Gister ook eens een mindere groep gehad door de LFG tool, kwam echt in de twilight zone terecht.
Kwam opeens via de LFG in COS HC, samen met een warrior tank en een priest, dat waren guildies van elkaar. We zagen dat wave 7 van 10 al bezig was en concludeerden snel dat de twee overgebleven dps van een oude groep was die kennelijk een whipe had gehad. Nja wij besluiten om de rest maar af te maken en gaan opzoek naar de hunter en de mage, de twee dps'ers van de vorige groep. Aangekomen bij de hunter was de mage nergens te bekennen, deze was opeens dood maar de waves bleven komen, de tank pakt de mobs op, healer healt netjes en ik dps lekker, op vervolgens Dazed te raken, tot mijn schrik zie ik dat de hunter aspect of the pack actief heeft, ik vraag hem netjes dit te verwijderen, waarop ik geen antwoord krijg. Ondertussen is de mage ook weer terug in de instance, deze rent ons echter voorbij en gaat een andere richting op, hij geeft wederom geen antwoord en doet zijn eigen ding in die instance en niemand weet waarom, ondertussen proberen we de volgende groep te bereiken, maar dat gaat traag aangezien de hunter weigert om aspect of the pack uit te schakelen waardoor we continue dazed zijn, wederom op een nette manier gevraagd maar van de hunter kreeg ik het antwoord "ik ben je pet niet" toen werd ik wat grof, tevens zag ik dat hij in full pvp gear runde, zie dat jammer genoeg vaker de laatste tijd, de dps van die gasten blijft toch zwaar achter en je moet er maar mee in een groep zitten, nja we gaan zo gewoon door op deze manier totdat de boss op wave 10 komt, we nuke die lekker dood, nja, de hunter doet niets, priest healt de tank netjes die zijn werk ook doet en ik ben als enige aan het dpsen. Hunter staat er gewoon wat bij met aspect of the pack waardoor de tank steeds dazed is, de mage is ondertussen ook weer 2x geressed en loopt als een kip zonder kop wat in de instance rond om vervolgens weer dood te gaan, nog altijd geen enkele reactie.
Na de bosskill start de hunter zonder pardon de volgende groep terwijl de tank, healer en ik ons afvragen wtf er nu an de hand is met deze twee gasten, hunter word weer grof en ik stel een vote kick voor, warrior en priest waren het met me eens, maar mage heeft blijkbaar niet gestemd, toen zijn wij 3en geleaved en hebben de mage en hunter achtergelaten.
Nog nooit in me tijd met wow zoiets raars meegemaakt, totaal van een andere wereld die gasten