Dat alarm was 2 minuten daarvoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dat alarm was niet 56 minuten geleden? of iets anders
euuhquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat alarm was 2 minuten daarvoor.
Smsje.
Mooiquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Hij is nog helemaal perfect.
Ik kan niks extra's.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef TwyLight het volgende:
He Tijgertje., kan jij eik nog in extra fora als FOK!fotograaf?
Alleen in FOK zeker?
Scheelt een hoop stress, stel je voor . de dag voor "DE DAG!"quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Hij is nog helemaal perfect.
18 uur is zoiezo lang.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Renesite het volgende:
Gawd brak... 18 uur op. Ja, da's veel als je een strontdag hebt gehad.
Je hebt een tagjequote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik kan niks extra's.
Hadden ze maar een goed forum voor de fotografen. Zou serieus een hoop gezeik schelen.
mwoah true, vooral op het laatst als die computer via trillingen van de koffie gaat analyseren wat ze zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Beetje TE onrealistisch. sommige dingen konden gewoon niet, daar ging ik me aan ergeren
quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik kan niks extra's.
Hadden ze maar een goed forum voor de fotografen. Zou serieus een hoop gezeik schelen.
Technisch gezien is het nu de dag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Scheelt een hoop stress, stel je voor . de dag voor "DE DAG!"
Oja die scenequote:Op dinsdag 1 december 2009 23:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mwoah true, vooral op het laatst als die computer via trillingen van de koffie gaat analyseren wat ze zeggendat was een beetje té maar vond het in zn algemeen best vermakelijke film
Verwarm hem met je mooie lichaamquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bed was nog koud. Dus ging ik er even in liggen met mn laptopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |