Die wellfare tijger heeft iedere paladin/DKquote:
250 euro is niks voor dat ding.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:09 schreef Blistering het volgende:
Hehe, tis een achievement die redelijk wat tijd en geld kost iig.
Nu moet ik beslissen of ik de spectral tiger van een buddy wil kopen. Vriendenprijsje van 250 euro, wat opzich geen probleem is. Als ik de 75% versie die ik bij de kaart krijg verkoop voor zo'n 30-40k dan kan ik nog 'ns 100+ euro van de prijs aftrekken. Hmmmmm, tempting
Jij snapt zoiets niet omdat je te casual bent, ben ik bangquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef ufopiloot het volgende:
250 euro voor wat? Dat je een paar whispers krijgt van noobs van lvl21? Of omdat je een tijger hebt waar je een beetje doorheen kan kijken? Voor 250 euro kan je heel wat leuke dingen doen in 'het echte leven', of er gewoon 2 jaar lang van WoWen
Helemaal mee eens. 250euro doe ik liever heel wat andere dingen mee, of idd een maantje of 19 a 20 van wowwenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:14 schreef ufopiloot het volgende:
250 euro voor wat? Dat je een paar whispers krijgt van noobs van lvl21? Of omdat je een tijger hebt waar je een beetje doorheen kan kijken? Voor 250 euro kan je heel wat leuke dingen doen in 'het echte leven', of er gewoon 2 jaar lang van WoWen
Ik moet nog steeds Velen omleggen, amar er gaat nooit iemand naar Exodarquote:Op donderdag 3 december 2009 23:03 schreef phileine het volgende:
Die beer die je krijgt voor het killen van alle leaders in the hoofdsteden van de vijand is ook te doen als je met genoeg bent.
Dat je hem dan mogelijk voor het dubbele kan verkopen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:51 schreef Failatronic het volgende:Dat je het uberhaupt al in je hoofd haalt om 250 euro te betalen voor een extra pixel in het spel, je smeekt inderdaad om flames
net weer 3 boa items gekocht in dalaran, de teller staat nu op 17 items. dus niks van die stone keeper shards rotzooi in wintergrasp. nu alleen nog de motivatie om een alt te beginnen en die ook daadwerkelijk te lvlen.
oja, nog eenvoor die gast die zei dat 250 euro 'niks' was voor een pixel tijger
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij snapt zoiets niet omdat je te casual bent, ben ik bang![]()
Preciesquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:09 schreef phileine het volgende:
ja maar dat is wat iedereen denkt, dus dan heb je daar gelijk al een welkomscommittee. Als je na SW naar Darnassus gaat staan ze allemaal voor jan jul bij de tram op je te wachten.
Ik heb een paar van die runs gedaan, en de meest vlekkeloze ging van Ogr naar Undercity, Thunderbluff, Silvermoon. Met genoeg warlocks en mages heb je het hele spul vrij snel heen en weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |