Yarr diequote:
Is dus een dure hobby bij jou, dat assassins creedquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom snuf ik ook coke, zodat ik de hele nacht door kan gaan
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Een nieuw woord, bedankt, Red-Bull trileffect energydrankvanAHmoeheidaftermath!
Doet ze aan iedereen volgens mij, heb ze al bijna n jaar ofzoquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Troost je, als je het anderhalf jaar later terugleest is het achteraf allemaal best lollig geweest
Je bedoelt, dan begrijp je wat voor hilarische onzin je hebt geschreven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Troost je, als je het anderhalf jaar later terugleest is het achteraf allemaal best lollig geweest
Wie kent het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was hier net gepostquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Doet ze aan iedereen volgens mij, heb ze al bijna n jaar ofzo
Zou wel eens kunnenquote:
I knowquote:
Ik mocht zelf een verhaal verzinnen en opschrijven, letterlijk. Dus dat heb ik gedaan, en daar alvast de helft van mijn pagecount mee gevuld. De rest was ook grotendeels aan elkaar gebreid door verzonnen gebeurtenissen in het verleden, maar daar wist de leraar niets vanafquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je bedoelt, dan begrijp je wat voor hilarische onzin je hebt geschreven.
Dat laatste moet hier nog steedsquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Ik mocht zelf een verhaal verzinnen en opschrijven, letterlijk. Dus dat heb ik gedaan, en daar alvast de helft van mijn pagecount mee gevuld. De rest was ook grotendeels aan elkaar gebreid door verzonnen gebeurtenissen in het verleden, maar daar wist de leraar niets vanaf
Iemand die zich nog het epische 'Opstellen van het logboek' kan herinneren?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Ik mocht zelf een verhaal verzinnen en opschrijven, letterlijk. Dus dat heb ik gedaan, en daar alvast de helft van mijn pagecount mee gevuld. De rest was ook grotendeels aan elkaar gebreid door verzonnen gebeurtenissen in het verleden, maar daar wist de leraar niets vanaf
Iemand die zich nog het epische 'Opstellen van het logboek' kan herinneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |