abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 08:30:27 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_75236976
Heh, ToGC10 getanked op m'n pala: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Avey

Nieuwe neck en een trophy, helaas geen Insanity omdat iemand dc'de op Anub . Wel leuk dat ik laten zien heb hoe makkelijk totgc10 eigenlijk is. Degene die de runs altijd organiseert weigert meestal alts mee te nemen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_75237615
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:40 schreef Grimmjoww het volgende:

[..]

Was sarcastisch bedoelt
Ok , use dan een PI Gisteren eerste raid met nieuwe guild. De RL is wel een echt epeen nerd. Maar voor de rest wel leuke mensen en tempo ligt mooi hoog.

En veranderd naar arcane spec. Had nog niet gems/gear veranderd. Dus dps bleef nog wel achter, maar zat toch al aardig met FFB dps. Viel me zeker mee voor iemand die nog de cds en rotation moest leren.
pi_75237942
Zijn er hier ook mensen die op Nordrassil spelen? Zou wel leuk zijn om eek keertje wat hc's te lopen met alleen maar Fokkers.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_75238260
Meld
pi_75238462
ik heb een pala, warrior, mage, druid, en een hunter, maar alleen de laatste is lvl80, en ook nog een lock aan horde kant. keus genoeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_75238519
Blergh holy pally in Bg's is ook niet meer leuk..
Bubble!! mass dispel .. weg
komt warrior die gooit gewoon even een tak naar je JAY ook weg bubble.
Wordt je silenced kan je alleen nog maar auto attack of me racial (arcane torrent) poepoe, sta je dan, mage silence > sheep > arcane blast , Warrior >bladestorm en je ligt binnen 2sec te kreperen op de grond

Mja vandaar dat ik ook nooit/nauwelijks PVP (veel te unbalanced)

Gister wel Algalon 10 down!!! Starcaller .
Mannnnn wat een gevecht ook maar weer. Echt de Adrenaline stroomt door je .
Laatste phase hmm we lopen achter op Enrage timer, vergeet de adds ZERK die gast en heal er maar door heen xD. hebben even wat HM's gedaan gister en dachten hmm waarom niet meteen algalon even proberen ?.

FL met 4 towers up
XT Heartbreaker
Ignis: binnen 4 minuten
Razorscale 25 dwarven laten mollen
Assembly of iron: de grote lelijkerd als laatste mollen
Kologron: helaas net niet Disarmed mja volgende lukt dat wel =] .
Auriya: Cat lady (defenders laten leven)
Algalon Gepowned.

Mwa zijn toch wat achievements erbij .
Aangezien ik nooit echt Uld10 had gedaan op 1x heartbreaker en Firefighter na.
Jeweet!
  donderdag 3 december 2009 @ 10:02:53 #57
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75238626
warriors die met stukken hout gooien?

je bedoeld Heroic Throw?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_75238831
Stuk hout.
pi_75238982
Haha ja sorry kwam even niet op de naam
Dacht hmm ziet eruit alsof ze een knots gooien dus zal maar formuleren als een stuk hout dan snappen ze het wel .

Vriend van me speeld Fury warrior. Tijdje Arena met m gedaan, was wel lachen altijd .

hij heeft zelfs een kort filmpje gemaakt om wat Damage te laten zien.

Echt pijnlijk soms
Jeweet!
pi_75239284
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

Mine
Grats ikzelf wil ook MC gaan farmen maar mijn guild laat mij niet naar bt/prot(Warrior) speccen
pi_75240265
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Grats ikzelf wil ook MC gaan farmen maar mijn guild laat mij niet naar bt/prot(Warrior) speccen
Betalen ze maandelijks je subscription fee? Nee? Gewoon doen dan
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 3 december 2009 @ 11:07:52 #62
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_75240270
Je mag niet van je guild?

Ze betalen ook je subscription?

Gisteren voor de zoveelste keer weer totc 25 normal gedaan. De mace heb ik 1 keer zien droppen op anub maar toen stond ik natuurlijk niet boven aan in de epgp lijst.

Ondertussen sta ik al een tijdje boven aan, in ieder geval boven de rest van de healers. Maar dan dropt die mace niet meer
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_75240534
quote:
Blergh holy pally in Bg's is ook niet meer leuk..
Bubble!! mass dispel .. weg
komt warrior die gooit gewoon even een tak naar je JAY ook weg bubble.
Wordt je silenced kan je alleen nog maar auto attack of me racial (arcane torrent) poepoe, sta je dan, mage silence > sheep > arcane blast , Warrior >bladestorm en je ligt binnen 2sec te kreperen op de grond
Misschien eens een bg proberen met resilience gear in plaats van je 16k hp pve setje. Bubble, geen probleem. Zower mass dispell als de shattering thow hebben een casttijd, dus dat kan je simpel gewoon ff tegenhouden door ze te hammeren, waarna je weer lekker kan healen.

Mages zijn ook niet zo speciaal, gewoon uit het zicht blijven en alles op je teammaten dispellen (sheep/frost debuff etc). Alleen de spellsteal van een aantal seconden is vervelend ja, maar super gemakkelijk om doorheen te komen als je hoog HP hebt. Vaak zijn holy shocks en instant flash of lights genoeg om jezelf en iemand anders up te houden, dus dan heb je sowieso geen last van interrupts. Als iemand harde hits krijgt gooi je er een paar flash of lights op, en als je zorgt dat je een beetje afstand hebt maakt dat ook niet uit.

Paladins zijn juist super leuk in BG's, vooral holy. In je eentje kan je al minutenlang blijven leven als er 4 man op je in staan te slaan, en als je met een goede speler samenspeelt ben je helemaal onverslaanbaar. Maar ja, met een pve setje ben je inderdaad snel dood Dan heb je niks aan je 30k mana.
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Hanstin het volgende:
maar mijn guild laat mij niet naar bt/prot(Warrior) speccen
!
pi_75240986
Ik heb de Bindings van Garr... Op m'n Druid. Nu nog de andere bindings en 10 Elementium bars, en dan heb ik hem ook. O, en nog 4 Sulfuron Ingots, en dan heb ik Sulfuras.
pi_75241896
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef CocaColaLight het volgende:
Je mag niet van je guild?

Ze betalen ook je subscription?

Gisteren voor de zoveelste keer weer totc 25 normal gedaan. De mace heb ik 1 keer zien droppen op anub maar toen stond ik natuurlijk niet boven aan in de epgp lijst.

Ondertussen sta ik al een tijdje boven aan, in ieder geval boven de rest van de healers. Maar dan dropt die mace niet meer
Je bedoelt suffering end ?

Zit ik ook al een tijd op te doelen, 1x gedropt helaas stond ik qua geintresseerde mensen 3de in dkp dus byebye =( .
mja misschien binnekort geluk dat de 10man Heroic mace dropt <3

@ufo: kheb wel "wat" pvp gear (zit op een geweldige *kuch* 500res en iets van 21k hp). en op sommige momenten kan je gewoon niet uit het zicht komen (als je bv. in av in het midden knokt). het rotste is gewoon silence, kan gewoon echt NIKS dan behalve rondrennen en auto attack zowat.

Snelste arena fight was echt geweldig (begonnen net met nieuwe team 2v2) resto druid + DK tegen ons dus Fury War + holy pally snugger waren ze niet: het was hij charged de dk ik stun de resto druid. ze staan lekker bij elkaar hij draait zijn standaard rondje en dood waren ze, alsof ze geen trinket hadden ofzo, of vergaten te gebruiken.
Jeweet!
pi_75242249
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef Metonae het volgende:

[..]

Betalen ze maandelijks je subscription fee? Nee? Gewoon doen dan
Nee maar ik moet algalon tanken op 10man omdat ik de meeste "ervaring" heb ook al is mijn mainspec fury
  donderdag 3 december 2009 @ 12:22:46 #67
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75242707
Weet iemand een goede manier om je te authenticeren (dus dat de char waarvan iemand claimt dat ie van hem is ook echt van hem is) zonder add-on of andere in-game acties? Het is voor een webapplicatie.
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_75243240
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef R-Mon het volgende:
Weet iemand een goede manier om je te authenticeren (dus dat de char waarvan iemand claimt dat ie van hem is ook echt van hem is) zonder add-on of andere in-game acties? Het is voor een webapplicatie.
nee denk niet dat er iets is dat je zomaar in de DB van blizzard zal laten kijken of het "echt" zijn/haar account is.
Maja als het een Ebay'er is kom je daar snel achter <3

misschien goed idee voor blizzard de mogelijkheid om een password op de Gbank en eigen bank te zetten voordat je erin kan . Stelt je pure Gold natuurlijk niet veilig mja de waarden van je items wel .
Jeweet!
pi_75245090
Ik wil weer eens WoW gaan spelen. Wil iemand mij uitnodigen met een resurrection scroll? Dan krijg je gratis gametijd toch?
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:45:14 #70
64238 CocaColaLight
pi_75245401
Ik zou zeggen pm je email adres dan kan ik je wel zo'n scroll sturen
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_75246421
Zo'n scroll werkt niet meer als je Wotlk hebt geloof ik.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:31:18 #72
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75246877
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef ufopiloot het volgende:
Zo'n scroll werkt niet meer als je Wotlk hebt geloof ik.
Onwaar.
pi_75248510
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef GI het volgende:

[..]

Onwaar.
Wel waar.
  donderdag 3 december 2009 @ 15:23:46 #74
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75248716
Niet waar. Ik heb na WotLK nog iemand geressurect met zo'n scroll.
pi_75250091
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:23 schreef GI het volgende:
Niet waar. Ik heb na WotLK nog iemand geressurect met zo'n scroll.
WEL WAAR

Als je een Wotlk account hebt kan je geen scrolls meer ontvangen.
  donderdag 3 december 2009 @ 16:02:48 #76
64238 CocaColaLight
pi_75250161
dames dames, rustig rustig
pi_75250546
Email staat in mijn profiel. En ik heb PM gestuurd
pi_75250802
We’re sorry This account is ineligible for Scroll of Resurrection. This is generally due to one or more of the following conditions:
This is not a World of Warcraft Classic account. Only World of Warcraft Classic accounts can be resurrected.

Toch bedankt

edit: Account Management is down

[ Bericht 12% gewijzigd door Oproerkraaier op 03-12-2009 16:27:20 ]
pi_75250948
GI, waar ben je?
  donderdag 3 december 2009 @ 16:29:52 #80
64238 CocaColaLight
pi_75251105
Onder het motto het is leuk als het werkt en zo niet dan niet.

Ah het werkt dus niet
pi_75253350
Ik kan niet inloggen nu, is er iets mis met de servers of ligt het aan mij?
pi_75260474
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:19 schreef Oproerkraaier het volgende:
We’re sorry This account is ineligible for Scroll of Resurrection. This is generally due to one or more of the following conditions:
This is not a World of Warcraft Classic account. Only World of Warcraft Classic accounts can be resurrected.

Toch bedankt

edit: Account Management is down
pi_75261727
quote:
I'm sorry, but I find a lot of this to be QQ. "I can't top the meters, so it must be my class that's to blame. Now my raid is going to sit me." If you're playing a warlock and your raid is seriously considering sitting you just because you're a warlock, you need to spend some more time doing Internet research. If your raid is considering sitting you because of your personal performance issues, I would also suggest doing some more research.
En dat als reply op een vrij degelijk topic.

http://blue.mmo-champion.(...)ks-stand-really.html
pi_75262555
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:33 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

En dat als reply op een vrij degelijk topic.

http://blue.mmo-champion.(...)ks-stand-really.html
Prachtig
pi_75265545
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75265562
Bah, nog 2 mounts voor 100 mount achievement. Best kut als je er geen professions voor hebt of niet pvped
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_75265909
Die ram van Alterac Valley heb je best snel bij elkaar, en als je een beetje goeie groep hebt hoef je nauwelijks te pvp-en voor AV, gewoon meerennen met de groep.

Die beer die je krijgt voor het killen van alle leaders in the hoofdsteden van de vijand is ook te doen als je met genoeg bent.
mooi he, alles
pi_75267372
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef Blistering het volgende:
Bah, nog 2 mounts voor 100 mount achievement. Best kut als je er geen professions voor hebt of niet pvped
Omg gozer is je paladin Astrid een blood elf en zag ik je gister niet in AB op de Lumber Mill ? Een Tauren Shaman die Alliance er af Thunderstormde? Ik herinner mij dat er een paladin zat die ook Astrid heette...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
pi_75267546
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:40 schreef Grimmjoww het volgende:

[..]

Omg gozer is je paladin Astrid een blood elf en zag ik je gister niet in AB op de Lumber Mill ? Een Tauren Shaman die Alliance er af Thunderstormde? Ik herinner mij dat er een paladin zat die ook Astrid heette...
Doubt it Ik speel nooit op Astrid, gebruik haar alleen af en toe om wat spullen te smelten.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_75267578
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:45 schreef Blistering het volgende:

[..]

Doubt it Ik speel nooit op Astrid, gebruik haar alleen af en toe om wat spullen te smelten.
Ah jammer Zie net dat er 119 matches zijn op armory met astrid
pi_75269148
Zucht. 12 mensen schrijven zich in voor een raid, komen er maar 6 op dagen.. tsja schiet niet op zo..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_75269243
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:36 schreef Junglebeast het volgende:
Zucht. 12 mensen schrijven zich in voor een raid, komen er maar 6 op dagen.. tsja schiet niet op zo..
Als alleen DPS afwezig was kan je die wel vervangen voor goeie gepugde DPS maar als een tank of healer er niet is is het wel verneukt ja.
pi_75269988
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Server 1st DK met deze achievement

Jezus, hier ben ik toch wel het meest trots op!

Net speciaal engineering ervoor gepowerlvled. Van 36k gold naar 4k gegaan vandaag, alle mounts gekocht zo'n beetje
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 december 2009 @ 02:31:16 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75270683
Ligt het aan de snellere xp, mijn skills of mn heirloom shoulderpads? Ik ben in amper 5 uur tijd van lvl 1 naar 14 gedingt op mn nieuwe Tauren Tankwarrior
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  vrijdag 4 december 2009 @ 07:31:21 #96
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_75271721
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 02:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ligt het aan de snellere xp, mijn skills of mn heirloom shoulderpads? Ik ben in amper 5 uur tijd van lvl 1 naar 14 gedingt op mn nieuwe Tauren Tankwarrior
Je zou voor de grap een RAF buddy aan moeten maken (en dan zelf dubbel inloggen) en op follow zetten.

Ik heb hetzelfde gedaan met mijn vriendin die de RAF-buddy speelde. in 1 weekend van lvl 1 naar 53
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_75272230
quote:
Net speciaal engineering ervoor gepowerlvled. Van 36k gold naar 4k gegaan vandaag, alle mounts gekocht zo'n beetje

Ik ben aan het sparen voor een motor en dat wordt al een rib uit mijn lijf 12,5k vendor mats.. Gisteren 10k gold gehaald, en ik wil wel een paar duizend overhouden als m'n motor er is.. Veel grinden dit weekend
quote:
Je zou voor de grap een RAF buddy aan moeten maken (en dan zelf dubbel inloggen) en op follow zetten
Doe ik op dit moment, 5 minuten per lvl ongeveer als je eenmaal instances in kan Samen met een vriend online, en ik op mijn main account op mijn paladin, heerlijk Stockade doorrennen, terug naar de ingang, AoE, en ding, weer een level omhoog. Eruit, resetten, en nog een keer

Vandaag naar Scarlet Monastery en morgen lvl60
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:38:10 #98
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75272238
Tundra's Mammoth. Slechts 16k
pi_75272500
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:16 schreef Blistering het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Server 1st DK met deze achievement

[ afbeelding ]

Jezus, hier ben ik toch wel het meest trots op!

Ik moet nog 28, snelheid is er beetje uit op moment. Maar even weer keer een dag inplannen voor grinden ofzo.
pi_75272635
Hehe, tis een achievement die redelijk wat tijd en geld kost iig .

Nu moet ik beslissen of ik de spectral tiger van een buddy wil kopen. Vriendenprijsje van 250 euro, wat opzich geen probleem is. Als ik de 75% versie die ik bij de kaart krijg verkoop voor zo'n 30-40k dan kan ik nog 'ns 100+ euro van de prijs aftrekken. Hmmmmm, tempting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')