Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:27 schreef Bee. het volgende:
Er wordt wel voor gezorgd dat ik overal aan dat pws word herinnert he?
We hebben alleen maar op Fok invloed op jequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:27 schreef Bee. het volgende:
Misschien helpt hetquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:27 schreef Bee. het volgende:
Boehooooee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef KingGone het volgende:
Boehoooee, profielwerkstuk. Wat een werk is het.
Dat is bullshitquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:30 schreef Bee. het volgende:
Het valt ook wel mee op zich...
Maar die deadlinesdie moeten ze gewoon afschaffen.
Hoorde ik vandaag van iemand: 'Ja, en je moet morgen al 20 pagina's af hebben'
Ik heb er 0![]()
En volgens mij is dat helemaal niet waar.
Is werken bij de Dixons zo vervelend dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Boehooooee.
een keer NIET klagen. wat een werk is het.
Ja, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is bullshit
je PWS moet in februari ongeveer 20 a 30 pagina';s tellen
Of eind april op 18 zitten en een voldoende krijgenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is bullshit
je PWS moet in februari ongeveer 20 a 30 pagina';s tellen
Wat lief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Wat lief.
Ik kan donderdagBeter haal je me dan even op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2009 19:36:00 ]
Je kan het wel proberen te fixen dat 'ie dat kan, dan krijg je vast een goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef Noortje. het volgende:
Mijn profielwerkstuk hoeft helemaal geen pagina's te tellen.
Heb jij even gelukquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef Noortje. het volgende:
En ik hoef me ook niet te houden aan de deadlines. Mijn leraar is fucking chill.
Watteh?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Je kan het wel proberen te fixen dat 'ie dat kan, dan krijg je vast een goed
Podiumbouw, organisatie daarachter en hoe het opbouwen in zijn werk gaat. Maar ik mag in principe gewoon verwijzen naar een DVD die ik ervan maak. En dat ik me niet aan de deadlines hoef te houden komt omdat ik het vanuit een natuurkundig perspectief doe, want normaal gesproken is deze tijd (dus na de toetsweek, kerstvakantie ed) voor de proefjes, dus dan kan je nog geen voorlopige versie hebben ingeleverd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef Bee. het volgende:
[..]
Heb jij even geluk!
Waar doe je het over?
Wtf 19quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik moet nog 19 pagina's natuurkunde maar ik ehb energydrank op en daar nu een enorme dip van.
Hoe doe je zoiets vanuit een natuurkundig perspectiefquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Watteh?
[..]
Podiumbouw, organisatie daarachter en hoe het opbouwen in zijn werk gaat. Maar ik mag in principe gewoon verwijzen naar een DVD die ik ervan maak. En dat ik me niet aan de deadlines hoef te houden komt omdat ik het vanuit een natuurkundig perspectief doe, want normaal gesproken is deze tijd (dus na de toetsweek, kerstvakantie ed) voor de proefjes, dus dan kan je nog geen voorlopige versie hebben ingeleverd.
Geen idee maar het was goed.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Bee. het volgende:
[..]
Hoe doe je zoiets vanuit een natuurkundig perspectief?
Moest er in totaal 80 hoor.quote:
Waarschijnlijk wel. Ga dan ook wel wát schrijven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Een profielwerkstuk dat pagina's kan tellen scoort vast beter
Ik zou ze aanklagen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef x3ro het volgende:
Werk je voor n internetprovider, ligt je interwebz dr hier voor bijna n uur uit
Jah echt ehquote:
Vraag loonsverhoging.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah echt eh![]()
Kun je verdomme niet fokken tijdens werk
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef Noortje. het volgende:
Mijn profielwerkstuk hoeft helemaal geen pagina's te tellen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
Een profielwerkstuk dat pagina's kan tellen scoort vast beter
Snapte ge hem?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:41 schreef Noortje. het volgende:
Waarschijnlijk wel. Ga dan ook wel wát schrijven.
Goed idquote:
Oh. Dat is toch niet die van mn pa.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Pakketje binnen
Tijdelijke telefoon tot ergens eind maart als ik een nieuwe koop. en deze doorverkoop aan mn vader
[ afbeelding ]
Zo cool altijd om iets te ontvangenquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh. Dat is toch niet die van mn pa.
Vooral met grote ladingen schuim of irritante frutseldingen (die je vervolgens jaren later nog tegenkomt in de rest van je huis, danwel het desbetreffende product zelf).quote:
Mijn fietsonderdelen zijn altijd van die gi-gan-tische dozen met vet veel van die noppenfolie etcquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Vooral met grote ladingen schuim of irritante frutseldingen (die je vervolgens jaren later nog tegenkomt in de rest van je huis, danwel het desbetreffende product zelf).
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Noortje. het volgende:
Broodje warm vlees, broodje bakpao
Rollen door de stad op m'n Vespa, ciao
Verrekte mongol, wat kijk je nou?
Ssst, ben m'n profielwerkstuk aan het nalezenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Noortje. het volgende:
Rollen door de stad op m'n Vespa, ciao
Verrekte mongol, wat kijk je nou?
Heb jij die nog?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:55 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Ssst, ben m'n profielwerkstuk aan het nalezen
Ik moet nu nog steeds eigk 5 maanden na dato mn profiel ding inleveren. Maar heb dr niks meer van gehoordquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb jij die nog?![]()
Na mn examen heb ik de map comenius geselecteerd en op delete gedrukt.
Ik had altijd tienen voor m'n boekverslagen, denk je dat ik die werken van literatuur zo in m'n virtuele prullenbak sodeflikker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb jij die nog?![]()
Na mn examen heb ik de map comenius geselecteerd en op delete gedrukt.
Fixed for mehquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb jij die nog?![]()
Na mn examen heb ik de map Luzac geselecteerd en op delete gedrukt.
Mag ik nou niet reageren omdat er Lau voor staatquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Noortje. het volgende:
Lau! Ik had een 8 voor m'n mondeling Nederlands! En nu wil ik een 7.6 halen voor m'n CSE zodat ik afgerond een 8 sta.
Ik ben Plums niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mag ik nou niet reageren omdat er Lau voor staat?
Niet heel erg inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Onorgineel het volgende:
Kan ik over een uurtje eindelijk aan m'n huiswerk
Nice!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Noortje. het volgende:
Lau! Ik had een 8 voor m'n mondeling Nederlands! En nu wil ik een 7.6 halen voor m'n CSE zodat ik afgerond een 8 sta.
Ohja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Ik had altijd tienen voor m'n boekverslagen, denk je dat ik die werken van literatuur zo in m'n virtuele prullenbak sodeflikker?
Opposites zijn sowieso baasquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg echt energie van dat nummer, beetje jammer dat ik me niet kan concentreren op natuurkunde erdoor.
Have funquote:
Goed he? Ik ben heel trots op mezelf. Nou Engels mondeling ook even boven de acht en dan Engels toets vrijdag ook boven de acht en ik kan een feestje vieren.quote:
Woarom dat? Big2 =quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zag ze op Pinkpop 2008 en ik ben na 10 minuten weggelopen.
Ik zag ze op bevrijdings festival in Almerequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tenzij t gewoon niet je ding is natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
quote:
Kan het ook niet helpen, ik verveelde me echt. Terwijl ik de muziek niet eens echt kut vind/vond.quote:
Had ik bij Dio afgelope zaterdagquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen, ik verveelde me echt. Terwijl ik de muziek niet eens echt kut vind/vond.
Je vond hun dus gewoon saaiquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen, ik verveelde me echt. Terwijl ik de muziek niet eens echt kut vind/vond.
Dio vond ik juist wel weer tof laatst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Had ik bij Dio afgelope zaterdag
Muziek is okay, maar de manier waarop hij het deed...
Misschien kwam het omdat ik naast 3 boxen stond van 2 meter hoog per stuk. en dat Dio bepaalde tonen wist te raken waardoor die boxen mijn oren pijn dedenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dio vond ik juist wel weer tof laatst.
Dat dacht mn msn ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef Noortje. het volgende:
Wow gek je moet echt niet naar die zwaaismiley staren als je fucking moe bent, je wordt gestoord ervan.
Neem nog een Red-Bullquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef Noortje. het volgende:
Wow gek je moet echt niet naar die zwaaismiley staren als je fucking moe bent, je wordt gestoord ervan.
Vet nrquote:
Ben weer terug n leef nog steedsquote:
Beter dan drugs tochquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Hyman het volgende:
Ik ben keihard verslaafd aan Assassins creed 2
Ganja guru - overloadquote:
Troost je, als je het anderhalf jaar later terugleest is het achteraf allemaal best lollig geweestquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Apebeer het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET PWS
Wel een mooi spelquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Hyman het volgende:
Ik ben keihard verslaafd aan Assassins creed 2
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wel een mooi spel
Alleen niet mijn type
Yarr diequote:
Is dus een dure hobby bij jou, dat assassins creedquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom snuf ik ook coke, zodat ik de hele nacht door kan gaan
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Een nieuw woord, bedankt, Red-Bull trileffect energydrankvanAHmoeheidaftermath!
Doet ze aan iedereen volgens mij, heb ze al bijna n jaar ofzoquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Troost je, als je het anderhalf jaar later terugleest is het achteraf allemaal best lollig geweest
Je bedoelt, dan begrijp je wat voor hilarische onzin je hebt geschreven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Troost je, als je het anderhalf jaar later terugleest is het achteraf allemaal best lollig geweest
Wie kent het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was hier net gepostquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Doet ze aan iedereen volgens mij, heb ze al bijna n jaar ofzo
Zou wel eens kunnenquote:
I knowquote:
Ik mocht zelf een verhaal verzinnen en opschrijven, letterlijk. Dus dat heb ik gedaan, en daar alvast de helft van mijn pagecount mee gevuld. De rest was ook grotendeels aan elkaar gebreid door verzonnen gebeurtenissen in het verleden, maar daar wist de leraar niets vanafquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je bedoelt, dan begrijp je wat voor hilarische onzin je hebt geschreven.
Dat laatste moet hier nog steedsquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Ik mocht zelf een verhaal verzinnen en opschrijven, letterlijk. Dus dat heb ik gedaan, en daar alvast de helft van mijn pagecount mee gevuld. De rest was ook grotendeels aan elkaar gebreid door verzonnen gebeurtenissen in het verleden, maar daar wist de leraar niets vanaf
Iemand die zich nog het epische 'Opstellen van het logboek' kan herinneren?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Ik mocht zelf een verhaal verzinnen en opschrijven, letterlijk. Dus dat heb ik gedaan, en daar alvast de helft van mijn pagecount mee gevuld. De rest was ook grotendeels aan elkaar gebreid door verzonnen gebeurtenissen in het verleden, maar daar wist de leraar niets vanaf
Iemand die zich nog het epische 'Opstellen van het logboek' kan herinneren?
Nu de overige 74 uur nogquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
Research gedaan op internet: 1 uur.
Onderzoek gedaan in boek: 2 uur.
Research gedaan op internet: 2.5 uur.
Aantekeningen verwerken: 0.5 uur.
Als het nou irl was oké, maar op een forum boeit me dat niet echtquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn met wie ik praat enzo
Begint je internet steeds weg te vallen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Begint je internet steeds weg te vallen?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
10 Minuters nog maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef Pinkerton het volgende:
Euj
Ik ben er weer voor een heel kwartier
Net je fobo gelezen ofwatquote:
Avontuurlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
Hoe schrijf je avonturierlijk. Ofzo.
Drama.
Neequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef Plums het volgende:
[..]
Jij had mn nieuwe truitjes nog niet gezien he?
Dood is een groot woord.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef Onorgineel het volgende:
OVER 10 MINUTEN ZIJN WE ALLEMAAL DOOD!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hier kunnen we verder fokken!!!!!!!!!
forum.juicyhil.com/
Hm geloof t niet. Jij ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:52 schreef Zeroku het volgende:
Plums, heb je nog meer van die leuke muziekjes?
Nee.. maar dan trek ik mn spookje zaterdag aan denk ikquote:
Fappen ipv fokkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:52 schreef Jotcha het volgende:
Maar jongens, wat moet ik dan straks in bed doen?
DOEI.quote:
Njah wat ga je dan vragen ofk gezien hebquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Hm geloof t niet. Jij ?
[..]
Nee.. maar dan trek ik mn spookje zaterdag aan denk ik
Zag ik ook al inderdaadquote:
Neuh, niet van die soort muziek.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Hm geloof t niet. Jij ?
[..]
Nee.. maar dan trek ik mn spookje zaterdag aan denk ik
Had vorige week of week daarvoor pic gepost van t spook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Njah wat ga je dan vragen ofk gezien hebIk denk die stuurt pics
![]()
Gans niks gezienquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:55 schreef Plums het volgende:
[..]
Had vorige week of week daarvoor pic gepost van t spook.
Rampenfilm op Veronica
Zullen we het ook hebben over die tijd ervoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:56 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
Ik ben hier net drie dagen en zelfs ik vind het erg dat Fok down gaat
Ja, daag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gans niks gezien![]()
Maak nog maar ene![]()
Nog maar 4 minuters!!!1111
Have fun met je filmmquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja, daag.
Ik ga film kijken.
Tot morgen mensen![]()
SPOILER: SPAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF man! Das gewoon engquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:58 schreef Hyman het volgende:
Post hier je hyves profielfoto #3!
X3ro, je broer?
Vast een Paul of een Tong80quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
wie had de eerste post na de downtime?
New Super Mario Bros. Wii #2: MAMMA MIA!quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
wie had de eerste post na de downtime?
haiquote:
Ze hebben iets moeten schrappen stond er?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:47 schreef mstr het volgende:
Valt best mee, maar 3 kwartier uitgelopen
12 cm en 3 mm.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef Pinkerton het volgende:
Ik vroeg me laatst af hoe ver je zou komen, als je met je hoofd in je reet ging (als dat zou kunnen dan).
Jij doet echt iets fout in je leven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef Pinkerton het volgende:
Ik vroeg me laatst af hoe ver je zou komen, als je met je hoofd in je reet ging (als dat zou kunnen dan).
En dit vroeg je je af omdat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef Pinkerton het volgende:
Juh 3 keer al.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij doet echt iets fout in je leven.
Geen ideequote:
is die zo slecht?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ojezus je maakt geen grapje hé?
quote:
Neequote:Op dinsdag 1 december 2009 23:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ojezus je maakt geen grapje hé?
Tom ontwerpt wenskaarten voor zijn beroep en is een hopeloze romanticus. Hij is erg aangeslagen wanneer hij door zijn vriendin Summer aan de kant wordt gezet. Hij gaat heen en weer tussen verschillende periodes in de 500 dagen die ze samen waren om erachter te komen waar het fout is gegaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:50 schreef TwyLight het volgende:
waar gaat die over?fuck imdb, fok ftw
quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Tom ontwerpt wenskaarten voor zijn beroep en is een hopeloze romanticus. Hij is erg aangeslagen wanneer hij door zijn vriendin Summer aan de kant wordt gezet. Hij gaat heen en weer tussen verschillende periodes in de 500 dagen die ze samen waren om erachter te komen waar het fout is gegaan.
laaaaameeequote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Tom ontwerpt wenskaarten voor zijn beroep en is een hopeloze romanticus. Hij is erg aangeslagen wanneer hij door zijn vriendin Summer aan de kant wordt gezet. Hij gaat heen en weer tussen verschillende periodes in de 500 dagen die ze samen waren om erachter te komen waar het fout is gegaan.
Snap ik. maar meestal als er een fout gemaakt word, zal dat zichzelf toch wel wijzenquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor veel mensen zal er veel herkenning in zitten
Klik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:50 schreef TwyLight het volgende:
waar gaat die over?fuck imdb, fok ftw
Moviemeter.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Thanksquote:
Ja. Dat wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor veel mensen zal er veel herkenning in zitten
Meestal wel, maar neit altijd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Snap ik. maar meestal als er een fout gemaakt word, zal dat zichzelf toch wel wijzen?
Welkom in de echte wereldquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Snap ik. maar meestal als er een fout gemaakt word, zal dat zichzelf toch wel wijzen?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Thanks
Hier niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Thanks
Oh wacht. moet mn DNS flushenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry
Voor het eerst dat ik op die site kom trouwens.
foutje van KPN nog...
[..]
Thanks
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:@Lucsz hoe snel dns wijzigingen worden doorgevoerd verschilt per provider
about 3 hours ago from web
Nou jeej...quote:
Avatar als die uit is?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:55 schreef TwyLight het volgende:
Nog tips dan, voor andere films?
Films die ik baas vind:
Speed
Eagle Eye
Enemy of the State
Matrix 1,2,3,
Transporter 1,2,3
Mission impossible 1,2,3
maar heb echt honderden films gezien
Is dat een slecht teken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:55 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh Wauw. Je postgedrag begint op dat van Mark te lijken.
dat alarm was niet 56 minuten geleden? of iets andersquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:56 schreef Tijgertje. het volgende:
Je zal je laptop maar van je bed laten vallen omdat je schrikt van je telefoon.
Zolang er geen scheur in zitquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:56 schreef Tijgertje. het volgende:
Je zal je laptop maar van je bed laten vallen omdat je schrikt van je telefoon.
Dat alarm was 2 minuten daarvoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dat alarm was niet 56 minuten geleden? of iets anders
euuhquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat alarm was 2 minuten daarvoor.
Smsje.
Mooiquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Hij is nog helemaal perfect.
Ik kan niks extra's.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef TwyLight het volgende:
He Tijgertje., kan jij eik nog in extra fora als FOK!fotograaf?
Alleen in FOK zeker?
Scheelt een hoop stress, stel je voor . de dag voor "DE DAG!"quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Hij is nog helemaal perfect.
18 uur is zoiezo lang.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Renesite het volgende:
Gawd brak... 18 uur op. Ja, da's veel als je een strontdag hebt gehad.
Je hebt een tagjequote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik kan niks extra's.
Hadden ze maar een goed forum voor de fotografen. Zou serieus een hoop gezeik schelen.
mwoah true, vooral op het laatst als die computer via trillingen van de koffie gaat analyseren wat ze zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Beetje TE onrealistisch. sommige dingen konden gewoon niet, daar ging ik me aan ergeren
quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik kan niks extra's.
Hadden ze maar een goed forum voor de fotografen. Zou serieus een hoop gezeik schelen.
Technisch gezien is het nu de dag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Scheelt een hoop stress, stel je voor . de dag voor "DE DAG!"
Oja die scenequote:Op dinsdag 1 december 2009 23:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mwoah true, vooral op het laatst als die computer via trillingen van de koffie gaat analyseren wat ze zeggendat was een beetje té maar vond het in zn algemeen best vermakelijke film
Verwarm hem met je mooie lichaamquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bed was nog koud. Dus ging ik er even in liggen met mn laptopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |