Ik ben een tijdje terug al begonnen met het omgooien van +20 int gems naarquote:Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef R-Mon het volgende:
Als ik die +128 int trinket koop van triumph emblems heb ik 28.9k mana unbuffedZo jammer dat ik gewoon nog steeds dat heroism ei van mezelf moet gebruiken omdat mijn spellpower een beetje aan de lage kant is
En ja ik wil ook kunnen spelen, vandaag presentatie, morgen presentatie, volgende week tentamens...
Om de reden dat ik 30K buffed aan het halen was in heroics. Dat is toch ietwat veel van het goede en op zo'n moment kan je je imho beter bezighouden met het in balans brengen van throughput en regen.quote:Reckless Ametrine
+12 Spell Power and +10 Haste Rating
Item Level 80
"Matches a Red or Yellow Socket."
Ja dat is de reden waarom ik toch maar bij mijn Illustration of the Dragon Soul en Egg of Mortal Essence blijf, zoveel mana, hoe vet ook, is gewoon niet nodig. Ik heb wel een hele tijd intellect zitten gemmen (12 sp / 10 int voor socket bonussen) misschien moet ik er daar maar ook een paar 23 sp van maken. Ik zit nu op 2219 sp (+200 van Illustration) en 26.7k mana unbuffed.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:52 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje terug al begonnen met het omgooien van +20 int gems naar
[..]
Om de reden dat ik 30K buffed aan het halen was in heroics. Dat is toch ietwat veel van het goede en op zo'n moment kan je je imho beter bezighouden met het in balans brengen van throughput en regen.
De +haste is ook niet vervelend te noemen.
weet ik nog niks vanaf, echter zou ik me daar denk ik niet druk over hoeven te maken. Mja in sommige gevallen zou het misschien nog wel goed zijn ook. Maar als je het vanuit andere kant bekijkt natuurlijk ook weer niet leuk voor de Casual spelers.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef Windigo het volgende:
Heb gehoord dat mensen stoppen met spelen omdat je sinds vandaag bepaalde heroics niet meer in kan zonder een gearscore die wow voor je berekend?
En terecht. Met je i187 hoor je ook geen ICC5 of ToC5 te doen. Als je zo nodig geboost wilt worden kan je altijd nog gewoon een losse 5-man starten.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef Windigo het volgende:
Heb gehoord dat mensen stoppen met spelen omdat je sinds vandaag bepaalde heroics niet meer in kan zonder een gearscore die wow voor je berekend?
Wel zo fijn, voorkomt dat je 9 green geared spelers in je 10-man krijgt.quote:As part of the matchmaking system, some of the more difficult dungeons will have a minimum gear requirement. Players also need to meet the requirements for dungeons that require attunement, such as keys or quests. If a player does not meet the requirements for a particular dungeon, a lock icon will be displayed next to that dungeon. Hovering over this icon will display the requirements which have not been met.
Met me pvp gear link ik wel epic op me pala en dan kan ik nog joinen met me crappy dps gearquote:Op woensdag 9 december 2009 15:12 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
En terecht. Met je i187 hoor je ook geen ICC5 of ToC5 te doen. Als je zo nodig geboost wilt worden kan je altijd nog gewoon een losse 5-man starten.
Ja, en achievement fakers zijn er ook genoeg. Ik hou gewoon WoW-armory bij de handquote:Op woensdag 9 december 2009 15:33 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Met me pvp gear link ik wel epic op me pala en dan kan ik nog joinen met me crappy dps gear
Hoe fake je een achievement dan? Ik heb wel eens de achievement gelinkt die een guildie van mij gehaald had in VOA, vroeg hem deze te linken zodat ik een inv kon krijgen, en linkte die achievement, had hem op een alt nog niet gedaanquote:Op woensdag 9 december 2009 16:07 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, en achievement fakers zijn er ook genoeg. Ik hou gewoon WoW-armory bij de handEn dan vragen in de chat om [Shave and a Haircut], dan kijk ik daarna op internet wel of de persoon de gear ervoor heeft
Je kan gewoon de oude map instellen door iets aan te vinken onderaan bij de map.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef jagga het volgende:
jezus.... niet weer deze shit hé..
Net een uur lang proberen een instance in te komen... blijkt dat ik mijn partymembers niet eens kan summonen omdat ze allemaal van andere servers komen, en de teleport functie naar de instance zeg maar, geeft continue aan dat de instance niet geladen kan worden..
Net als een tijdje terug omdat er niet genoeg instance-servers waren![]()
dikke vette![]()
Om nog maar niet te spreken over die nieuwe map, die is gewoon ruk
wipes, en zon smiley erachter..., pricelessquote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef R-Mon het volgende:
De ICC 5mans zijn wel vetEindelijk kon ik weer eens lekker healen, mensen die doodgaan en... wipes
Ja joh wanneer is de laatste keer dat iemand wipete in een 5man (in die dungeons vóór toc 5 dan)quote:Op woensdag 9 december 2009 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeie oude tijden herleven, tenminste, dat zie ik aan die zin + smiley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |