Zo cool altijd om iets te ontvangenquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh. Dat is toch niet die van mn pa.
Vooral met grote ladingen schuim of irritante frutseldingen (die je vervolgens jaren later nog tegenkomt in de rest van je huis, danwel het desbetreffende product zelf).quote:
Mijn fietsonderdelen zijn altijd van die gi-gan-tische dozen met vet veel van die noppenfolie etcquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Vooral met grote ladingen schuim of irritante frutseldingen (die je vervolgens jaren later nog tegenkomt in de rest van je huis, danwel het desbetreffende product zelf).
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Noortje. het volgende:
Broodje warm vlees, broodje bakpao
Rollen door de stad op m'n Vespa, ciao
Verrekte mongol, wat kijk je nou?
Ssst, ben m'n profielwerkstuk aan het nalezenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Noortje. het volgende:
Rollen door de stad op m'n Vespa, ciao
Verrekte mongol, wat kijk je nou?
Heb jij die nog?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:55 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Ssst, ben m'n profielwerkstuk aan het nalezen
Ik moet nu nog steeds eigk 5 maanden na dato mn profiel ding inleveren. Maar heb dr niks meer van gehoordquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb jij die nog?![]()
Na mn examen heb ik de map comenius geselecteerd en op delete gedrukt.
Ik had altijd tienen voor m'n boekverslagen, denk je dat ik die werken van literatuur zo in m'n virtuele prullenbak sodeflikker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb jij die nog?![]()
Na mn examen heb ik de map comenius geselecteerd en op delete gedrukt.
Fixed for mehquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb jij die nog?![]()
Na mn examen heb ik de map Luzac geselecteerd en op delete gedrukt.
Mag ik nou niet reageren omdat er Lau voor staatquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Noortje. het volgende:
Lau! Ik had een 8 voor m'n mondeling Nederlands! En nu wil ik een 7.6 halen voor m'n CSE zodat ik afgerond een 8 sta.
Ik ben Plums niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mag ik nou niet reageren omdat er Lau voor staat?
Niet heel erg inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Onorgineel het volgende:
Kan ik over een uurtje eindelijk aan m'n huiswerk
Nice!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Noortje. het volgende:
Lau! Ik had een 8 voor m'n mondeling Nederlands! En nu wil ik een 7.6 halen voor m'n CSE zodat ik afgerond een 8 sta.
Ohja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Ik had altijd tienen voor m'n boekverslagen, denk je dat ik die werken van literatuur zo in m'n virtuele prullenbak sodeflikker?
Opposites zijn sowieso baasquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg echt energie van dat nummer, beetje jammer dat ik me niet kan concentreren op natuurkunde erdoor.
Have funquote:
Goed he? Ik ben heel trots op mezelf. Nou Engels mondeling ook even boven de acht en dan Engels toets vrijdag ook boven de acht en ik kan een feestje vieren.quote:
Woarom dat? Big2 =quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zag ze op Pinkpop 2008 en ik ben na 10 minuten weggelopen.
Ik zag ze op bevrijdings festival in Almerequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tenzij t gewoon niet je ding is natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
quote:
Kan het ook niet helpen, ik verveelde me echt. Terwijl ik de muziek niet eens echt kut vind/vond.quote:
Had ik bij Dio afgelope zaterdagquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen, ik verveelde me echt. Terwijl ik de muziek niet eens echt kut vind/vond.
Je vond hun dus gewoon saaiquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen, ik verveelde me echt. Terwijl ik de muziek niet eens echt kut vind/vond.
Dio vond ik juist wel weer tof laatst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Had ik bij Dio afgelope zaterdag
Muziek is okay, maar de manier waarop hij het deed...
Misschien kwam het omdat ik naast 3 boxen stond van 2 meter hoog per stuk. en dat Dio bepaalde tonen wist te raken waardoor die boxen mijn oren pijn dedenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dio vond ik juist wel weer tof laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |