ik vind zelf de 10 mans veel leuker om eerlijk te zijn. kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die zich puur op 10 man raids willen focussen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Patch morgen, nou ja die nieuwe bosses lijken vrij simpel helaas. Ik ben in ieder geval blij met de shadow buffs, gauw maar even nieuwe gems kopen. Moet de helft vervangen.
Uiteraard. Maar ga dan niet verkondigen dat 10 man raiden lastiger of uitdagender is dan 25 man.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik vind zelf de 10 mans veel leuker om eerlijk te zijn. kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die zich puur op 10 man raids willen focussen.
Het kan uitdagender zijn hoor. Persoonlijk vind ik het gewoon leuker.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ga dan niet verkondigen dat 10 man raiden lastiger of uitdagender is dan 25 man.
Zou eigenlijk Relentless Earthsiege Diamond moeten hebben, die ik nu heb (chaotic skyflare) is meer voor unholy.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:25 schreef Fir3fly het volgende:
Verkeerde meta, geen epic gems.. tja dat zou ik eerst fixen.
De eerste realms zijn weer upquote:Op woensdag 9 december 2009 10:57 schreef Killaht het volgende:
Hoelaat kunnen we inloggen?
Aerie Peak ook nog niet, op de een of andere manier zit die altijd bij de laatste batch voor mijn gevoelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |