, zondag "familiedag":r

zo oneerlijk
pi_75439364
Vrijdag tot en met maandag weekendje weg.. Leuk hoor...

pi_75439412
hebben 15 nieuw leden in de guild!! wat de Core eigenlijk aanvult, ze kwamen van agrammar waren met core naar Twisting Nether gekomen maar kregen de recruiting niet voor elkaar, dus joinen ze ons.
Gaat nog een leuke eerste ICC worden! .

Echt kan niet wachten

Eergister weer wat OS gear erbij gekregen:

http://www.wowhead.com/?item=48699
en
http://www.wowhead.com/?item=48009

Begint me tank gear beetje leuk te worden nou nog tank skills krijgen aangezien ik nog nooit getanked heb .

Zit nu op 35k HP unbuffed, defcap (551) maar heb nog geen Hp enchant dus dat telt ook nog. Hitcap (286)
als ik me stomme trinket, DPS wrists vervang en me Hp enchant heb zit ik al snel rond een 37 a 38k hp unbuffed <3 .
Avoidence atm ermee:
24,90% Dodge
19,60% Parry
12,83% Block

Dus is zo slecht nog niet ^^
Jeweet!
pi_75439502
Relaxt aan het werken, als ik thuis ben zal meeste wel werken dacht ik zo.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:44:43 #199
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75441874
Als ik die +128 int trinket koop van triumph emblems heb ik 28.9k mana unbuffed Zo jammer dat ik gewoon nog steeds dat heroism ei van mezelf moet gebruiken omdat mijn spellpower een beetje aan de lage kant is

En ja ik wil ook kunnen spelen, vandaag presentatie, morgen presentatie, volgende week tentamens...
pi_75442119
Ik ging proberen als lvl 70 Northrend te verkennen, want ik als meisje wil graag een titel.
Dat was echt kansloos.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:52:24 #201
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75442171
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef R-Mon het volgende:
Als ik die +128 int trinket koop van triumph emblems heb ik 28.9k mana unbuffed Zo jammer dat ik gewoon nog steeds dat heroism ei van mezelf moet gebruiken omdat mijn spellpower een beetje aan de lage kant is

En ja ik wil ook kunnen spelen, vandaag presentatie, morgen presentatie, volgende week tentamens...
Ik ben een tijdje terug al begonnen met het omgooien van +20 int gems naar
quote:
Reckless Ametrine
+12 Spell Power and +10 Haste Rating
Item Level 80
"Matches a Red or Yellow Socket."
Om de reden dat ik 30K buffed aan het halen was in heroics. Dat is toch ietwat veel van het goede en op zo'n moment kan je je imho beter bezighouden met het in balans brengen van throughput en regen.

De +haste is ook niet vervelend te noemen.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:58:46 #202
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75442414
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:52 schreef GI het volgende:

[..]

Ik ben een tijdje terug al begonnen met het omgooien van +20 int gems naar
[..]

Om de reden dat ik 30K buffed aan het halen was in heroics. Dat is toch ietwat veel van het goede en op zo'n moment kan je je imho beter bezighouden met het in balans brengen van throughput en regen.

De +haste is ook niet vervelend te noemen.
Ja dat is de reden waarom ik toch maar bij mijn Illustration of the Dragon Soul en Egg of Mortal Essence blijf, zoveel mana, hoe vet ook, is gewoon niet nodig. Ik heb wel een hele tijd intellect zitten gemmen (12 sp / 10 int voor socket bonussen) misschien moet ik er daar maar ook een paar 23 sp van maken. Ik zit nu op 2219 sp (+200 van Illustration) en 26.7k mana unbuffed.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:03:40 #203
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75442582
Intellect is natuurlijk nog steeds de voornaamste stat voor de mana regen. Zo'n beetje iedere raiding buff is gebasseerd op base mana wat door +int hoger wordt.

Ik heb op het moment een priority list die er alsvolgt uitziet :
SP, Crit, Haste, Int, Mp5

Maar dat is met name door de gear die ik op dit moment heb. Ik voel me 'niet op mijn gemak' als mijn self-buffed mana onder de 25 K zit. Maar dat is ook weer deels omdat ik ondertussen wel verwend ben natuurlijk. Gear spoils.
pi_75443366
Nu ik arcane mage ben, een mana pool van 29.4k mana raidbuffed
pi_75444364
Heb zelf als Holy Pally een manastack van 29,4k unbuffed maar wil nog steeds me Egg trinket (98sp haste proc) vervangen door een 100+ intellect trinket wat me op een 30,5 a 31k manapool brengt.
zit nu op iets van 2450/2500SP unbuffed en heb 43,37% crit chance met holy spells (allemaal unbuffed)
Tevens m'n 4set bonus wat wel lekker aantikt <3
Jeweet!
  woensdag 9 december 2009 @ 13:56:11 #206
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_75444455
Heb gehoord dat mensen stoppen met spelen omdat je sinds vandaag bepaalde heroics niet meer in kan zonder een gearscore die wow voor je berekend?
pi_75444798
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef Windigo het volgende:
Heb gehoord dat mensen stoppen met spelen omdat je sinds vandaag bepaalde heroics niet meer in kan zonder een gearscore die wow voor je berekend?
weet ik nog niks vanaf, echter zou ik me daar denk ik niet druk over hoeven te maken. Mja in sommige gevallen zou het misschien nog wel goed zijn ook. Maar als je het vanuit andere kant bekijkt natuurlijk ook weer niet leuk voor de Casual spelers.
Jeweet!
  woensdag 9 december 2009 @ 14:13:45 #208
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75445143
Misschien kan je er niet in met de random tool. En dat zou op zichzelf nog best logisch zijn. Waarschijnlijk kan je er op de normale manier wel in
pi_75447590
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef Windigo het volgende:
En terecht. Met je i187 hoor je ook geen ICC5 of ToC5 te doen. Als je zo nodig geboost wilt worden kan je altijd nog gewoon een losse 5-man starten.
pi_75447618
quote:
As part of the matchmaking system, some of the more difficult dungeons will have a minimum gear requirement. Players also need to meet the requirements for dungeons that require attunement, such as keys or quests. If a player does not meet the requirements for a particular dungeon, a lock icon will be displayed next to that dungeon. Hovering over this icon will display the requirements which have not been met.
Wel zo fijn, voorkomt dat je 9 green geared spelers in je 10-man krijgt.
pi_75448363
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:12 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

En terecht. Met je i187 hoor je ook geen ICC5 of ToC5 te doen. Als je zo nodig geboost wilt worden kan je altijd nog gewoon een losse 5-man starten.
Met me pvp gear link ik wel epic op me pala en dan kan ik nog joinen met me crappy dps gear
pi_75448918
Ach is wel redelijke check lijkt me. Anders maak je gewoon een 5man aan zoals je normaal ook deed.
pi_75449556
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:33 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Met me pvp gear link ik wel epic op me pala en dan kan ik nog joinen met me crappy dps gear
Ja, en achievement fakers zijn er ook genoeg. Ik hou gewoon WoW-armory bij de hand En dan vragen in de chat om [Shave and a Haircut], dan kijk ik daarna op internet wel of de persoon de gear ervoor heeft
  woensdag 9 december 2009 @ 16:08:55 #214
64238 CocaColaLight
pi_75449627
Volgens mij was het niet zo dat je er niet in komt.

Het is meer de nieuwe lfg tool die mensen bij elkaar zoekt met gelijke gearscore
pi_75450620
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:07 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ja, en achievement fakers zijn er ook genoeg. Ik hou gewoon WoW-armory bij de hand En dan vragen in de chat om [Shave and a Haircut], dan kijk ik daarna op internet wel of de persoon de gear ervoor heeft
Hoe fake je een achievement dan? Ik heb wel eens de achievement gelinkt die een guildie van mij gehaald had in VOA, vroeg hem deze te linken zodat ik een inv kon krijgen, en linkte die achievement, had hem op een alt nog niet gedaan
pi_75450835
Underachiever addon.
pi_75450843
Ondanks dat mijn CPU het spel blijkbaar niet aankon speelt hij echt super. Lekker snel. Ik heb voor een Tauren Hunter gekozen. Heb nu 1 uurtje gespeeld en ben level 8. Weet nog niet welke pet ik ga namen, denk toch een tijger. Leuk om na 1,5 jaar dit spel weer te spelen
  woensdag 9 december 2009 @ 20:21:19 #218
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75458269
jezus.... niet weer deze shit hé..

Net een uur lang proberen een instance in te komen... blijkt dat ik mijn partymembers niet eens kan summonen omdat ze allemaal van andere servers komen, en de teleport functie naar de instance zeg maar, geeft continue aan dat de instance niet geladen kan worden..

Net als een tijdje terug omdat er niet genoeg instance-servers waren

dikke vette

Om nog maar niet te spreken over die nieuwe map, die is gewoon ruk
pi_75458624
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef jagga het volgende:
jezus.... niet weer deze shit hé..

Net een uur lang proberen een instance in te komen... blijkt dat ik mijn partymembers niet eens kan summonen omdat ze allemaal van andere servers komen, en de teleport functie naar de instance zeg maar, geeft continue aan dat de instance niet geladen kan worden..

Net als een tijdje terug omdat er niet genoeg instance-servers waren

dikke vette

Om nog maar niet te spreken over die nieuwe map, die is gewoon ruk
Je kan gewoon de oude map instellen door iets aan te vinken onderaan bij de map.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:30:58 #220
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75458651
De ICC 5mans zijn wel vet Eindelijk kon ik weer eens lekker healen, mensen die doodgaan en... wipes
  woensdag 9 december 2009 @ 20:39:14 #221
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75459012
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef R-Mon het volgende:
De ICC 5mans zijn wel vet Eindelijk kon ik weer eens lekker healen, mensen die doodgaan en... wipes
wipes, en zon smiley erachter..., priceless
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 20:40:28 #222
Rawr
pi_75459070
Goeie oude tijden herleven, tenminste, dat zie ik aan die zin + smiley
pi_75459277
Ik kan niet normaal lvlen met mijn warlock 2 DoTs+mijn VW en geef ze 10 seconden en weer een mob neer. Mijn warlock is echt overpowered...
  woensdag 9 december 2009 @ 21:09:11 #224
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_75460162
'Addtional instances cannot be launched'.

Oh well, dat is wat je krijgt als je probeert een 10 man te doen op patchday.
  woensdag 9 december 2009 @ 21:13:40 #225
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75460335
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeie oude tijden herleven, tenminste, dat zie ik aan die zin + smiley
Ja joh wanneer is de laatste keer dat iemand wipete in een 5man (in die dungeons vóór toc 5 dan)
pi_75461501
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Ja joh wanneer is de laatste keer dat iemand wipete in een 5man (in die dungeons vóór toc 5 dan)
HC MgT?
  woensdag 9 december 2009 @ 21:55:38 #227
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75462045
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef R-Mon het volgende:

[..]

zojuist nog

UK
pi_75462397
Eerste dag dat ik weer begonnen ben, en ben nu eind level 11 met een mooie cat als pet. Natuurlijk ben ik niet de swerelds snelste levelaar maar ik ben er tevreden mee Morgen hoop ik zeker de level 18-20 te halen
pi_75462644
lol die nieuwe LFG is imba zat in een zware overgeared group for Nexus, echt doorheen gerend

Nu bezig met die nieuwe dungeons, gewoon op HC begonnen, geen normal gedaan haha, tot nu toe 2 gecleared, ff kleine break voor de 3e, en nog geen enkele whipe beetje erg makkelijk.
pi_75463299
willen we net icc25 gaan doen, kun je er niet in..
en dan ook nog eens paar keer server down..
en die nieuwe LFG system is echt fucked up :p kom geen 1 dungeon meer in:
additional instances cannot be launched
terwijl vanmiddag nog alles lekker liep.
hopelijk morgen beter
pi_75464872
Additional instances cannot be launched.
pi_75465725
Gewoon daarna via de minimap teleporten dan lukt het vaak wel
pi_75465879
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon daarna via de minimap teleporten dan lukt het vaak wel
Na 30 minuten eindelijk idd, met 5 man hele tijd die "teleport to dungeon" knop spammen.
pi_75466103
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef SharQueDo het volgende:
Additional instances cannot be launched.
Had er vanaaf ook even last van
pi_75470120
Ik ben de Karazhan Crypts ingekomen dat is een plek onder Karazhan die Blizzard nog niet klaar heeft gemaakt of niet klaar wil maken. dit dus

Er is een gang die heet Pauper,s Walk voor de rest best eng daar.
pi_75470934
46, mn 7de lvl 80 is op weg.
  donderdag 10 december 2009 @ 09:06:02 #237
64238 CocaColaLight
pi_75472238
Die nieuwe LFG tool is super

Gisteren even getest met een paar tellen was de groep klaar en blijkbaar kregen we totc als random. Blijkbaar lopen er ook idioten in ilevel 245 rond. Random afk's tijdens de fights van 2 dps, het scheelt wel dat de mage die mee was fatsoenlijk damage deed.

Daarna met de guild ICC 25 binnen gelopen. Althans een poging gedaan tot, na 5 mins waren de eerste al ongeduldig aan het doen omdat de instance server vol was. Of we niet totc 25 zouden kunnen doen....

De halve raid vliegt een beetje in de rondte om ergens anders binnen te komen. Het mooiste waren de reacties op vent toen ik wist te melden ik ben binnen.

Maar ik ben nu al fan van die raid, ook al hebben we maar een paar pogingen kunnen doen op de eerste boss. Iets met tanks die dc'en en meer van die onzin.
  donderdag 10 december 2009 @ 09:09:36 #238
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75472304
quote:
Op donderdag 10 december 2009 02:01 schreef Grimmjoww het volgende:
Ik ben de Karazhan Crypts ingekomen dat is een plek onder Karazhan die Blizzard nog niet klaar heeft gemaakt of niet klaar wil maken. dit dus

Er is een gang die heet Pauper,s Walk voor de rest best eng daar.
Gaaf ben daar jaran geleden geweest misschien maar weer eens proberen wel toffe plek .
phluphy for president!
  donderdag 10 december 2009 @ 09:12:03 #239
84926 WyriHaximus
pi_75472363
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef RoosterBrood het volgende:
willen we net icc25 gaan doen, kun je er niet in..
en dan ook nog eens paar keer server down..
en die nieuwe LFG system is echt fucked up :p kom geen 1 dungeon meer in:
additional instances cannot be launched
terwijl vanmiddag nog alles lekker liep.
hopelijk morgen beter
Dat komt niet door de nieuwe LFG tool maar doordat iedere klapjosti in het spel die nieuwe instances wil doen, had om 6 uur al moeite en kwam er om 7 uur nog net in. Heb iig al de eerste 2 nieuwe instances op HC gedaan . Dropte btw ilevel 251 dagger van een trash mob.
phluphy for president!
pi_75472632
lvl 251 dagger in de nieuwe hc?
chill, gisteren alleen FoS en de opvolger ervan gedaan, bij de 3e wipede we hard door slechte healer
maar daar dropte alleen maar 232 items
zo maar weer even proberen
  donderdag 10 december 2009 @ 09:40:57 #241
84926 WyriHaximus
pi_75473092
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:24 schreef RoosterBrood het volgende:
lvl 251 dagger in de nieuwe hc?
chill, gisteren alleen FoS en de opvolger ervan gedaan, bij de 3e wipede we hard door slechte healer
maar daar dropte alleen maar 232 items
zo maar weer even proberen
Yeah van een trash mob . 4 daggers gedropt, ilevel in de nieuwe norm dagger was 219 ofzo wat ik zo snel zag. Anyway HC is hard en moeilijk maar het loont wel . Heb nu 2 178DPS daggers . Vanavond maar ff laten enchanten voor de ICC raid morgen avond .
phluphy for president!
pi_75473191
meh, zit te twijfelen of ik nog wel door moet gaan met WoW. Aangezien ik voor progress niet meer wordt ingezet i.v.m te weinig tijd hebben zie ik geen raid spot de komende maanden, en ik zal nooit gaan puggen, Hc Dungeons nty. Dus zit echt na te denken
Jeweet!
pi_75473224
Gister meteen alles geleared op hc niveau, onder het motto "we zien wel wat er gebeurd" en dat met een pug, laatste dungeon was even wat pittiger en een gearcheck maar we hielden goed stand
pi_75475225
Niet zoveel tijd, dus alleen nieuwe normals dungeons gedaan. Leuk en weer eens wat anders qua uiterlijk. Wouden met guild 25icc doen, maar ze deden een groep van 10 , terwijl er 30online waren. Dus maar een toc10 opgezet met wat nieuwe mensen om ze te gearen. Als officers geen nieuwe 10man doen, dan maak ik het wel
  donderdag 10 december 2009 @ 12:09:04 #245
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75477592
Ik ben voor mijn guild bezig met een nieuwe website. Ook met een kalender die de in-game kalender gaat vervangen. Allemaal gekoppeld aan het guildroster dat van de armory afgehaald wordt. Dat weer gekoppeld is aan de progression die we hebben en ook nog eens aan ons loot systeem.
*beetje trots is*

pi_75479404
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef GI het volgende:
Ik ben voor mijn guild bezig met een nieuwe website. Ook met een kalender die de in-game kalender gaat vervangen. Allemaal gekoppeld aan het guildroster dat van de armory afgehaald wordt. Dat weer gekoppeld is aan de progression die we hebben en ook nog eens aan ons loot systeem.
*beetje trots is*

[ afbeelding ]
Betaal je de hosting zelf? Of heb je zo'n gratis hosting? zo ja welke?
  donderdag 10 december 2009 @ 13:02:56 #247
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75479453
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:01 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Ik betaal helemaal niks. Dat mag de guildleader lekker zelf doen
  donderdag 10 december 2009 @ 13:26:29 #248
84926 WyriHaximus
pi_75480303
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:02 schreef GI het volgende:

[..]

Ik betaal helemaal niks. Dat mag de guildleader lekker zelf doen
Precies .
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:01 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat je vriendjes heb .
phluphy for president!
  donderdag 10 december 2009 @ 13:27:38 #249
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75480344
Mijn werk aan die site technisch gezien is trouwens al veeeeeel meer geld waard dan de hosting
pi_75482563
die nieuwe lfg werkt bij mij prima heb gister gundrak gedaan en violet hold.
alleen waar die summon stenen nou nog goed voor zijn. kunnen ze net zo goed verwijderen uit het spel.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:40:34 #251
84926 WyriHaximus
pi_75484881
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:32 schreef jaash het volgende:
die nieuwe lfg werkt bij mij prima heb gister gundrak gedaan en violet hold.
alleen waar die summon stenen nou nog goed voor zijn. kunnen ze net zo goed verwijderen uit het spel.
Voor mensen die nog old school willen doen .
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:27 schreef GI het volgende:
Mijn werk aan die site technisch gezien is trouwens al veeeeeel meer geld waard dan de hosting
verkoop het .
phluphy for president!
pi_75504179
Woot heb zojuist lights vengeance geloot en 1/25 primordial saronite
  vrijdag 11 december 2009 @ 07:16:53 #253
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75506689
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Voor mensen die nog old school willen doen .
[..]

verkoop het .
Ik denk dat de markt voor 'guild-websites' schrikbarend klein is

[ Bericht 0% gewijzigd door GI op 11-12-2009 07:54:33 ]
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:51:47 #254
84926 WyriHaximus
pi_75512062
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 07:16 schreef GI het volgende:

[..]

Ik denk dat de markt voor 'guild-websites' schrikbarend klein is
Valt nog wel mee denk, maar dan moet je een goed gelikt package aan kunnen bieden. Zijn een paar grote spelers op die markt en zie ze nog best vaak voorbij komen in trade.
phluphy for president!
pi_75518694
Jay... Nieuwe raid uit en guild probeert het beste voor de progress te doen. Echter zijn er nu meestal op raid dagen veel teveel mensen online 30-40. Gaan mensen zeuren omdat ze niet worden meegenomen naar de nieuwe raid: FU why dont i get a spot etc etc. gaan ze weg .

Echt, ik heb ook nog helemaal niks gezien van de nieuwe en de nieuwe dungeons, maar begin ook te te rage van OMG u t*rds why dont i get a spot....

Mja wat doe je eraan zo een gastjes blijf je altijd wel houden, kijk ik baal ook dat ik niet mee mag mja we will see.
Jeweet!
pi_75526813
Ik denk dat net als iedereen, dat het nieuwe LFG systeem echt briljant is. Gaaf ook dat je alle old-school raids kunt doen. Het feit dat het animo op je eigen server laag kan zijn is er altijd, maar over de hele battlegroup moeten er vast wel mensen zijn die af en toe een keer AQ40 en SWP willen runnen.
pi_75530060
Helaas is de LFR tool alleen server-wide en niet battlegroup-wide, zoals LFG.
pi_75541709
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef SharQueDo het volgende:
Dat wist ik niet, dat is wel erg jammer.
pi_75542529
Ik heb mn XP bar uitgezet en dat bevalt me heel erg. Anders blijf ik mezelf zo op te jagen in plaats van gewoon relaxt te levelen.

Zijn hier eigenlijk UI/addon freaks? Want goede addons of functionele UI tips zijn altijd bruikbaar.

Iig, ik ben overgestapt van de conventionele addons zoals auctioneer, omen, recount etc en dat bevalt goed.

Auctionator bv draait wat mij betreft 10x beter dan auctioneer en eigenlijk zit de addon veel logischer in elkaar, naast het feit dat auctioneer zo ongelovelijk veel memory zuipt met de tientallen modules wat het heeft.

Voordat ik ging snoeien in mn addons zat ik op zo'n 75mb verbruik. Nu rond de 35mb.

[ Bericht 74% gewijzigd door Nachtraaf op 12-12-2009 05:40:23 ]
pi_75545260
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 05:30 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik heb mn XP bar uitgezet en dat bevalt me heel erg. Anders blijf ik mezelf zo op te jagen in plaats van gewoon relaxt te levelen.

Zijn hier eigenlijk UI/addon freaks? Want goede addons of functionele UI tips zijn altijd bruikbaar.

Iig, ik ben overgestapt van de conventionele addons zoals auctioneer, omen, recount etc en dat bevalt goed.

Auctionator bv draait wat mij betreft 10x beter dan auctioneer en eigenlijk zit de addon veel logischer in elkaar, naast het feit dat auctioneer zo ongelovelijk veel memory zuipt met de tientallen modules wat het heeft.

Voordat ik ging snoeien in mn addons zat ik op zo'n 75mb verbruik. Nu rond de 35mb.
Soulspeak voor Warlocks is wel grappig
pi_75546042
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef SharQueDo het volgende:
Omdat er ook nog raids zijn voor die draken bijv.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Redactie Frontpage zaterdag 12 december 2009 @ 13:25:23 #262
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75546972
Gisteren op geniale wijze de 'Going Down Achievement' gehaald Ik miste de lift bij Gnomergan, vallen, vallen, vallen *pof* achievement
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_75549472
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren op geniale wijze de 'Going Down Achievement' gehaald Ik miste de lift bij Gnomergan, vallen, vallen, vallen *pof* achievement
Zo ging dat bij mij in Exodar
pi_75550668
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:45 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Omdat er ook nog raids zijn voor die draken bijv.
Ik meende dat Blizzard dat expres had gedaan omdat je anders de raid uit elkaar kon vallen nadat je wat bosses gedowned had, en dat mensen van andere servers dan met (ook) jouw raid ID verder gingen puggen, zodat dat je zelf dan voor een lege raid staat de volgende dag.
pi_75552605
tijd voor een nieuw draadje?
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_75552652
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:06 schreef Junglebeast het volgende:
huh? nog heel veel posts hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage zaterdag 12 december 2009 @ 17:24:35 #267
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75553230
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:06 schreef Junglebeast het volgende:
't is geen GoT
With four other people
And aliens
pi_75554534
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh? nog heel veel posts hoor
Nou dan gaan we daar een schepje bij doen..
pi_75554588
Dat nieuwe random looking for group is trouwens briljant
Alleen had ik The Oculus al in geen maanden gedaan omdat ik het een kutdungeon vind. Gisteren al 2x via dat LFG
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75555757
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Alleen had ik The Oculus al in geen maanden gedaan omdat ik het een kutdungeon vind. Gisteren al 2x via dat LFG
Wel grappig trouwens, veel die die schreeuwen dat het spel zo makkelijk is leaven wel als ze in Oculus als random dungeon komen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:07:15 #271
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75556202
Zometeen ICC 10 met de guild voor de eerste keer, zin in
pi_75558756
Ben inmiddels al lekker level 27, gaat lekker. Had alleen een vraagje, wat is de beste quest volgorde? The Barrens en Stonelaton Mountains heb ik gehad, en gedeeltelijk Ashenvale en 2 questjes in Hillsbrad, en zit nu in Thousand Needles. Welke area volgorde hebben jullie gehanteerd?
pi_75558984
Gisteren ff gespeeld om die nieuwe dingen te kijken. Die LFG is best nice, duurde een minuut en toen had ik een group voor VH heroic, die nog zwaar overgeared was ook. Best nice.

Verder niet veel meer gespeeld, na het weekend maar kijken hoe het met de rest is.
pi_75561137
quote:
[21:43:37] [2. Trade] [Maridian]: Dps Hunter LFG All new Hcs
[21:43:43] [2. Trade] [Vergilgo]: LFM all new dungeons normal mode
[21:43:52] [2. Trade] [Dondrito]: Dps LFG Pit of Saron hc
[21:43:55] [2. Trade] [Erixon]: LF Tank last spot HoR HC!

Dit is toch zo enorm 3.2 pre-3.3 he
pi_75561180
Ja idd .

Viel mij gisteren direct al op, hoe rustig de trade ineens was. Het is echt weer alleen trade, waar het voor bedoeld was.

Wel een verbetering, want het zoeken van groups zou altijd moeten gebeuren in de LFG. Eerder moest je verplicht in een stad blijven als je een heroic wilde doen, omdat 99,9% van de requests via trade ging.
pi_75561717
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd .

Viel mij gisteren direct al op, hoe rustig de trade ineens was. Het is echt weer alleen trade, waar het voor bedoeld was.

Wel een verbetering, want het zoeken van groups zou altijd moeten gebeuren in de LFG. Eerder moest je verplicht in een stad blijven als je een heroic wilde doen, omdat 99,9% van de requests via trade ging.
Gaat nog steeds via trade.
pi_75562062
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik had gister 5x occulus(1 keer geleaved omdat ik er echt geen zin in had) 4x Utgarde pinnacle en 4 keer trial of the champion
pi_75565765
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef SharQueDo het volgende:

Wel grappig trouwens, veel die die schreeuwen dat het spel zo makkelijk is leaven wel als ze in Oculus als random dungeon komen.
wij hadden ook mensen die direct weggingen bij binnenkomst
pi_75568881
Wij kregen steeds vrij slechte shaman healers voor halls of reflection. Nadat er 5 waren weggegaan hadden we mooi een pally te pakken
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_75568923
Net Ud gedaan voor de weekly raid. Dropt de pyrite infuser. Mooie upgrade en laatste blauwtje weg.
Nu nog een 213+ cloak voor epic. Al wordt daar bij ons niet zo zwaar aan getilt.
pi_75569452
Ik ben de Oculus nog leuk gaan vinden ook eigk... Alleen nog Ruby Void achievement en dan die Less-Rabi nog
pi_75570162
Ik begrijp dat WoW een erg lastige game is voor de balance, er zijn zoveel abilities en zoveel counters erop, dan heb je ook PVE en PVP. Is het niet handiger om een hele streep tussen PVE en PVP te zetten.

Bv, Ability X:

PVE: does x damage over 30 sec
PVP: does x damage over 22 sec.

Zou dat de balans niet al 2x zo makkelijk moeten maken?
pi_75570189
De random dungeon finder is echt ultiem. Ik heb iets van 6 of 7 instances achter elkaar gedaan, dat heb ik nog nooit gedaan omdat het zoeken naar en wachten op mensen mateloos frustrerend kon zijn, zelfs met guildies.

Ik was even gestopt met spelen, maar hierdoor zit ik er weer helemaal in
pi_75571769
Mensen gaan nu wel veel sneller uit een party maar daarnaast kun je wel weer sneller iemand erin krijgen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75579333
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:25 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen gaan nu wel veel sneller uit een party maar daarnaast kun je wel weer sneller iemand erin krijgen.
Gister ook in Gundrak, healer die niet op schoot. Hij een kutopmerking maken toen tank dood ging omdat de healer nog achter was ergens, wij hem removen en binnen 2 sec nieuwe healer en de instance wél fatsoenlijk en snel afgemaakt.
pi_75580857
Zo Icecrown wel weer gezien. Tot de volgende patch.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75586832
Eerste quarter gedaan in ICC gistren. Paar wipes, maar verder vrij vlot. Leuk gedaan

[ Bericht 0% gewijzigd door Ulreazj op 13-12-2009 19:43:27 ]
pi_75593117
Leuke questline voor Quel Dalar!
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 13 december 2009 @ 21:45:31 #289
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75593789
Moet die hilt wel droppen natuurlijk
pi_75596373
wat is de droprate van de hilt quest item eigelijk.
pi_75598667
We hadden in ICC geen wipes, maar nadat we klaar waren met dat battleship bewoog dat ding niet en bleef hangen. Moesten we allemaal maar zelfmoord plegen door er af te springen
pi_75599937
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:24 schreef Isabeau het volgende:
We hadden in ICC geen wipes, maar nadat we klaar waren met dat battleship bewoog dat ding niet en bleef hangen. Moesten we allemaal maar zelfmoord plegen door er af te springen
je hadden geen priest bij jullie???
  Redactie Frontpage maandag 14 december 2009 @ 00:57:18 #293
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75600898
Vandaag een Draenei Mage begonnen, damn dat gaat fijn
With four other people
And aliens
pi_75600963
quote:
Op zondag 13 december 2009 06:48 schreef Mystikvm het volgende:
De random dungeon finder is echt ultiem. Ik heb iets van 6 of 7 instances achter elkaar gedaan, dat heb ik nog nooit gedaan omdat het zoeken naar en wachten op mensen mateloos frustrerend kon zijn, zelfs met guildies.

vriend van me vertelde het ook al!
Misschien word het tijd om me account weer eens aan te zetten !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 14 december 2009 @ 09:50:03 #295
84926 WyriHaximus
pi_75604644
quote:
Op zondag 13 december 2009 06:48 schreef Mystikvm het volgende:

Bij ons konden we er amper in omdat iedereen bezig was "additional instances cannot be laucned" . Maar voor de rest is het een super systeem !
phluphy for president!
pi_75604680
Die Dungeon Finder is wel lauw inderdaad. Alleen jammer dat er een 5-minute cooldown zit op de votekick én er een limiet zit op (max 1 persoon kicken maar).

Gister de offline warrior DPS gevoted, alleen de DK die er bij was was ook een dikke aars. Niet vechten maar wel alles needen. Heb hem gelukkig wel ff wat repair costs bezorgd (Tricks of the Trade ftw!).
  maandag 14 december 2009 @ 11:40:23 #297
64238 CocaColaLight
pi_75607870
Het nieuwe LFG systeem werkt idd erg lekker

Allen wat mij opgevallen is is dat er bv bij de frozen orb er altijd wel iemand is die hem need. Gevalletje wtf waarom need je op dat ding. Maar dan zijn ze snel weg.

Waarschijnlijk onder het motto de kans is wel heel erg klein dat je de mensen in de party nog een keer tegen gaat komen.

ICC 10 raid is echt een hele verbetering. De eerste 2 bosses kregen we na een paar whipes neer. De whipes kwamen hoofdzakelijk door tanks of healers die disconnecten.

Het blijft je verbazen hoe debiel mensen kunnen zijn. Op 25 gingen we na een paar whipes voor de tactic iedereen binnen de hitbox staan. Dus dan zou je denken dat ook iedereen daadwerkelijk in de aars van die boss kruipt.... Maar nee der zijn er altijd wel een paar die denken dat ze niet in de groep iedereen vallen.
  maandag 14 december 2009 @ 11:47:47 #298
130412 Katth
pi_75608104
Ik vind het LFG systeem nou niet echt geweldig. Hoe vaak lui wel niet afk zijn bij de ready check is niet normaal. Ipv dat het systeem dan meteen even een vervanger zoekt gooit hij iedereen terug in de queue.
pi_75608531
Gister ook eens een mindere groep gehad door de LFG tool, kwam echt in de twilight zone terecht.

Kwam opeens via de LFG in COS HC, samen met een warrior tank en een priest, dat waren guildies van elkaar. We zagen dat wave 7 van 10 al bezig was en concludeerden snel dat de twee overgebleven dps van een oude groep was die kennelijk een whipe had gehad. Nja wij besluiten om de rest maar af te maken en gaan opzoek naar de hunter en de mage, de twee dps'ers van de vorige groep. Aangekomen bij de hunter was de mage nergens te bekennen, deze was opeens dood maar de waves bleven komen, de tank pakt de mobs op, healer healt netjes en ik dps lekker, op vervolgens Dazed te raken, tot mijn schrik zie ik dat de hunter aspect of the pack actief heeft, ik vraag hem netjes dit te verwijderen, waarop ik geen antwoord krijg. Ondertussen is de mage ook weer terug in de instance, deze rent ons echter voorbij en gaat een andere richting op, hij geeft wederom geen antwoord en doet zijn eigen ding in die instance en niemand weet waarom, ondertussen proberen we de volgende groep te bereiken, maar dat gaat traag aangezien de hunter weigert om aspect of the pack uit te schakelen waardoor we continue dazed zijn, wederom op een nette manier gevraagd maar van de hunter kreeg ik het antwoord "ik ben je pet niet" toen werd ik wat grof, tevens zag ik dat hij in full pvp gear runde, zie dat jammer genoeg vaker de laatste tijd, de dps van die gasten blijft toch zwaar achter en je moet er maar mee in een groep zitten, nja we gaan zo gewoon door op deze manier totdat de boss op wave 10 komt, we nuke die lekker dood, nja, de hunter doet niets, priest healt de tank netjes die zijn werk ook doet en ik ben als enige aan het dpsen. Hunter staat er gewoon wat bij met aspect of the pack waardoor de tank steeds dazed is, de mage is ondertussen ook weer 2x geressed en loopt als een kip zonder kop wat in de instance rond om vervolgens weer dood te gaan, nog altijd geen enkele reactie.

Na de bosskill start de hunter zonder pardon de volgende groep terwijl de tank, healer en ik ons afvragen wtf er nu an de hand is met deze twee gasten, hunter word weer grof en ik stel een vote kick voor, warrior en priest waren het met me eens, maar mage heeft blijkbaar niet gestemd, toen zijn wij 3en geleaved en hebben de mage en hunter achtergelaten.

Nog nooit in me tijd met wow zoiets raars meegemaakt, totaal van een andere wereld die gasten
pi_75608734
Daarvoor is er ook VOTE KICK Gasten met kut dps knal je er vaak wel uit als de rest van de groep wel pve gear heeft. Een nieuwe DPS is toch in 1 seconde gevonden.
quote:
[2: Trade] Daehtnitgh: DK DPS LFG HC farm
pi_75608780
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:13 schreef drumstickNL het volgende:
Zo Icecrown wel weer gezien. Tot de volgende patch.
Eh, hoe heb je die gezien met je green/blue geared druid? net ff je armory bekeken, je hebt net 4 heroics gedaan, je laatste achievement wat je hebt gekregen is 25 emblems, je hebt nog 0,0 gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')