HC MgT?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ja joh wanneer is de laatste keer dat iemand wipete in een 5man (in die dungeons vóór toc 5 dan)
zojuist nogquote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ja joh wanneer is de laatste keer dat iemand wipete in een 5man (in die dungeons vóór toc 5 dan)
Na 30 minuten eindelijk idd, met 5 man hele tijd die "teleport to dungeon" knop spammen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon daarna via de minimap teleporten dan lukt het vaak wel
Had er vanaaf ook even last vanquote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef SharQueDo het volgende:
Additional instances cannot be launched.
Gaaf ben daar jaran geleden geweest misschien maar weer eens proberen wel toffe plekquote:Op donderdag 10 december 2009 02:01 schreef Grimmjoww het volgende:
Ik ben de Karazhan Crypts ingekomen dat is een plek onder Karazhan die Blizzard nog niet klaar heeft gemaakt of niet klaar wil maken. dit dus
Er is een gang die heet Pauper,s Walk![]()
![]()
voor de rest best eng daar.
Dat komt niet door de nieuwe LFG tool maar doordat iedere klapjosti in het spel die nieuwe instances wil doen, had om 6 uur al moeite en kwam er om 7 uur nog net in. Heb iig al de eerste 2 nieuwe instances op HC gedaanquote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef RoosterBrood het volgende:
willen we net icc25 gaan doen, kun je er niet in..
en dan ook nog eens paar keer server down..
en die nieuwe LFG system is echt fucked up :p kom geen 1 dungeon meer in:
additional instances cannot be launched![]()
terwijl vanmiddag nog alles lekker liep.
hopelijk morgen beter
Yeah van een trash mobquote:Op donderdag 10 december 2009 09:24 schreef RoosterBrood het volgende:
lvl 251 dagger in de nieuwe hc?
chill, gisteren alleen FoS en de opvolger ervan gedaan, bij de 3e wipede we hard door slechte healer![]()
maar daar dropte alleen maar 232 items
zo maar weer even proberen
Betaal je de hosting zelf? Of heb je zo'n gratis hosting? zo ja welke?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef GI het volgende:
Ik ben voor mijn guild bezig met een nieuwe website. Ook met een kalender die de in-game kalender gaat vervangen. Allemaal gekoppeld aan het guildroster dat van de armory afgehaald wordt. Dat weer gekoppeld is aan de progression die we hebben en ook nog eens aan ons loot systeem.
*beetje trots is*
[ afbeelding ]
Ik betaal helemaal niks. Dat mag de guildleader lekker zelf doenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:01 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Betaal je de hosting zelf? Of heb je zo'n gratis hosting? zo ja welke?
Preciesquote:Op donderdag 10 december 2009 13:02 schreef GI het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks. Dat mag de guildleader lekker zelf doen
Gewoon zorgen dat je vriendjes hebquote:Op donderdag 10 december 2009 13:01 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Betaal je de hosting zelf? Of heb je zo'n gratis hosting? zo ja welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |