Iemand kan vast wel de link vinden. Ik ben die iemand overigens niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Hik het volgende:
Ergens ben ik allang blij dat jullie niet 10 jaar terug zijn gegaan en mijn eerste FOK-topic hebben opgedoken...![]()
Die BigBrother topics vergeten we maar.... net als die vraag waar Rotterdam Airport ligt (toen je er zowat naast woonde) en we lezen dan maar [Reisverslag Cuba] No es facíl!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Hik het volgende:
Ergens ben ik allang blij dat jullie niet 10 jaar terug zijn gegaan en mijn eerste FOK-topic hebben opgedoken...![]()
Zelf bij webarchive hebben ze een boel opgeruimd. En ik weet niet meer wat de user post history link was vroeger in de tijd van athena.fokzine.net/forum en fokforum.nl .quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand kan vast wel de link vinden. Ik ben die iemand overigens niet.
Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Hik het volgende:
En voor de mensen die het nog niet hadden gehoord, Colombia was twee jaar geleden hip en is nu weer passé.
Wel leuk overigens. Zijn er georganiseerde reizen naartoe eigenlijk?
Individual Jmac postte deze site in een KAA-topic:quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef DutchTrain het volgende:
Blijven wel een terugkerende thema's hier... hip zijn en oude topics.
Je zou er bijna een appeltaart bij posten.
[ afbeelding ]
Heel het Big Brother 1 forum is via Google nog wel te vinden. Ik weet alleen m'n eigen nickname uit die tijd niet eens. Eigenlijk weet ik niet eens zeker of ik wel ooit gepost heb toen, of alleen lurkte, ik deed vooral aan IRC tijdens Big Brother. Ik zal daarom ook niet zo lullig zijn posts uit 1999 van andere users te posten hierquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zelf bij webarchive hebben ze een boel opgeruimd. En ik weet niet meer wat de user post history link was vroeger in de tijd van athena.fokzine.net/forum en fokforum.nl .
American Pie, dat was ook 1999...quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef DutchTrain het volgende:
Blijven wel een terugkerende thema's hier... hip zijn en oude topics.
Je zou er bijna een appeltaart bij posten.
[ afbeelding ]
Waarom, omdat jij er 2 jaar geleden geweest bentquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Hik het volgende:
En voor de mensen die het nog niet hadden gehoord, Colombia was twee jaar geleden hip en is nu weer passé.
Wel leuk overigens. Zijn er georganiseerde reizen naartoe eigenlijk?
idd, ik heb ook vooral leuke, interessante mensen ontmoet uit Colombia. En ook bij mij staat het heel hoog op mijn verlanglijstje (bovenaan)!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:41 schreef Vogue het volgende:
[..]
Colombia lijkt me een heerlijk land. Met name door de verhalen die ik erover gehoord heb en de Colombianen die ik ken, het zijn allemaal ontzettend leuke, lieve, hartelijke mensen. .
Who cares...? Topicreeksen nummeren is zo'n onzin.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:21 schreef Bora-Bora het volgende:
Nummer 166 van de Slowchat-serie dus.
Allemaal de schuld van Hik.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:23 schreef flipsen het volgende:
Offtopic: Suggesties graag voor een half uurtje Nederlandstalige feestmuziek!
1. Engelen bestaan niet - Ron Brandstederquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:23 schreef flipsen het volgende:
Offtopic: Suggesties graag voor een half uurtje Nederlandstalige feestmuziek!
Even quoten voordat je er een edit tegenaan gooitquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef k_man het volgende:
Nah, da's wel cliché en braaf allemaal. Op een huwelijksfeest, zeker na wat drank, mag het wel wat fouter / ranziger. Vooral als driekwart van de aanwezigen er toch niks van snapt
En om af te sluiten:
Zo, m'n reputatie hier is nu wel voorgoed vergooid, geloof ik.
Vandaag zou ik er een nummer aan toe willen voegen:quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
1. Engelen bestaan niet - Ron Brandsteder
2. Het is een nacht - Guus Meeuwis
3. Land van Maas en Waal - Boudewijn de Groot of Jimmy (de eenzame fietser) - Boudewijn de Groot
4. Ik heb de hele nacht liggen dromen - Wolter Kroes
5. Going to Ibiza - Vengaboys
6. Kleine café aan de haven - Pierre Kartner
7. 15 miljoen mensen - Fluitsma en Van Tijn
8. Dromen zijn bedrog - Marco Borsato
... kan iedere NL'er wel min of meer meezingen, toch?
Of anders het repertoir van de Havenzangers, Arie Ribbens en de gebroeders Ko en de hele verzameling Skihut CD's
Toch handig voor het terugzoeken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Who cares...? Topicreeksen nummeren is zo'n onzin.
Daar kan natuurlijk altijd nog wat aan gedaan worden, mocht het teveel van het goede worden...quote:[..]
Allemaal de schuld van Hik.
En gezien het tempo waarin deze reeks gaat moeten we nog minstens drie weken tegen deze TT aankijken.
Okee superquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
1. Engelen bestaan niet - Ron Brandsteder
2. Het is een nacht - Guus Meeuwis
3. Land van Maas en Waal - Boudewijn de Groot of Jimmy (de eenzame fietser) - Boudewijn de Groot
4. Ik heb de hele nacht liggen dromen - Wolter Kroes
5. Going to Ibiza - Vengaboys
6. Kleine café aan de haven - Pierre Kartner
7. 15 miljoen mensen - Fluitsma en Van Tijn
8. Dromen zijn bedrog - Marco Borsato
... kan iedere NL'er wel min of meer meezingen, toch?
Of anders het repertoir van de Havenzangers, Arie Ribbens en de gebroeders Ko en de hele verzameling Skihut CD's
Zet Heroine van Doe Maar op en begin een mosh pit!quote:Op woensdag 2 december 2009 04:44 schreef flipsen het volgende:
Leuke suggesties BB, maar het moet natuurlijk ook een beetje dansbaar zijn voor de LatinosMaar "Zo vrolijk" gaat zeker mee in de nominatie-lijst
Dit lied gaat over een plant... een groene plant...quote:
Als je niet in een risicogroep valt en je denkt dat je het wel zal overleven, dan hoeft dat natuurlijk ook niet..quote:Op woensdag 2 december 2009 12:41 schreef Lemans24 het volgende:
Ben ik nou zo vreemd, dat ik nooit met griep naar de huisarts zou gaan?
Ik zou dus ook nooit weten of ik de Mexicaanse heb gehad.
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom net van de huisarts terug. Volgens haar heb ik de Mexicaanse griep.
Om maar geheel in stijl te blijven van dit topic:
Heb ik me misschien vergist - wach' effe...quote:Op woensdag 2 december 2009 09:54 schreef Individual het volgende:
Bora, was die link van mij? Zal wel een hele tijd geleden zijn geweest?
Ehm, is dat een grapje?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:28 schreef Fogel het volgende:
Ben je altijd zo creatief 's nachts?
Heb een grote pan met kippensoep opstaan. Dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:42 schreef Bora-Bora het volgende:
Oh shit, zorg goed voor jezelf! [ afbeelding ]
Ik word al een dag of 4 midden in de nacht badend in het zweet wakker. Dat, gecombineerd met een hoop spierpijn (anders dan normaal), een kop vol snot en een ongezellige stoelgang, deed me besluiten eindelijk eens naar de huisarts te gaan. Die ging gelijk m'n longen controleren of ik daar niet een bijkomstige infectie had gekregen en aan een antibioticakuur moest. Dat laatste gelukkig niet, maar daarom moet je dus met een griepvirus naar de huisarts. Nu zit mijn huisarts wel slechts 200 meter verderop, dus dat maakt het een stuk makkelijker.quote:Hoelang heb je al griep?
Sterrekte in ieder geval!!
Eh... je had door dat ik een grapje maakte toch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:41 schreef Vogue het volgende:
[..]
Waarom, omdat jij er 2 jaar geleden geweest bent
Ik wil echtequote:Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef Lemans24 het volgende:
En natuurlijk beterschap iedereen die aan de Mexicaanse griep of aan heimwee lijdt!
New Europe moet ik nog een keer kopen! Sahara en Himalaya heb ik al. Nog nooit gelezen overigens. Ze staan gewoon in de kast voor de mooi en de plaatjes.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Thetallguy het volgende:
play.com
Geniale '2e hands' boeken hebben ze er soms tussen zitten. New Europe en Sahara van Michael Palin laatst gekocht voor ¤3,02/stuk, en ze waren echt nog zo goed als nieuw/ramsj
Uiteraard. Niet zo leuk als de andere boeken van hem, maar best vermakelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
UIO, kende je deze al?
Ik dacht het hele repetoire van Tony Hawks te kennen, maar deze was mij tot nu toe ontgaan.
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:05 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de agenda niet, maar ik heb die dan ook niet aangevraagd
Getekend, uw immer hulpzame fogelquote:
Zo vroeg?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:00 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik maar naar bed ga dan. [ afbeelding ]
Fladderze!
Qua bureaucratie mis ik Nederland af en toe. Hier word je echt niet goed van de keren dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt, waarna je weer naar het kastje mag. We zijn inmiddels kind aan huis bij het stadhuis, want iedere keer moet je weer een nieuw formulier invullen, daarmee naar de bank gaan om iets te betalen, met dat bewijs weer naar het stadhuis, dan met een formulier naar het ziekenhuis, waar je weer een ander formulier krijgt. Dan de volgende dag (zijn ze heel precies in) bloed prikken, 2 dagen later uitslag halen, daarmee weer naar het stadhuis, nieuw formulier waarmee je de volgende dag (zijn ze heel precies in) weer naar de bank mag om weer iets te storten, met dat bewijs naar het stadhuis, vervolgens een nieuw formulier en 2 dagen later (zijn ze heel precies in) weer naar het stadhuis om te...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:59 schreef Bora-Bora het volgende:
Flipsen, hoe bureaucratisch ervaar jij Argentinië eigenlijk?
HEbben jullie nog veel moeite moeten doen voor de trouwprocedure-paperassen, of viel dat reuze mee?
Oh en kun je nou ook gaan kiezen voor een dubbele nationaliteit?
Hee enne, niet teveel stressen hè? Voel je de adrenaline al?![]()
Ik weet niet of je nog vaak gaat langskomen hier, voor 5 december, maar geniet volop van elk moment hè, allebei!!!
Ik heb een kalender van de zelfmoordkonijntjes.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef Hik het volgende:
Ik heb ook geen agenda van Columbus genomen trouwens, bij het proegabbo. Eigenlijk wel jammer, want wilde nog een agenda voor hier thuis en ik kon eigenlijk niets leuks vinden. Uiteindelijk maar een genomen van de Suicide Bunnies...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2009 04:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Qua bureaucratie mis ik Nederland af en toe. Hier word je echt niet goed van de keren dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt, waarna je weer naar het kastje mag. We zijn inmiddels kind aan huis bij het stadhuis, want iedere keer moet je weer een nieuw formulier invullen, daarmee naar de bank gaan om iets te betalen, met dat bewijs weer naar het stadhuis, dan met een formulier naar het ziekenhuis, waar je weer een ander formulier krijgt. Dan de volgende dag (zijn ze heel precies in) bloed prikken, 2 dagen later uitslag halen, daarmee weer naar het stadhuis, nieuw formulier waarmee je de volgende dag (zijn ze heel precies in) weer naar de bank mag om weer iets te storten, met dat bewijs naar het stadhuis, vervolgens een nieuw formulier en 2 dagen later (zijn ze heel precies in) weer naar het stadhuis om te...![]()
Ojee, dat wordt straks nog nachten doorwerken....quote:Ik stress me helaas een ongeluk, maar vooral omdat ik het met werk zo druk heb. Heb me even verkeken op de hoeveelheid klanten die rond deze tijd en de komende weken in Argentinië zijn, de boekingen zijn allemaal veel later gekomen in vergelijking met vorig jaar. Zal wel door crisis en Gripe A komen. Maar goed, ik mag van mezelf niet klagen over (te) veel werk
Nadat we getrouwd zijn gaan we wel weer uitzoeken hoe het nu verder moet met residentie enzo, even geen zin meer in...
Had je ook een proef voor een stuk of 4 nummers? Ik heb de 1e blijkbaar dubbel ontvangen; jullie ook?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef Hik het volgende:
Ik heb ook geen agenda van Columbus genomen trouwens, bij het proegabbo. Eigenlijk wel jammer, want wilde nog een agenda voor hier thuis en ik kon eigenlijk niets leuks vinden. Uiteindelijk maar een genomen van de Suicide Bunnies...![]()
[ afbeelding ]
Ja, voor vier nummers, maar niks dubbel gekregen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:24 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Had je ook een proef voor een stuk of 4 nummers? Ik heb de 1e blijkbaar dubbel ontvangen; jullie ook?
Hmm, ik hoop dat m'n proefabo dan niet automatisch na 3 nummers afloopt dan...quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:26 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja, voor vier nummers, maar niks dubbel gekregen...
Joh, ik ga zo eerst nog naar bed, het is hier nog 4 decemberquote:
Is er op Schiphol ook ergens gratis wifi? En waar ga je dan zitten?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:06 schreef Fogel het volgende:
OK, op ieder vliegveld is 9 uur wachten saai, maar hier weet ik in ieder geval waar de goede stoelen zijn in verhouding tot WLAN dekking en een stopcontact en dus kan ik op fok rondhangen, dat scheelt al een beetje.
Ik ben overigens vergeten om dat groene i94 formulier in te leveren bij vertrek uit de VS, doen ze daar bij mijn volgende bezoek moeilijk over?
Grijns! Wij wachten vol spanning af.........voor die foto!quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:48 schreef Thetallguy het volgende:
Trouwfoto Vind Post
Have fun vandaag
1 woord: uitzendinggemistquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kijken ze bij jou dan niet het sinterklaasjournaal??????
Ze heeft meteen fok.nl laten blokkeren op de computerquote:Op zondag 6 december 2009 08:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Is flipsen al gesignaleerd na zijn trouwen? Of is dat de eerste vrijheid die hij heeft moeten inleveren?
Wat een lieve foto! Gefeliciteerd!!!quote:
Oooh dear: De Stukjes en De Liedjes! Gruwel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:31 schreef Lemans24 het volgende:
Verder nog ludieke Hollandse taferelen moeten verduren?
Zeg, dat was een tuktukquote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef Bora-Bora het volgende:
Spam: Sinterklaas in het buitenland
(Ja, mocht Gao de Sint nog in een golfkarretje hebben zien rondscheuren, ....)
quote:Op maandag 7 december 2009 23:47 schreef k_man het volgende:
De vraag blijft wel welke Hollandsche Hits uiteindelijk ten gehore gebracht zijn.
De Levensloop. Het ABC.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:34 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oooh dear: De Stukjes en De Liedjes! Gruwel!
Tjonge, ongelofelijk!quote:Op woensdag 9 december 2009 07:16 schreef Fogel het volgende:
Jag is weer terug
Met welke airlines heb jij allemaal gevlogen #2
Dat heb je goed gezien Gaoxing!quote:Op zaterdag 12 december 2009 05:37 schreef Gaoxing het volgende:
Oh, en ik denk dat Liejannuh *hier* erg druk mee is.
In het kader van de kerst/nieuwjaarsdagen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:50 schreef Fogel het volgende:
Ik heb het vooral druk met een bezoek aan Nederland, inclusief alle kinderen, maar zonder vrouw.
Ja, aardig hectisch wel, hier!quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:41 schreef Gaoxing het volgende:![]()
Is het nou bij jullie ook zo idioot hectisch? Ik kan me dat van NL helemaal niet meer herinneren, maar hier is het gewoon ieder jaar weer gekkenhuis. Kerstfeesten, afscheidsfeesten.... en nou heeft m'n buuf ook nog een housewarming party. Pyamaparty, welteverstaan, wat zo in de tropen nogal op problemen stuit
Verlate sinterklaasviering en we zijn maar een paar dagen weg.quote:Op zondag 13 december 2009 01:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
In het kader van de kerst/nieuwjaarsdagen?
Zul je haar niet vreselijk missen dan? Of zijn jullie dat wel gewend, gezien jouw veelvuldig reizen?
En die is............. ?quote:Op zondag 13 december 2009 01:55 schreef Bora-Bora het volgende:
Maargoed, daarvoor in de plaats dof ik ze wel weer op met mijn verjaardag natuurlijk.![]()
![]()
Yepquote:Pyamaparty terwijl niemand pyama's in huis heeft, bedoel je?!![]()
![]()
Wij handelen onze familieverplichtingen af, en dan taaien we de 25e aan het einde van de middag af naar het zuiden: joehooeeeee!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:51 schreef Gaoxing het volgende:
Pfew, eindelijk onze 'ergens rond kerst'reis geboekt: hij gaat naar Maleisie. In ieder geval naar KL, want daar waren we nog niet geweest, en dan moet er nog een bestemming komen, waarschijnlijk Taman Negara of de Cameron Highlands ("Islands?" "Nee meis, HIGHlands"En dan dan 6 keer
).
Lima vind ik geen stad on O&N te vieren. Te saai en te lelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Fogel het volgende:
Dus volgend jaar naar Lima?
Veeeeel te koud met O&N! Na Edinburg alleen bij hoge uitzondering nog een koude plaats zoals Winterswijk voor de W.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zou voor Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch in Wales hebben gekozen.
Als je Quito voor de Q kiest, let dan op. 's Nachts is het best koud op een hoogte van bijna 3 km.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:50 schreef Individual het volgende:
Veeeeel te koud met O&N! Na Edinburg alleen bij hoge uitzondering nog een koude plaats zoals Winterswijk voor de W.
De W en de Z staan zo goed als vast:quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Fogel het volgende:
Er zijn genoeg alternatieven voor de W: http://www.world-airport-codes.com/alphabetical/city-name/w.html
Ai ik wist dat het koud zou zijn, maar -30 is me een beetje te extreem! Nou ja nog genoeg tijd om een andere U te vinden. Die Q van je kan ook als X dienen las ik op wiki.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Liejannuh het volgende:
Je weet dat het in Mongolie gedurende 9 maanden per jaar zo'n -30 is?
Voor de Q kun je natuurlijk ook naar Quetzaltenango.
Ligt trouwens ook op 2200 meter ofzo, maar toch wat minder koud rond oud en nieuwquote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Liejannuh het volgende:
Je weet dat het in Mongolie gedurende 9 maanden per jaar zo'n -30 is?
Voor de Q kun je natuurlijk ook naar Quetzaltenango.
Je schiet al aardig op met je alfabet!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:34 schreef Individual het volgende:
Kertstdagen in London in een Brits en daarna Colombiaans huishouden en O&N in de K van Kaapstad!
Ons 11e jaar van onze O&N reistraditie!
Toch geen griep hoop ik?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben van plan om met de kerstdagen in bed te blijven liggen.
Of anders op de bank te hangen onder een dekentje en slechte films te kijken.
Nee hoor, gewoon geen zin in feestdagen en verplichtingen.quote:
Goed he?!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef k_man het volgende:
Een kleurtje, een tagje... je lijkt wel incrowd.
Nog maar 16 jaar te gaan! Het begon als een grap.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:44 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Je schiet al aardig op met je alfabet!
Sorry!quote:
Dat is hier in dit deel van het land onmogelijk... >30cm sneeuw, mist, alle wegen onbegaanbaar, harde wind en veel sneeuw. Er rijden nog wel bussen zie ik, maar treinen heb ik vandaag nog niet zien rijden. er rijdt nu ieder uur een sneeuwschuiver en strooiwagen voorbij, maar dat is niet genoeg om de weg sneeuwvrij te houden.quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef Bora-Bora het volgende:
Goeie zondag allemaal!
(Veel mensen aan het winkelen voor de laatste kerstinkopen, gok ik.)
Hier nog niet. Jammer, over 40 minuten begint de Mescherbergloop. Zolang het sneeuwt is het dan niet lekker fotograferen, met een vaag zonnetje zou het heel anders zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, nu is het ineens gestopt met sneeuwen en komt er een vaag zonnetje door
Vaag zonnetje is al weer weg, het sneeuwt weer en hoorde net het onweer al aankomen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Hier nog niet. Jammer, over 40 minuten begint de Mescherbergloop. Zolang het sneeuwt is het dan niet lekker fotograferen, met een vaag zonnetje zou het heel anders zijn.
Een normale winterdag johquote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is hier in dit deel van het land onmogelijk... >30cm sneeuw, mist, alle wegen onbegaanbaar, harde wind en veel sneeuw. Er rijden nog wel bussen zie ik, maar treinen heb ik vandaag nog niet zien rijden. er rijdt nu ieder uur een sneeuwschuiver en strooiwagen voorbij, maar dat is niet genoeg om de weg sneeuwvrij te houden.![]()
Wordt een bijzondere week voor de detailhandel; als de sneeuw weg is of het maar even droog wordt, zal het enorm druk worden.
... en dan zijn er nog mensen die met hun kind in de kinderwagen naar de dierentuin gaan
Ziet er niet naar uit dat ze daar nu zo makkelijk wegkomen, ondanks dat Schiphol nog het enige geopende vliegveld is in de verre omgeving. Met een beetje geluk rijdt de Thalys morgen weer, maar daar schieten ze ook niet veel mee op natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef Vogue het volgende:
Mijn moeder en haar vriend zijn gestrand in Parijs na een 3,5 week lange rondreis in Zuid Afrika. Leuke thuiskomer
Da's minder indd... Vooral na zo'n lange vlucht!quote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef Vogue het volgende:
Ik kwam vandaag terug van een weekendje Leuven. Over het traject Leuven - Rotterdam hebben we slechts 3 uur gedaan, en dat op zéér slechte tot niet gestrooide spekgladde wegen.
Mijn moeder en haar vriend zijn gestrand in Parijs na een 3,5 week lange rondreis in Zuid Afrika. Leuke thuiskomer
Zijn je foto's nog gelukt, vanmiddag?quote:Op zondag 20 december 2009 18:15 schreef ultra_ivo het volgende:
Venray? Dan moet je over de Maaslijn, success.
Fietsen naar de stad was goed te doen. Kwestie van goed druk op het achterwiel houden en niet krampachtig rijden. Veel voetgangers op straat, weinig, langzame, auto's en amper fietsers.
Het sneeuwde nog en was erg grijs. Dus ik ben niet gegaan, was zinloos. Verse sneeuw met een leuk zonnetje zou juist heel mooi zijn geweest maar die combinatie heb ik vandaag niet gezien.quote:Op zondag 20 december 2009 18:20 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Zijn je foto's nog gelukt, vanmiddag?
Zal wel een hotelovernachting extra worden in een stad waar je niet wil zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 21:35 schreef Drive-r het volgende:
Pfff, wat een ellende met die sneeuw. Zit met 3 vluchten opgescheept morgen, ben benieuwd...
Ach, het is toch rustig en voor werk. Dan betekent vertraging en een hotel vaak een avondje relaxen in betrekkelijke luxe. Wel ok, toch geen haast...quote:Op zondag 20 december 2009 21:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal wel een hotelovernachting extra worden in een stad waar je niet wil zijn.
Verblijf je normaal gesproken dan in slechte hotels? Nadeel van een avondvlucht missen is dat je dan vaak op de vroegste van de volgende dag gezet wordt, en dat komt het relaxen in de bar niet ten goedequote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ach, het is toch rustig en voor werk. Dan betekent vertraging en een hotel vaak een avondje relaxen in betrekkelijke luxe. Wel ok, toch geen haast...
quote:Op zondag 20 december 2009 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verblijf je normaal gesproken dan in slechte hotels? Nadeel van een avondvlucht missen is dat je dan vaak op de vroegste van de volgende dag gezet wordt, en dat komt het relaxen in de bar niet ten goede
Inderdaad, zelfs als je zelf met kinderen reist heb je last van andere kinderen die wezen lijken te zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 05:27 schreef flipsen het volgende:
Ik denk dat de meeste stemmen (en zo ook de mijne) naar de oblivious parent zullen gaan
En... vlucht gemist?quote:Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef Thetallguy het volgende:
Venray - bus naar Deurne - trein naar Eindhoven - trein naar Den Bosch - trein naar Utrecht - trein naar A'dam centraal - trein naar Schiphol.
totale tijd: 6 uur
Ik hoefde gelukkig/helaas alleen maar te werkenquote:
Maar dát levert wel weer een leuk verhaal op voor verjaardagsfeestjes, jengelende kinderen zijn helaas vrij standaard.quote:Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Dronken Filipijnse zeeman, die melodramatische liedjes zingt, behoort niet tot de opties.
En Dan Haag is een drama kan ik je verzekeren. Onvoorstelbaar hoe slecht de wegen er daar bij liggen. Nog bizarder is als je Den Haag in komt rijden. De gemeentes om Den Haag heen kunnen namelijk wel de wegen begaanbaar houden.quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef Thetallguy het volgende:
Straks naar Den Haag toe, met al weinig treinen die rijden en in de stad rijden ook al geen trams/bussenDat wordt 45 minuten lopen of een lift regelen
Niet leuk?quote:Op maandag 21 december 2009 13:04 schreef Fogel het volgende:
Eerste reis in 2010 gaat naar..... Brussel
quote:Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Niet leuk?
Mijn eerste gaat naar Antwerpen; ik heb er zin in, fantastische stad!
Closequote:Op maandag 21 december 2009 17:33 schreef DutchTrain het volgende:
Dan heb je 18.34 de trein vanaf Leiden, om 18.56 ben je dan in Den Haag Centraal. 19.24 heb je daar RR3, die rijdt via de route van RR4 en dan ben je om 19.48 thuis.
Daar verbaasde me ik vandaag ook over!quote:Op maandag 21 december 2009 19:50 schreef Thetallguy het volgende:
Hier wel echt een zooi in de stadnet of er gewoon compleet niet geveegd/gestrooid is. Op doorgaande wegen liggen nog allemaal sneeuwbergen en het verkeer dat er al is rijdt maar stapvoets.
Als ik er voor het werk ben, heb ik de tijd er niet voor. En door mijn werkervaring in die stad is het ook niet aantrekkelijk om er prive heen te gaan.quote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Brussel moet je leren kennen. Je moet bereid zijn tijd te investeren in die stad.
Ik bekijk het van dag tot dag. Vandaag vooral thuis gewerkt en een paar uurtjes op onze locatie in Amersfoort. Kzie morgen wel weer of ik naar Utrecht kan komen. De nS raadt het iig nog altijd af.quote:Op maandag 21 december 2009 20:09 schreef Liejannuh het volgende:
Daar verbaasde me ik vandaag ook over!
In het Westland zijn de wegen schoon, in Den Haag is het een bende op de doorgaande wegen.
Ik werk de rest van de week dus thuis.
Ja, dan lijkt het alsof Nederland als enige grote problemen heeft, terwijl hier op het nieuws was dat ook in omliggende landen een groot deel van het openbaar leven vastliep. Ik weet niet hoe het nu is, maar ik begreep eerder dat de gestrande mensen op Schiphol vooral gestrand zijn omdat ze niet verder kunnen naar hun luchthaven van bestemming en dus niet omdat Schiphol gesloten zou zijn (terwijl bijv wel alle Belgische vliegvelden gesloten zijn).quote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef Fogel het volgende:
Whehe, net een nieuwsitem "sneeuw zorgt voor chaos in Europa" met voorbeelden van autos met Nederlandse kentekens die naast de weg liggen, mensen die een kleine vrachauto proberen op weg te helpen en half-huilende mensen op schiphol die nergens heen kunnen vanwege het weer.
Waar ben je gestrand?quote:Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef Drive-r het volgende:
Goed, we hadden het dus allemaal gisteren. Wel door de eerste vlucht heen gekomen, maar de twee vluchten naar plek van overnachting ging helemaal mis en dus gestrand. Maar goed, leuk hotel, goed bed en voldoende roomservice maakt een hoop goed... Hopen dat het morgen lukt...
30% is economisch gezien erg veelquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
In plaats van 10 minuten fietsen, doe ik er nu 13 minuten over om op werk te komen. Wat een hel.
Niet helemaal waar. Natuurlijk is er een ketting-reactie die plaats vindt als er eenmaal vluchten in het netwerk uit gaan vallen, maar Schiphol is er meestal snel bij als het om annuleren gaat. Momenteel is alles ellende, dus zal het niet echt hun fout zijn. Ik probeer via van alles te vliegen, sinds gistermiddag is ook Engeland vrij ellendig en Duitsland is al langer waardeloos.quote:Op maandag 21 december 2009 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het alsof Nederland als enige grote problemen heeft, terwijl hier op het nieuws was dat ook in omliggende landen een groot deel van het openbaar leven vastliep. Ik weet niet hoe het nu is, maar ik begreep eerder dat de gestrande mensen op Schiphol vooral gestrand zijn omdat ze niet verder kunnen naar hun luchthaven van bestemming en dus niet omdat Schiphol gesloten zou zijn (terwijl bijv wel alle Belgische vliegvelden gesloten zijn).
Hoe dan ook; als je toch op een luchthaven moet wachten, is Schiphol niet de vervelendste.
Nou ja, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Wat ik hier uit het nieuws opmaak is dat er vanaf Schiphol best vluchten kunnen vertrekken, maar dat dat niet gebeurd omdat de 'ontvangende' luchthavens (bijv Londen en VS) gesloten zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Drive-r het volgende:
Niet helemaal waar. Natuurlijk is er een ketting-reactie die plaats vindt als er eenmaal vluchten in het netwerk uit gaan vallen, maar Schiphol is er meestal snel bij als het om annuleren gaat. Momenteel is alles ellende, dus zal het niet echt hun fout zijn. Ik probeer via van alles te vliegen, sinds gistermiddag is ook Engeland vrij ellendig en Duitsland is al langer waardeloos.
Het dooit behoorlijk hier zo met de zon erbij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:25 schreef Vogue het volgende:
In Rotterdam reden weer trams vanochtend! Jeuj! En ik ben zonder vertraging op mijn werk gekomen, metro's en bussen reden volgens dienstregeling
De Fyra rijdt gelukkig welquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef Thetallguy het volgende:
+/- 45 minuten te laat vandaag(Den Haag - Schiphol)
Dat heb ik ook gezien, terwijl ik anders nooit naar dat programma kijkquote:Opvallend hoeveel mensen opeens Hart van Nederland gekeken hebbenIk was gisteren op Utrecht CS even kort geinterviewd, heb dit 1 iemand verteld en krijg het nu van alle kanten te horen.
Wel als een echte Nederlander zometeen gaan klagen, dat je niet meer terugkomt, omdat het vanmiddag nog gaat sneeuwen en ijzelen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:35 schreef k_man het volgende:
Als de echte rebel die ik ben, heb ik vandaag besloten om het negatieve reisadvies van de NS te negeren. Fietsen naar het station duurde langer, omdat ik een deel niet kon fietsen (bij mij in de straat is niet gestrooid / geveegd - durf momenteel ook niet de bolide te nemen). De treinreis ging wel goed - weliswaar slechts één keer per half uur een stoptrein (zul je altijd zien dat je 25 min op het station staat te wachten), die er dubbel zo lang over doet, maar da's in mjin geval een kwartier extra.
Ach, dan zit het journaal er volgens mij gewoon naast. Op zondag was alles open in Londen, maar waren de vluchten op Schiphol geannuleerd (zelf ook last van gehad). Het was namelijk het hele weekend super mooi weer in Londen. Vervolgens ging het maandag aan het einde van de dag hard sneeuwen en Londen en toen pas ging alles de mist in. Vervolgens meldt het journaal dat het niet meer aan Schiphol ligtquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Wat ik hier uit het nieuws opmaak is dat er vanaf Schiphol best vluchten kunnen vertrekken, maar dat dat niet gebeurd omdat de 'ontvangende' luchthavens (bijv Londen en VS) gesloten zijn.
Atomium, Horta museum, Stripmuseum, andere Art Nouveau-panden en het museum voor moderne kunst.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef Fogel het volgende:
En wat behalve menneke pis is de moeite waard om te gaan bekijken?
Je kunt ophouden met duimen en gebedjes voor me doen - ik ben weer veilig huiswaarts gekeerd! Wat een enorme bikkel ben ik toch ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wel als een echte Nederlander zometeen gaan klagen, dat je niet meer terugkomt, omdat het vanmiddag nog gaat sneeuwen en ijzelen natuurlijk
We waren allemaal erg bezorgd inderdaad. "Zou underscoreman vandaag nog wel thuiskomen met dit weer?", dachten wij allemaal. Gelukkig maar dat het gelukt isquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef k_man het volgende:
Je kunt ophouden met duimen en gebedjes voor me doen - ik ben weer veilig huiswaarts gekeerd! Wat een enorme bikkel ben ik toch ook.
I rest my case.quote:It's amazing how well the Dutch public transport is organised even in adverse weather situations. Quite a difference to England...
Kan je tegenwoordig het atomium weer in? Van buitenaf heb ik het al vaak genoeg gezien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Atomium, Horta museum, Stripmuseum, andere Art Nouveau-panden en het museum voor moderne kunst.
Helaas niet, de dag nadat ik weg ben pas.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef Liejannuh het volgende:
De Ancienne Belgique, vast wel een leuk concert daar.Wanneer moet je?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ben je er niet net met de Autosalon? http://www.salonauto.be/public/default.aspx?lang=NL
Een goed restaurant/kroeg vinden is niet veel werk inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:23 schreef Lemans24 het volgende:
België is bier en eten, meer heb ik niet nodig!
Hij was eerst nog even drugs gaan halen in Amsterdam waardoor het wereldbeeld aangepast werd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
Deze quote wil ik jullie niet onthouden van een in Engeland wonende Duitser die vandaag naar Schiphol vloog en naar Enschede moest met de trein:
[..]
I rest my case.
Ik kwam afgelopen week terug van Londen (waar ik nooit verkeers problemen heb) om een bezoekje te doen in Nederland. 5 uur vertraging gehad vanwege sneeuwval (!)quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
Deze quote wil ik jullie niet onthouden van een in Engeland wonende Duitser die vandaag naar Schiphol vloog en naar Enschede moest met de trein:
[..]
I rest my case.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
I rest my case.
Zoals al vaker gezegd; het waren niet een paar sneeuwvlokken. Het dooit hier al de hele dag en er ligt nog meer dan 30 cm op de stoep. Rondom m'n auto lag vanwege het uitgraven gisteren nu een muurtje van 60 cm dat nog niet gesmolten was.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:10 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij zou Nederland nog beter functioneren als er een atoombom op Utrecht geflikkerd was dan nu met een paar sneeuwvlokken hier en daar.
Agreed, wat een kutzooi was dat met Utrecht zeg, ik kwam vanuit het zuiden en als je naar het noorden wil gaat bijna alles via Utrecht. Maarja, daar reed dus niks heenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:10 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij zou Nederland nog beter functioneren als er een atoombom op Utrecht geflikkerd was dan nu met een paar sneeuwvlokken hier en daar.
Wat was dan de reden dat Utrecht afgelopen donderdag uren stil lag?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd; het waren niet een paar sneeuwvlokken. Het dooit hier al de hele dag en er ligt nog meer dan 30 cm op de stoep. Rondom m'n auto lag vanwege het uitgraven gisteren nu een muurtje van 60 cm dat nog niet gesmolten was.
Vandaag heeft de nooddienstregeling gewoon goed gewerkt, hebben genoeg mensen alternatieven gevonden voor hun reis en vielen de problemen op de weg ook wel mee. Kost altijd een dag voordat alles en iedereen aangepast is aan de bijzondere situate. Dat is niets geks.
Die storing in Utrecht afgelopen donderdag had toch niet direct met het weer te makenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat was dan de reden dat Utrecht afgelopen donderdag uren stil lag?(en iedereen daaronder uren moest wachten)
Als heel Zweden en Noorwegen morgen ineens zou verhuizen naar Trondheim, zou de boel toch ook enigszins ontregeld raken in Trondheim?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:22 schreef Fogel het volgende:
Goed, er is misschien een keer echt wat sneeuw gevallen (ik raak nog steeds geirriteerd als ik terugdenk aan mijn geannuleerde vlucht op Schiphol, er was toen echt sprake van hier en daar een vlokje met sneeuw), maar dat het hele land erdoor compleet ontregeld is geweest vind ik toch echt raar.
Dat lag er waarschijnlijk meer aan dat je KLM vloog dan aan het sneeuwvrij houden van de banen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:22 schreef Fogel het volgende:
Goed, er is misschien een keer echt wat sneeuw gevallen (ik raak nog steeds geirriteerd als ik terugdenk aan mijn geannuleerde vlucht op Schiphol, er was toen echt sprake van hier en daar een vlokje met sneeuw), maar dat het hele land erdoor compleet ontregeld is geweest vind ik toch echt raar.
Ik wou dat het openbaar vervoer net zo was als het metro systeem in NY en London. Als er iets niet is, heb je genoeg mogelijkheden voor iets anders of wacht je 2 minuten en heb je weer een metroquote:Op woensdag 23 december 2009 00:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die storing in Utrecht afgelopen donderdag had toch niet direct met het weer te maken![]()
's ochtends reden de treinen nog gewoon en alleen Utrecht is de rest van de dag een probleem geweest, waardoor wat logistieke problemen ontstonden.
De echte problemen met het weer begonnen zondag pas, toen er ineens veel sneeuw lag.
Heb je in London of NY wel eens een kapotte metro voor je meegemaakt? Of nooit genoeg gekregen van de oneindige metro works en stationssluitingen? Om nog maar te zwijgen van de enorme drukte.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wou dat het openbaar vervoer net zo was als het metro systeem in NY en London. Als er iets niet is, heb je genoeg mogelijkheden voor iets anders of wacht je 2 minuten en heb je weer een metro
Ooit naar Amerikaans nieuws gekeken naar de "sneeuwstormen" daar. Komt vaak genoeg voor dat het een enorme chaos is wegens '4(!) inches of snow'. Dat is 10 centimeter. Ter vergelijking: In Nederland is donderdag in het noorden en zondag in het midden en zuiden tussen de 20 en 40 cm sneeuw gevallen. Daarnaast was er in Utrecht en omgeving voornamelijk veel sneeuw gevallen op zondag (25 cm), waardoor de snelwegen in een ijsmassa veranderden. Ik heb er maandag overheen gereden, en dat was echt geen pretje. Als je wil kon je schaatsend over de A2.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me altijd af waarom er hierzo altijd gelijk zo'n transportshit is als er 3 sneeuwvlokken vallen...![]()
Net zoiets als in Zuid-Europa; elke keer als het er stortregent, loopt alles in het honderd en doet iedereen alsof ze nog nooit zoveel regen hebben meegemaakt. Elk jaar weer.
Sinds wanneer zijn mensen sneeuwvlokken?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als heel Zweden en Noorwegen morgen ineens zou verhuizen naar Trondheim, zou de boel toch ook enigszins ontregeld raken in Trondheim?
Ik ga vanmiddag ca 220km rijden over voornamelijk kleine slingerwegen met waarschijnlijk voor een groot deel van het traject sneeuw en/of ijs (+ strooizand, geen zout) op de weg. Ik verwacht ook geen file.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:38 schreef DutchTrain het volgende:
O ja, herinner me inderdaad nog de sneeuw donderdag. Maar toen was ik met de auto en heb meer dan 100km zonder file en over mooie sneeuwvrije autosnelwegen kunnen rijden.
Was heerlijk rustig op de weg
Na 4 jaar Londen en dagelijkse de metro? Nee, nog nooit een kapotte metro voor me gehad. Metro works kan ik altijd lang van tevoren al zien aankomen, want op mijn vaste lijn worden ze gewoon op het station aangekondigd dagen van tevoren en als ik in het weekend is ergens anders heen moet check ik vaak even snel de website. Je komt er uiteindelijk altijd, en meestal met minimale vertraging.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je in London of NY wel eens een kapotte metro voor je meegemaakt? Of nooit genoeg gekregen van de oneindige metro works en stationssluitingen? Om nog maar te zwijgen van de enorme drukte.
Overigens wordt er nu wel gekozen voor een dergelijk systeem, maar dan moeten er nog wel genoeg mensen in de Randstad overblijven de komende 30 jaar, anders is het niet echt rendabel.
Maar het is net zo onwaarschijnlijk en leven moeilijk op te lossenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:57 schreef Fogel het volgende:
Sinds wanneer zijn mensen sneeuwvlokken?
In Noorwegen wonen dan ook geen 16 miljoen mensen op 35.000 km2, maar 5 miljoen mensen op 385.000 km2.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ca 220km rijden over voornamelijk kleine slingerwegen met waarschijnlijk voor een groot deel van het traject sneeuw en/of ijs (+ strooizand, geen zout) op de weg. Ik verwacht ook geen file.
Het is makkelijker met om sneeuw om te gaan (bijvoorbeeld door het in zee te dumpen) dan opeens 10-20 miljoen mensen in de stad te proppen (want in zee dumpen wordt als onethisch gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 09:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar het is net zo onwaarschijnlijk en leven moeilijk op te lossen
Klopt, en daarom hebben we hier ook geen snelwegen in de wijde omgeving.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:39 schreef Blik het volgende:
[..]
In Noorwegen wonen dan ook geen 16 miljoen mensen op 35.000 km2, maar 5 miljoen mensen op 385.000 km2.
Waarom denk je dat er donderdag geen weeralarm was? Juist, omdat er in het noorden geen kip woont...
Hoezo? Dat doen we hier in NL ook. vaak wel met een dijk eromheenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:43 schreef Fogel het volgende:
(want in zee dumpen wordt als onethisch gezien)
dan had ik waarschijnlijk altijd net de pech...quote:Op woensdag 23 december 2009 09:26 schreef Drive-r het volgende:
Na 4 jaar Londen en dagelijkse de metro? Nee, nog nooit een kapotte metro voor me gehad. ... Je komt er uiteindelijk altijd, en meestal met minimale vertraging.
Jubilee hoor ik vaker, reis ik gelukkig nooit mee. Moet zeggen dat ik geluk heb, kan kiezen uit 3 lijnen die me richting werk brengen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dan had ik waarschijnlijk altijd net de pech...
Moet zeggen dat de performance de laatste jaren wel enorm gestegen is, als ik deze cijfers zie
http://www.tfl.gov.uk/tfl(...)rt/tube/performance/
Ik hoor vrienden van mij altijd klagen over de Jubilee, maar die lijkt al meer dan een jaar weer vrijwel probleemloos te rijden.
Maar goed over het hele netwerk een gemiddelde vertraging deze maand van bijna 7 minuten per rit ten opzicht van de ideale dienstregeling. Geen idee of dat nu goed of slecht is, dat kunnen we pas vergelijken als we hier ook de OV-chipkaart hebben ingevoerd...
De Jubilee lijn is een ramp! De afgelopen 2-3 jaar rijdt het maar heel soms in het weekend. Het is de nieuwste lijn en dus meest modern (zelfs met schuifdeuren tussen de trein en perron), maar als het op onderhoud aankomt zijn de Britten niet zo goed georganiseerd. Ik had een 3 maanden contract in west London en moest dus elke dag met de Jubilee line. De eerste 2-3 metros moest ik voorbij laten gaan omdat het altijd erg overvolbeladen is 's ochtends.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
dan had ik waarschijnlijk altijd net de pech...
Moet zeggen dat de performance de laatste jaren wel enorm gestegen is, als ik deze cijfers zie
http://www.tfl.gov.uk/tfl(...)rt/tube/performance/
Ik hoor vrienden van mij altijd klagen over de Jubilee, maar die lijkt al meer dan een jaar weer vrijwel probleemloos te rijden.
Gelukt! Op 2e kerstdag dan. En het is de bank geworden met slechte en leuke films!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben van plan om met de kerstdagen in bed te blijven liggen.
Of anders op de bank te hangen onder een dekentje en slechte films te kijken.
Dat had ik ook beter kunnen doenquote:Op zondag 27 december 2009 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gelukt! Op 2e kerstdag dan. En het is de bank geworden met slechte en leuke films!
Oew, dat is altijd jammer. Wel mooi dat het uitgesproken is.quote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef Vogue het volgende:
[..]
Dat had ik ook beter kunnen doenMijn kerst was niet zo geweldig en uberhaupt heb ik er nooit zoveel mee
Kerst met iemand en zijn familie doorbrengen terwijl je er eigenlijk al klaar mee bent is niet top
Maar nu is het uitgesproken en klaar, pfew. Hoe is het gegaan met je Madalief actie?? Heb het topic niet echt gevolgd maar zag het in mijn ooghoek voorbijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |