Jij doet echt iets fout in je leven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef Pinkerton het volgende:
Ik vroeg me laatst af hoe ver je zou komen, als je met je hoofd in je reet ging (als dat zou kunnen dan).
En dit vroeg je je af omdat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef Pinkerton het volgende:
Ik vroeg me laatst af hoe ver je zou komen, als je met je hoofd in je reet ging (als dat zou kunnen dan).
Juh 3 keer al.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij doet echt iets fout in je leven.
Geen ideequote:
is die zo slecht?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ojezus je maakt geen grapje hé?
quote:
Neequote:Op dinsdag 1 december 2009 23:50 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ojezus je maakt geen grapje hé?
Tom ontwerpt wenskaarten voor zijn beroep en is een hopeloze romanticus. Hij is erg aangeslagen wanneer hij door zijn vriendin Summer aan de kant wordt gezet. Hij gaat heen en weer tussen verschillende periodes in de 500 dagen die ze samen waren om erachter te komen waar het fout is gegaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:50 schreef TwyLight het volgende:
waar gaat die over?fuck imdb, fok ftw
quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Tom ontwerpt wenskaarten voor zijn beroep en is een hopeloze romanticus. Hij is erg aangeslagen wanneer hij door zijn vriendin Summer aan de kant wordt gezet. Hij gaat heen en weer tussen verschillende periodes in de 500 dagen die ze samen waren om erachter te komen waar het fout is gegaan.
laaaaameeequote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Tom ontwerpt wenskaarten voor zijn beroep en is een hopeloze romanticus. Hij is erg aangeslagen wanneer hij door zijn vriendin Summer aan de kant wordt gezet. Hij gaat heen en weer tussen verschillende periodes in de 500 dagen die ze samen waren om erachter te komen waar het fout is gegaan.
Snap ik. maar meestal als er een fout gemaakt word, zal dat zichzelf toch wel wijzenquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor veel mensen zal er veel herkenning in zitten
Klik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:50 schreef TwyLight het volgende:
waar gaat die over?fuck imdb, fok ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |