Mijn oma is een piratenvrouwquote:
Mwehehe, ogen laserenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn oma is een piratenvrouw! (oog is gisteren gelaserd
)
wtfquote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwehehe, ogen laseren
Ging mijn moeder doen hierzo, en waren ze halverwege met oog 2, viel het apparaat uitHebben ze haar met chocolademelk op een taxi gezet naar Amsterdam met een briefje en zijn ze daar verder gegaan
Geen flauw idee wie t isquote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vaker gezien? Ken je haar wel verder dan? Stel dat ze uiteindelijk zo'n irritant bitchy karakter heeft ofzo
Ja, het moest toch afgemaakt wordenquote:
Whehehequote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het moest toch afgemaakt wordenEn toen ging die taximan haar helemaal begeleiden want ze was stekeblind
ogen afgetapet enzo
Mja iddquote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het moest toch afgemaakt wordenEn toen ging die taximan haar helemaal begeleiden want ze was stekeblind
ogen afgetapet enzo
Oh, ik bedoel Renequote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoezo voor heim?
PS
AMEN
http://www.uncrate.com/men/cars/sedans/2011-audi-a8/
Dat is kut, dan moet het idd.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehe!
Mijn oma heeft staar op 1 oog, dus het was puur medisch.
Mja, die moeten ook werkenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mja idd
dat is wel heel ergDan had ik iemand van het personeel meegestuurd
idd. In fucking Drachtenquote:
Ik hebt ook handjes jwt.quote:
Wist ik veel dat jij er wasquote:Op woensdag 2 december 2009 10:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
idd. In fucking Drachten!
[..]
Ik hebt ook handjes jwt.
frieslandddquote:
Een jaartje niet geweest, maar het is wel weer gezellig hierquote:
Kanquote:
Goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een jaartje niet geweest, maar het is wel weer gezellig hier!
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een jaartje niet geweest, maar het is wel weer gezellig hier!
quote:
Hoor je dat niet zelf in de gaten te houdenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:48 schreef Onorgineel het volgende:
Jeej moeder meld even op de laatste dag dat ik vandaag naar de ortho moet in plaats van volgende week terwijl ik vandaag eigenlijk al volgeplanned had
Nee ze had hem verzet ofzo snap ook niet waaromquote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoor je dat niet zelf in de gaten te houden?
voor de wc-bril en kroketten?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee ze had hem verzet ofzo snap ook niet waarom
'T is watquote:Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
LAU IS TROUWENS NUUUUUUU AAN HET RIJDEN![]()
Ik neem aan dat ze die auto theorie nu wel heeft gedaan.
Neeee, afbellenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voor de wc-bril en kroketten?
Graag gedaanquote:
Keisimpelquote:Op woensdag 2 december 2009 10:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Medeleven
Ik heb het ook over een maand ofseu ;')
Nee, je moet 2 dagen van te voren oidquote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Graag gedaan
En op het allerlaatste moment afbellen kan toch niet?
6 uurtjes ff doorgenomen op een mdidag, de dag ervoor. 3 foutquote:
Bij ons 24 uur van tevoren anders kost het je geldquote:Op woensdag 2 december 2009 10:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee, je moet 2 dagen van te voren oid
MEESTAL
Ze heeft het er maar mee te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Graag gedaan
En op het allerlaatste moment afbellen kan toch niet?
Oh, maar ik moet niet naar de orthoquote:Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Bij ons 24 uur van tevoren anders kost het je geld
Ik heb een belangrijke schoolopdracht die ik alleen vandaag uit kan voeren, dus het gaat gewoon niet anders. Wist ik eerder nietquote:
Achzoquote:Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, maar ik moet niet naar de ortho
Succes met die opdrachtquote:Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een belangrijke schoolopdracht die ik alleen vandaag uit kan voeren, dus het gaat gewoon niet anders. Wist ik eerder niet
iddquote:
Nee, dat snap ikquote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef Onorgineel het volgende:
Mja ik heb er nu geen 40 euro voor over om niet naar de ortho te gaan
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:07 schreef Onorgineel het volgende:
Maar dat hoerending mag er gelukkig wel bijna uit
Je lijkt wel een vriendin van mequote:Op woensdag 2 december 2009 11:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet naar de wc, maar dan moet ik opstaan
Hoezo?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vriendin van me
Naar de wc moeten als je zo lekker in je bed ligtquote:Op woensdag 2 december 2009 11:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet naar de wc, maar dan moet ik opstaan
Ah fijn, blaasontstekingquote:Op woensdag 2 december 2009 11:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo?
Tis ook niet dat ik het niet op kan houden tot 5 uur.
Maar het voelt nu net alsof ik een blaasontsteking heb
Oh, dan ga ik weer verderslapenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Naar de wc moeten als je zo lekker in je bed ligt
Zo voelt het dusquote:Op woensdag 2 december 2009 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah fijn, blaasontsteking
Die heeft ook nooit zin om op te staan... En dan is ze eindelijk opgestaan, moet ze 10 minuten later weerquote:Op woensdag 2 december 2009 11:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo?
Tis ook niet dat ik het niet op kan houden tot 5 uur.
Maar het voelt nu net alsof ik een blaasontsteking heb
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:13 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij heeft mn halve klas gezopen gisterAls iemand niest of kucht gaan ze allemaal klagen
Oh, neuh, zo ben ik nietquote:Op woensdag 2 december 2009 11:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die heeft ook nooit zin om op te staan... En dan is ze eindelijk opgestaan, moet ze 10 minuten later weer
Hier zijn er maar 3 vrouwenWC's per verdieping, en een stuk of 10 mannenWC'squote:Op woensdag 2 december 2009 11:14 schreef Renesite het volgende:
Op de ene plek op de Hanze zijn er 3 toilethokken zo goed als naast elkaar, en op een andere plek moet je eerst de halve marathon lopen
lekker stomquote:Op woensdag 2 december 2009 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier zijn er maar 3 vrouwenWC's per verdieping, en een stuk of 10 mannenWC's
Dara zijn dinsdagen voorquote:Op woensdag 2 december 2009 11:13 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij heeft mn halve klas gezopen gisterAls iemand niest of kucht gaan ze allemaal klagen
Beetje achterlijk. Maar inderdaad, op drukke plekken zjin er hier 2 toiletten per hok, en waar het doorgaans uitgestorven is kan je skeeleren in zo'n zaal.quote:
Zou hier logisch zijn.. Veel meer kerels dan vrouwtjes.quote:
ICTquote:Op woensdag 2 december 2009 11:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou hier logisch zijn.. Veel meer kerels dan vrouwtjes.
Was vroeger hier ook zo, daarom is het nogsteeds zoquote:Op woensdag 2 december 2009 11:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou hier logisch zijn.. Veel meer kerels dan vrouwtjes.
Ehm, technische afdelingquote:
quote:
Ik ga cadeautjes uitpakkenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarom viert iedereen nog sinterklaas!?
Ze dwingen me gewoon om alleen naar Sexy Mother Fuckers te gaan
Die kadootjes kunnen ook tijdens x-mass.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga cadeautjes uitpakkenEn Chineze rijsttafel eten met o.a. grote garnalen, tjap tjoi en zo
!
quote:
Dat kan niet met x-mass, want: geen pepernotenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die kadootjes kunnen ook tijdens x-mass.
5 December is er zo een dope feest!
Ik vind het leukquote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarom viert iedereen nog sinterklaas!?
Ze dwingen me gewoon om alleen naar Sexy Mother Fuckers te gaan
Ik vind er niks aanquote:Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het leukLeuker dan kerst
Nooit opgevallenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij dixons was t toch ehr?quote:
Trauma misschien?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan![]()
Vanaf het moment dat ik wist dat die gast niet bestond.
Weet niet waarom
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n management/economie pikkie?quote:
Recht.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Jij bent zeker zo'n management/economie pikkie?
Dat bedoel ik dusquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n management/economie pikkie?
Tot hoe laat moet je arbeiters?quote:
Wat bij je past is het best. Denk ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat is beter.Een baan waar je elke week terecht kunt en zo een vrij stabiele 2-300 euro per maand krijgt.
Je moet dus uren maken en je krijgt weinigEen baan waar je niet zovaak terecht kunt. Vaak maar 4 dagen per maand. En dan ook nog eens onmogelijke tijden. Echter met die 4 dagen verdien je wel 350 euri.
Ik zit nu met dat laatste
Succes dan enzoquote:
Ik dacht er toevallig echt NET over naquote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat is beter.Een baan waar je elke week terecht kunt en zo een vrij stabiele 2-300 euro per maand krijgt.
Je moet dus uren maken en je krijgt weinigEen baan waar je niet zovaak terecht kunt. Vaak maar 4 dagen per maand. En dan ook nog eens onmogelijke tijden. Echter met die 4 dagen verdien je wel 350 euri.
Kerstmarktenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Trauma misschien?
Ik vind het hartstikke leuk, heb het altijd leuk gehad met sinterklaas, enige keer dat mijn vader me aandacht gafKerst vind ik een kutfeestdag, enige leuke vind ik kerstmarkten.
En rustirondjes en en en en lekkere dingen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kerstmarktendan is het koud en dan zo lopen en lopen en dan zo hot coco
dit dusquote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat bij je past is het best. Denk ik.
iddquote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En rustirondjes en en en en lekkere dingen.
Hmm. ik vond die kadootjes niet altijd even zinnig. ik krijg liever 1 kadootje waar ik echt wat aan heb dan 5 dingen die ik misschien nooit ga gebruikenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Trauma misschien?
Ik vind het hartstikke leuk, heb het altijd leuk gehad met sinterklaas, enige keer dat mijn vader me aandacht gafKerst vind ik een kutfeestdag, enige leuke vind ik kerstmarkten.
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kerstmarktendan is het koud en dan zo lopen en lopen en dan zo hot cocogluhwein en Jägermeister
Ligt aan de jobomschrijvingen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef BurnaBoy het volgende:
quote:
Dat dus! mijn moeder helemaal blij met gluwijnquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Die duitsers weten wel hoe ze het aan moeten pakken
In oktober ookquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Ja ik ben wel tevreden. Maar soms zijn er ook maanden waar je geen geld krijgt omdat je simpelweg niet kunt werken.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat bij je past is het best. Denk ik.
Duitsersquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Altijd een bedrag van ong 500 hebben staan voor onverwachte uitgavenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja ik ben wel tevreden. Maar soms zijn er ook maanden waar je geen geld krijgt omdat je simpelweg niet kunt werken.
En soms heb je maanden dan krijg je 700 op je bank rekening. Eigenlijk wil ik allebei alleen dan bij hetzelfde bedrijf. Want dat loon is verrekte goed. (als 19 jarige dan eeh)
Je bedoelt voor leuke dingen die je tegenkomt en gewoon moet hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Altijd een bedrag van ong 500 hebben staan voor onverwachte uitgaven
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dus! mijn moeder helemaal blij met gluwijn
quote:
Daar hb ik echt te veel last van. Dat iets zien en t moeten hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je bedoelt voor leuke dingen die je tegenkomt en gewoon moet hebben.![]()
Zo ben ik dan
Je lijkt wel een vrouwquote:Op woensdag 2 december 2009 11:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar hb ik echt te veel last van. Dat iets zien en t moeten hebben![]()
Het is helemaal erg als je zegmaar genoeg geld heb en je dus weet dat het ook wel kan.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar hb ik echt te veel last van. Dat iets zien en t moeten hebben![]()
Gefeliciteerdquote:
Gratzquote:
Qua koopziek zijn wel jaquote:
Dat ken ik jaquote:Op woensdag 2 december 2009 11:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het is helemaal erg als je zegmaar genoeg geld heb en je dus weet dat het ook wel kan.
Succesquote:
En achteraf baal je want je had het geld beter ergens anders in kunnen stekenquote:
Dat ja!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En achteraf baal je want je had het geld beter ergens anders in kunnen steken
Moge gij veel ipods verkopen.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik kan het serieus niet geloven.
ik mag rijden in een auto.
Geen rijlessen meer. Geen geld van mijn spaarrekening.
Een rijbewijs. Ayea.
Ik heb elke vrijdag vrij, moar daar klaag ik toch niet overquote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef Onorgineel het volgende:
Ik begin zowaar een hekel aan die roostervrije dag te krijgen, ik verveel me den pleuris
Moet je gaan werken. Luie flikkerquote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef Onorgineel het volgende:
Ik begin zowaar een hekel aan die roostervrije dag te krijgen, ik verveel me den pleuris
Ik heb zoveel meer respect voor je nu ik weet dat je daar niet over klaagtquote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb elke vrijdag vrij, moar daar klaag ik toch niet over
Nee want heel vaak moet ik op de woensdag wel huiswerk maken, maar nu even niet. En er is niieemandquote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moet je gaan werken. Luie flikker
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb zoveel meer respect voor je nu ik weet dat je daar niet over klaagt
Moet ?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee want heel vaak moet ik op de woensdag wel huiswerk maken, maar nu even niet. En er is niieemand
Ja en daarmee had ik het een en ander afgesproken, maar uiteindelijk moet ik ook naar de ortho en dat is precies op het midden van de dag waardoor ik dus niet weg kan, omdat het telkens net geen nut heeft zeg maarquote:Op woensdag 2 december 2009 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moet ?
Dan begin ik sowieso niet op mijn vrije dag![]()
En over dat laatste, mensen van je klas die ook vrij hebben ?
Ja das wel klote ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja en daarmee had ik het een en ander afgesproken, maar uiteindelijk moet ik ook naar de ortho en dat is precies op het midden van de dag waardoor ik dus niet weg kan, omdat het telkens net geen nut heeft zeg maar
Dat had ik nou net nodig, bedanktquote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja das wel klote ja.
Ik leef met je mee
En nu naar huis.
Adios
Tweakers.net meet?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef RenRen- het volgende:
Morgen gaat iedereen naar een adobefest
quote:
Tuurlijk, moet wat op school. Ben nu in een virtuele builder een LEGO robotje in elkaar aan het zettenquote:
Wutquote:Op woensdag 2 december 2009 12:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet wat op school. Ben nu in een virtuele builder een LEGO robotje in elkaar aan het zetten
Complete WIN. Maak eens een render straks?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet wat op school. Ben nu in een virtuele builder een LEGO robotje in elkaar aan het zetten
Ren.quote:
Kaashoofdquote:
Tofquote:Op woensdag 2 december 2009 13:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik mag zaterdag Sinterklaas spelenmaar ik ben bang dat ik val
quote:
Voor de buren, die hebben een zoontje die nog gelooft, dus mag ik bonzen en dan HEEL HARD een trap op rennen, maar ik ben bang dat ik voor mijn eigen voeten ga lopenquote:
Je hebt geen polio ofzo toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor de buren, die hebben een zoontje die nog gelooft, dus mag ik bonzen en dan HEEL HARD een trap op rennen, maar ik ben bang dat ik voor mijn eigen voeten ga lopen
Hehe, vetquote:Op woensdag 2 december 2009 13:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor de buren, die hebben een zoontje die nog gelooft, dus mag ik bonzen en dan HEEL HARD een trap op rennen, maar ik ben bang dat ik voor mijn eigen voeten ga lopen
Dat het voor een normaal persoon geen moeite moet zijn om een trap op te rennenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat heeft kinderverlamming met onhandigheid te maken?
Ohja, tuuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat het voor een normaal persoon geen moeite moet zijn om een trap op te rennen
Jamaar dan gelooft hij niet meer!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe, vet. Komt wel goed
, en anders ben je gewoon snel beneden
.
Dan zeg je dat je kwam kijken wie er zo hard bonktequote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jamaar dan gelooft hij niet meer!
Noortje.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:07 schreef Houniet het volgende:
Noortje., Apfel. en Rahl gaan op 19 december naar de GirlsLoveDJs Christmas Edition in Hotel Arena in Amsterdam.
Jullie staan op de gastenlijst (+ 1). Veel plezier.
Mja, dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik woon aan de overkant van de tuinquote:Op woensdag 2 december 2009 13:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je kwam kijken wie er zo hard bonkte
Dan zeg je dat je sinterklaas zag en snel ging kijkenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik woon aan de overkant van de tuin![]()
Ik ga naar m'n mam d'r werk, bai
moeten we weer een gesprek hebben op msn?quote:
Nee, dank je.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moeten we weer een gesprek hebben op msn?
jammerquote:
ja nou! ik wil een updeetquote:
Windows Update?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja nou! ik wil een updeet
Uitgespeeld. Done. Nu kan iedereen weer iets nuttigs gaan doen.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Zeroku het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)rld-of-warcraft.html
WTF.
Dan heb je écht écht écht geen leven!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Zeroku het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)rld-of-warcraft.html
WTF.
Ik had ongeveer de helft complete.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan heb je écht écht écht geen leven!
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had ongeveer de helft complete.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan heb je écht écht écht geen leven!
Hay.quote:
Hay!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
HALLO GEFELICITEERD MET JE RAIBEWAIS
Kon dat al dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hay!
Thankyou.
Ik had gewoon 2 tussenuren, en toen ben ik supersnel naar het gemeentehuis gegaan om hem aan te vragen.
Hier stond het al in de computer.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Kon dat al dan?
Hier kan het altijd pas een dag later...
Nice.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hier stond het al in de computer.![]()
11:30 geslaagd, 13:19 aangevraagd.
Maandag ben ik heel de dag in Utrecht.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet gewoon maandag bellen of ze hem al hebben, vaak hebben ze hem al 2 dagen eerder
Juist welquote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maandag ben ik heel de dag in Utrecht.
En het heeft geen haast.
Ja, gewoon even ervaring opdoen hoe het is om te rijden zonder iemand die de hele tijd op je letquote:
Of mensen aanrijden. Ook een aanraderquote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, gewoon even ervaring opdoen hoe het is om te rijden zonder iemand die de hele tijd op je let
Nee, niet echtquote:Op woensdag 2 december 2009 14:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Of mensen aanrijden. Ook een aanrader
Hmm. Misschien. Maar in een automaat is alles 10x zo makkelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, gewoon even ervaring opdoen hoe het is om te rijden zonder iemand die de hele tijd op je let
Jullie hebben een automaat?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hmm. Misschien. Maar in een automaat is alles 10x zo makkelijk.
Jordy, jij bent echt een kankeruser geworden.quote:
Boehoeee Do zijn levenswerk.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Jordy, jij bent echt een kankeruser geworden.
Je voegde al niet veel toe, maar het is nu echt een dieptepunt geworden als jij wat post.
Je zit in een auto en hij rijdt. Boeien of het een automaat is of schakel.quote:
Dan krijg je dus nooit mijn auto mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je zit in een auto en hij rijdt. Boeien of het een automaat is of schakel.
Nadeel is alleen dat ik na vandaag waarschijnlijk nooit meer schakel.
Dat je dat al überhaupt overwoogquote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan krijg je dus nooit mijn auto mee.
Lijkt me verstandig.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan krijg je dus nooit mijn auto mee.
Hee.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur.
Beginnersgeluk.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hee.![]()
Wie heeft in één keer dr rijbewijs?
Schatje, als je het gehaald hebt, betekend het dat je de basisbeginselen onder de knie hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hee.![]()
Wie heeft in één keer dr rijbewijs?
Anders verneuk je mijn versnellingsbakquote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig.
Al had mn moeder gewoon een schakel auto. Dan had ik nu geen probleem.![]()
'Echt leren rijden', kom op zeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Schatje, als je het gehaald hebt, betekend het dat je de basisbeginselen onder de knie hebt.
Écht leren rijden doen je pas na je examen, als je in je eentje gaat rijden.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oh, mevrouw heeft ineens grootheidswaanzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |