Ok , use dan een PIquote:
Gratsquote:
Betalen ze maandelijks je subscription fee? Nee? Gewoon doen danquote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Gratsikzelf wil ook MC gaan farmen maar mijn guild laat mij niet naar bt/prot(Warrior) speccen
Misschien eens een bg proberen met resilience gear in plaats van je 16k hp pve setje. Bubble, geen probleem. Zower mass dispell als de shattering thow hebben een casttijd, dus dat kan je simpel gewoon ff tegenhouden door ze te hammeren, waarna je weer lekker kan healen.quote:Blergh holy pally in Bg's is ook niet meer leuk..
Bubble!! mass dispel .. weg
komt warrior die gooit gewoon even een tak naar je JAY ook weg bubble.
Wordt je silenced kan je alleen nog maar auto attack of me racial (arcane torrent) poepoe, sta je dan, mage silence > sheep > arcane blast , Warrior >bladestorm en je ligt binnen 2sec te kreperen op de grond
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Hanstin het volgende:
maar mijn guild laat mij niet naar bt/prot(Warrior) speccen
Je bedoelt suffering end ?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef CocaColaLight het volgende:
Je mag niet van je guild?![]()
Ze betalen ook je subscription?
Gisteren voor de zoveelste keer weer totc 25 normal gedaan. De mace heb ik 1 keer zien droppen op anub maar toen stond ik natuurlijk niet boven aan in de epgp lijst.
Ondertussen sta ik al een tijdje boven aan, in ieder geval boven de rest van de healers. Maar dan dropt die mace niet meer
Nee maar ik moet algalon tanken op 10man omdat ik de meeste "ervaring" heb ook al is mijn mainspec furyquote:Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef Metonae het volgende:
[..]
Betalen ze maandelijks je subscription fee? Nee? Gewoon doen dan
nee denk niet dat er iets is dat je zomaar in de DB van blizzard zal laten kijken of het "echt" zijn/haar account is.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef R-Mon het volgende:
Weet iemand een goede manier om je te authenticeren (dus dat de char waarvan iemand claimt dat ie van hem is ook echt van hem is) zonder add-on of andere in-game acties? Het is voor een webapplicatie.
Onwaar.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef ufopiloot het volgende:
Zo'n scroll werkt niet meer als je Wotlk hebt geloof ik.
WEL WAARquote:Op donderdag 3 december 2009 15:23 schreef GI het volgende:
Niet waar. Ik heb na WotLK nog iemand geressurect met zo'n scroll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |