Oooh dear: De Stukjes en De Liedjes! Gruwel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:31 schreef Lemans24 het volgende:
Verder nog ludieke Hollandse taferelen moeten verduren?
Zeg, dat was een tuktukquote:Op maandag 7 december 2009 00:15 schreef Bora-Bora het volgende:
Spam: Sinterklaas in het buitenland
(Ja, mocht Gao de Sint nog in een golfkarretje hebben zien rondscheuren, ....)
quote:Op maandag 7 december 2009 23:47 schreef k_man het volgende:
De vraag blijft wel welke Hollandsche Hits uiteindelijk ten gehore gebracht zijn.
De Levensloop. Het ABC.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:34 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oooh dear: De Stukjes en De Liedjes! Gruwel!
Tjonge, ongelofelijk!quote:Op woensdag 9 december 2009 07:16 schreef Fogel het volgende:
Jag is weer terug
Met welke airlines heb jij allemaal gevlogen #2
Dat heb je goed gezien Gaoxing!quote:Op zaterdag 12 december 2009 05:37 schreef Gaoxing het volgende:
Oh, en ik denk dat Liejannuh *hier* erg druk mee is.
In het kader van de kerst/nieuwjaarsdagen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:50 schreef Fogel het volgende:
Ik heb het vooral druk met een bezoek aan Nederland, inclusief alle kinderen, maar zonder vrouw.
Ja, aardig hectisch wel, hier!quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:41 schreef Gaoxing het volgende:![]()
Is het nou bij jullie ook zo idioot hectisch? Ik kan me dat van NL helemaal niet meer herinneren, maar hier is het gewoon ieder jaar weer gekkenhuis. Kerstfeesten, afscheidsfeesten.... en nou heeft m'n buuf ook nog een housewarming party. Pyamaparty, welteverstaan, wat zo in de tropen nogal op problemen stuit
Verlate sinterklaasviering en we zijn maar een paar dagen weg.quote:Op zondag 13 december 2009 01:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
In het kader van de kerst/nieuwjaarsdagen?
Zul je haar niet vreselijk missen dan? Of zijn jullie dat wel gewend, gezien jouw veelvuldig reizen?
En die is............. ?quote:Op zondag 13 december 2009 01:55 schreef Bora-Bora het volgende:
Maargoed, daarvoor in de plaats dof ik ze wel weer op met mijn verjaardag natuurlijk.![]()
![]()
Yepquote:Pyamaparty terwijl niemand pyama's in huis heeft, bedoel je?!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |