Iets meer foto´s intussen op
http://picasaweb.google.com/bol.jack/CasamientoMarielaYJack# maar er volgen nog veeeeeeel meer

Dank allen voor de felicitaties, leuk! Er was een kleine medley gemaakt door de dj met onder andere Viva Holandia, Polonaise Holandaise en Heb je even voor mij...
In de "eerste dans" hadden we een video van Andre Rieu (gruwel), waarbij na Tulpen uit Amsterdam een korte intermezzo was met een soort klompendans, die hebben we uiteraard gedaan, waarna we weer verder gingen met de gewone wals. Was een succes, komt nog op joetjoep.
Het feest was één groot feest, mijn vrienden van de pokerclub hadden een geweldige video gemaakt over hoe Mariela en ik elkaar hebben leren kennen (was zeer realistisch):
Hoe mijn pokerstrategie in elkaar steekt:
en hoe het vrijgezellenfeestje was (en eindigde):
De tranen liepen letterlijk over mijn wangen van het lachen.
Er werd nog een show gegeven door onze salsa-leraar, daarna begon het fiesta carioca met alle toeters en bellen en de laatste gasten gingen rond half 7 weg. Zelf waren we om 8 uur thuis, het was geweldig. Grote voordeel was dat Mariela alles tot in de details had voorbereid, waardoor we ook echt van de dag konden genieten
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.