Moviemeter.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Tom ontwerpt wenskaarten voor zijn beroep en is een hopeloze romanticus. Hij is erg aangeslagen wanneer hij door zijn vriendin Summer aan de kant wordt gezet. Hij gaat heen en weer tussen verschillende periodes in de 500 dagen die ze samen waren om erachter te komen waar het fout is gegaan.
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Dat wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor veel mensen zal er veel herkenning in zitten
Meestal wel, maar neit altijd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Snap ik. maar meestal als er een fout gemaakt word, zal dat zichzelf toch wel wijzen?
Welkom in de echte wereldquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Snap ik. maar meestal als er een fout gemaakt word, zal dat zichzelf toch wel wijzen?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Thanks
Hier niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Thanks
Oh wacht. moet mn DNS flushenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry
Voor het eerst dat ik op die site kom trouwens.
foutje van KPN nog...
[..]
Thanks
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:@Lucsz hoe snel dns wijzigingen worden doorgevoerd verschilt per provider
about 3 hours ago from web
Nou jeej...quote:
Avatar als die uit is?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:55 schreef TwyLight het volgende:
Nog tips dan, voor andere films?
Films die ik baas vind:
Speed
Eagle Eye
Enemy of the State
Matrix 1,2,3,
Transporter 1,2,3
Mission impossible 1,2,3
maar heb echt honderden films gezien
Is dat een slecht teken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:55 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh Wauw. Je postgedrag begint op dat van Mark te lijken.
dat alarm was niet 56 minuten geleden? of iets andersquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:56 schreef Tijgertje. het volgende:
Je zal je laptop maar van je bed laten vallen omdat je schrikt van je telefoon.
Zolang er geen scheur in zitquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:56 schreef Tijgertje. het volgende:
Je zal je laptop maar van je bed laten vallen omdat je schrikt van je telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |